Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Hier nog iemand die het tenminste probeert om er niet teveel me bezig te zijn :D :)

@Aylin: Ik was gister in een keer zo moe... :oops: :)
    Als je je man en meisje idd een beetje "verwaaloosd" door teveel met zwanger worden bezig te zijn...dan snap ik wel waarom je een stap terug doet hoor meis... ! En mischien is dat zelfs goed ook.. ;)

@ Joyce, ik heb gestemd :D ...

Ik ga me straks klaarmaken om met mijn lief de stad in te duiken voor kerstinkopen!
    Joyce, weet jij toevallig of de WATT in Rotterdam (voorheen Nightown) leuk/groot is? Ik ga in Januari naar een optreden daar en ben benieuwd of mijn kleine kameratje voldoet... ;)

2. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    ehm, de nightown was niet zo heel erg groot, maar ben nog nooit in de WATT geweest dus weet t niet, kan je niet helpen sorry.

En thnx voor het setmmen :D

@ Eleni ook ik was gisteren erg moe ben al om 19.15 in slaap gevallen erg he ben om 21.00 weer even wakker geweest en nog ff geklust en daarna weer gaan slapen, maar ik had het ook ff nodig :D

3. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Aangezien ik een paar drukke dagen tegemoet ga, en hier minder aanwezig zal zijn wil ik jullie alvast FIJNE FEESTDAGEN wensen!
    Ik hoop dat jullie gezellige dagen zullen hebben met vrienden en famillie...en ondanks een paar tegenslagen toch positief terug kunnen kijken op het afgelopen jaar! ;)

Laat de cadeaus maar komen.. :)

Liefs, Eleni

4. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @Aylin:
    Wanneer je geen eisprong hebt zal je lichaam het baarmoederslijmvlies afstoten na zo'n 6-7 weken (wat hetzelfde is als een ongesteldheid).
    Meeredre positieve ovulatietesten zijn mogelijk (had ik de 1e ronde na MA) als je lichaam zich voorbereid op een eisprong maar deze toch niet lukt, zal je lichaam het opnieuw proberen en zie daar nogmaals een positieve test.

Als ik naar je temp kijk, betwijfel ik of je een ovulatie gehad hebt (nog even afwachten hoe het de komende dagen gaat).

Sterkte (ik weet helaas uit ervaring hoe frustrerend dit is)

5. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

@ SylviaM: Bedankt voor de uitleg ;)
    Alleen je bedoeld denk ik Aylin? Zij heeft meerdere posi ovu-testen en is nog niet ongi geworden! :(
    Dus ik had even voor haar gegoogled of er de mogelijkheid bestaat dat ze deze maand mischien geen ei heeft gehad!?

Mijn eiprong heb ik wel gehad...nu maar hopen dat het eitje ook is bevrucht! :)

Liefs!

6. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Oh, je hebt de naam al veranderd zie ik... ;) :)

7. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ Eleni, same back at you :D

Dus Jij ook fijne Feestdagen !

En ook ik ben hier niet rond kerst, denk pas maandag weer

8. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    ;)

9. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Meiden, hier net terug van kerst shoppen! Alle pin automaten hebben storing...zeker overbelast,,

@Sylvia bedankt voor de uitleg meid! Het rare is dat ik na de curettage wel netjes mijn eisprong heb gehad. En nu is het zo vaag? Als ik nu alleen de knal testen als positief beschouw zet ff mijn kruis op afgelopen zondag..? Nou het zal wel...ik kijk wel hoe het loopt..Ik ga me er niet te veel meer mee bezig houden!
    @Eleni laat je weten als je hebt getest..?

Iedereen ook vast van mijn kant heel fijne feestdagen gewenst! Laat 2009 een vruchtbaar jaar voor ons allen zijn!!!

10. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Joyce had vanmorgen al gestemd!

11. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Moeilijk is het om er even minder mee bezig te zijn he? Ik was mijn eerste cyclus na de MA (6 weken) van slag en er voor mijn gevoel dag en nacht mee bezig.
    Na mijn ongi is de rust weer bij me teruggekeerd (het helpt ook dat mijn temp er heel mooi uitziet) en zie ik het weer zonnig tegemoet.

Sterkte meiden!
    xxx

12. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Sylvia ik heb vorig cyclus heel goed kunnen zien aan mijn temp wanneer mijn eisprong was. Toen ik vermoeden zwanger te zijn ben ik voor mijn nod gaan tempen. Mijn vriendin zei dat je een hogere lichaams temperatuur hebt als je zwanger bent dus vandaar. En ik zag dat mijn temp nooit stabiel 37.1 bleef maar meestal rond de 39.0 bleef met af en toe een stijging naar 37.1. En toch was ik zwanger. Mijn temp dipte zelfs op het eind ging weer omhoog en dipte weer... :(

Het is soms moeilijk om er niet te veel mee bezig te zijn. Maar ik heb al een dochtertje waar ik ontzettend gek op ben. Door er te veel mee bezig zijn merk ik gewoon dat ik wat humeurig ben. En dat is niet eerlijk tegen over haar. We waren onverwacht zwanger geraakt door de pil heen dus de verwachtingen liggen iedere maand ook hoger denk ik. Maar een curettage en voor mij dan zelfs 2 kunnen je lichaam goed in de war brengen!

13. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Ik wens jullie hele fijne kerstdagen &
    een vruchtbaar en gelukkig 2009!

14. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Mijn vriend en ik zijn ook wezen kerst-shoppen! WAT EEN DRUKTE :confused:
    Pin-automaten waren ook overbelast...nergens kon je meer pinnen!

Wel uiteindelijk leuke cadeaus kunnen kopen, ik had met het lootje mijn zusje getrokken dus ik heb een leuk strip-bordspel gekocht wat ze samen met haar vriendje kan doen.. :)
    Mijn vriend had mijn moeder getrokken dus voor haar een mooie klok gekocht met foto lijstjes eromheen...die we gelijk gevuld hebben met al haar kinderen een schoon-kinderen! :)

No ff bij subway wat gegeten en een terrasje gepakt bij de kerst-schaatsbaan en de dag was weer geslaagd ;)

Wel binnen maar nog niks ondernomen... ;)
    Ik wil niet teleurgesteld worden....maar heb wel ongeloofelijke pijn aan mijn (.)(.) :) ;)

15. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Voor jou hetzelfde meis!! :D

16. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Hopelijk een goed teken! Ik heb echt nooit last van mijn borsten ook niet voor mijn ongi...Bij mijn zwangerschappen had ik alleen jeukende tepels.

Ik heb wel af en toe melk/vocht uit mijn tepels maar dat heb ik wel vaker. Heb ook borstvoeding gegeven en het is altijd een beetje gebleven..Bij mijn vorige zwangerschap was dit een verschijnsel...

Kerst shoppen is heel gezellig maar vaak wel ontzettend druk..Ik moet nog 2 cadeautjes halen en dan ben ik klaar ;)

Als mijn ongi niet komt opdagen ga ik misschien het weekend een testje wagen..

17. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ik dan ook....dan ligt zw.pagina eruit! :) :) :) ;)

18. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Dan word het extra spannend! Ik reken nergens meer op hoor maar voor jou heb ik goede hoop!

Ik snap er echt geen bal van mijn vorige cyclus was zo duidelijk en nu....Maar ja niets aan te doen...

Ik ga heel hard voor je duimen meid [-o< Ga alsjeblieft roze het jaar uit!

19. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

En ik blijf duimen voor jou! [-o< ... hoe dan ook blijf ik hopen dat jij ook roze het jaar uit mag! ;)

20. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik hoop het lieverd! Maar denk dat het rood word voor mij:(

Deel Deze Pagina