Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Aylin dus ook ze houd hele verhalen in haar eigen taal. En steeds zit ze met haar vingertje omhoog als ze muziek hoort.

2. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Ja :D Mano doet dat alleen als hij de ambulance of brandweer of politie of vliegtuig ofzo hoort, heb ik hem geleerd :D

3. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    En Mano kan al wel wat woordjes maar alles wat hij daarom heen wil zeggen is ook alleen maar brabbelen, snap er niks van terwijl hij zo zijn best doet om alles duidelijk te maken, meestal neemt hij me dan maar mee :D

Nu als hij dorst heeft neemt hij me mee naar de ijskast :D

En het leukste van alles vind ik dat hij het leidje van bob de bouwer helemaal geweldig vind, het refrein kan hij meezingen en je snapt ook nog wat hij zingt:D (het is nog niet helemaal goed, maar begint erop te lijken)

4. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Aylin zwaait als je weg gaat ze kan dat ongeveer vanaf haar 6e maand. Ook klapt ze in haar handjes als ze iets goeds heeft gedaan. En ook bij het liedje klap eens in je handjes...Ze kan papa, mama, en oma zeggen en verder nog niets..Vind het echt grappig om te zien hoe snel ze groot worden...

Het zou zo leuk zijn als er weer een kleintje bij kwam....Laten we hopen dat we niet meer te lang hoeven te wachten....Nieuw jaar nieuwe kansen nietwaar?

5. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ja precies

Enne mano zegt mama, papa, oma, opa,bal,nana (al het fruit)bob (bob de bouwer)dag en da (als hij iets wil geven of hebben)die, verder nog niet zoveel geloof ik :d maar hij zei nog niks hoor met 9 maanden volgens mij is het hier pas begonnen vanaf 12 maanden ofzo. Hij herkent wel de tunes van de tv van alle tekenfilmpjes :D En hij kan ook een paar kinderliedjes die ik zing, zoals in de manenschijn en klap is in je handjes en hij begint nu ook ik zag twee beren mee te zingen.

Echt grappig gewoon dat je ziet dat hij elke dag weer wat nieuws kan :D

En ik zou het ook echt leuk vinden als er nog 1tje bij kwam en 2009 wordt ons jaar :D

Mano vind andere kindjes ook erg leuk, hij gaat ze steeds knuffelen en kusjes geven:D maar meestal vinden de andere kindjes dat niet zo leuk.

6. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

We doen hem gewoon samen, die test.. ;)
    haha, ik wil mijn broer zijn reactie wel zien als ik dat zeg tegen hem! Ik denk dat hij dan door het dolle heen is!! :)

eerst zelf nog moeder worden lijkt me hélemaal geen probleem :oops: :)
    En ik hoop voor je dat het nu ook raak mag zijn.. met z'n allen naar augustus/september mama's lijkt me héél leuk!! ;)

Het was voor mij in het begin ook erg dubbel dat mijn broer en zijn verloofde in April waren uitgerekend! Maar nu vindt ik het helemaal super en het ziet ernaar uit dat April nu geen sombere maand zal worden! :D
    Lekker hoor dat je vrij bent met de feestdagen! Geniet er lekker van! ;)

:whistle: :whistle: :whistle: :whistle:
    SUPER VAN HARTE GEFELICITEERD, MEID!!!
    Wat is Decemeber toch een vruchtbare maand voor velen! Geniet er lekker van meis! Wat zijn je klachtjes trouwens?? :p

Dank jullie wel allemaal voor de felicitaties over het tante worden! :D

Hier gaat alles wel beter dan de afgelope twee dagen! Hoofdpijn is gezakt.. wel een verstopte neus en een rommelende buik! Maar ja valt wel overheen te komen! ;)

Liefs!

7. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Joyce jongetjes zijn vaak heel lief heb ik gezien. Mijn neefje loopt ook constant mijn meisje te knuffelen!

@Eleni ik hoop voor jou dat je broer door het dolle kan gaan. Ik ga denk aanstaande zondag testen. Zit dan wel nog voor mijn nod als dit toch mijn eisprong was. De 30ste zou ik dan officieel kunnen testen. Maar ach wat kan mij het schelen mijn hele cyclus is toch een zootje!

Ik heb er niet veel hoop op we hebben 2 dagen voor mijn ei geklust daarna niet meer dus zal wel ongi worden...Omdat ik dus dacht dat mijn ei al was geweest..

Anders word 2009 gewoon ons jaar! Pff word wel moedeloos van mijn herstel na de curettage...

8. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Heb net een test gedaan en helaas hij is negatief... :cry:

Dus toch een late eisprong en een heel lange cyclus :cry:

9. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ach meis....nee... :( :(

Hie ook iets raars...als ik mijn temperatuur van vanmorgen invul dan verspringt mijn kruis van de 13 naar de 19e.... :cry: hoe kan dat nou weer? :cry:
    Dat betekent dat ik ook een hele lange cyclus ga krijgen! :(
    Ik snap er niks meer van...

edit: als het echt zo is, heb ik de 18e nog wel geklust, maar daarna niet meer! :(

Ziet ernaar uit dat ik ook rood het jaar uitga! :(

10. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    Aylin.. ik heb ook 2 dgn voor ei geklust. was ook niet zeker van mijn ei trouwens..
    vanmorgen was de apoth.test negatief.. vanmiddag dus cb + posi en net weer positief.. kan kennelijk pas net positesten dus wat dat betreft is alles nog mogelijk meis..

