helaas is het weer mis

Discussie in 'Miskraam' gestart door minimuis, 7 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    op 19 nov 2007 had ik mijn 4de mk toen dacht ik nog ooit moet het toch een x lukken. Nu denk ik alleen nog maar waarom gaat het steeds fout vorige maand een licht positieve test helaas na 5.5 week toch bloedverlies een vmk deze ronde temp ging mooi omhoog dag 14 dpo maar weer een test er tegen aan gegooid weer een licht 2de streepje gelijk de ha gebeld en bloed laten prikken vrijdag de uitslag gehad hcg stond op 10 vandaag is het bloeden weer begonnen ik zit er zo doorheen op dit moment 6mk's dit breekt me op dit moment heel erg op en de angst dat het nooit goed zal gaan word steeds groter. Ook zeg ik tegen bekende al niet meer dat we weer een mk hebben gehad ze weten toch niet hoe ze moeten reageren zijn er vrouwen die ook door zo'n diepdal heen gegaan zijn en waar het toch nog goed bij is gekomen

Groetjes minimuis

2. Kanellie

Kanellie Actief lid

30 jun 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    Hallo minimuis, ten eerste wil ik je even heel erg veel sterkte toewensen... ik heb zelf 1 mk gehad en voel me er al ellendig door dus kan me niet voorstellen hoe jij je op dit moment moet voelen! Ik hoop voor je dat het goed komt, zo moet je ook zeker blijven denken "hoe moeilijk het ook is" :(

Liefs Nelleke

3. Macdee

Macdee Bekend lid

23 mrt 2008
    755
    1
    0
    Wat verschrikkelijk voor jullie. Ik kan me niet voorstellen wat voor verdriet jullie hebben gehad en ook nu weer hebben.
    Heel veel sterkte toegewenst.

4. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    De 6e alweer..wat een verdriet zullen jullie hebben. Ik vind 1 al moeilijk...

Mijn gyneacoloog zei als ik 2x een miskraam zou hebben bij dezelfde partner, dat ik dan wel in aanmerking zou komen voor een evt onderzoek, maar dat dat nu nog niet aan de orde was. Misschien aankaarten bij de HA of VK.

Sterkte
    Britt

5. saskie

saskie Lid

11 jun 2007
    52
    0
    0
    Sterkte minimous. Ik weet hoe je je voelt. Zit op dit moment te wachten tot mijn 6e miskraam "doorbreekt"
    Dit is de zesde in 1,5 jaar. Het zwanger worden lukt wel, maar zwanger blijven is een probleem. Mijn immuunsysteem stoot de vruchtjes af. Helaas behandelen ze dit in NL niet. Dus na 3 ziekenhuizen, waaronder VU en AMC waar ik uitbehandeld ben (ik mag het zelf uitzoeken met mn miskramen! heel frustrerend) gaan we nu naar Gent.
    De mensen om je heen begrijpen er inderdaad niet veel van. Het verdriet wordt steeds erger en de hoop steeds kleiner.
    Sterkte gewenst!

6. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    britt ik loop al bij een gyn mijn bloedstolling is te hoog en daar kan het door komen

saskie waarom behandelen ze dat in nederland niet en hoe zijn ze er achter gekomen ik ben zo bang dat er meer aan de hand is dan alleen een bloedstolling die te hoog is ik wens jou ook heel veel sterkte met de mk's het geeft zoveel verdriet en onzekerheid

Deel Deze Pagina