Nou aangezien het de eerste maand is dat we bezig zijn, weet ik nog niet hoe het allemaal werkt op dit gebied... volgens mijn berekeningen, had ik vorige week zondag mn eisprong... we hebben van donderdag tot dinsdag "geklust"... nu heb ik vnmorgen (dus precies 7 dagen na mn waarschijnlijke eisprong) een beetje bloed bij het afvegen gemerkt... als ik een normale cyclus zou hebben van 28 dagen (dat weet ik dus nog niet want het is de eerste maand) zou ik dus volgende week zondag ongesteld moeten worden... correct me iff i'm wrong... Nu lees ik dat dat eventueel een innesteling kan zijn, klopt dat?? of kan het ook iets anders zijn?? en moet ik nu tot volgende week zondag wachten met testen?? alvast bedankt voor jullie hulp groetjes een groentje haha
Als je cyclus idd 28 dagen is kan het innesteling zijn. Maar je bent net gestopt dus je lichaam kan behoorlijk ontregeld zijn dus geen zekerheid. Als ongi volgende week niet komt testen maar . Ik had gister wat bloedverlies, dag 24 dacht dat t vroege ongi was maar is weer gestopt! Kan dus ook innesteling zijn of m'n ongi komt langzaam op gang. Frustrerend... Voor mij tweede ronde dus m'n lichaam aan t ontdekken.
Het kan een innestelingsbloeding zijn, maar het kan ook bij het ontpillen horen. Je kunt volgende week zondag een testje wagen, maar verwacht er niet te veel van. Bij veel duurt de eerste cyclus na het stoppen met de pil langer dan normaal, en ben je dan dus ook nog niet overtijd. Maar het is zeker niet onmogelijk! Succes met wachten
thnx allebei ik verwacht er idd niet teveel van want dit zou wel erg snel zijn... maar aangezien dit allemaal nieuw voor me is, wou ik even weten of ik eventueel wel goed zit met mn gedachtes.... dan zullen we maar weer geduldig een weekje afwachten
Het kan een innesteling zijn, die is vaak 4 tot 10 dagen na de bevruchting. Ook kan het gewoon een klein wondje zijn, heb je recent nog seks gehad? Volgens mij gaat hcg pas stijgen na de innesteling. En de meeste testen worden pas positief vanaf een bepaalde waarde. De een maakt sneller hcg aan als de ander. Sommigen testen al voor nod positief. Anderen testen pas op of zelfs na nod positief. Als je het geduld hebt dan zou ik je nod afwachten en dan eventueel testen.
dat geduld heb ik wel nog hoor euhm ik heb nu 2 dagen geen sex gehad dus een wondje lijkt me niet dan?
@limbootje26 Wij zitten nu ook in de eerste ( officieele ) ronde,, Ik had inderdaad vorige maand ook een beetje bloed bij afgeven.. niet zwanger dus denk ik ook van het ontpillen.. Ik weet inderdaad ook weinig op dit gebied maar door te lezen op dit forum word er veel duidelijk,,