Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Dat is waar, ik zeg altijd alles gebeurt met een reden en daarom is ook niets zomaar wat er gebeurt.

Rot het die tijd die er aan komt, ik moet ook echt niet aan novembeer denken, van de week kwam precies op het nieuws dat froukje de both dan uitgerekend is, nou janken natuurlijk!

Het lijkt mij nu je weet dat je weer zwanger bent, dat je de maand dat je uitgerekend was wel weer iets beter aan kunt, naarmijn idee, je bent dan weer opnieuw zwanger en straks krijg je een heel mooi lief kleintje...

Ik hoop voor jou dat dit ook wat helpt, mij bied het wel troost, te denken dat ik hopelijk in november weer zwanger mag zijn van een nieuw kindje.

Het neemt het verdriet van ons eerste kindje echt niet weg hoor, maar het verzacht wel naar mijn idee!

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Thnx lieve meiden voor de felicitatie's :D:D

3. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    wat fijn fat je die al zo snel krijgt

4. suzie80

suzie80 Bekend lid

14 mei 2008
    933
    0
    0
    Zuid-Holland-Zuid
    Hoi meiden,

Ik zou ook graag met jullie mee willen schrijven.
    Bijna 6 weken geleden heb ik een MK gehad na een zwangerschap van 13w3d.

Ik werk zelf in een ziekenhuis en had het gevoel dat het niet goed zat.
    Heb een echo laten maken en toen bleek dat het kindje niet meer leefde en met ong 12w5d gestopt was met groeien.
    Verder had ik helemaal geen klachten, het was alleen mijn gevoel.
    Heb een curettage gehad.

De eerste paar weken heb ik me heel rot gevoeld en daarna ga je weer verder en ook weer starten met klussen, want wij wilden er gelijk weer voor gaan.

Na bijna 4 weken moest ik op nacontrole en toen bleek tijdens een echo dat ik bijna een eisprong ging krijgen (morgen 2 weken geleden).

Zit dus nu op mijn ongi te wachten, maar hopelijk wat anders.

Toch merk ik dat het me helemaal gek maakt.
    Heb allerlei zwangerschapsklachten (zoals misselijk) en dan voel ik weer dat ik ongi ga worden.

Word gek van mezelf.

Als ik nu ongesteld ga worden, val ik volgens mij echt wel weer in een gat.

Hoe zijn jullie hier mee om gegaan?

Wil gewoon snel weer zwanger worden.

Groetjes

5. Trees

Trees Niet meer actief

Derano gefeliciteerd met je zwangerschap!

Suzie heel herkenbaar wat je nu voelt. De eerste cyclus na de curretage voelde ik me heel anders dan normaal. Daardoor ga je weer heel erg hopen en als je dan toch ongesteld wordt is dat een keiharde klap. Sowieso vond ik de eerste menstruatie heel confronterend, omdat het bevestigd dat je niet meer zwanger bent. Waar ik me toen erg aan vast probeerde te houden, was het gevoel dat mijn lichaam in ieder geval wel weer 'werkte'. Bij sommige duurt het maanden voordat ze weer ongesteld worden en dat lijkt me nog zwaarder. Hopelijk wordt je niet meer ongesteld en anders moet je de dag veel afleiding zoeken en jezelf lekker laten verzorgen. Heb ik toen ook gedaan!

liefs

6. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Ik ben zelf nog aan het wachten op mijn nieuwe cyclus, heel benieuwd hoe die gaat worden, zelf zijn wij nog maar een week na de curretage maar hebben zelf ook heel sterk de wil om weer te gaan klussen.

Ik hoop heel erg dat je zwanger bent, ik duim voor je, het zou geweldig zijn zo snel weer! Maar houd er wel rekening mee dat het ook niet zo kan zijn helaas...

