Wanneer weer ongesteld na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Bodien, 14 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.615
    168
    63
    Ik ben vandaag precies een maand geleden begonnen met bloeden en toen heb ik een dus een miskraam gekregen. Ik zit nu nog steeds te wachten op mijn ongi maar tot nu toe nog niks te bekennen. Ik heb wel pcos dus heb wel een hele onregelmatige eisprong. Nu vroeg ik me af na hoeveel dagen jullie weer ongesteld zijn geworden. Ik heb volgende week ook weer een afspraak bij de gyn om te praten over een andere behandeling. Ik zit er aan te denken om dan te vragen of ik medicatie kan krijgen om mijn ongi op te wekken als het er nog niet is. Of zal dat erg vroeg zijn?

2. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Ik werd netjes na 27 dagen ongesteld. Bespreek zeker de opties met je arts. Lijkt me wel zo fijn te weten wat de opties zijn en hoef je niet meer onnodig zorgen lopen maken. Veel sterkte en hopelijk valt alles weer snel in de plooi voor jullie

3. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Bij mijn eerste ma duurde het 3 maanden voor eerste menstruatie. Eerste menstruatie na mijn 2e ma moet nog komen. Inmiddels ruim 2 maanden geleden..
    Ik kreeg pas een afspraak bij de gyn na 12 weken. Herstel kan tijd nodig hebben. 6 weken is redelijk gemiddeld.

4. Anonima257

Anonima257 Bekend lid

6 jul 2014
    848
    284
    63
    Vrouw
    De eerste keer werd ik een week na hevige bloedingen weer ongesteld, daarna na 29 dagen weer. Afgelopen ronde weer een miskraam en zoals het ernaar uitzien (ovulatietesten/temperaturen) heb ik waarschijnlijk deze keer weer een cyclus van 30 dagen zoals altijd.

5. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    de eerste cyclus was 28 dagen.., daarna begon mijn cyclus ineens langer te worden.

6. Ikke88

Ikke88 Actief lid

15 dec 2014
    327
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier pas na ruim 5,5 week.. ik was ook super ongeduldig maar je lichaam kan echt tijd nodig hebben om het weer te herstellen/regelen!

7. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Na 9 weken....

8. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Geduld... Dat is het enige wat ik kan zeggen. Ja, je lichaam houdt je goed voor de gek en je wordt vast stapelgek van het tomeloze wachten....maar écht...je lichaam heeft tijd nodig om te herstellen. En dat gaat bij de een nu eenmaal sneller dan bij de ander.
    Bij mij duurde het lang, maar in t ziekenhuis zeiden ze: dat is normaal. 7-11 weken. T zal wel...maar ikw as blij dat het weer werkte!

Succes meis...t komt goed!

9. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.615
    168
    63
    Jah dat is het ook he....je wil graag dat alles weer werkt. Ik en mijn vriend willen pas de ronde na mijn menstruatie beginnen. Dus nog een maand wachten. Maar had graag gezien dat alles weer werkte. Ook omdat ik na de zwangerschap van mijn zoontje niet uit mezelf ongesteld werd ben ik nieuwschierig hoe lang anderen er nu over doen. Ik heb er verder ook helemaal geen info over verkregen. Bedankt voor jullie reacties, ookal is dit onderwerp niet makkelijk :(

10. disneymama88

disneymama88 Bekend lid

6 jan 2015
    601
    0
    16
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster
    Zuid-Holland
    Ik werd 40 dagen na mn miskraam(2 maart) ongesteld. Zit nu in mn 2e cyckus en al op dag 34 dus ben bang dat ik weer een cyclus van 40 dagen heb...
    Ik hoop dat je cyclus gauw weer op orde is en dat je gauw weer zwanger mag zijn! Succes!

11. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Vanaf wanneer reken je eigenlijk? Ik had me kramp en eerste bloed op 8 mei en sinds afgelopen donderdag, dus een week later komt de rest eruit. Me hcg was woensdag nog 823 en gister 448. Morgen weer prikken en dan iedere week terug komen tot ik onder de 2 zit.

12. disneymama88

disneymama88 Bekend lid

6 jan 2015
    601
    0
    16
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster
    Zuid-Holland
    Ik rekende gelijk op de dag van de bloeding, maar bij mij kwam ook gelijk het vruchtje eruit en heb toen 7 dagen gebloed, wat ik eigenlijk altijd had.

13. Roosje000

Roosje000 Actief lid

11 mrt 2015
    224
    0
    16
    Gelderland
    Ik ben ook nog aan het wachten, fijn om alle antwoorden te lezen dus!
    Ik reken vanaf de dag dat het heftige bloeden begon, niet de paar dagen ervoor toen het eraan zat te komen met licht bloed/bruinverlies. Dan zit ik nu op dag 25. Kan mij ook niet snel genoeg gaan! Ik ben niet zo geduldig en we hebben deze maand dus ook gewoon onveilig gevreeën... Zwanger zijn / worden kan hier dus ook, maar ik heb mezelf voorgenomen niet voor 1 juni te testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden...
    Groetjes!

14. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.615
    168
    63
    Jah ik heb ook gerekend vanaf de eerste dag van mijn bloeding. Ik zit nu op cd 33.....

@Roosje, hier weet ik nog niet zo goed wat ik wil....daarom zei mijn vriend dat het beter is om nog ff een maandje te wachten. Want de ene dag wil ik het weer supergraag en de andere dag neemt de angst het weer over :( Maarja toch zie ik mijn ongi graag weer komen op dit moment.

@ andere dames bedankt voor jullie reacties ook.

Deel Deze Pagina