Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Ja dat denk ik ook :D

Maar waar is mijn geluk nu gebleven dan ?

2. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

euhm...:eek:

*zoekt even onder de bank..* :)

Ik denk dat lieni eerst even alle geluk nodig had en dat ze het nu weer terug uit gaat delen... :) :)

3. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    :D heb wel ff weer lol nu, had ik ff nodig thnx

Ja ik hoop dat het geluk snel weer deze kant opkomt :D

Maar ik vertrouw er wel nog steeds op dat ik zwanger ga worden hoor ,alleen de vraag is wanneer ?

4. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Haha, you're welcome... :D ;)

Ik denk zelf dat als we er wat rustiger mee omgaan, met het hele zwanger worden gebeuren, dat je sneller zwanger bent dan je denkt!

Ik heb het hier al zo vaak gezien op het forum!
    Meiden lieten zich een maand niet zien en kwamen daarna zwanger terug!

Dus voortaan gaan we het in dit topic niet meer hebben over zwanger worden, maar over onze borduur patroontjes! :) :) :)

5. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ja dat lijkt mij ook beter :D Daarom heb ik het ook ff een weekje rustiger aan gedaan hoor, zat echt in een dipje, maar ben er nu weer uit.

Langer hou ik niet vol denk ik, ben verslaafd aan zwangerschapspagina :D Maar ja de volgende 2 weken worden drukke weken met kerst en oud en nieuw dus ik zal hier toch niet zo vaak te vinden zijn :D.

6. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    ik moet zeggen dat ik mijn vent er niet veel mee lastig heb gevallen.
    daarvoor had ik jullie hahahaha
    hij weet niet eens van het tempen en ovutesten.
    ik denk gewoon dat je we allemaal pech hadden met het samensmelten. het gaat bij zo weinig in een keer goed. ben nu bewust van de mazzel die in had.
    mijn vent gaat ook niet meer pronken met zijn superzaad tegen over anderen.... hij weet wel dat het daar niet aan ligt.

oja en zwanger nadat manlief zijn zaad voorgekookt had he!
    nee ik denk dat een oud zaadje het gered heeft.

maar vergeet niet in welk topic we zitten.. ik blijf wel bang nog voor die miskramen.

7. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Meiden we zijn allemaal erg ongeduldig...Maar ja wie niet op dit forum..
    Ik wacht gewoon even af hoop niet dat er iets mis is met mijn lichaam maar de ovu testen werden deze maand ook weer negatief dus het zal wel allemaal ok zijn. Mijn schat is weer opgeknapt en zit naast me zich onder te smeren met chocopasta!

8. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Hete zaadjes he lieni... :)

Ja, tuurlijk ben je bang dat het opnieuw misgaat..maar we gaan allemaal voor je duimen dat het goed zal gaan! ;)

9. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Lienie nou ik ook niet laatst vroeg hij wel aan me wat doe je..? Toen ik in het weekend aan het tempen was. Ik kon soms best even in een dipje zitten en hij wil die teleurstelling bij mij niet zien. Dus hij denkt dat het beter is er niet te veel mee bezig te zijn. We zijn tenslotte 3 keer zwanger geworden zonder ovu testen of temperaturen.

Oh ja je voorgekookte zaadjes hihi word het toch een heethoofd je kindje! Ik snap je angst best hoor maar deze keer gaat het helemaal goed komen!

10. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ik bedenk me inneens :confused:

Joyce, lieni en Aylin...jullie hebben allemaal een jong kindje ook natuurlijk!
    Ik moet maar eens aan een inhaalslag beginnen...:)

11. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Haha meid misschien door dat zaad opsparen voor je vruchtbare periode krijg je wel een tweeling. Mijn vorige zwangerschap was ook een tweeling...Had ik er straks 3 gehad..

12. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

:confused: Idd Aylin...3 wow! :)
    Ik zou een tweeling niet zo erg vinden.....denk ik :-s :)
    Er was ooit eens iemand op het forum hier en die had al een wat ouder kind! Ze werd zwanger van een tweeling, tweeling werd gezond geboren! Daarna raakte ze opnieuw zwanger..en weer een gezonde tweeling! :confused: En dáárna weer zwanger en WEER een tweeling... :) WOW! :p
    Met maar 4 zwangerschappen, 7 kinderen! :confused:

Mischien een leuk vraagje, als het zo mag zijn uiteraard, hoeveel kids wil je dan?

