Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beginneling

Beginneling Actief lid

25 apr 2008
    480
    0
    0
    Ohja iedereen heeft eigen risico. Nouja... wees maar alvast voorbereid dan :( (als je je eigen risico niet al ergens anders aan hebt gespandeerd natuurlijk)

Hahaha gezellig zo'n orkest! Doe mij er ook maar 1 hier. Heb zin in de kerst... gezellig!

Hier gaat het goed! Durf het eigenlijk niet uit te spreken maar ik heb wel hoop deze maand. Maaarrrr aangezien onze lijfen de laatste tijd ook niet echt meewerkte en ons maar lieten denken dat we wel eens een goede kans maakte en dat we gewoon ongi werden; hou ik me nog maar een beetje rustig. Ik zeg: 60% kans dat ik zwanger ben :)
    Mijn NOD is met kerst... en mocht ik zwanger zijn ben ik uitgerekend op mijn verjaardag! Dus eerst een kerstkado en dan een verjaardagskado! Beetje te mooi om waar te zijn he?

Beginneling droomt verder... O:)

2. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Beginneling meid ik had dit ook een beetje een paar dagen terug maar nu begin ik een beetje te twijfelen ;) Droom maar lekker verder en hopelijk blijft het niet bij een droom. Dreams can come true!

3. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

@ Beginneling: Je mag het orkest zo op komen halen hoor :)

Het zou zo leuk zijn als het deze maand raak mag zijn voor je! Positest met kerst....kindje in je armen op je verjaardag! Wat aylin zegt: dreams come true.. ;)

Ik heb dit jaar al eens eigen risico moeten betalen vanwege een consult bij de huisarts waarbij ik anti biotica kreeg :confused: .. dat was al 45 euro! :evil: Ik ben beniewd of er ook wat op mijn matje valt... :(

@ Aylin: ik hoop dat er toch nog een positieve test inzit voor je meid... ;)

4. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik hoop het ook...Volgende week ga ik pas weer testen. Probeer het nu allemaal een beetje van me af te zetten...Ik heb wel een gevoel dat ik voorlopig niet ongi ga worden de achterliggende reden weet ik niet...:(

Ik heb trouwens ook gehoord dat je schijnzwanger kan zijn. Je buik zet dan ook op. Het gebeurt omdat je het heel graag wilt hahahaha....Misschien heb ik dit wel...? ahhahahha

@Beginneling: Mijn dochter is op mijn mans verjaardag verwekt en onze kittens zijn dit jaar op zijn verjaardag geboren! 31 mei is dus een vruchtbare dag...Dus het is zeker niet te mooi om waar te zijn meid. Het kan altijd!

5. Beginneling

Beginneling Actief lid

25 apr 2008
    480
    0
    0
    ... Beginneling wordt weer wakker en haalt het orkest bij Elini weg :p

Deze rekening is 90 euro... ik heb dit jaar ook al heel wat moeten betalen aan pillen tegen misselijkheid toen ik zwanger was... en die ik geen 1x heb gebruikt grrrrr... dus in totaal ben ik 150 euro lichter.
    :idea: Trouwens, ook een tip voor jullie: neem een goede verzekering voor als we komend jaar zwanger mogen zijn. Nu kan je nog switchen.

Aylin, de vorige keer toen je zwanger was teste je toch ook een week overtijd pas licht positief? Dusssss positive thinking meid! Het kan nog!

6. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

@ Aylin: Idd, ik zou nu ook nog even wachten met testen! Geen bloed geeft moed... ;)

@ Beginneling: Tijdens mijn zwangerschap had ik de extra module "gezinsplanning" genomen bij FBTO-zorgverzekering! Gelukkig kan ik het hele jaar door modules aan nemen...

*heeft eindelijk rust zonder het orkest*

7. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

trouwens Beginneling, onze cyclussen na de ma zijn hetzelfde! alleen omgedraaid.. :)

8. Beginneling

Beginneling Actief lid

25 apr 2008
    480
    0
    0
    Oh dus jij kon het al aanpassen, hmmm slim!

Ja grappig, 30 - 33, 33 - 30... en dan volgt er heel snel: 30 - 33 - ZWANGER, 33 - 30 - ZWANGER :) toch?

9. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

hahaha PRECIES ;) :)

10. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik testte inderdaad pas 4 dagen overtijd positief eigenlijk 5 dagen maar ik had het verkeerd berekend.

Had toen een echt lichte lijn waar aan ik twijfelde net zoals Lienie deed. Dus de zondag erna een Etos test gedaan nou daar werd ik nog niet veel wijzer van. De maandag erop een clearblue digitaal en ja hoor er stond ZWANGER! Dus toen was ik wel gerustgesteld.

Ach we zien wel misschien is mijn lichaam zo van slag af dat vanaf nu zwangerschapskwalen bij mijn eisprong horen...hahaha

11. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hey

beginneling leuk dat je weer wat laat horen.
    natuurlijk ben je zwanger... iedereen vangt HCG hier en dat is het enige wat we nodig hadden...
    we komen uit die cirkel .... ja ik ben nu piet positief ik weet het .......

Elini je blijft toch in een maffe buurt wonen hahahahaha.... maar wel gezellig...

