Ja precies Joyce.... Ik had nu ook alle mogelijke kwaaltjes, maar het gevoel van 'weten' dat je zwanger bent, gewoon niet!
Op naar die 9 maanden ROZE wolk Nod December 02-12: SylviaM 02-12: Eleni (ronde 2 na ma) 07-12: Danjo (ronde 1 na 3 ma's..3,5 jaar bezig) 08-12: Survivor82 (ronde 2 na mk) 10-12: Alina21 (ronde 2 na ma) 11-12: Joyce84 (ronde 3 na mk) 17-12: Lieni44 (ronde 3 na mk) 18-12: Aylin16 (ronde 2 na ma) onbekend: Sproet (1e ronde na mk) onbekend: Sunnyke (2e ronde na mk) Nod Januari ⇒ Om jezelf toe te voegen op de lijst: Quote de laatste lijst, haal de [ Quote= "..." ] aan het begin van de lijst en [ / Quote ] aan het einde van de lijst weg en voeg jezelf toe ! ⇒ Om de smiley steeds in de lijst terug te zien, moet je de volgende URL kopiëren [ img]http://vrouwenpower.nl/smilies/forumsmiley613.gif[/img] en op de plek waar de smiley nu staat plakken! Laat wel de spatie weg bij het eerste hekje! ____________________________________________________ Even mijn Nod verandert toch maar
Hoi Dames, Jammer Eleni ik had nog wel zo voor je geduimd maar je weet nooit sommigen testen past positief na hun nod. Het is vandaag precies 2 maanden geleden mijn curretage. IK ga vanmiddag naar de gynaecoloog dus ik hoop dat ik wat wijzer bent als ik ervandaan komt ik zit zo alleen maar te denken zit het nu wel goed hebben ze wat beschadigd met de curretage. En anders hoop ik dat ze wat geven dat mijn cyclus op gang komt. Liefs Esther
Hi mEIden, Nog maar een paar dagen (ik zie dat ik bovenaan de lijst sta..) Pfff, wat duurt dat toch lang...
Op naar die 9 maanden ROZE wolk Nod December 02-12: SylviaM (ronde 1 na MA) 02-12: Eleni (ronde 2 na ma) 07-12: Danjo (ronde 1 na 3 ma's..3,5 jaar bezig) 08-12: Survivor82 (ronde 2 na mk) 10-12: Alina21 (ronde 2 na ma) 11-12: Joyce84 (ronde 3 na mk) 17-12: Lieni44 (ronde 3 na mk) 18-12: Aylin16 (ronde 2 na ma) onbekend: Sproet (1e ronde na mk) onbekend: Sunnyke (2e ronde na mk) Nod Januari ⇒ Om jezelf toe te voegen op de lijst: Quote de laatste lijst, haal de [ Quote= "..." ] aan het begin van de lijst en [ / Quote ] aan het einde van de lijst weg en voeg jezelf toe ! ⇒ Om de smiley steeds in de lijst terug te zien, moet je de volgende URL kopiëren [ img]http://vrouwenpower.nl/smilies/forumsmiley613.gif[/img] en op de plek waar de smiley nu staat plakken! Laat wel de spatie weg bij het eerste hekje!
Heey eleni, ik zie je nieuwe avatar, Mooi weer hoor, je bent lekker crea bezig weer. En voor mij geldt hetzelfde hoor, all i want for christmas is a baby
nou wie weet komt het nog maar er is inderdaad niet veel te zien op je test mmmmmm had het wel een beetje verwacht.... maar wees gerust mijn 2e ongi was al een stuk normaler dan de eerst hoewel ik wel bloedverlies had een paar dagen erna. maar ach dat kon er ook nog wel bij. zoveel bloed als ik de laatste 2 jaar heb gezien .... mijn temp daalt echt op de dag dat ik ongi moet worden ..... ik werd het einde van de middag. maargoed de lijst was een tijdje stabiel maar er komt weer jammer genoeg verschuiving in maar aan de andere kant is het ook wel weer spannend om voor iedereen te duimen... jammer joyce dat je me verlaten hebt boehoeeeeeee... ik ga zeker mijn schoen zetten 5 december hihihihi ik voel wel dat mijn ei op knappen staat. er zit echt wat dwars in mijn lies.. het gekke is dat ik elke cyclus geen vruchbaar slijm heb... had ik vroeger wel... komen ze dan wel boven... die zaadjes gebruiken dat als ladder.....
