Nee natuurlijk niet...Ik was stom verbaasd dat ze me terug vroegen. Ik zei nog "Oh wat vreemd dat jullie me terug willen? Ik functioneerde toch niet" maar daar gingen ze verder niet op in. Toen ze me hadden ontslagen kon ik weer terug komen bij mijn oude werkgever als trainer van arbeidsconculenten.
OK, das wel weer fijn dan he, enne hoe haalt ze het in der hoofd he ? DAt ze het ook nog gewoon proberen moet toch niet gekker worden hoor.
Nou dat dacht ik ook. Toen ze mij het vroegen leek het alsof er een roze olifant in de kamer stond en niemand durfde er iets over te zeggen. Bij wijze van spreken dan he..hahahha.... Heb jij je ei inmiddels al gespot..?
Ehm ja volgens mij wel, test was gisteren wel positief ff straks nog testen als ik weer thuis ben, had net buikpijn, dus denk dat mijn ei gesprongen is haha
Oh ik wel, heb altijd beetje soort van buikpijn, maar eerst nog ff testje van straks afwachten, je weet t maar nooit, heb zoveel rare dingen gelezen en ook zelf gezien . Maar als mijn ei geweest is is mijn cyclus weer een beetje normaal, daar wordt ik wel blij van
Ik hoop dan dat het je ei is, JOYCE! Kun je er weer tegenaan! Haha! Hier is de spanning eigenlijk al weer begonnen. Of nou ja, spanning.. Ei is geweest, dus.. Afwachten nu! Cyclus na curettage was 8 dagen langer dan normaal. Gok dat 'ie nu weer 28 dagen is. Nog 2 weken op de wachtbank! (Wil niet wachten! Wil het weten! NU! ) Enne AYLIN, waarschijnlijk toch eergister je ei gehad? Hmm.. Waar blijft dan je temp-piek? *zucht* *spannend* Wel gewoon door klussen toch?
Ja, gisteren ook al geklust voor de zekerheid enne dan vandaag ook nog maar ff want je weet t nooit en dan weer zaterdag, ja jullie zien t al, klus gewoon vrolijk door, want wil mijn ei niet missen Enne daaran klussen we ook gewoon door hoor
mischien wel relaxed zo snel je ei hoef je ook niet zo lang te wachten... al die eieren... die van mijn moet nog gemaakt worden... er is niemand die net zo lang als mij moet saai!
Aaaah, Lieni, ja als mijn cyclus nog hetzelfde was als vorige maand, zouden we gelijk lopen , maar nu niet meer, maar ik zit wel een beetje in de buurt.En ik laat mijn banner gewoon staan lijkt het nog alsof we hetzelfde lopen en ik ga denk ik ook pas laat testen als ik niet ongi wordt.
@Alina mijn ei is denk ik nog niet gesprongen...Maandag en dinsdag een positieve ovulatie test. Die van maandag was het meest positief. Maar we klussen gewoon vrolijk verder. Misschien dat mijn ei vandaag springt....
Heeey meiden, @ Aylin, graag gedaan! Heb je nog wat aan die uitleg gehad van FF? Fijn trouwens dat je ovu-testjes nu niet meer posi zijn! @ Joyce, SSPPAANNEENNDD @ Alina, Welkom naast met op het bankje meid... ... is hier best gezellig hoor! @ Lieni, Nee ik ga nu ook nergens meer vanuit! Ja, dat ik ongi wordt... Ik hou me dit keer niet vast aan mijn evt symptoomjes...anders maak ik mezelf gek! Dus het is nu awachten..... Hier alles ok! Ben een beetje het huis aan het doen, heb besloten om morgen voor de verandering eens met mijn vent mee te gaan naar dart-toernooien! Zo gaan de dagen ook wat sneller... Liefs Eleni
Ja ..... vijf heeeeeele lange dagen Ben ook benieuwd naar jou temp meid! Dit is voorlopig mijn temp-lijst: weet nogsteeds niet wat ik ervan moet denken! Liefs!
@Eleni ziet er goed uit meid! Zie ik daar een innesteldipje tussen dag 5 en 6 in....? Hoop het echt voor je meid!
Haha, we zullen het zien.... Ik heb vandaag wel van sensitest zw.testen binnen gehad want die had ik niet meer! Maar het is een moeilijke taak niet even een testje te doen! Maar Ik hou me in! ik heb ook een ovu-test gedaan (die had ik nog over), en hij is wel donkerder dan toen ik testte vóór mijn ei, maar hij is niet positief! Dat stomme ding houd me dus ook nog in spanning Ben je er met FF trouwens uitgekomen?
@Eleni ja meid het is helemaal gelukt met ff. Alleen de uitslag van de ovulatie testen snap ik niet helemaal wat je moet invullen. Ik hoop zo voor je dat het raak is. Zou echt leuk zijn als jij de eerste zou zijn van ons clubje!
ja kun je gelijk met wat HCG strooien, dat kunnen we wel gebruiken. wie weet helpt het... ik kan me voorstellen dat het testen erg verleidelijk is... had ik ook alleen op de dag dat ik dacht nu ga ik het echt doen hoefde het al niet meer.... ik heb er nu nog 10 liggen. sensitest stuurde er meer mee... ik had liever ovu testen gehad...hahahaha nu deze maand zonder ben benieuwd hoe dat gaat
Ik doe bij die ovu-testen alleen de OPK invullen: dan zet ik hem op + of - ... werkt wel! wat de rest betekent "monitor" en "ferning test" weet ik echt niet!! Ik gaat is ff op onderzoek....
Ach deze cyclus ga je geen 10 ovu-testen gebruiken, maar alle 10 de zwangerschapstesten ..... gewoon omdat je niet kan geloven dat je zwanger bent Volgende cyclus ga ik ze ook niet gebruiken, de ovu-testen! Wordt gewoon nerveus van die dingen! En mijn ventje trouwens ook.... we laten moedertje natuur gewoon het werk doen, en alles op haar tijd!