Denk wel dat jij je ei hebt gehad hoor meid. Wel balen dat het forum er net uit ligt als jij mag testen..Misschien jou back up forum even gebruiken..? Van jeuk had ik vorige zwangerschap wel last en van mijn allergie. Maar ik heb het ook wel eens zomaar. Wel was ik vanmorgen misselijk bij het tandenpoetsen...En ik merk dat ik ineens heel veel zin heb in mandarijnen en pizza... Normaal hou ik niet zo van pizza.... Ik ben wel heel rustig en ook niet bang dat ik ongi word... @Survivor meid ik hoop dat er niks ernstig aan de hand is. Knuffel...
@ Aylin: ja idd het backup forum gebruiken haha Even een advies van jullie: Ik heb voor mijn lief concert-kaartjes gekocht van onze lievelings zangeres, beth hart! Is het wel een leuk cadeautjes voor kerst? Beth hart zou eigenlijk stoppen maar na 2 jaar komt ze weer een optreden geven... Ik vindt het helemaal SUPER! Hier links naar mijn favo nummers van haar: http://www.youtube.com/watch?v=SrZw8RTo ... re=related http://www.youtube.com/watch?v=gHWYW6Tw67A Mijn vriend draait ook altijd muziek van haar, dus moet leuk zijn toch? Liefs!
Ja is een heel leuk cadeau! Is beter dan een flesje parfum...hihi Hij zal er zeker blij mee zijn! Mijn man had mij vorig jaar allemaal huishoudelijke cadeaus gegeven dus ik was een beetje teleurgesteld. Vroeg hij me eind van de avond ten huwelijk met een prachtige ring...Ik janken als emotionele zwangere doos Ik voel me echt een beetje grieperig misselijk en duizelig pff ga zo maar even bankje hangen... Het gaat allemaal zo snel..het is al bijna weer kerst!
Ik vindt dit jaar ook weer zo snel gegaan Veel mooie dingen...veel minder mooie dingen! Hoe ouder je word hoe sneller de tijd lijkt te gaan...pfff! Wat omtzettend lief van je man! En wat een super mooi cadeau zeg.....vooral na alle huishoudelijke dingen, hahaha! Dit nummer kwam ik tegen, vondt het wel wat voor jou aylin: http://www.youtube.com/watch?v=2SEJRTM9U5c
Hallo dames! AYLIN, je houdt het spannend, zeg. Pff.. Ik hoop zo dat jij zwanger bent! Ik denk aan je, hoor! En LIENI, ga maar lekker 'baco's drinken! Weet je wat ik tijdens mn zwangerschap deed? Ik kreeg vriendinnen op bezoek en drinken dan vaak een zoete witte wijn, omdat het toch bij mij thuis was, kon ik makkelijk een wisseltruc doen.. Ik deed dubbelfris in mijn wijnglas! Haha! Ze hebben niks door gehad! BEGINNELING, leuk jou hier weer eens te zien! Ook SURVIVOR! Enne ELENI, je cadeau klinkt goed! Vind 'ie vast lief van je! IEDEREEN: alles goed hier. Sinds vandaag iets of wat klein beetje slijmverlies. Vruchtbare dagen zijn begonnen! Wij doen het eigenlijk regelmatig om de dag, maar die keer dat ik zwanger werd, was het eigenlijk wel elke dag. Waren toen op vakantie met vrienden! Rust, drankjes, gezelligheid.. Je kent het wel! En... Nu heb ik ook vakantie! Dus >> Lekker relaxen en genieten van mn familie en vrienden. Gezellig met eten en drankjes!
Wat een mooi nummer meid! Ik kende het geen eens. Ik kreeg er gewoon tranen van in mijn ogen...Slaap maar van Marco vind ik ook een heel mooi nummer. De tijd gaat zo snel. Ik kan me nog herinneren dat ik oud en nieuw vierde met mijn dikke buik en nu is ze alweer 10 maanden! @Alina hahaha ik probeer me er niet meer op te focussen heb ook totaal geen drang meer om te testen. Komt volgende week wel..Mocht het niet zo zijn gaan we gewoon ronde 3 in Meiden mochten we nu niet zwanger zijn dan is 2009 ons jaar! Ik weet het zeker! We zijn eerder zwanger geworden dus waarom niet nog een keer? De kop is er af de vloek is opgeheven en we worden snel na het hcg vangen van Lienie zwanger!