Aylin @ ik heb die aders ook . ze vielen me eerst niet op maar nu wel . ze liggen echt op mijn borsten. vriendlief had ze al begin deze week gezien maar dacht het zal wel.

ik heb wel een probleem nu
    morgen een Gourmet avond met vrienden en we kunnen het lopend af. dinsdag uit eten met vriendinnen . en iemand anders rijd.. grrrrrr
    en dan kerst met familie

ik hou wel van een drankie dus dat gaat opvallen.....

misschien maar aan de baco ipv wijn
    wat dan stiekem een cola is

trouwens ik heb deze maand niks gedronken en wel gelijk zwanger.. zal het dan toch van invloed zijn geweest?

12. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

@ Lieni:
    Ja vreemde buurt he? :)
    Gelukkig kunnen we verhuizen wanneer we willen...we wachten alleen op die kleine! :)

Ik zou idd aan de "baco" gaan... :)
    Of casis...en doe of het rode wijn is! ;)

De laatste keer dat ik gedronken heb was 2mnd geleden, een rose biertje! :) Dat was net na mijn curettage! Daarvoor een een jaar niet gedronken en daarna ook niet meer!
    Vind alcohol vies...en me vriend drinkt af en toe voor twee, dus hoef ik het niet haha!

13. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik heb ze dus ook maar niet alleen op mijn borsten. Ook op mijn armen en handen en benen zie ik ze.. :(

Ook heb ik verschrikkelijke jeuk niet normaal. Maar dit heb ik wel vaker.

Ik drink zelf eigenlijk ook nooit ben ook niet zo dol op alcohol.

14. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Heb eigenlijk niets bijzonders te melden...Kreeg gister een jeuk aanval en heb allemaal kleine bultjes overal heel vreemd. Nog geen ongi te bekennen!

15. Beginneling

Beginneling Actief lid

25 apr 2008
    480
    0
    0
    Aylin, vaag van die jeuk en bultjes... misschien ergens allergisch voor? HCG soms? :)
    Maar die aders... vaag, zeker over je hele lichaam.
    Ik heb nog steeds aders over m'n borsten sinds m'n vorige zwangerschap, is eigenlijk niet weg gegaan, net als m'n grotere en donkere tepelhoven (!? is dat nederlands?).

Lieni, heb je alweer een testje gedaan? Zou zo fijn zijn als ie gaat knallen he?
    Irritant inderdaad met de komende dagen en alcohol. Joh zeg gewoon dat je blaasontsteking hebt en een antibiotica kuur hebt, dan mag je ook niet drinken: klaar!

Ik hield altijd rekening met alcoholgebruik de hele cyclus door, totdat ik dat een maandje niet deed en zwanger was. Deze maand maar weer eens af en toe een wijntje. 1 per keer haha anders lig ik onder de tafel. :rolleyes:

16. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik ben sowieso een allergisch type. Heb als kind ook veel last gehad van eczeem. Vorige zwangerschap had ik ook last van mijn allergie maar heb het soms ook wel eens tussen door. Die aders had ik niet maar die witte puntjes op mijn tepelhof heb ik nog steeds heel irritant. Volgens mij zijn er wel een paar bijgekomen maar het kan ook zijn dat ze me niet eerder waren opgevallen!

Eigenlijk voel ik me niet zwanger dus ga nergens vanuit!

Jij kunt over een weekje testen? Spannend meid!

17. survivor82

survivor82 Fanatiek lid

23 jul 2008
    1.195
    0
    0
    kinderleidster
    apeldoorn
    goede middag ladies

hier nog nieuws ?
    Zijn er nog zwangere ?
    ik zal een paar van jullie binnenkort even een pb sturen over wat zich hier allemaal afspeelt want dat zet ik hier liever niet op.
    @ Aylin ik zie dat je al 4 dagen overtijd bent :) heb je al een testje gewaagd ? Ik zal voor je duimen dat je de eerste mag zijn voor zover ik dan weet die zwanger is.

En natuurlijk ook voor alle andere hier .

18. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Heeee Survivor,

Lienie is zwanger! Ik ben overtijd maar heb op mijn nod getest en helaas geen 2 streepjes..Bij mijn vorige zwangerschap testte ik ook pas 5 dagen overtijd heel licht positief. Dus ik heb nog een sprankje hoop. Heb wel last van kwaaltjes maar goed ik weet niet of ik op mijn lichaam kan vertrouwen. Volgende week als mijn duivels er nog niet zijn ga ik weer eens testen. Probeer me er niet te veel op te focussen is helemaal niet goed voor me! Hoe is het met jou meid? Schiet je kamertje al op?

19. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Hai meiden..

Ik vlieg even snel in :)
    Heb eigenlijk nog een hoop te doen vandaag, en moet er maar eens mee gaan beginnen! (o.a. lootjes trekken bij me moeder..die in een andere stad woont :rolleyes: .. zooo geen zin in :( )

@ Aylin: Jeuk? Hopelijk is het een goed teken ;)

@ beginneling: Ben je de wachtweken ook zo zat :) Ik moet nog 8 dagen wachten... en dan ligt precies het forum er een heel weekend uit! :)

@ Survivor: Heeey meid! Ja Lieni is al inmiddels pregnant! :D Dus die strooit voor ons wat hCG rond! Zou het maar snel vangen anders ga ik er vandoor met alles :) ;)

Ben beniewd wat je wilt pb'en meid! Hoop dat het niks ernstigs is! :eek: ;)

20. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ow ja...mijn temp is eindelijk goed omhoog gegaan vandaag! Hopelijk blijft t zo :D

Deel Deze Pagina