klopt de mijne is ook zo'n knuffelkont... mijn vriendinnen hebben allemaal meiden...pfffffff zwaar hoor af en toe.... maargoed als ik een meid krijg vind ik dat wel leuk ik hou wel van een uitdaging hahahahaha voor de rest wens ik aylin succes met haar vage lichaam... ik hoop dat je dit weeekend alsnog positief test. Elini jij ook en hele positieve test . ik hoop dat je je in kan houden hihihih . en anders maar niet hahahaha. ik teste overigens dit keer voor het eerst eerder (mischien onbewust een positief gevoel) de rest van de meiden als ik jullie niet meer spreek hele fijne kerstdagen en tot snel
Hallo allemaal, Hele fijne kerstdagen en een vruchtbaar 2009 toegewenst. Ik heb zelf al 3 meiden en het zijn alledrie kattenkoppen maar ze kunnen ook heel lief zijn. Mijn bloeding is nu sinds gisteren gestopt en ik hoop dat mijn cyclus nu gewoon weer normaal is. Mijn temp is nu na mijn bloeding 36,83 terwijl hij heel de week boven de 37 was dus dat is wel een goed teken hoop ik. @Aylin ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt want het is frustrerend dat weet ik uit ervaring na 11 weken. @Eleni ik zal duimen dat je positief test. Liefs Esther
Hoi meiden, De laatste kerst inkopen gedaan...Laat het cadeau en vreet festijn maar beginnen...Mijn meisje is ook heel lief hoor maar het is wel een kattenkop af en toe...En soms ook heel driftig! Lienie geen rauwe dingen eten en geen alcohol ga maar lekker aan de dubbel fris meid @Ess fijn dat alles weer op orde is hier is het een vage boel! Nou meiden mocht ik als nog positief testen horen jullie het wel....reken er zelf niet te veel op
Heej meiden , ik ben nu ook nog ff van de partij Ik wens jullie ook hele fijne feestdagen en hoop dat Aylin en Eleni roze het jaar uitgaan en ik hoop dat ik roze het jaar inga samen met Alina natiirlijk want volgens mij liepen wij gelijk op. Enne thnx voor het stemmen meiden.
, ja 2009 wordt ons jaar. Nou , gaan we morgen lekker kerst vieren ff onze gedachtes ergens anders en dan komt het helemaal goed Kijk,ik kan weer positief denken
hoi meiden... even ego: Zien jullie hier iets op? edit: shame on me...ik heb er toch een gedaan en ik zie een roze vaag streepje...en wat ik ook doe ik krijg hem niet op de foto liefs!
Oooooh stoute meid hahahahha! Maar ik zie ook wat hoor...nu maar hopen dat hij donkerder word..Spannend...Ik heb al de hele dag lag rugpijn en vanmorgen bij het tanden poetsen misselijk...Wil dat allemaal eigenlijk niet voelen!
...ja stout he... Ik voel me zo zwanger.....best raar! Ik ben ook zo vreselijk moe... Ik heb het echt geprobeert om dat roze streepje erop te krijgen maar hij is er toch echt té licht voor.. Over twee dagen nog maar eens eentje doen... Ik heb goede hoop! Ik hoop dat jij nou ook eens op Roze mag!
Ik zie echt een lijntje hoor...Ooooh Eleni het is je zo gegund een kindje is zo leuk! Ik kan zo genieten van mijn dochter ze fleurt altijd mijn dag weer op! Ik hoop het voor je meid. Test anders over 2 dagen nog eens dan moet je lijntje donkerder zijn... Ik heb goede hoop echt waar! Ik hoop ook dat ik op roze mag...
Hij is ook wel heel vaag hoor Joyce, moest echt me best doen om zelfs dit op de foto te kunnen krijgen! Met het blote ook is hij duidelijker! Maar ik wacht idd even twee of drie dagen! Alleen nu een probleem, ik ging er toch niet helemaal vanuit dat het evt raak zou zijn en ik heb toch alcohol en filet americain gekocht voor ons (voor de feestdagen) ! Eten/drinken of niet eten/drinken?
@Eleni oeps...nou dan word het maar wat anders eten en drinken. Net als Lienie aan de dubbelfris Ik hoop het voor je meid! Ik was 1 dag voor nod bij de zwangerschap van mijn dochter nog flink wezen stappen en heb veel gedronken die avond Maar ik testte toen pas toen ik al bijna 6 weken zwanger was...Had helemaal niets in de gaten...
eleni ik zie het ook hoor fijne feestdagen meiden en een gelukkig gezond en vooral vruchtbaar 2009 ! liefs en dikke knuff survivor
Nou dan ben ik echt kippig hahaha.. Straks komt ze met een knal test en dan is er geen twijfel meer mogelijk