Van harte gefeliciteerd met je prille zwangerschap ! ik ga voor je duimen dat alles goed gaat deze keer want daar gaan we wel vanuit. wanneer ben je uitgerekend? Echt supre blij word ik hiervan eindelijk eentje zwanger van ons bouw eerst zelf je hcg nog maar goed op en nog niet te veel strooien he Wij komen met zijn allen ook wel aan de beurt en wie weet krijgen de andere dames met kerst allemaal wel een heel mooi kado van de kerstman !
Word stapelgek van de jeuk heb allemaal mini bultjes...Gister had ik er ook al last van. Mijn man zei al dat hij vannacht op de bank gaat slapen als ik door ga met krabben... Zo dat moest ik even kwijt...
Nou meiden de jeuk is over heb een allergie tabletje ingenomen. Ik denk niet dat ik zwanger ben omdat ik niks meer voel... Misschien dat de positieve testen toch mijn LH piek waren...Dan heb ik nu dus een cyclus van 41 dagen...Pfff de moed zakt me wel even in de schoenen. Aan mijn temp kan je ook echt niet zien welke kant het op gaat. Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken een cyclus van 6 weken pffff diepe zucht...Heb even een dipje
hey dames! survivor@ dikke kus... Aylin ik heb geen advies meer voor jouw... dit is gewoon te vaag.... misschien toch maar dokter bellen. met bloedprikken kunnen ze echt meer zien... kan zo in het ziekenhuis.... Elini.. leuk kado hoor! wij doen dit jaar maar niet aan kado's hij heeft alles voor zijn verjaardag gehad. we gaan 1e kerst in een hotelletje kerstvieren... dat was ons kado aan elkaars. ik ben gisteren naar de slijter geweest en gevraagd naar wijn zonder alcahol... en die hadden ze ook nog. wel het etiket eraf gewassen want daar stond op Alcohol free... niemand heeft wat gemerkt hahahahaha.. helemaal trots.... en gewoon met mijn de dronken kop naar huis gereden hahahahaha ze zullen wel gedacht hebben hahahah. maargoed vanmorgen weer een test gedaan. maar nog niet echt heel duidelijk hoor! je ziet wel een streepje maar hij is niet zo paars als het test streepje.... maargoed de gebruiksaanwijzing zegt wel dat ook lichte streepjes "zwanger"zijn. dus ik ben er wel klaar mee! ga dinsdag maar eens bellen voor een echo kijken of deze nog mag voor de vakantie in janauri... dan ben ik bijna 8weken en dan moest ik terug komen van de gynacoloog... oja volgens deze calculator ben ik 26 oktober uitgerekend......
Tja ik weet het niet ik wacht het gewoon nog even af. Ben wel ontzettend moe heb net 2 uur geslapen en dat is echt niks voor mij. Het gaat geen eens meer om zwanger zijn of niet maar al die onduidelijkheden. Mijn temp, de ovulatietesten, de kwaaltjes....De enorme krampen, en andere dingen die ik heb gevoeld..? Snap er werkelijk de ballen van hahahaha... Ik had toen ik de tweede keer testte ook weer een vaag lijntje. Dat was met een Etos test. Uiteindelijk heb ik met een clearblue test digitaal getest en er kwam zwanger te staan. Toen heb ik het wel aangenomen dat het zo was. Ik zou sowieso eerder een echo vragen ivm met je eerdere miskraam. De gyn zei tegen mij dat ik bij 2 a 3 weken over tijd om een echo kon vragen. Ik ben namelijk pas met 12 weken gecuretteerd. En dat wil ik niet nog eens mee maken. Meid het zit vast helemaal goed! Maar ik zou ook om een echo vragen!
@ Lieni, denk dat je in augustus uitgerekend bent hoor. Als je nu al een maand bent... Of ben jij er zo één die 11 maanden zwanger is haha Eigenlijk maakt het niet zo heel veel uit wanneer je een echo laat doen... ik had met 7 weken een echo en het hartje klopte... met 11 weken een echo en het hartje klopte niet meer. Tsja... eigenlijk weet je het nooit! Irritant is dat! Zou ook niet weten of ik een vroege echo zou willen. Maar je moet doen waar je je goed bij voelt. Mijn gyn zei ook dat ik al met 5/6 weken een echo zou mogen. Dus het kan natuurlijk wel! Hier is m'n hoop echt tot aan m'n tenen gezakt. Sinds gisterenavond bruinverlies. Gisteren nog vrij licht maar net echt donkerbruin. Ik zeg: game over. Baal er echt heel zwaar van. Had echt het gevoel dat het raak was. Ik had / heb echt de kwalen als toen ik zwanger was, en dat had ik de vorige cyclussen niet. Ik heb de afgelopen dagen m'n temp bijgehouden en die is erg hoog voor mijn doen.
