@ Es, dat is goed nieuwes, kan je door naar de volgende ronde. @ Eleni, ja ik snap wat je bedoelt hoor ,alleen bij mij heb ik alleen een heel eigen leven, mijn broer en zusje wonen nog bij mijn moeder.
@Es eindelijk meid nu begint je officiële eerste ronde... 2 of 3 kids vind ik wel leuk...Hopelijk dat het ook een beetje opschiet hihi... Hier nog geen ongi te bekennen maar wel veel afscheiding...verder niet veel kwaaltjes...Eleni ik had trouwens ook ongi krampjes 3 dagen na mijn ei (als het mijn ei is geweest) ook had ik dag 4 en 6 na ei roze spotting...weet ook niet wat dat is geweest..? Kramp kun je voor en na je ei hebben las ik bij het vraag topic van d verlokundige hier... Heb nog steeds puistjes en heb nu al 3 keer een bloedneus gehad...
Tja een puistjes en een bloedneus kan je jezelf niet wijsmaken hahaha...Ik heb beiden haast nooit! Verder niet zoveel kwaaltjes meer...
LIENIE, je bent gewoon ZWANGER! Wauw.. Wat goed, zeg! Echt super gefeliciteerd, meid! Geweldig! AYLIN: Balen dat jij (nog) niet positief testte.. Maar: geen bloed, geeft moed! Ik duim voor je, lieverd! ES: Ongesteld geworden, jij kunt dus weer verder! Ga ervoor, zou ik zeggen! JOYCE: Al weer druk aan het klussen?! Haha! Lopen echt gelijk op, hè.. ELENI: Apart en mooi, hè.. Ieder zn eigen gang. Iedereen wordt volwassen, krijgt relaties, gaat samenwonen, kindjes krijgen. In de vriendengroep merk je het ook.. Langzaamaan komen de kleintjes. IEDEREEN: Hoeveel kindjes wij graag zouden willen? 2 of 3. We zien het wel, kijken wat ons gegund is! Ik heb zelf een zusje en broertje, mijn vriend hetzelfde verhaal. Liefs!
Ik heb sinds de curettage last van puistjes! Bah.. Vooral bij mn kaaklijn, beetje van die onderhuidse, zeg maar.. Zal nog wel door de hormonen komen? Maar ik baal ervan! Bloedneus heb ik ook eigenlijk zelden... Oeehh... Spannend voor jou, meid!
@Joyce en Alina meiden gewoon de hcgtjes van Lienie vangen en alle twee zwanger zijn straks... Ik hoop nergens op...we zien wel hoe het loopt!
zo net mijn kerstlunch naar binnen gewerkt... pfffffff we kregne champagne... huhuhuhuh tja doe maar een sappie... maf hoor! maar wij willen ook 3 kinderen maar ik durf denk nooit voor die 3e te gaan ... bij ons zitten tweelingen echt aan alle kanten in de familie.. 4 vindt ik echt veel mijn vriend komt ook uit een gezin van 4 wel gezellig maar tijdrovend... es gefeliciteerd met je Ongi .........
JOYCE: Ja, ik ook! AYLIN, Kan me voorstellen dat je niet té veel hoop wilt hebben. Het is weer eens afwachten..
@ Aylin: Ik leef met je mee meid.. hoop dat je snel wat meer zekerheid krijgt! Bij mij is dus het volgende aan de hand, als mijn temp morgen hoog is krijg ik de 17e een kruis van FF...dat is drie dagen later dan ik dacht.. Qua symptomen die ik nu heb ziet het er naar uit dat het ook gister of vandaag gebeurd is (de eisprong..) Ik dacht dus dat het de 14e was, dus geklust op 11,12,13,14 en 15 Dec toen rust... en nu vandaag pas weer (voor de lol) geklust! Nu ben ik vast weer te laat, denken jullie niet? Liefs!
als het gisteren is geweest dan is het goed toch.. ik zelf had vrijdag mijn ei waarschijnlijk en woensdag was de laatste dag dat we geklust hadden... tja en donderdag na de saunadag maarja je weet hoe dat zit gna gna
@Eleni nee ik denk niet dat je te laat bent. Wij hadden vorige zwangerschap maar 1 keer geklust omdat Aylin ziek was en het was raak.... Zaadcellen leven meestal langer dan je denkt.
@lienie hahahha ik zat net bij de eerste symptomen te kijken en jou symptomen lijken veel op de mijne...mocht ik zwanger zijn. Ik heb momenten gehad dat ik echt dacht als ik niet zwanger ben wat is dit dan..? En nu ben ik daar niet zo zeker van...
tja ik vond het moeilijk om echt wat neer te zetten want als ik ongi had geworden had het ook gepast... vanmorgen weer een test gedaan maar nog steeds zo vaag lijntje... ik hoop niet dat dit weer fout gaat en dat mijn HCG niet snel genoeg stijgt omdat mijn eitje zich niet goed ontwikkeld... vaag allemaal ga denk nog maar een andere test halen. kruitvat testen bij mijn nog duidelijker met mijn miskraam dan deze nu...
@Lienie ik heb gehoord dat Sensitest vaker van die vage lijntjes geven dus gewoon even een kruidvat test halen. Hier nog geen ongi... Overigens voel ik nu vrij weinig nog steeds wel een opgeblazen buik en gister bij het klussen deed het een beetje pijn... Ik snap je onzekerheid wel hoor maar deze keer komt het helemaal goed!
Dank je meiden voor de antwoorden Hopelijk was t nog optijd allemaal! Wat is t trouwens stilletjes hiet?