Ik ben in een grote famillie opgegroeid, zowel van mijn moeder als mijn vaders kant... dus ik zou van mezelf ook wel een groot gezinnetje willen!

Laat ik zo zeggen, ik zou er minimaal 3 willen...alles wat me daarna geschonken word is uiteraard welkom ;)

13. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik zou er ook wel 3 willen 1 is ook maar alleen. Ik heb nog 4 half broers aan mijn vaders kant maar die wonen allemaal in Amerika. Ik vind het wel gezellig hoor. Daarnaast heb ik zelf hier in Nederland 1 zusje.

2 van mijn half broers hebben ook grote gezinnen. Mijn zusje heeft 1 kindje. Zij was 21 toen ze moeder werd. Niet helemaal de planning want ze studeerde nog maar ze is helemaal happy met haar meisje.

14. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ja idd, niet eens aan gedacht :D

wij hebben al een kindje

Enne ik zou er in ieder geval 2 willen, mijn vriend zou wel 4 kinderen willen :D

Dus ik denk ook ertussen in :d 3

Maar eerst maar even afwachten of die 2e er wel komt.
    Ik zelf heb 1 broer en 1 zusje en mijn vriend heeft alleen een broertje.

Maar mijn familie is wel groot hoor mijn vader had 9 broers en zussen dus heb veel ooms en tantes en neven en nichten, dus daarom is het voor mij eigenlijk wel raar dat mano helemaal nog geen neefjes en nichtjes heeft.

15. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Het ligt dus toch gemiddelt op 3 kids... wel leuk om te lezen!

@ Joyce: Mijn moeder heeft ook 9 broers en zussen in de famillie!:)

Ik heb zelf twee zusjes van 19 en 16 en een broer van 24...en mijn broer wordt in April voor de eerste keer papa.. hij wil ook een heel groot gezin!

16. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ja mijn zusje wil ook een kindje, maar ze heeft nog geen huisje, ze gaat volgend jaar samenwonen en ik denk dat er dan ook snel een kindje komt :D

Mijn broer heeft nog helemaal geen relatie dus dat kan nog wel ff duren,maar het broertje van mijn vriend gaat volgend jaar trouwen, dus ik denk dat mijn schoonzus volgend jaar ook wel zwanger zal zijn :D

En dan word ik eindelijk tante :D

17. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ik vind het wel iets moois hebben...
    Je bent natuurlijk opgegroeid met je broers en zussen, kent ze door en door.. en nu zijn ze op een punt beland dat ze hun eigen leven gaan leiden!

Mijn broer gaat in Februari trouwen, krijgt dus een kindje..mijn zusje van 19 gaat ook samenwonen binnen een paar maanden! Mijn jongste zusje wil naar een filmacademie in Amerika of Engeland!

Binnen een paar jaar is alles zo veranderd! Het is fascinerend om te zien hoe dat allemaal gaat! Vroeger dacht ik (toen ik klein was) dat we voor altijd bij mama zouden wonen! :)

18. es1977

es1977 Actief lid

25 aug 2008
    153
    0
    0
    Zwijndrecht
    Hallo Allemaal,
    Hoe is het met jullie?
    De primolut heeft gelukkig geholpen ik ben een woensdag eindelijk ongi geworden blij toe was zo bang voor verklevingen.
    Nou hoop ik dat mijn cyclus normaal weer gaat verlopen.

Liefs Esther

19. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

HOi Es,

gefeli met je ongi, eindelijk kan je ook weer verder! :D

We hebben inmiddels al een zwangere onder ons! :D

Liefs

20. es1977

es1977 Actief lid

25 aug 2008
    153
    0
    0
    Zwijndrecht
    Hoi eleni,
    Dankje ik zie het net staan.
    @Lieni 44 Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Eindelijk eentje zwanger nou moet de rest ook nog allemaal volgen.
    Dat geeft goede moed.

Liefs Esther

Deel Deze Pagina