@Beginneling ik voel me hetzelfde ik had echt kwalen waarvan ik dacht als ik niet zwanger ben weet ik het niet meer! Nu is het wat afgezwakt ben nu ineens heel moe, heb 2 dagen enorme jeuk gehad hield niet op met krabben. En vandaag heb ik trek maar weet absoluut niet in wat...? Heb ook krampjes en lage rugpijn. Maar hier nog geen ongi te bekennen...Ik vroeg me wel af waar komen die kwalen dan vandaan? Meid ik hoop echt niet voor je dat het doorzet!
Thnx Aylin, hoop voor jou ook dat je meer duidelijkheid krijgt: een positieve zwangerschapstest! Vervelend is dat he, je weet het gewoon haast zeker. Maar voor jou heb ik nog wel hoop, als je nu ineens zo moe bent, krampjes en rugpijn... Ik duim voor je! [-o<
heej meiden ! En Aylin hoe gaat het met jou ? Met mij gaat het touwens wel goed, ben nog ff aan het wachten op mijn ei, nog niet geweest volgens mij, maar ben wel weer een stuk relaxter bezig , heerlijk Ik ga nuf ff terug lezen
Enne Lieni jij bent idd in augustus uitgerekend @ Survivor ook van mij ff een knuffel, hoop dat het allemaal nog wel een beetje goed met je gaat
Ik ben heel nuchter ik heb nooit gedacht ik ben zwanger het was niet zo. Alle drie de keren dat ik me anders voelde was het zo... Ik vraag mezelf af..waar komen al die rare kwaaltjes dan vandaan..? Vorige week zondag heb ik echt een dag en een nacht enorme krampen gehad het trok door naar mijn rug en stuitje. Deze krampen herkende ik zo van vorige zwangerschap. Heb er zelfs een paracetamol voor ingenomen. Normaal voor mijn ongi heb ik nooit krampen zelfs tijdens mijn ongi voel ik amper wat. Daarnaast ook nog vreemde roze spotting gehad op dag 4 en 6 na mijn eisprong en een temp dip...krampen gevoeld, lage rugpijn..En een week later allerlei andere klachten...hoofdpijn, opgeblazen gevoel, veel plassen, diarree (sorry), wakker liggen in de nacht, bloedneus, misselijk, rommel darmen, troebele en sterk ruikende urine (sorry)...En al deze dingen las ik later terug op de eerste symptomen dus ik dacht huh, dus dat konden zw verschijnselen zijn... Vind dit allemaal wel erg moeilijk hoor. Mijn temp kaartje ziet er ook heel anders uit dan vorige maand...Ik hoop nergens op maar ben wel bang voor een heel lange cyclus ineens.... Ik hoop voor jou echt dat het niet doorzet meid...Bah dat stomme lijf van ons! Ik merk wel dat het flink overhoop ligt. @Joyce meid ik ben nog steeds niet ongi....Verder nog wel allergie aanvallen en erg moe zijn...Ik had bij beide zwangerschappen last van mijn huid. Bij de zwangerschap van mijn dochter heb ik tot de 16e week met uitslag in mijn gezicht en eczeem gelopen. Had toen zelfs een verwijzing naar de dermatoloog. Heb nu 2 dagen jeuk aanvallen en allemaal kleine bultjes op mijn lichaam. Op mijn rechterhand heel veel jeukende eczeem. Gister werd ik helemaal knetter niets hielp tegen de jeuk. Mijn man ergerde zich rot aan mij. Leek wel een hond met vlooien Ik ga voorlopig nog niet testen...Zal toch wel niet zo zijn...
hmm, wanneer heb je voor het laatst getest, want het begint er dan toch steeds meer op te lijken dat je gewoon zwanger bent hoor Ik hoop het zo voor je
Ik heb donderdag getest gelijk met Lienie dat was 1 dag overtijd... Durf eigenlijk niet meer te testen voel me zo stom als de test weer negatief is. Trouwens een positieve ovulatie test voor nod hoeft niks te zeggen. Zag bij ovulatie en zw testen topic dat er iemand was met een negatieve ovulatie test (een heel licht lijntje te zien) en een positieve kruidvat test..Ze had beiden 3 dagen voor nod gedaan. Ik ga iig niet meer testen met de ovulatie testen is erg misleidend. Ik hoop het ook maar vertrouw niet meer op mijn lichaam...net als de ovulatie testen erg misleidend!
Ja, precies gewoonmet zwangerschapstest doen, maar ik denk toch dat je gewoon moet testen hoor Dan weet je het zeker toch ?