Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suzie80

suzie80 Bekend lid

14 mei 2008
    933
    0
    0
    Zuid-Holland-Zuid
    Dat klopt zo denk ik ook maar.

Vandaag 2 weken geleden had ik bij de gyn een ei van 21 a 22 cm.

Weet niet precies wanneer hij is gesprongen, maar dat zal donderdag uiterlijk wel 2 weken geleden zijn.

Blijf hopen!

Succes met werken donderdag!

2. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Dan denk ik ook dat je uiterlijk van donderdag uit kan gaan hoor, dan ging je ook testen toch?

Ik denk aan je hoor meis, en mocht het niet zo zijn deze maand, dan wie weet de volgende keer he!

Het zal moeilijk zijn om ongi te worden, maar we moeten ook ons lichaam de tijd geven om een nieuwe zwangerschap aan te kunnen! Als het niet zo mag zijn nu, dan komt het vast heel snel hoor!

Keep faith!

3. suzie80

suzie80 Bekend lid

14 mei 2008
    933
    0
    0
    Zuid-Holland-Zuid
    Hoi Sterretje,

Kan me niet bedwingen en heb vanochtend een test gedaan.

Deze was helaas negatief.

Maar ook nog geen ongi.

De echte buikpijn is ook weer weg alleen nog wat pijn in mijn liezen (beetje als bandenpijn) dat vind ik wel heel raar.

Hoe gaat het nu met jou?
    Zie je het een beetje zitten om morgen te gaan werken?

Heb op mijn werk toen wel aangegeven dat ik niet wilde dat ze het erover hadden.
    Zag dat de eerste dag echt niet zitten.

1 persoon zei alleen maar sterkte en toen stond ik al weer te janken.
    Nu kan ik er al weer beter over praten.

Maar denk als ik nu weer ongi word ik het ook wel ff moeilijk heb.

Groetjes

4. Trees

Trees Niet meer actief

Blij voor Thura :)

Je zit weer in de race!

5. Trees

Trees Niet meer actief

Ik ben zelf ook erg opgelucht! Na de missed abortion duurde het relatief lang voordat ik weer een eisprong kreeg, dus was me alweer aan het voorbereiden op het lange wachten. Het was een echt verassingsei :)

Ik ga uit van veertien dagen na de eisprong, dat was de vorige keer ook niet veranderd. Sowieso gaan de banners er al standaard van uit. Voel jij altijd je ei en heb je al wat gevoeld?

6. suzie80

suzie80 Bekend lid

14 mei 2008
    933
    0
    0
    Zuid-Holland-Zuid
    Net ongi geworden.

Voel me nu wel even heel erg K$#%#!

Weet nu wel dat alles weer in orde is en ook nog wel redelijk snel (5w6d na curettage) maar je hoopt toch zo dat het gelijk raak is.

Zijn er ook echt voor gegaan.

Hopen dat mijn volgende cyclus dan weer normaal is (rond de 32 dagen) dan kunnen we binnenkort weer gaan klussen.

Groetjes

7. Trees

Trees Niet meer actief

balen Suzie! De eerste menstruatie kan heel heftig en confronterend zijn. Neem je tijd en doe rustig aan.

Ik hoop voor je dat weer een redelijke normale cyclus krijgt. Ik ben zelf de tweede ronde gaan temperaturen, omdat ik de onzekerheid over het wel of niet een normaal hebbende cyclus ondraaglijk vond. Uiteidnelijk bleek het maar een weekje lnager dan normaal te zijn en dat gaf wat rust.

sterkte met alles!

knuffel

8. suzie80

suzie80 Bekend lid

14 mei 2008
    933
    0
    0
    Zuid-Holland-Zuid
    Hoi Trees,

Het liefst zou ik een potje gaan zitten janken, maar daar schiet ik niets mee op.
    Wil anderen er ook niet te veel mee belasten.
    Wil ook niet dat mijn man denkt dat alles alleen maar om een baby draait.
    Dan gaat de lol in het seksen er ook snel af.

Wacht het deze cyclus maar weer af.
    Hoop dat het nu echt niet langer is dan vroeger.
    Vond 33 dagen altijd al lang.

Ga denk ik maar niet tempen.
    Op zich merk ik altijd wel aan slijm of ik een eisprong heb dus daar vertrouw ik maar op.
    Nu klopte dat ook.

