Hallo allemaal, Ik ben afgelopen juni zwanger geraakt van ons eerste kindje, helaas bleek na 12 weken het hartje niet meer te kloppen. Na een periode van veel verdriet en afwachten of het uit zich zelf zou komen ben ik nu 3,5 week geleden gecuretteerd. De wens om weer zwanger te worden is enorm groot, maar natuurlijk ook wel spannend. Nu ben ik mijn menstruatie aan het afwachten, maar hebben we in de tussen tijd wel onveilige seks gehad. Sinds een dag of 3 voel ik me weer moe en heb ik flinke steken links onderin mijn buik gehad. Ik begin er nu aan te twijfelen of het zo kan zijn dat ik al weer zwanger ben. Zijn er meer vrouwen hier die direct zwanger zijn geworden na een curettage zonder eerst een menstruatie gehad te hebben? Ik geloof zelf dat ik pas weer zwanger kan worden als mijn lijf daar weer aan toe is, maar stiekem begin ik nu zo te hopen dat het geluk weer aan onze kant staat. Graag zou ik van jullie hier wat ervaringen lezen. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Lievve miiClaire, Ik heb hier helemaal geen verstand van, wel heel erg voor je zeg ben blij dat je weer positief verder gaat! ik hoop voor je dat je snel van een goede en fijne zwangerschap kunt genieten! dikke kus love7
Ik was direct na een curretage weer zwanger (wel een iets langere cyclus/latere eisprong), dus het kan zeker. Ik zal voor je duimen
Wat erg dat je een miskraam hebt gehad Ikzelf heb hier geen verstand van, weet wel dat je baarmoeder na een curratage helemaal schoongemaakt is en dat is wel positief voor een volgende zwangerschap. Je moet daarna natuurlijk weer ongesteld worden maar als je je eerste eisprong hebt gehad na je curratage en er vind een bevruchting plaats, dan betekend dat dat je daarna gelijk zwanger kan raken. Beetje onduidelijk getypt misschien maar hoop dat je het snapt!
Hallo, ik wilde jullie graag laten weten dat ik idd weer zwanger ben! Mijn geluk kan niet op! Heel spannend, maar geweldig. Nu duimen voor een goede zwangerschap!