Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Dat snap ik ook, maar ferning en monitor snap ik ook niet...?

@Lienie ik heb ook testen besteld...Met een vroege eisprong zul je net zien dat je hem altijd mist. Word ook wel zenuwachtig van die dingen...

Dus ben nog een beetje in twijfel of ik ermee door ga....

Ik heb morgen een bruiloft van 1 van mijn beste vriendinnen. Ze is nu 6 maanden zwanger dus trouwt met een dikke buik! Erg leuk heb er zin in.
    Ze was 1 maand eerder zwanger dan mij bij haar ging het goed bij mij niet helaas... Maar we gaan gewoon vrolijk verder en we zien wel wanneer het ons weer gegund is

;)

2. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Hoi meiden,

Hier nog steeds geen temp verhoging....? En al 2 dagen een negatieve ovulatie test....? :(

Snap niks meer van dat gekke lijf van mij. Voelde gister wel krampjes en na het klussen een soort ploppend gevoel in mijn onderbuik...Zou dat mijn ei geweest zijn? Normaal voel ik dat nooit?

3. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ooow meid...hou op over plopjes :)
    Na mijn curettage heb ik ook alleen maar last van vreemde plopjes.. :) Ik snap er niks van!

Maar meis wat vreemd nou toch ! :(:

:oops: Ik kon me niet inhouden en heb een zw.test gedaan! :oops:
    Hij is "zoals verwacht" negatief! Ik had het kunnen weten natuurlijk..... :oops:

4. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Is bij jullie je lichaam ook veel gevoeliger na de MA/MK?
    Ik voel van alles.... (lichtjes hoor, geen pijn ofzo): krampjes, steekjes, mijn borsten spelen weer erg op...
    Voor de MA had ik nooit ergens last van, alleen toen ik zwanger werd van mijn borsten, raar he?
    Deze cyclus is ook helemaal raar: 2 positieve ovulatietesten gehad (1 week uit elkaar) terwijl er zeker geen hcg meer in mijn lichaam zat..
    temp gaat na beiden positieve tests omhoog, maar niet zo hoog als anders..
    Heel raar allemaal

5. Beginneling

Beginneling Actief lid

25 apr 2008
    480
    0
    0
    Ja onze lichamen zijn echt helemaal van slag! Ik voel na de MA m'n hele cyclus (en voornamelijk na m'n ei) alle dingen die ik ook voelde toen ik zwanger was. Steekjes in m'n liezen, rare trekjes in m'n baarmoeder, borsten voelen anders, heb nog steeds hele donkere tepelhoven (?). Nouja alles wat maar op een zwangerschap kan duiden... maar het is er niet!
    Ik baal er echt van, ik had altijd een regelmatige cyclus waarin ik alleen m'n ei goed voelde springen en dat was het. Nu word ik helemaal gek gemaakt door m'n lichaam.

En ik had vorige cyclus net als jij Aylin positieve ovutest net na ongi, maar die van mij werd daarna weer licht en werd toen veeel positiever toen m'n ei er echt aan kwam. Dus ik denk persoonlijk dat je ei nog moet komen, gewoon blijven testen meid.

Jammer Eleni dat ie nu negatief is... maarja, je bent er vroeg bij dus wie weet!

6. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Heey meiden, mijn ovutest was gisteravond positief ! Ben blij, blij, blij !

Eleni ik duime voor je meid.

En Aylin , raar weer he ?

7. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

met mijn lichaam kan ik op het moment ook niet meer overweg! Ik weet niet wat er allemaal gaande is daarbinnen.... :-s

Zoals nu....pijn in mijn (.)(.)....misselijk (echt de hele dag)...krampen in bm....steekjes...plopjes..... :rolleyes:

Ik heb binnen het half uur nog eens naar de zw test gekeken...en wéér een schaduwlijntje! Net als vorige maand!

pffff.....en we hebben er niet eens om gevraagd! :(

8. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

:whistle: Jeeey Joyce! Veel klusplezier ;)