7. Thura

Thura Actief lid

18 nov 2007
    365
    0
    0
    hoi allemaal,

vandaag bij de gyn geweest, mijn cystes zijn weg! De pijn die ik nog heb is waarschijnlijk van het vocht uit de cystes in mijn buikholte, omdat ze zijn geknapt. Verder zag alles er goed uit, en er komt een mooi ei aan, schijnbaar, over een dag of 3.

Jippie, klien feestje dus hier, ik ga nu boodschappen doen en allemaal gezonde en lekkere dingen halen. Het wordt tijd dat ik mezelf weer op de rit krijg...

8. suzie80

suzie80 Bekend lid

14 mei 2008
    933
    0
    0
    Zuid-Holland-Zuid
    Tuurlijk is het fijn dat alles weer werkt en ik ook niet vreselijk lang hoef te wachten voor ik ongi ga worden (zo'n 40 dagen en normaal had ik een cyclus van 32/33).

Maar ergens hoop je natuurlijk dat het raak is.

Al ben ik me ervan bewust dat de kans groter is dat het niet zo is.

Maar emotioneel is het allemaal best moeilijk.
    Als je weer zwanger bent kun je je ook weer op iets nieuws richten.

Thura succes met klussen!

9. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Wat suoper thura, echt heel fijn voor je, ook mooi dat je weet dat je ei er aan komt, nu kun je weer aan het echte werk beginnen dus :p

Suzie weet je al wanneer je gaat testen? Ik ben heel benieuwd hoor, ik duim echt voor je!

Hier vanaf zaterdagavond van een klein beetje rood helder bloed naar nog steeds rood helder bloed wat er echt steeds uitstroomt :( Was zo blij alleen maar de hele week oud bloed te hebben gehad... Zou dit erg zijn dat het nu weer veel is en helder rood bloed? of hoef ik me geen zorgen te maken?

10. suzie80

suzie80 Bekend lid

14 mei 2008
    933
    0
    0
    Zuid-Holland-Zuid
    Hoi Sterretje,

Ook ik had dit en dat schijnt er allemaal bij te horen en ook geen kwaad te kunnen.

Zodra je weer wat meer gaat doen en bewegen kan dit komen.

Het moet alleen niet te lang gaan duren, maar een paar dagen kan makkelijk.

Hoop voor je dat het snel weer over is.

Ga trouwens denk ik donderdag testen als ik dan nog niet ongi ben.

Heb wel last van mijn buik, maar weet niet wat ik ervan moet denken.

Ineens weet je niet meer zo goed hoe je lichaam zich hoort te gedragen lijkt wel.

11. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Had je nomraal in je cyclus ook last van je buik tegen het einde, ik had dit altijd wel als ik ongi moest worden maar toen ik zwanger was had ik het ook dsu het kan nog alle kanten voor je op!

Moet wel zeggen dat ik vanaf het weekend weer meer ben gaan doen, gewoon weer het huishouden enzo, dus dan zal dat daar wel door komen.
    Baalde er wel een beetje van hoor! Maar goed dan kijken we het nog wel even aan!

Spannend donderdag zeg!

12. suzie80

suzie80 Bekend lid

14 mei 2008
    933
    0
    0
    Zuid-Holland-Zuid
    Het is toch schrikken he als je ineens weer zoveel bloed gaat verliezen.
    Toen ik dat had dacht ik echt dat er wat mis was.
    Schrok me rot.

Niemand die me gezegd had dat dat kon dus dan verwacht je het ook niet.

Moet zeggen dat het bloedverlies ineens over was en dat ik toen daarna binnen een paar dagen een eisprong had.

Normaal had ik ook altijd wel iets last van mijn buik, maar niet zo erg als nu.
    Voel nu ook echt mijn liezen en mijn buik.

Maar ja, het is ook de eerste keer ongi na mijn MK dus weet ook niet wat ik daarvan moet verwachten.
    Misschien is het wel hartstikke hevig en heb ik daarom last.

Je lichaam kan je toch in de maling nemen.

13. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Nou dat kan je lichaam zeker ja, je weet nooit waar je aan toe bent soms...

