2e miskraam in een paar weken tijd...

Discussie in 'Miskraam' gestart door anna123, 18 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Hi meiden

Vorige maand een miskraam gehad bij 5,5 week...vorige week een positieve test, helemaal blij natuurlijk! Maar ...nu wéér mis! Ben zo verdrietig!
    Vanmiddag een echo en dan later een afspraak bij een gyn. Om te kijken of er wat fout zit o.i.d. bij me...Heeft iemand ervaring met zo'n onderzoek bij de gyn? Weet niet zo goed wat me te wachten staat eigenlijk...Hopelijk kan ik snel terecht bij de gyn...

x

2. ingie1983

ingie1983 Actief lid

22 jul 2009
    252
    0
    0
    Zuid Holland
    Hee meid,
    Ach wat naar allemaal. Ik heb helaas geen info over de verdere onderzoeken, maar ik wil je heel veel sterkte wensen. Ik heb 4 weken geleden een vroege miskraam gehad. En ben nu op mn nod aan het wachten, deze is donderdag.. dus ook weer een spannende tijd. Hoe is de echo verlopen?
    Groetjes

3. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    weet je zeker dat de zwangerschapstest niet nog positief was van de vorige keer? Want een test kan wel tot 8 weken na een miskraam positief blijven, of had je al een negatieve test gehad na de miskraam.

Heel veel sterkte

4. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Aaaah Anna, wat balen zeg!!! Heel veel sterkte! Hopelijk kan de gyn zien wat eraan mankeerd... Duim voor je!!

5. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Nee test was niet positief van vorige keer. Heb later nog bloedtest gehad en alle zw. testen waren heeeeel negatief!

Heb echo gehad en alles was schoon en alles zag er erg goed uit vanbinnen...dus dat was fijn nieuws! geen nare dingen als verklevingen e.d.! Moet nu 1 ronde niet zwanger raken en daarna mogen we er weer voor gaan!

Na een miskraam kan je beter 1 ronde afwachten zodat je baarmoeder(slijm) volledig kan herstellen zo werd mij verteld...Dit zou bij de de reden KUNNEN zijn dat het niet goed heeft ingenesteld.

x

Deel Deze Pagina