& Thanks meis.... :D

9. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    maar een schaduw lijntje is toch het indroog lijntje....? mmmmm je kunt maar beter niet testen
    nu heb je weer hoop! maarja hoop doet leven misschien hahahahaha.

joyce EN NU DIE EI VAN ZIJN TAK SCHIETEN!
    INNESTELEN JIJ &$*&$* EI!
    [-o<
    zo even hard toe gesproken.......gaat goed komen .... :thumup:

ik heb denk wel wat meer rust nu zonder ovu testen maar dat weer houd me er niet van om druk te reken en mezelf te controleren of ik slijm zie en wanneer de datum is dat ongeveeer die ei gaat vallen. hoewel dat ook nog vaag is want het kan tussen zondag en vrijdag zitten.. wordt dus een week klussen. van die banner wordt ik ook gek.
    kijk alleen al elke keer erna om te zien hoeveel dagen ik nog moet... :rolleyes:

10. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    hahaha :D Thnx Lieni, hoop dat mijn ei luistert :D

Enne jaja heb alweer geklust hoor gisteren en dan morgen nog enne maandag nog ff voor de zekerheid ;)

Enne dat schaduwlijntje is volgens mij ook een indrooglijntje hoor.

hmmm, ik ga denk ik ff toch maar mijn banner veranderen

Ja zo klopt hij denk ik wel weer ongeveer.

11. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ Aylin, nog veel plezier bij de bruiloft trouwens

12. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Hallo meiden,

Net terug van de bruiloft...Moest helemaal terug denken aan onze eigen bruiloft...

Er waren 3 zwangere aanwezig de bruid een vriendin van de bruid en een partner van een vriend van de bruidegom...

Pfff toch wel even slikken hoor als je al die zwangere buiken bij elkaar ziet..
    @Beginneling misschien moet mijn ei idd nog komen...? Ik test ook gewoon vrolijk door.

@Eleni jammer meid maar ik testte met mijn vorige zwangerschap pas 3 dagen overtijd een heel licht lijntje.

@Joyce jipppieeee je ei hup hup aan de klus meid.

@Sylvia meid onze lichamen zijn allemaal in de war. Ik had iedere maand een cyclus van 28 dagen met op dag 14 mijn ei. Nu is het echt een zootje..Word er ook moe van hoor.

13. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @Aylin, nou fijn dat het leuk was :D Ja begrijp best dat het ff slikken is, heb ik ooknog steeds als ik zwangere buiken zie, maar het wordt wel steeds minder nu enne ikke test altijd al 1 dag voor NOd heel duidelijk positief.

14. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ondanks de dikke buiken en het even moeten slikken was het toch erg gezellig. Aylin kreeg alle aandacht ze heeft echt de clown uitgehangen gek kind.

Ga straks maar weer even een testje doen...

15. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ja, ben weer benieuwd naar je testje.

16. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Nou net weer een testje gedaan en het lijkt wel of hij weer wat donkerder is dan gister....? Zal ff een foto maken...Zet ik hem zo in mijn album...

17. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Joyce heb net de foto geplaatst in mijn album. De matcare test is nog wel net zo licht. De sensitest test lijkt weer iets donkerder dan de test van gister..?

18. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ Aylin, ik weet t niet, maar hij is in ieder geval niet positief.

Raar....

19. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Nee positief is de test niet...Ik hoop dat mijn temperatuur me ook kan helpen mijn ei te vinden..

20. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Hoi meiden,

@ Aylin: fijn dat de bruiloft leuk was...maar ik had ook wel even een paar keer mezelf bij elkaar moeten rapen denk ik met zoveel zwangeren om me heen :p .... was je moppie niet bang voor de clown trouwens? :) Ik moest er vroeger niks van weten....

@ Joyce: Hoop dat je lekker aan het klusserdeklus bent ;)

@ Linie: Ja erg he? Heb je geen ovutesten zit je banner weer in de weg :)

Over de test, het is nu een aantal uur geleden en het indrooglijntje is beter zichtbaar geworden... had ik vorige maand ook! Ik ga me gewoon vol goed moed ready maken om de volgende ronde in te gaan :D ;)

Deel Deze Pagina