@Eleni toen je vertelde hoe jij je voelde dacht ik al zal ik een hint geven...hihi...Vorige week zondag had ik die enorme buik en rug krampen en alle andere kwaaltjes....ik dacht toen volgens mij ben ik zwanger... Ik hoop zo voor jou meid! Ik geloof niet meer in mijn lichaam hahahah...Oh ja en je zeurt niet hoor ik heb mijn hart hier ook gelucht over mijn klachten...lucht lekker op. Ik voelde me vorige week ook echt beroerd mankeerde echt van alles...Gister en eer gister had ik een allergie jeuk aanval werd er knetter gek van en maar krabben pfff...Weet je meid ik denk gewoon niet dat het raak is omdat ik die mazzel gewoon niet heb...Stom he... Ik zit er echt over in als mijn cyclus zo lang duurt..Dan vind ik mijn ei vast nooit Deze maand was sowieso een heel vage voor mij. Al die positieve ovulatietesten de spotting mijn vreemde temp...Heb ik geen baby in mijn buik heb ik hier wel mijn buik van vol
Nou he... je hebt wel onwijze pech hoor! Ik hoop ook niet dat je cyclus heel erg de weg kwijt is geraakt....het is al zo moeilijk om te timen om op hét moment te klussen! Nee zo gun ik het je niet.... doe dan OF ongi OF zwanger! Maar tuurlijk heb jij die mazzel wel meid, ook jou is het gewoon gegund...alleen ons geduld wordt eerst even flink op de proef gesteld! Wat ik nu heb is dat ik me heel grieperig voel....maar ik heb maar geen koorts! Ik heb nu twee dagen achtereen flinke hoofdpijn, en niet die bonkende hoofdpijn...nee, het is heel zeurderig! Ik wordt er gewoon chaggie van.. Gisteren zat ik enorm verstopt...en een buikpijn...pfff Mijn bosten beginnen toch wel een beetje trekkerig aan te voelen en ik heb heel veel last van mijn onderrug... Het gekke is, ik had het helemaal niet verwacht en dit alles overdondert mij wel een beetje! Dus OF ik wordt ziek....OF ik ben dan toch eindelijk zwanger! We gaan het zien over een weekje.... Hetzelfde geldt trouwens ook voor jou hoor meis heb je klachtjes? Meld het hier Ik denk dat onze ventjes er niet op zitten te wachten, om elke maand onze klachtjes te horen! (maar ja, zij snappen het ook niet )
ow trouwens...mijn broer krijgt een MEISJE!!! Ze gaat Regina heten, de tweede naam van mijn moeder! Ik ben zo happy voor ze! Ik wordt voor het eerst tante
@Eleni apart zo voelde ik me vorig weekend ook! Ik heb dat volgens mij nog hier geschreven ook. Ik verwachte het ook niet maar ik dacht ook volgens mij word ik ziek...Ben zelfs een ochtend weer met een paracetamol weer in bed gekropen door de hoofdpijn...Normaal heb ik nooit hoofdpijn.. Wat ik me dan afvraag waar die klachten vandaan kwamen..? Heb echt krom gelegen van de buik en rugpijn..Vreemd Vandaag heb ik alleen lage rugpijn en een beetje ongi gevoel. Mijn temp klopt niet als ik een eisprong had...Hij ging omhoog en weer een heel stuk omlaag en blijft daar nu hangen... Ik hoop voor jou dat dit een zwangerschap betekent het is je echt gegund. Toen wij begonnen voor een kindje was het in ronde 4 raak helaas een ma met 8 weken. Na de ma was ik weer zwanger in ronde 4 dus in het totaal 8 rondes...Ik moet wel zeggen dat mijn kleine meid wel veel afleiding geeft het is echt een schatje en ze is al zo bijdehand... Ik hoop dat jij snel ook kan uit kijken naar een beebje! Ik val mijn man er ook niet steeds mee lastig die vind sowieso al dat ik er te veel mee bezig ben
haha, dank je wel! Ik kijk er echt naar uit! Jammer genoeg woont hij op kreta, maar in juni/juli ga ik erheen en dan is mijn nichtje 2/3 maandjes oud! Ik kijk er echt naar uit Ja, inderdaad..nu je het zegt..die klachten omschreef jij ook! Ik heb net ook twee paracetamolletjes ingenomen..en het zakt alweer een beetje! heerlijk... Ik hoop het ook zo voor jou meis! Die onzekerheid is helemaal niks...
Hopelijk kan jij ze dan aankondigen dat zij ook oom en tante worden! Dat zou een leuke verassing zijn...en de bedoeling is dat je dan al ongeveer 12 weken zwanger bent hoor Ik hoop dat jou klachten alleen maar erger worden en je er niet meer omheen kan dat je zwanger bent! Die onzekerheid word ik ook gek van...Misschien dat ik eind deze week nog een testje doe.
