menstruatie na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door cat2, 16 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cat2

cat2 Niet meer actief

In februari heb ik een miskraam gehad. Ik heb 2 keer cytotec gebruikt. Bij de laatste controle was nog niet alles weg, er zat nog een klein rest weefsel. De gyn adviseerde eerst menstruatie af te wachten. daarbij zal het laatste weefsel waarschijnlijk ook weg gaan. Ik heb half april controle afspraak.
    De laatste keer controle was 5 maart. Laatste keer cytotec was 28 februari. Ik heb geen idee wanneer ik weer ongesteld zal worden. Soms voelt het van wel maar tot nu toe geen menstruatie gehad. Hoe lang duurde het bij anderen voordat ze weer ongesteld worden na een miskraam? Ik weet ook niet of ik bij mij nou vanaf 20 februari of 28 februari moet tellen, als er überhaupt wal te tellen valt.

2. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Ik heb niets hoeven te gebruiken, bij mij kwam alles vanzelf los. Ik werd na allebei mijn miskramen gewoon weer na 30 á 33 dagen ongesteld. Voor mij os dat een normale cyclus. Ik ben gaan tellen op het moment dat het bloedverlies is begonnen.

3. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Ik tel vanaf de dag dat ik het vruchtje ben verloren.
    Ook ik had restweefsel na 2x cytotec te hebben gebruikt. Ondanks ik regelmatig bloed en bruin verloor, werd ik na 5 weken ongesteld. Dat is erg snel voor mijn doen. Op de echo daarna bleek het weefsel weg te zijn, maar bleef weer een hele cyclus bloed en bruin verliezen. Die cyclus werd 6 weken en daarna is eindelijk het bloeden gestopt. Geen langere cyclussen dan normaal gehad dus.

4. cat2

cat2 Niet meer actief

dank je wel voor de reacties. Ik hoop dat de menstruatie niet lang meer op zich laat wachten. As donderdag is 4 weken geleden dat ik voor de 1e keer cytotec heb gebruikt en toen ben ik ook het vruchtzakje verloren.

Ik lees jullie beide onderschriften. Knuffel.

5. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Ik heb na mijn miskraam opgewekt met cytotec nog 2 weken gevloeid. Daarna op dag 49 ongesteld geworden. Dit was wel een langere cyclus voor mij...

6. cat2

cat2 Niet meer actief

Ik hoop dat snel een menstruatie komt. Morgen is het precies 1 maand geleden dat ik cytotec heb gebruikt.

Ik heb nog wel een andere vraag. Ik heb een ontzettend dikke buik gekregen. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik al niet heel slank was. Maar nu heb ik echt een ronde buik. Ik probeer nu op mijn eten te letten en elke dag 3 kwartier te sporten. Maar kan dit nog door de zwangerschap komen? Ik vind het echt opvallen die buik.

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    De menstruatie kan wat langer uit blijven, ook kan deze ineens korter zijn.
    Ik heb het tot nu toe erg wisselend gehad...na de eerste MA werd ik na 25 dagen ongesteld.
    Na de vroeggeboorte had ik een cyclus van 33 dagen.
    En na de laatste MA wel erg vroeg een cyclus van 23 dagen.
    Normaal zat ik zo tussen de 28-30dagen..

Deel Deze Pagina