Misschien is je lichaam toch nog neit helemaal hersteld en he je iets meer pijn dan normaal, en dat kan misschien komen door of je ongi die er aan komt, maar misschien ook wel een prille zwangerschap hoor!

Ja is best schrikken dat bloed, had het eigenlijk niet meer verwacht, durf eigenlijk niet te gaan werken zo ben veel te bang dat als ik meer ga doen dat het bloeden nog erger gaat worden en ik daarom straks problemen krijg als ik zwanger zal worden...

Hopelijk krijg ik net als jou na het bloeden snel mijn eisprong, lijkt me heerlijk om te weten dat dat in ieder geval allemaal weer goed zit!

Had jij trouwens toen het bloeden opeens begon ook weer meer last van buikpijn?

14. suzie80

suzie80 Bekend lid

14 mei 2008
    933
    0
    0
    Zuid-Holland-Zuid
    Ja ik had ook weer meer last van mijn buik.
    En wat licht in mijn hoofd.

Ben ook pas 3 weken na mijn curettage gaan werken hoor.
    Zag het helemaal niet zitten.

zowel emotioneel en lichamelijk ook niet.
    Ook omdat ik bang was weer erg te gaan bloeden.

15. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    3 zwangeren in September 2007
    3 zwangeren in Oktober 2007
    9 zwangeren in November 2007
    5 zwangeren in December 2007
    8 zwangeren in Januari 2008
    6 zwangeren in Februari 2008
    2 zwangeren in Maart 2008
    2 zwangeren in April 2008

Zwangeren in mei 2008
    1. Trees
    2. sisqa
    3. Lola
    4. Derona

NOD Juni 2008

16. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Ja ik vind eht ook eng nog hoor, ik werk ook nog eens op een kinderdagverblijf dus al die kinderen vind ik ook wel erg confronterend.. Maar ja ik zal toch weer een keer moetn werken...
    Misschien een paar uurtjes eerst per dag ofzo
    Nou ja morgen zowiezo nog vrij, daarna maar weer verder kijken, dag na dag...

17. suzie80

suzie80 Bekend lid

14 mei 2008
    933
    0
    0
    Zuid-Holland-Zuid
    Dan begin je idd toch eerst een paar uurtjes.

Ik ben nog niet ongi, maar wel behoorlijk last van mijn buik.
    Normaal heb ik dat alleen als ik ook echt ongi ben en niet zo erg ervoor.

Denk niet dat ik zwanger ben, maar dan zal ik wel mega ongesteld worden.

18. Trees

Trees Niet meer actief

img]i6.photobucket.com/albums/y201/Joostlind/ooievaarmetbaby1bl8.jpg[/img]
    [b][color=violet]3 zwangeren in September 2007
    3 zwangeren in Oktober 2007
    9 zwangeren in November 2007
    5 zwangeren in December 2007
    8 zwangeren in Januari 2008
    6 zwangeren in Februari 2008
    2 zwangeren in Maart 2008
    2 zwangeren in April 2008[/color]

[color=violet]Zwangeren in mei 2008
    1. sisqa
    2. Lola
    3. Derona
    [/color]

[color=red][b]NOD Juni 2008[/b][/color]
    9. Trees, eerste ronde na tweede miskraam

Ik heb mezelf even van het rozelijstje afgehaald, aangezien deze zwangerschap ook weer een miskraam is geworden. Ik heb mijn eisprong gisteren alweer gehad en heb weer een nieuwe nod in juni

19. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0

20. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Ik ga donderdag voor een paar uurtjes aan het werk, morgen nog lekker thuis voorzichtig aan en dan donderdag, wat rustige klusjes doen.. Ben erg benieuwd hoe ikhet ga vinden!

Hoe is het met je verder, ondanks de buikpijn? HOeveel dagen is het nu na je ei sprong? Ik duim nog steeds voor je hoor, het kan echt nog wel, geen bloed geeft moed he!

Deel Deze Pagina