Veel mensen zeggen dat je het los moet laten omdat het anders nooit gaat lukken, dat je het dan tegen houdt.

Maar zou echt niet weten hoe je dat moet doen.
    Je bent er toch mee bezig?
    Kan nu echt niet de rust vinden om dat niet te doen.
    Je gaat nu toch ook weer kijken wanneer je ongeveer een eisprong hebt en dat soort dingen.

Ik wacht maar af.

9. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Oh meis, dat meen je neit!

Wat vreselijk klote voor je zeg, echt ontiegelijk klote!

Je had er zo op gehoopt, had je ook echt een grote kans gegeven hoor. Helaas mocht het niet zo zijn voor je deze keer!

Kan me voorstellen dat je nu echt weer even het verdriet om je miskraam ook weer boven haalt!

Maar meis je weet in ieder geval wel dat je cyclus weer aardig op de rail ligt en je kunt wel gericht aan de slag voor de volgende maand!

Als je ff wilt schelden en klagen, je weet me te vinden he!

Heel veel sterkte meis!

10. suzie80

suzie80 Bekend lid

14 mei 2008
    933
    0
    0
    Zuid-Holland-Zuid
    Dank je sterretje.

Hoop voor jou dat je in ieder geval wel snel een ei hebt.

Zelf hopelijk over 2 a 3 weken weer.

Vind het gewoon balen dat je eerst zwanger bent en nu weer met maandverband in je broek loopt.
    Heb ik gewoon geen zin in!

11. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Echt super voor je, zo lang moeten wachten op je ei lijkt me helemaal niets!

Hier nog geen tekenen van een ei hoor, had steeds geen banner maar vond het toch wel fijn om van een nod uit te gaan, zodat ik iets heb om naar uit te leven. Voorheen, voordat ik de pil slikte was mijn cyclus altijd vrij kort, hoogstens 26 dagen... Voor de zekerheid nu gewoon de standaard 28 dagen aan gehouden, maar dat moeten we maar afwachten.

Ik ben aan het tempen, en straks als mijn bloeden opgehouden is gaan we er gewoon om de dag voor, dus dan weet ik als ik mijn ei heb gevonden, dat ik goed heb gezeten!

Hoop dat ik snel mijn ei vind, lijkt me wel een geruststellend idee voor mezelf!

Strakjes eerst weer eens een zwangerschapstest doen om te kijken of het hcg al uit me lichaam is! Spannend weer!

12. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Ik snap wat je bedoeld, ik had zelf alles diep weggestopt om het pas tegen december weer tevoorschijn te halen.

Het is gewoon oneerlijk dat wij dat nu gewoon al wel weer moeten hebben.

Ga je deze maand je ei echt opsporen of wil je het gewoon gaan proberen? Ik wilde gelijk eigenlijk al met ovutesten gaan beginnen, maar mijn vriend vond dat onzin, hij vond gelijk zo beladen. Maar goed hij is er ook heilig van overtuigd dat ik over 2 maanden uiterlijk weer zwanger bent.

Uiteindelijk ben ik zelf van het weekend begonnen met tempen,om toch voor me zelf te weten wanneer me ei is...

Misshcien voor jou ook handig, om net iets meer rust te hebben?

13. suzie80

suzie80 Bekend lid

14 mei 2008
    933
    0
    0
    Zuid-Holland-Zuid
    Mijn man is ook wel zo dat als ik met ovutesten enzo begin hij het veel te beladen gaat vinden en dat wil ik ook niet.
    Hij moet tenslotte nog wel zin hebben om te seksen.

Tempen kan ik ook niet echt ongemerkt doen, dus laat dat denk ik maar even.

Normaal merkte ik het altijd aan mijn lijf als er een ei kwam.
    Vruchtbaar slijm (heb ik deze maand dus ook gehad precies rond mijn eisprong dus dat klopt echt) en meer zin in seks.
    Zie dan veel meer knappe mannen rondlopen.

Ga toch maar proberen deze maand wat relaxter te zijn maar weet nu al dat dat niet gaat lukken.
    Zo makkelijk is dat echt niet.

En bij mijn andere 2x zwanger was ik er ook mee bezig en toen lukte het ook.
    Met mijn dochter deden we het keurig om de dag wilde ik het heel graag en toen lukte het ook.

