slijm verlies... wat betekent dit? (hellup?)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door girl21, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girl21

girl21 Niet meer actief

mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was 25 aug. 2008 (hierna heb ik geen pil meer gehad)

dus ik zou (met een cyclus van 28 dagen) eergisteren mn eisprong hebben, nu had ik gisteren een "brobbelig" gevoel links onder in mn buik..(de hele dag) en vandaag (eigenlijk nu net) kom ik van de wc, en met afvegen krijg ik 2 keer een 'lading' met slijm... tenminste voor mij is het enorm veel... ik heb hier altijd wel last van in bepaalde tijden, maar nog nooit zo veel tegelijk gehad... ik schrok hier een beetje van. maar het is dus gedeeltelijk wit/doorzichtig slijm, en er zitten een soort van streepjes door in creme kleur.

nu ben ik nieuwschierig wat dit is... vruchtbaar slijm? of misschien heeft t te maken met mn eisprong of mischien met de bevruchting? ik heb echt geen idee en hoop dat iemand mij een antwoord kan geven...

2. Niet meer actief

Ik denk dat het vruchtbaar slijm is en je binnenkort je eisprong krijgt.

3. girl21

girl21 Niet meer actief

oke thnx

dus vanaaf maar ff lekker klussen :D (meer klussen kan nooit kwaad toch ;) haha
    wel heel laat dan.... dus ook afwachten wanneer ik dan kan testen, want dan heb ik geen cyclus van 28 dagen..(word lang w88 denk k) :(

4. Niet meer actief

Veel mensen hebben de eerste ronde een lange ronde.
    En ook lang niet iedereen heeft een cyclus van 28 dagen.
    Die van jou vind ik dus wel meevallen :)

Geloof me, wachten duurt altijd lang..

Goed klussen dus en dan maar duimen.
    Ik duim met je mee hoor.

5. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Klusserde klus vanavond dus hihhi.

Heb wel slijm in overvloed maar nog steeds wit van kleur ipv doorzichtig.

6. girl21

girl21 Niet meer actief

zo... gister weer lekker geklust :oops: hihi

nu hopen dat t ook nog eens op t goeie moment was he :)

7. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Idd veel slijm, gemiddeld ziet t er uit alsof het van rauw eiwit is, is vruchtbaar slijm.
    Zou dan gedurende een aantal dagen om de dag klussen :)
    Succes!

8. girl21

girl21 Niet meer actief

oke gaan we dan ckr doen! thnx voor de tip ;)

9. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Is dit na je eisprong?Want je kan "witte vloed" krijgen dan het lijkt een beetje op yogurt
    Als het lijkt op gezift melk dan heb je waarschijnlijk een schimmeltje te pakken

En net als hierboven gezegt is als het lijkt op rauwe eiwit is het waarschijnlijk vruchtbaar slijm
    *klusse!*

10. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Hoi,

Toen ik net gestopt was met de pil had ik op een bepaald moment ook een enorme slijmsliert bij het afvegen. Bij navraag bleek dit toen de slijmprop te zijn die de baarmoeder afsluit tegen "indringers". Maar ik hoop voor jou dat het vruchtbaar slijm is!

11. girl21

girl21 Niet meer actief

ik had het gisteravond weer, maar toen in de wc-pot, en vanmorgen ook weer in de pot, en maar een klein beetje met afvegen...

echt vreemd, heb dit namelijk nog nooit gehad!

maar we blijven gewoon klussen omdat we t willen, en we zien vanzelf wel, want het is voor ons de 1e ronde nog maar na t stoppen met de pil..

nog alle tijd dus!

bedankt voor de reacties!

12. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Hallo,

Ik heb donderdag pas mijn nod als ik uit ga van mijn langste cyclus die ik heb. Echt lastig hoor als je een onregelmatig cyclus heb.

Wie heeft er ook wel eens last van slijm gehad 1 week voor je menstratie? Kan dat innestellings slijm zijn? Of kan je zo kort voor je menstruatie toch vruchtbaar zijn. We hebben goed geklust wel op de gok wanneer ik dacht dat ik vruchtbaar was maar nu weet ik het niet meer
    Kheb niet echt last van kwaaltjes ofzo.
    Van de week wel enorme rugpijn gehad en ongipijn beetje zere borsten maar vandaag weer niets gevoeld.

xxx jannn

13. girl21

girl21 Niet meer actief

heb nu andere kleur slijm... beetje ?geler? weet niet precies hoe ik uit kan leggen hoe t eruit ziet...

ook heb ik last van supergevoelige tepels, vaak beetje krampachtig gevoel in onderbuik(links) en ga zo maar door... kan teken zijn, maar kan ook ontpillen zijn... bah nu gaat t zeker lang duren tot eind deze maand (dan kan ik testen)

maar iemand enig idee wat die andere kleur slijm zegt?

14. girl21

girl21 Niet meer actief

ow jah ook last van mn onderrug gehad idd
    (was al erg lang geleden dat dit voor t laatst was)

15. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

hoi,
    fijn! ik zocht net zo'n topic over "slijm" :D

Voor dat ik zwanger wilde worden had ik ook wel eens zo'n "slijmdraad" maar dat is al heel lang geleden.
    Nu had ik dinsdag ook weer zo'n "slijmdraad" ik heb er veder niet naar gekeken of gevoeld, maar kan dit dan vruchtbaar slijm zijn?
    Ik heb waarschijnlijk morgen mijn ei (ik voel het al aankomen) en we hebben gisteren avond geklust, helaas kunnen we veder niet meer klussen (vriend is weg voor zn werk) maak ik toch nog kans deze ronde?

groetjes Inger

16. puzzcat24

Ze zeggen van wel,ze zeggen dat de zaadcel 72 uur nog leeft
    Ik hoop het voor jou!

17. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

ja hoor genoeg kans meid.
    duim duim.

18. puzzcat24

Het is toch wat!
    Ik lees al een tijdje mee hierzo
    En heb gisteren ineens het zelfde probleem...
    Ik spoel mezelf altijd door de fistels die ik heb en had ineens een slijm draad om mijn vingers heen :(
    Ik heb altijd wel met de eisprong een zachte slijm vorming maar deze keer was het steviger...

19. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Ik hoop voor je dat het "goed"slijm is puzzcat24
    ;)

20. girl21

girl21 Niet meer actief

laten we met zn allen hopen dat het 'goede' slijm is haha :thumup:

gewoon duimen totdat we op onze NOD met een posi-test in handen staan! :thumup: [-o<

Deel Deze Pagina