Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    hey meiden hoe is het met jullie allemaal?

2. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    ja hoor eva, ik ben na mijn mk 4 maanden niet ongesteld geweest. Je lichaam heeft even nodig om weer te herstellen.

3. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Oh wat een rot dag! Voelde me weer wat beterder de zon schijnt, dus dat beloofde een mooie dag te worden. Net even me mail kijken, heb ik een mail van een collega.. Heel lief allemaal, maar ze moest me ook vertellen dat ze zwanger is! Heel lief van haar om mij eerst op de hoogte te stellen en zo, maar ik moest me toch een potje janken.

Het voelt gewoon zo oneerlijk, natuurlijk gun ik het hun, ben ik heel blij voor ze, maar het doet zo'n pijn! Waarom mocht eht bij ons nou niet zo zijn? Voel me zo intens verdrietig gelijk weer... Het leven is zo hard soms!

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ sterretje, het leven is idd heel hard meid. Ik heb ook zo veel tegen slagen gehad. En bij mij is nooit de eerste keer iets goed gegaan. Zo ook onze zwangerschap. Onze buren hebben ook pas weer een kleine gekregen. En hebben er al zoveel. Dan denk je ook gun ons er nu ook eentje. Maar ik weet zeker meid dat onze tijd ook nog wel komt.

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Hier vandaag posi getest,:D.

hoe gaat het verders met de meiden?

6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Gefeliciteerd Derona. Hopelijk volgen we je heeeeeeeeeeeel snel.

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Dat hoop ik ook heeeeeeeeeel erg

8. tibisai

tibisai Actief lid

Ik ben zelf na een mk feb tot nu 1x ongi geworden.
    Mn laatste ongi was 8 april en het laat nu wel erg lang op zich wachten.
    Testen bleken ook gewoon nega. En aan een onregelmatige cyclus heb ik ook niet veel geluk.
    Ik denk dat ik tog ga overwegen om ovulatietesten te gaan gebruiken.

Want het zwanger worden lijkt wel een aangeslaagde ziekte in mn vrienden kring. Behalve bij mij niet echt helemaal besmet ..:(

9. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    gefeliciteerd derona, helemaal geweldig voor je!

Vreselijk he, iedereen lijkt zomaar zwanger te worden of er ook mee bezig te zijn op dity moment,... Ik gun iedereen elk kindje maar zou het zelf ook zo graag willen!

10. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ik was er juist helemaal niet meer mee bezig,ja natuurlijk hoop je snel zwanger te worden maar had het deze maand echt niet verwacht ook omdat mijn mannetje half april is geopereerd aan een dubbele liesbreuk

meis jou geluk komt ook snel

eerste keer hebben wij 2 jaar bijna over moeten doen,
    wat helaas eindigde in een mk,en nu is het in maand 6 raak

11. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Derona van harte gefeliciteerd meis!

12. sarake

sarake Actief lid

16 dec 2006
    372
    23
    18
    Bediende
    Ik heb in november ook een miskraam gehad. Toen zijn we terug even aan de pil gegaan om alles te verwerken. In april zijn we terug gestopt met de pil en nu in ronde 2 terug zwanger!
    Ik hoop dat het nu wle goed blijft gaan.

13. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Echt super hoor meis, ik ben heel blij voor je, fijn dat je nu ook weer snel zwanger bent geraakt, het klopt echt lijkt het wel hoor, als je het neit verwacht en niet oz mee bezig bent, dat komt het vanzelf!

14. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Jij ook van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Fijn dat je zo snel zwanger bent, ga er maar lekker vna uit dat het helemaal goed komt hoor, uiteindelijk gaan er natuurlijk meer zwangerschappen goed dan fout! En je mag vast al vroeg op controle, dat zal ook wel een hele geruststelling zijn voor je!

15. sarake

sarake Actief lid

16 dec 2006
    372
    23
    18
    Bediende
    Vrijdag heb ik men eerste echo. Als alles dan ok is zal ik me al een stuk geruster voelen.

16. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Dat si heel fijn, wat goed dat je die zo snel al krijgt! Nog even een paar spannende dagen voor jullie dus!
    Met heoveel weken was je mk?
    Nou meis ik duim voor je dat alles goed is en ik zal aan jullie denken vrijdag!

17. sarake

sarake Actief lid

16 dec 2006
    372
    23
    18
    Bediende
    Mk met 6 weken. Nog niet zo lang maar ik voelde me al echt zwanger en als er dan een einde aan komt ben je er echt kapot van. Volgens mij maakt het helemaal niet uit hoever je bent een mk is altijd erg.

18. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Nu dan zal het helemaal allemaal wel heel erg aangripend zijn de aankomende week, ik kan me geod voorstellen dat die week tussen 5 en 6 nu extra moeilijk is en je zeker wilt weten dat het allemaal goed gaat.

ons kindje is gestopt met bijna 9 weken en ik geloof dat ik dan extra bang zla zijn als die weken er aan komen!

Het maakt ook echt niet uit hoe lang je zwanger ebtn geweest, je voelde je echt zwanger, het zat in je buik, het groeide gewoon in je!

Een mk is vreselijk, het maakt je leven gebroken op dat moment! Ik zelf zit nog helemaal in het rouwproces en alles dus ik begrijp je heel goed!

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    *inbraak*

@Derona: hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik hoop zoooo dat het nu lekker blijft zitten waar het zit! Jippie voor jullie! :)

*en weg is Tezzzzzzz weer ;) *

20. sarake

sarake Actief lid

16 dec 2006
    372
    23
    18
    Bediende
    Bij mij heeft het procces heel lang geduurd. Normaal moest ik in juli bevallen. Dat zit er nu aan te komen en elke keer weer denk ik dan van normaal moest ik binne 3-2-1 maand bevallen. Voelt wel moeilijk en soms word er een traantje weggepinkt.
    Maar nu probeer ik me volop te concentreren op deze zwangerschap en probeer niet te negatief te denken. Als het moet mislopen doet het dat toch hoor. Je kan het toch niet tegenhouden.

Deel Deze Pagina