Klachtjes hier: misselijk, zweten (opvliegers) emo, moodswings... steekjes/krampjes hier en daar..gewoon een gevoel van...en ontzettend veel lucht dat er op alle manieren uitkomt..whahaha.. is manlief wat minder blij mee...

11. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Eleni huh hoe kan dat nou..? FF heeft het bij mij ook verkeerd gehad denk ik hoor. Als ik de positieve ovulatie testen weg haal bij 10, 11 en 12 haalt hij het kruis ook weg....Maar met klussen zit je wel goed hoor beter dat je ervoor hebt geklust en erna niet meer. Zaadcellen leven langer dan je ei..Juist een dag voor je eisprong is de beste timing!

Vreemd hoor wat heb je verder nog ingevuld want daar kijkt ff ook naar. Ik denk dat mijn cyclus idd erg lang is. Als ik echt mijn ei op dag 13 gehad moest hebben had ik nu al lang positief moeten testen toch?

Bruisje ik denk dat ik helaas nog tot volgende week dinsdag moet wachten met testen mochten de :evil: me niet hebben overvallen...

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Aylin wat een onzekerheid zo allemaal zeg
    zal flink balen zijn als je idd een veel langere cyclussen gaat krijgen

Eleni je kaartje ziet er wel goed uit maar vertrouw ook niet op ff ik zou ook zeggen de 13 ei

Hier zijn we even gestopt met het hele gebeuren we gaan weer wat meer tijd voor andere dingen maken het moet nl geen obsessie worden.
    we zien wel waar het schip strand je kan de natuur niet dwingen en wil ff geen iui.
    In februari pakken we de draad wel weer op we weten dat het ook op de natuurlijke manier moet lukken. dus doen het lekker wanneer we zin hebben en kijk niet na mn cyclus etc heerlijk

13. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Oow meid, dat is wel heerlijk inderdaad! Doe het lekker rustig aan... ;)

Ik zet mijn temp van vanmorgen wel even op "discarded" dan gaat hij wel weer terug naar de 13e! Bedankt voor het kijken!

Blijf je hier nog wel komen? Of neem je ook wat afstand van zw.pagina?
    Ik wens je in ieder geval hele fijne dagen meid...en hoop dat 2009 wél jullie jaar wordt!

Liefs!

14. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ja raar ook weer he? :rolleyes:
    Hier wordt ik ook niet veel wijzer van... maar ik heb zelf heel erg het gevoel dat hij gewoon de 13e/14e is gesprongen... Dus maar hopen op de lucky shot! Anders weet ik het ook echt niet meer en kunnen we elkaar de hand schudden.. :(

Ik vul verder gewoon mijn klachtjes in die ik voel, bij "specific". Voor de doe ik ook de cervical fluid, wat bij mij gewoon altijd hetzelfde is...en voor de rest niks geks! :(

Vaag allemaal hoor....

15. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ik heb even die ene keer dat ik aan mijn bmm voelde weg gehaald op FF en nu is hij weer goed!

Ik moet dus idd goed uitkijken wat ik invul... want dit was een uitprobeerseltje van me!

16. survivor82

survivor82 Fanatiek lid

23 jul 2008
    1.195
    0
    0
    kinderleidster
    apeldoorn
    joepie bruisje is zwanger

van harte meid !

17. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Eleni ik heb nog nooit vruchtbaar cervix waar genomen. Alleen de eerste ronde na de tweede curettage en daarvoor nog nooit. Het is bij mij meestal waterig of creamy. Ik verwacht mijn nod denk ik dus pas volgende week dinsdag. Helaas mijn lichaam hield mij voor de gek...

Mijn kruis klopt dan ook niet op ff.

18. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

:(

Ik heb altijd sticky of creamy...nooit wat anders! Ook nooit dat eggwhite!
    Met FF moet je idd goed uitkijken wat je precies invult....

*zwaai zwaai naar Survivor :D *

19. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Idd bij mij is het dus ook altijd creamy of sticky...En toch ben ik al 3 keer zwanger geworden ra ra hahaha...

FF kijkt ook zeker naar de uitslagen van je ovulatie testen. Nou als dit idd mijn eisprong was dan waren al die andere testen negatief...maar nog steeds erg donker. Als ik kijk naar andere meiden hun positieve testen..? Maar met een lange cyclus hoe vind ik in godsnaam mijn ei...? Zonder ovulatietesten?

20. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik baal ook wel meid maar het is niet anders...
    Lekker even een rust pauze gelijk heb je. Er te veel mee bezig zijn is niet goed. Het word er ook niet gezelliger van in de slaapkamer ;)

Deel Deze Pagina