Cyclus tellen na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Juul75, 24 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juul75

    Juul75 VIP lid

    8 apr 2010
    11.885
    7.595
    113
    Ik heb met 7 weken een miskraam gehad, en heb drie volle weken gebloed. Nu bloed ik al 3 weken niet meer, en vraag me eigenlijk af hoe je je eerste cyclus na de miskraam moet tellen. Normaal dus vanaf de eerste dag bloed, maar dat komt hier wel een beetje extreem uit. Ik zie in de banners van veel dames hier wel dat ze na een MK gewoon doorgaan met het tellen van de cyclus maar hoe tel je dat dan?
     
  2. janina

    janina Actief lid

    hoi hoi juul

    nog sterkte gewenst met je miskraam, ik weet hoe het voelt, heb er zelf 3 gehad, maar ook 3 gezonde kinderen en een 4de op komst

    ik telde vanaf de dag dat ik een miskraam kreeg als eerste dag menstruatie

    na tygo was ik gelijk zwanger van de tweeling, ik dacht dat ik 2 weekjes verder was, maar mijn cyclus is weer begonnen na 2 weken

    na de tweeling een miskraam met 5,5 week, cyclus is gelijk weer begonnen, dus was ook precies even ver wat ik geteld had, het is afwachten wat je cyclus doet, je kunt het dus nooit precies weten, ik hoop dat je snel weer zwanger bent

    liefs janina
     
  3. Juul75

    Juul75 VIP lid

    8 apr 2010
    11.885
    7.595
    113
    Dank je wel! Dan heb ik deze maand alleen een absurd lange cyclus voor mijn doen, ben altijd braaf 28 dg, maar ja het was ook een nogal lange miskraam. Fijn om te horen dat je na een miskraam ook nog wel snel zwanger kunt worden!
     

Deel Deze Pagina