Hahahah heb ik ook wel eens...Komt zo dom over hahahahha! Aaaai mijn baas belde net of het een beetje wou lukken. Ben bezig met afspraken inplannen voor mijn sollicitatie gesprekken met kandidaten voor een functie... Hahaha moet hij even voor de lol een kijkje hier nemen
Ik zit ook op mijn werk Maar verveel me ook een beetje hoor, er is niet zoveel te doen vandaag het is lekker rustig
@Eleni en Joyce dat zal wat worden als het forum plat gaat.... Nou ik schiet al best op hoor met mijn werk. Ik ben nooit zo snel met testen
Aylin: Over het forum dat plat gaat, ik heb tijdelijk voor dit clubje een forum gemaakt om elkaar toch even op de hoogte te houden totdat ZP weer terug is! Ik weet niet of ik hem hier mag plaatsen (het is geen reclame ofzo, gewoon een tijdelijk onderkomen voor ons ) ! Nou hier is de link: http://www.hotforum.nl/forum/rozewolk/ Schrijf hem op of sla hem op in je favorieten! Verliezen we elkaar toch niet uit het oog Liefs!
Leuk meid kunnen we toch door kletsen Ga straks even naar het Kruidvat 2 testen voor 5,- halen... Reken zelf nergens op maar weet dan wel waar ik aan toe ben toch?
Ja, doen Aylin....ik betaal ze desnoods voor je Weet niet wat het is, maar ben nerveus voor je! Ben je ook van plan om gelijk te testen, of wacht je tot morgen?
Aaaah wat lief van je... Maar reken zelf nergens op ook gezien het bloed verlies. Heb jij al de zenuwen nog even en dan kan ook jij testen Ik ga morgen ochtend testen. Vandaag zou mijn nod moeten zijn...
Ik ben niet zo snel met testen... Maar nu jullie en de verloskundige zeggen dat een ovulatie test op dag 4 erg onwaarschijnlijk is wil ik wel weten waar ik aan toe ben. Als het wel mijn ei is die er aan komt waren we er in ieder geval op tijd bij en zal mijn volgende nod ook eerder zijn...
BEGINNELING: Wat een onzekerheid, zeg! Moet je eerst wachten op je nod. Moet je nu wachten op een positieve test of alsnog je menstruatie.. AYLIN: Nou, misschien weet je morgen meer! En anders zoveel mogelijk klussen! ELENI: Leuk, dat je zelf een tijdelijk forum gemaakt hebt.
Ja ik heb al best de zenuwen hoor! Ik voel me weer anders .... maar probeer er niet aan toe te geven! Ik wil geen teleurstellingen meer.... Maar die laatste 7 dagen mogen van mij wel iets sneller gaan.... @ Alina: tnx ..... We moeten wel van elkaar op de hoogte blijven he? (zp ligt er volgens mij niet zo heel lang uit hoor, maar toch voor de zekerheid! )
@Alle meiden hier ik ben net naar de Kruidvat gereden en 2 testen voor 5,- gehaald. Morgen ochtend ga ik testen. Mocht het toch mijn ei zijn gaan we vanavond weer lekker aan de klus. Heb er totaal geen moeite mee Hubbie trouwens ook niet! @Eleni ik hoop zo dat het raak is meid...1 van ons moet iig de roze wolk vast een beetje opwarmen en plaatsjes voor ons creëren.
Wow, ik hoef maar hier op het forum te roepen: of m'n menstruatie of een positieve test moeten komen en jawel: m'n lichaam heeft voor de menstruatie gekozen! Zoooo jammer dit weer Maarja, beter nu dan over een week. Ff die duivels wegkijken en dan kunnen we weer verder! Hoe kunnen we dit forum een beetje vruchtbaar maken? Er zit niet echt veel schot in he? Of eigenlijk; er zit geen schot in! @ Aylin, jeeeeetje als ik jou was had ik gisteren al een zw.test gedaan! haha, ik zou echt niet zo lang kunnen wachten. Met avond urine kan je het ook al doen hoor, zeker als je nu al heel wat dagen overtijd zou zijn (als dit geen menstruatie was). Dus ik zeg: TESTEN! NU! (of loop ik een beetje te hard van stapel?) @ Eleni, goed van jou zeg dat "nood-forumpje"! (hoe bedoel je verslaafd ). En heb je al kwaaltjes? Zo ja, wat? Ben ook zo benieuwd naar Sunnyke... en hoe staat het met Survivor?
@Beginneling jammer meid de duivels Je hebt gelijk niemand is nog zwanger..Nu maar hopen op een positieve test van Eleni.. Ik heb gewacht met testen omdat het misschien wel mijn ei is die in aantocht is..? Maar morgen ochtend ga ik testen. Vandaag zou nl mijn nod zijn.
! Advies nodig! Ik heb 1 week geleden een zo goed als positieve ovulatietest in mijn handen gehad (zie + op 19 nov in FF), temp ging iets omhoog en ik dacht dus mijn ei gespot te hebben. Gisteren een klein dipje in mijn temp (hoopte op innestellingsdip), vandaag weer ietsje omhoog... Heb ik vandaag een beetje roze/bruin slijm (draderig)... dus ik zojuist voor de zekerheid weer een ovulatietestje gedaan : BINGO... Hoe kan dit? Heb ik nu mijn ei of vorige week? Ik ga hem nu laden in mijn album...
het scheelt niet veel (baal nu dat ik daargeen foto van heb). Als ik moet kiezen welke de meest positieve is ga ik voor deze... Maar de vorige test werd langzaam steeds donkerder (zoals normaal), temp ging omhoog.... Raar he?
He? Nou jah.....Wat een toeval (?) toch weer....maar waarom kiest je lichaam nu toch voor hetgene je het liefst niet wil zien? *knuf* Mijn symptoompjes die ik nu heb: - Flinke steken in bm-gebied! - Obstipatie - pukkels op me wang (? Nog noot last van gehad ? ) - Pijn in (.)(.) - 2 dagen flinke hoofdpijn! (zal wel door de onzekerheid komen ) volgens mij was dat t wel! Het zijn er wel veel, waardoor ik elke dag een beetje meer hoop krijg! Maar dat is het m ook juist....ik wil die hoop helemaal niet hebben! Het maakt me onzeker en bang, bang dat mijn lichaam me weer heftig voor de gek houd! Maar ja er zit niks anders op dan te wachten......wachten op | of ||