Hallo meiden , Hoe is het met jullie ik heb nog steeds geen dus weet nog steeds niet waar ik aan toe ben het bruinverlies was gestopt afgelopen maandag en nu afgelopen vrijdag had ik weer een heel klein beetje bruinverlies. Dus ik weet het ook niet meer heb wel een nieuwe afspraak bij de gynaecoloog gemaakt ik wil graag een echo. Nu zei de doktersassistente dat dat bruin verlies verleden week misschien wel met een eisprong te maken hebt gehad dus misschien dat ik vrijdag een innesteling hebt gehad. Geen idee ik ga nergens vanuit maar voel me er niet lekker bij dat mijn ongi er nog niet is. Het is alweer bijna 2 maanden geldeden dat ik gecurreteerd ben. Liefs Esther
@Es wat vervelend meid...Nou maar hopen dat het een innesteling is geweest. Voor mij id het ook alweer 2 maanden geleden. Ik had dag 5 en 6 van mijn cyclus een positieve ovu test. Ook heel vreemd...Onze lichamen zijn goed de weg kwijt! Nu op dag 11 heb ik weer een bijna positieve ovu test...? Dus waarschijnlijk komt mijn ei er nu echt aan.... @Eleni ga je nog testen over morgen?
@aylin Ja mijn lichaam is ook helemaal van slag. Toen ik op mijn 16e gecurriteerd was van wege een missed abortion had ik gewoon na een maand mijn ongi en voor de rest had ik nergens meer last van toen was ik al 12 weken. @Eleni ik zal voor je Duimen dat je zwanger bent maar als de testen toch al licht positief zijn heb je een goede kans . Liefs Esther
@ Aylin, vandaag naar de Gyn, misschien krijg je wat antwoorden op je vragen vandaag. En ook ik duim nog steeds voor Eleni Ik zit ook weer op de wachtbank, pfff , maar heb me er van t weekend eigenlijk niet zo mee bezig gehouden, wat ik wel knap vind van mezelf En Survivor, hoe gaat het met jou ?
Hoi meiden, Hier een temp verhoging van 36.5 naar 36.8 dus hopelijk heb ik gister mijn ei gehad. Even kijken wat mijn temp doet morgen. Gister had ik trouwens ook een positieve ovu test. We hebben zaterdag nacht en vannacht geklust dus hopelijk is het genoeg geweest.... @Joyce goed meid ik ben er ook niet veel mee bezig geweest omdat we een druk weekend hadden.... @Eleni hoop zo dat je positief test meid... Nou ik ga me aankleden moet zo de auto instappen om naar de gyn te gaan...Tot later meiden
Goeie morgen allemaal, Survivor leuk dat je weer wat van je liet horen. we maakten ons zeker zorgen. jammer dat het ook bij jouw niet gelukt is... gaat niet goed met ons zo.... zijn we er dan toch te veel mee bezig? Survivor is de kamer al af? Aylin : Suc 6 vandaag en ik hoop dat al je vragen beantwoord worden... Elini dit was niet de afspraak he! je zou HCG komen strooien hier en niet een nieuwe Cyclus neer zetten.... ik hoop dat je dit op voorhand hebt gedaan..... hier niet zoveel te melden ... ik zou mijn ei hebben maar volgens mij duurt dat nog even....ik gok op 5 december...
Goedemorgen dames! AYLIN: Succes hè! ELENI: En? Heb je getest? ES: Dus nog niet ongesteld? 'Normaal' duurt het 4 tot 8 weken voordat je weer menstrueert na een curettage. Hoelang duurt het nu al bij jou? LIENI: Dus je ei komt er eind van de week aan. Wordt dus extra klussen! Ik zit op het wachtbankje! Afgelopen weekend erg druk gehad, dus die 2 dagen waren zo voorbij. Nu de rest van de week nog! Had gister wel ineens hoofdpijn, waterig verlies en links een trekkend/stekend gevoel. Innesteling? Oooh... Ik moet er ook niks van denken eigenlijk! Haha! Wat erg......... Zo maak ik mezelf alleen maar gek! (Dat gevoel links, dat had ik bij mn 1e zwangerschap aan de rechterkant. Na de curettage trok dat ook. Gyn zei toen ook dat het inderdaad aan die kant genesteld was. Maaaaar ja... Ik kan nu wel gaan speculeren, maak alleen mezelf er gek mee! En moet toch nog een dikke week wachten met testen. Dus.. *zucht*)
