Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Ik had trouwens gisteren opeens een beetje bruinige afscheiding in mijn inlegkruisje zitten, zag er een beetje vies uit, sorry dames, maar wat kan dat zijn ?

2. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik weet niet wat dat kan zijn...Misschien een innestelingsbloeding?

3. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

JOYCE: Net wat Aylin zegt.. Innestelingsbloeding. Dat was het eerst wat in me opkwam.

AYLIN: Alweer positieve ovu-test? Haha! Blijven klussen dus! :D

SYLVIA: Vanmorgen negatief getest? Hmm..
    Nou ja, als je later je eisprong had, dan zou dat kunnen.
    Zolang je maar niet ongesteld wordt!
    Ga maar lekker zwanger zijn... Volgen wij je hopelijk snel! Haha!

Verder niets te melden eigenlijk..................

4. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam

5. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Spannend meiden iedereen zit op de wachtbank...
    Ik moet nog afwachten wanneer mijn eitje gaat springen....
    Ik dacht zondag maar nu is mijn temp alweer gedaald....

Joyce ik hoop echt op innestel bloedinkje voor jou...En Alina ff sportief mee doen he jij ook in het roze deze maand!

6. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Good morning girls!

Aylin: fijn dat de afsrpaak goed is gegaan meis! En nu weer lekker aan de klus! :D

ik heb even op de calculator hier gekeken meiden, en als ik deze maand meer mijn best ga doen (dus gewoon weer om de dag klussen) is mijn vermoedelijke bevallinsdatum 09-09-'09 ..... Dat zou wel heeeeeel mooi zijn! :)

Joyce, tuurlijk wil ik er een voor je maken! pb maar een foto van je zoontje en dan ga ik vanavond eens even kijken wat ik ervan kan maken! Wil je er ook een test in verwerkt hebben? en zwart/wit of kleur? Ik hoor het wel.... ;)

Hier is het een flinke rode waterval daarbeneden! Voel me echt mega-ongi! Maar geen pijn net als vorige maand! Dus daar ben ik wel blij mee....

Liefs!

7. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Hmm, ja dat hoop ik ook natuurlijk, maar dat heb ik ook nog nooit gehad, was een beetje vaag, maar het kan natuurlijk altijd.

Ja ga er in ieder geval niet teveel op hopen, ik zie het wel :D

8. Germpie85

Okee LIENI, dus dat kan inderdaad verschillen.
    Het is dus niet zo dat mn nod sowieso eerder is..
    Jammer. Hahaha! :)

AYLIN: Ik doe mn best ! ! ! ! ;)

9. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ok eleni ik pb je wel even straks, als ik ff tijd heb, zit op mijn werk nl, moet ff een foto zoeken van mano, die leuk is.

10. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ow, dus het is toch niet zo! Had het ergens gelezen hier! bij mij is hij twee maanden achtereen 13....(met dank aan FF, heb ik ff uitgerekend) Maar ik weet niet hoe het daarvoor was....

11. Germpie85

ELENI: Balen dat je zo ongesteld bent. :(
    Gelukkig doet het dit keer niet zo'n pijn. Dat scheelt dan weer iets..

12. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

@ Joyce: Ok meis... :D

@ Alina: ja is idd balen.....maar we slaan ons er weer doorheen! hoop doet leven.... :D

13. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ben niet zo handig hoor, maar ik weet niet hoe ik je die foto moet pben, hij staat ook in mijn album hier de 1e foto en doe maar in kleur en doe er ook maar een test in.

14. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik weet niet hoe lang mijn lf was...? Zal het deze maand in de gaten houden...

Wij zijn weer lekker aan de klus wachtend tot mijn eitje springt....

@Eleni vervelend he de :evil: vooral de eerste dagen bah...Hopelijk zijn ze snel weer op retour...

15. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    ja ik dacht ook altijd dat de LF hetzelfde was... maar ik werd 2 dagen eerder ongi
    ik ga dan wel uit van de positieve ovu test dag....
    maarja als die niet kloppen weet ik nu ook niet meer zeker of de dagen erna kloppen.......

ik zou vrijdag mijn ei hebben als ik mijn vorige cyclus aanhoud.. maar ik heb het idee dat die vanacht van zijn tak gesprongen is.... de druk is aardig minder in mijn lies.......

16. es1977

es1977 Actief lid

25 aug 2008
    153
    0
    0
    Zwijndrecht
    Hallo dames,
    Ik wou dat ik maar een eisprong had dan zou ik gewoon ongi worden maar ik heb vanmorgen naar de dokter gebeld of ik er wat voor kan krijgen omdat ik er helemaal gestresst van word zo dus ik moet om half 4 terug bellen dan heeft de assistente het met de dokter besproken ik hoop dat ik er wat voor krijg want wordt er gek van zo maar ik ben bang dat ik er niks voor krijg.

Liefs Esther

17. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Es ik hoop dat je huisarts je iets voor schrijft wat je menstruatie opwekt. Hoe lang moet je nu gaan afwachten dan?

@Lienie is je ei onderweg?

Resultaten staan in mijn album. Op welke dag is hij nou positief..?

18. Loveable123

Loveable123 Actief lid

6 nov 2008
    410
    0
    0
    Ik wil me ook graag in dit topic voegen.

We hebben een prachtige dochter van inmiddels alweer 8 jaar, ze was 1 van een tweeling, het andere beebje ben ik verloren door een MK in de 10e week met het geluk dat mijn dochter lekker diep verstopt zat, dat is haar redding geweest en we genieten iedere dag van haar met volle teugen.
    In het totaal heb ik nu 3x een MK gehad en 2x een VMK, de laatste vmk was mijn afgelopen cyclus, ben nu net weer opnieuw begonnen maar de bloeding is nog lang niet over dus daar is eerst het wachten op.
    Soms denk ik wel eens van heeft het nog nut voor ons als het telkens verkeerd blijft gaan, maar ik ben net 30 en mijn vriend ook en we willen zó héél graag nog een 2e en 3e kindje erbij dat we eigenlijk de moed ook niet op willen geven hoe zwaar het soms ook is.
    We knokken gewoon maar door en hopen op het beste dat we toch binnekort ook kunnen gaan genieten van een zwangerschap ;)

19. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Loveable welkom meid...Jeetje wat een tegen slagen allemaal. Ik heb ook 2 ma gehad en heb 1 gezonde dochter.

We zitten hier allemaal in hetzelfde schuitje. Ik heb ook angst hoor dat het weer mis gaat maar wil er zo graag een tweede kindje bij...

We gaan gewoon voor en volgende goede zwangerschap... ;)

20. Germpie85

LOVEABLE: Welkom!
    Praat hier maar lekker van je af! ;)

Deel Deze Pagina