Raar he? Ik ben er een beetje beduusd van... De test vorige week werd steeds donkerder totdat deze net zo donker was als de controlestreep... maar deze is nog donkerder (terwijl ik na vorige week weer negatief teste)
Ik zou dan toch maar voor de zekerheid er voor gaan hoor meid! je weet maar nooit.... Ik heb vandaag hier al heel veel vreemde lijven voorbij zien komen!
Over vreemde lijven gesproken...Ik had weer een klein beetje bloed verlies...? Vorige keer na mijn eerste curettage had ik ook bloedverlies en positieve ovulatie testen...Dit maakt me allemaal erg onzeker. Ben zo bang dat er weer iets niet goed zit van binnen....zucht
nou vage dingen allemaal zeg! jeetje aylin het lijkt echt wel alsog het allemaal nog goed in de war is silvia je temp volgt de goede lijnen maar die positieve test is weer vaag... ik weet wel dat je een positieve test krijgt als je zwanger bent voor je NOD maar je moet nog even toch? beginneling wat balen zeg! echt gemeen dat je even hoop krijgt en nu dit weer..... nou ik heb niets spannends eigenlijk .. heb griep en ben goed verkouden....
Goedemorgen meiden, Ik ben niet zwanger dus ik moet wel een vroeg ei hebben...? Heb vanmorgen een test gedaan. Ik heb vanmorgen wel mijn temperatuur opgenomen maar nog geen stijging.... Straks maar weer een ovulatie testje doen. Bloedverlies is alweer gestopt.
Heel vreemd Aylin zeg, das vervelend zo vroeg een ei hebben. Sylvia raar maar zou je best doen als je zin hebt en anders over 2 a 3 dagen nog eens zon ovu test erachteraan doen
Aylin, vraag me dan af wat het dan geweest is .. en in hoeverre die dingen bertouwbaar zijn dan. straks klussen we op de verkeerde momenten omdat dat ding het verkeerd aangeeft. hoewel ik duidelijk mijn ei heb gevoeld
AYLIN, nou ja.. Dan weet je nu in ieder geval dat je niet zwanger bent. En die positieve ovu-testen.. Ik weet het niet! Misschien toch een vroeg ei. Gelukkig gebruik ik ze zelf niet, alleen maar verwarrend merk ik al... SYLVIA: Vorige week én deze week positieve ovu-testen.. Hmm, vreemd! Nogmaals, ik ben blij dat ik ze niet gebruik! Haha!
Danjo en Lienie, Ik weet het ook niet mijn ei is nog niet geweest mijn temperatuur is nog steeds 36.7. Als ik een temp verhoging krijg morgen is het mijn ei geweest.... Net weer een test gedaan en deze lijkt lichter... Morgen ochtend maar kijken wat mijn temperatuur doet... Ik ga ook twijfelen of de ovulatie testen nu wel betrouwbaar zijn. Ik voel namelijk nooit mijn ei..
@ Aylin: Ooow wat een onzekerheid toch weer! Ik zou toch onderhand helemaal gillend-gek gworden zijn als ik jou was! Ga je denk je mischien nog met je gyn hierover praten? Of wacht je het gewoon nog even af? @ Lieni: Beterschap meid!!
Maak me eerlijk gezegd wel een beetje zorgen... 1 december heb ik een controle afspraak... Nu maar afwachten of mijn temperatuur omhoog gaat... Zo vroeg een eisprong is echt minder!
1 december? Maandag dus.. Gelukkig hoef je daar dan niet zo lang op te wachten. Misschien heeft de gyn er een zinnig antwoord op. Ik hoop het voor je, meid!
Thanks meiden... Weet je wat ik het rare vind dat ik mijn eisprong zou hebben terwijl ik nog een beetje bloed verlies..? Hoe kan dit..? Het maakt me allemaal erg onzeker....
mischien bloedverlies omdat je eitje nu springt? heb je al een ovu testje gedaan!? pfff...ik heb voor de 4e dag koppijn! wordt er niet vrolijker op!
Sinds maandag zijn het steeds maar een paar druppels. Gebruik geen eens maandverband zo weinig is het. Ik heb vanmiddag een ovulatie test gedaan en deze was al lichter dan de test van gister. Hopelijk heb ik morgen of over morgen een temperatuur stijging. Ik zou het best in fertility friend willen bijhouden maar snap daar echt niks van? Ik moet de temperatuur van Fahrenheit in Celsius veranderen en weet niet hoe dit moet? Hoofdpijn vervelend meid...Misschien een zwangerschaps teken..?
Meis, wat vreemd allemaal zeg.... Gelukkig wordt je ovu-test wel lichter nu! Dan toch een vroege eisprong dit keer ? Ik zal eens ff voor je op FF kijken en het proberen uit te leggen voor je! Ik kom er op terug...
Zorg dat je op je eigen pagina staat ,"MY CHART " Stap 1 = Klik links in beeld op 'settings' Stap 2 = Klik vervolgens op 'Charting Options'
De volgende stap is: bij "Thermometer and Temeprature Method" de "UNITS" veranderen in Celsius Je kan ook evt je temperatuur-methode invoeren: "Orally" of "Vaginally" . Vergeet niet om te "SAVEN" als laatste stap.... __________________________________________________- Hoop dat het nu lukt! Liefs!
Goedemorgen dames, Heb weer ff bijgelezen. @ Eleni voor jou wordt het steeds spannender, nog een paar daagjes en je weet t @ Aylin hmm. vreemd hoor, misschien geeft de ovalutietest idd een vals resultaat, ik weet t niet. Hoop in ieder geval dat ook jij snel duidelijkheid hebt en fijn dat je op 1 dec een controleafspraak hebt. Ik voel mezelf ook nog een beetje vreemd hoor, maar mijn ovutest van gisteravond was toch behoorlijk positief hoor.