Misschien is mijn lichaam er nu echt nog niet klaar voor.

14. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Wat heerlijk moet dat zijn om zelf zowiezo je ei op te merken, dan kun je neit verkeerd zitten, dat is denk ik al een heel fijn gevoel voor je!

Misschien heb je gelijk, en is je lichaam er gewoon nog niet klaar voor geweest, het is natuurlijk ook allemaal niet niets wat er in je lijf is gebeurd allemaal!

Maar als je de vorige keren beide er veel mee bezig was en het graag wilde, dan moet het deze keer ook goed komen hoor meis, dat weet ik zeker!

Volgende maand is het misschien wel jullie maand, ik ga nu vast beginnen met duimen!

15. suzie80

suzie80 Bekend lid

14 mei 2008
    933
    0
    0
    Zuid-Holland-Zuid
    Zal ook voor jou duimen!

Merk jij zelf echt nooit wat van je eisprong?

Wist het eerst zelf ook niet, tot ik dat van dat slijn merkte.
    Dat is dan echt anders.

Ff gek gezegd, het is dan veel meer en helderder en als je afveegt glijd je wc papiertje als het ware uit (klinkt misschien een beetje vreemd, maar weet niet hoe ik het anders moet omschrijven.).

Groetjes

16. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Ik ga er zeker op letten nu, ben helemaal into alles wat er mee te maken heeft, elk pijntje en scheutje, elke slijm draadje, alles ga ik in de gaten houden haha...

Begin me nu alleen al vanalles in me hoofd te halen, zit nog steeds te twijfelen of ik al een zw test zal doen om te kijen of tie al negatief is, vrijdag was er nog een licht streepje, dus ben wel erg benieuwd...

Maar ja ik bloed nog steeds, dus mocht tie negatief zijn dan is het nog steeds niet echt een geod idee om al te gaan klussen, maar dat lijkt me dan heel erg moeilijk om niet te doen, want dan ben ik bang dat ik me kans mis.

Ondanks dat ik nog neit weet hoe me cyclus is, heb ik vnadaag heel erg last van mijn borsten, heb gehoord dat dat ook kan als je ei er aan komt, maar vraag me af of dat nu al wel kan zo vroeg weer na de curretage...

Ik weet het ook neit meer hoor, maak me zelf een beejte para geloof ik :(

Hoe is het jem, buikpijn al minder aan het worden?

17. suzie80

suzie80 Bekend lid

14 mei 2008
    933
    0
    0
    Zuid-Holland-Zuid
    Denk dat je toch niet veel eerder dan zeker 3 weken na je curettage een eisprong hebt.

Je cyclus is toch echt wel langer dan normaal.

Ik had ook een paar keer dat het bloeden zo goed als over was en na de seks weer begon.

Het is toch allemaal rommelig van binnen.

18. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Ja het is gewoon allemaal zo anders dan normaal...
    Het meest vervelende vind ik gewoon dat je neit weet waar je aan toe bent.
    Als ik gewoon wist wanneer het over was, en alles weer normaal was, en wist wanneer mijn ei was, dan was alles een stuk makkelijker denk ik, dan hoefde ik me ook niet steeds zo'n zorgen overal over te maken, vraag me steeds toch af of alles wel goed is...

Maar wat denk jij, zal ik al vast testen met een zw test of beter nog ff wachten?

19. suzie80

suzie80 Bekend lid

14 mei 2008
    933
    0
    0
    Zuid-Holland-Zuid
    Anders doe je het vrijdag.

Heb het zelf ook weer 1 week later gedaan nadat hij nog positief was.

20. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    mm ik kon me toch niet inhouden hoor...

Eerst was ik heel blij, de test streep kwam super dik in beeld verder niets. Heb m laten liggen want wilde hem aan mijn vriend laten zien straks als hij uit zijn werk kwam

Kijk ik 10 minuten later toevallig omdat ik daar wat moest pakken staat er wel een licht streepje!

Hoe kan dat nou, ik had de eerste keer na ong 2 minuten gekeken.

Ik weet dat je normaal bij een posi test na 10 min niet meer mag kijken omdat dat een vertekend beeld geeft, maar ik neem aan dat dit nu betekend dat er nog wel hcg in mijn lichaam zit?

Deel Deze Pagina