NOU JAH...of de duivel ermee speelt...ik ben nog geen 5 minuten geleden ongesteld geworden..... Ik snap HELEMAAL niks meer van dat lijf van me Ik ga maar een leuke banner uitzoeken......
Op naar die 9 maanden ROZE wolk Nod December 02-12: SylviaM (ronde 1 na MA) 07-12: Danjo (ronde 1 na 3 ma's..3,5 jaar bezig) 08-12: Survivor82 (ronde 2 na mk) 10-12: Alina21 (ronde 2 na ma) 11-12: Joyce84 (ronde 3 na mk) 17-12: Lieni44 (ronde 3 na mk) 18-12: Aylin16 (ronde 2 na ma) onbekend: Sproet (1e ronde na mk) onbekend: Sunnyke (2e ronde na mk) Nod Januari 01-01: Eleni (ronde 3 na ma) ⇒ Om jezelf toe te voegen op de lijst: Quote de laatste lijst, haal de [ Quote= "..." ] aan het begin van de lijst en [ / Quote ] aan het einde van de lijst weg en voeg jezelf toe ! ⇒ Om de smiley steeds in de lijst terug te zien, moet je de volgende URL kopiëren [ img]http://vrouwenpower.nl/smilies/forumsmiley613.gif[/img] en op de plek waar de smiley nu staat plakken! Laat wel de spatie weg bij het eerste hekje! ________________________________________________________ Ik ga gewoon weer uit van een cyclus van 31 dagen en dan is mijn nieuwe NOD dus op 1 Januari 2009....volgend jaar pas weer pfff, moet er toch wel even van slikken hoor! Ik ga het vanaf nu anders aanpakken, geen ovu-testen meer voor mij en niet meer testen vóór me NOD! Maak mezelf anders helemaal gek zo... Meiden ik hoop dat jullie wat meer geluk krijgen deze maand! liefs!
ELENI: Ahhh... Balen zeg! Ik hoopte zo dat het niet zo zou zijn! Maar toch ongesteld geworden.. Weer op naar de volgende ronde dus. SYLVIA: Ik ben benieuwd.. Morgen je nod! Wat denk je zelf? IEDEREEN: Ik wil mezelf niet gek maken. MAAR.. Gister hoofdpijn, waterig verlies en steekjes links. Toch dacht ik, misschien komt dat, omdat ik het te graag wil. Alleen vanmiddag was ik met 4 vriendinnen een middagje weg, even lunchen en gezellig wat drinken. Waren net midden in een hele leuke discussie... >> weer steken, weer links! En ik dacht op dat moment echt niet aan klachtjes of zwanger worden. Was lekker afgeleid! Dus... Dit beeld ik me echt NIET in! Maar ja, nu nog afwachten of die steken zouden komen door een innesteling.......
Spannend Alina! Hoop dat die klachtjes bij jou wel iets betekenen! Ik ga héél hard voor je duimen! Liefs!
Haha! Ik hoop het ook, Eleni! Maar ik ga er nog maar niet vanuit... Eigenlijk ben ik na de missed abortion ook zo teleurgesteld in mn lichaam, dat ik er nu nog niet voor de volle 100% op durf te vertrouwen... We zullen zien! He, vraag... Ik vermoed dat ik mn eisprong vorige week maandag gehad heb, ipv woensdag. Zou ik dan ook 2 dagen eerder mn nod hebben? Of 2 dagen eerder kunnen testen? (mocht dat nodig zijn) Mn cyclus hoeft natuurlijk niet weer keurig 28 dagen te zijn.
Alina,het kan zo zijn dat je je NOD twee dagen eerder hebt...het schijnt dat je lf meestal wel hetzelfde is! haha, die plaatjes ontstaan echt uit verveling (ik kan natuurlijk niet met kerst posi testen want dat is ongeveer 1 week voor me NOD, is gewoon voor de leukigheid ) Maar dank je wel!