Gefeliciteerd Eleni, een nichtje wat leuk ! Ik wil ook tante worden Maar ik wordt denk ik eerst zelf nog moeder En regina is een mooie naam. En ik hoop voor jullie dat het raak is deze keer. En ik hoop natuurlijk dat het bij mezelf ook raak is deze maand En mijn collega is vader geworden van een zoontje.
Lienie het begint nu al 26 augustus uitgerekend , ben benieuwd wanneer de rest volgt. En heb je al last van kwaaltjes ?
Goedemorgen meiden, Hier niet veel nieuws geen ongi te bekennen temp weer iets omhoog. Ben echt ongelofelijk moe al 2 dagen. Ben net pas wakker omdat ik om 09:00 weer in slaap viel. Nu maar hopen dat dit iets goeds betekent! @Lienie hahaha vergeetachtigheid en dementie ik heb daar zelfs na de bevalling nog zoveel last van gehad. Ook het niet uit mijn worden kunnen komen @Joyce komt je eitje er al aan meid..?
Haha! LIENI, je bent nu al in de war! Wordt nog wat... AYLIN: Dat je het volhoudt, zeg. Volgens mij had ik er toch om de zoveel dagen een testje tegenaan gegooid! Maar ik snap jou ook wel.. Dat je het zolang mogelijk uitsteld.. Ga je nog wat leuks doen met kerst? Dan heb je nog even lekker wat afleiding! ELENI: Oeehh.. Voor jou wordt het ook spannend, zeg! Ik hoop voor je dat je het jaar zwanger af kunt sluiten! Zou echt super zijn! En gefeliciteerd alvast met je nichtje Regina! Leuk hoor! Mijn schoonzusje heeft ook 2 kindjes en mn zus is nu in verwachting van de 1e, is in februari uitgeteld. (wel heel dubbel voor mij dus...) JOYCE: Ik ben altijd benieuwd naar namen! Hoe heet het jochie? Mijn collega heeft trouwens een dochtertje gekregen vorige week. Meisje heet Babs. Mooi kindje, zoals ik kon zien op de foto. Naam hou ik niet zo van.. Vandaag en morgen nog werken. Dan lekker 1,5 week vrij!
Ik ben blij dat je me begrijpt misschien dat ik morgen er een testje tegen aan gooi. Weet het nog niet zeker hoor Anders tegelijk met Eleni Ik vind het gewoon zo teleurstellend om er steeds weer een test door heen te jagen en hij is negatief. Wij vieren kerst met mijn ouders en het is sowieso erg gezellig. Ben er nu ook niet zoveel mee bezig. Probeer me gewoon op andere dingen te richten zoals mijn kleine meid! Die naam babs heb ik het ook niet zo mee. Klinkt een beetje lomp moet denken aan een varkentje als ik die naam hoor
Dames.. ik mag heugelijk nieuws vertellen.. IK BEN ZWANGER.. kan het haast niet geloven al zegt mijn gevoel al een paar dagen duidelijk hetzelfde.. ik was al bang dat mijn instinct en lijf me ontzettend in de steek lieten, maar nee hoor.. zie album.. licht, maar duidelijk en mooi blauw en breed.. binnen een minuut.. Aylin.. meid.. ik bewonder je geduld...
BRUISJE! Wat goed, zeg! Gefeliciteerd dan maar! Super... Ineens 2 zwangeren hier! Dat geeft weer hoop voor ons! Strooi maar met dat HCG! Hahaha!
Gefeliciteerd Bruisje, dat geeft idd nog meer hoop Alleen ben wel bang om hier straks helemaal alleen achter te blijven... Maar ben natuurlijk harstikke blij voor je @ Aylin, ehm nee ik heb geen idee, volgens mij is hij nog niet geweest, maar ik weet t niet, hij moet wel ergens deze dagen komen @ Alina, hij heet Luuk, ook niet mijn smaak hoor, maar dat maakt niks uit het is ieder zijn eigen keuze, als je zelf maar blij bent met de naam toch ? Oh en idd ik vang ook weer wat HGC van Bruisje Nou als het nou deze maand niet lukt.......
Thanks meid...Ze zat lekker te eten in haar kinderstoel. Kan soms niet geloven hoe snel de tijd gaat..! Ze word over 2 maanden alweer 1 jaar! Nu gaat ze ook iedere keer als ze muziek hoort dansen...lach me dood.
Ja mano doet dat ook en hij zingt alle liedjes mee (op zijn manier dan he) Want hij brabbelt alleen nog maar, maar het is zo schattig, volgens mij wordt hij erg muzikaal