Haha, lief jullie positiviteit meiden! Ik heb nog niet getest.....ik ga er zometeen eentje doen! Maar ik denk zelf morgen of overmorgen gewoon de rode vloedgolf te krijgen! Ik voel me gewoon niet zwanger...klachtjes zijn ook grotendeels weg! @ Sunnyke: 43 dagen? Wow meis....dat is idd een lange cyclus! Dan zou ik ook gewoon lekker de ovu-testen gebruiken! Over alcohol hoef je je geen zorgen te maken hoor! Ik heb gelezen dat dat pas echt invloed op het zaad gaat krijgen als je man minimaal drie maanden lang elke dag een lekkere slok naar binnen werkt! Als hij zo nu en dan iets te veel op heeft maakt dat echt niet uit! @ Joyce: Hier nog een zp-verslaafde hoor... Goed dat je het van het weekend een beetje van je af hebt kunnen zetten! @ Aylin: succes meid bij de gyn! Ben benieuwd of er iets te vinden valt en/of alles goed zit! @ Survivor: Hoe is het met je meis? Hoe staat het trouwens met je kamertje? Is het mooi geworden? @ Es1977: Jeetje meid, wat duurt dat lang bij je zeg! Ik hoop toch wel dat je gewoon zwanger bent en je innestelling hebt gehad! Dit moet ook alleen maar onzekerheid met zich meebrengen voor je! @ Lieni: Ik zal proberen wat HcG te strooien meid....maar ik denk niet dat het er deze maand inzit! Hoop dat je een ei in je schoen krijgt op 5 december... @ Alina: haha, nu zit jij in de periode, met de zelfde klachtjes, waar ik een dag of 10 geleden ook inzat! Wat frustrerend he? Je wil er niet mee bezig zijn, maar onbewust ben je er alleen maar mee bezig! Gelukkig is je weekend snel gegaan! Die van mij gelukkig ook! Nou ik gaat ff testen..... ben benieuwd, maar ik verwacht er niet veel van! OW, en ik EIS een minimaal één zwangere deze maand hoor! Dit duurt veels te lang allemaal... Liefs van mij!
Eleni, ik ook hoor, ben het zat, er moet gewoon iemand zwanger worden, duurt idd veels te lang allemaal hoor.
JOYCE: Inderdaad! Spannend nu, hè? Haha! Nu kunnen we er niks meer aan doen.. Moeten weer afwachten of het gelukt is! Hoe voel jij je? Voel jij ook al vanalles? Hihi! Ga toch echt aan mezelf twijfelen, misschien zit het wel tussen mn oren, beeld ik het me in. Vandaag nergens last van in ieder geval!
2 minuten nadat ik de test heb gedaan: (waar ik die hele vage lijntjes op zag waren de cassetes van Sensitest en de zwangerschapstesten van Ydil! .... Dit is de kruidvat test! ) Jammer...... Maar we gaan gewoon weer verder! En nu maar hopen dat ik niet weer zo'n heftige ongi krijg!
Hmm, nee niet echt eigenlijk, maar probeer me er van af te sluiten, want het zegt toch niks Had gisteren wel een beetje buikpijn eigenlijk, maar verder niks hoor, het is afwachten spannend ja !
@ Alina... haha...ja wie weet! Onze lijven doen toch al vreemd dus zo'n verassing is ook wel welkom! Nee...ik weet zeker dat ik morgen ongi wordt! Ik hou mijn temp bij en die is vanochtend ook een flink stuk gedaald! Dus nu is mijn hoop weer op jullie gevestigd! @ Joyce... Dank je meis! Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik in het begin nog wel hoop had totdat ik alle verhalen las van wat je lichaam wel niet doet na een curettage! Vaak heb ik langs zien komen dat de symptomen na je ei heftiger zijn en zelfs kunnen lijken op die van een zwangerschap! Dit bewijst het ook maar weer eens! Ronde 12 ...... here I come!
Op naar die 9 maanden ROZE wolk Nod December 02-12: SylviaM 02-12: Eleni (ronde 2 na ma) 07-12: Danjo (ronde 1 na 3 ma's..3,5 jaar bezig) 08-12: Survivor82 (ronde 2 na mk) 10-12: Alina21 (ronde 2 na ma) 17-12: Joyce84 (ronde 3 na mk) 17-12: Lieni44 (ronde 3 na mk) 18-12: Aylin16 (ronde 2 na ma) onbekend: Sproet (1e ronde na mk) onbekend: Sunnyke (2e ronde na mk) Nod Januari ⇒ Om jezelf toe te voegen op de lijst: Quote de laatste lijst, haal de [ Quote= "..." ] aan het begin van de lijst en [ / Quote ] aan het einde van de lijst weg en voeg jezelf toe ! ⇒ Om de smiley steeds in de lijst terug te zien, moet je de volgende URL kopiëren [ img]http://vrouwenpower.nl/smilies/forumsmiley613.gif[/img] en op de plek waar de smiley nu staat plakken! Laat wel de spatie weg bij het eerste hekje! ____________________________________________________ Even de lijst meenemen!!
Ja, ja je lichaam kan je aardig voor de gek houden ik weet er alles van, maar als ik dus zwanger ben,weet ik het gewoon en dat komt dan niet door kwaaltjes maar door een gevoel, ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen, dus ik moet ook niet uitgaan van kwaaltjes, want als ik er weer op ga letten word ik gek, probeer me er van af te sluiten.