Dag allemaal, ongelovelijk, ik had vanochtend een positieve ovulatietest! Het kon echt niet missen dat de teststreep donkerder was dan de controlestreep. Ik gebruikte de ovulatietesten om te kunnen zien OF ik wel een eisprong heb. Ik ben dus heel blij met de uitkomst. Alhoewel, ik kan het nauwelijks geloven. Zijn die testen betrouwbaar?
Gefeliciteerd met je positieve test! Ik moet je alleen helaas teleurstellen over de vraag of ze wel betrouwbaar zijn want dat weet ik niet. Ik heb zelf 1 keer een ovulatie-test gedaan en heb geen duidelijke dikke streep gehad toen. Ik weet ook niet precies wanneer mijn eisprong is want ik het voel het niet zoals bij de meeste vrouwen. Maar dat ik een eisprong heb, is wel duidelijk want ik heb 1 keer een miskraam gehad dus dat was voor mij in ieder geval een bevestiging dat ik ze nu wel heb. Maar er zullen vast nog wel vrouwen reageren die meer verstand van ovu-testen hebben dan ik Nou, ik zou zeggen klusse en heel veel geluk!
Ik had in de laatste cylcus een positieve ovulatie test... ook om te kijken OF ik een eisprong heb. En nu ben ik zwanger! Dusse klussen!
Bedankt meiden, voor de opbeurende reacties! Ik ga om het te vieren maar even proberen mijn banner aan te passen ... en straks klussen natuurlijk!
Daar kan je blij mee zijn he! Had ik ook deze maand, van "joepie ik doe het nog!". Vervolgens 3 dagen op rij gevreeen, dus we wachten af
Ha, @ Anouk, ja goed geformuleerd; ik doe het nog. Zo'n gevoel had ik dus ook. Wat een opluchting. Alleen had ik vanochtend dus weer een positieve test. Maar dat kan geloof ik nog een dag na je eisprong is het niet? Of is je ei dan nog niet gesprongen?