Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

haha :)
    Het staat 2-2 :p

Maakt niet uit meiden...hopelijk over een paar dagen een knallertje! ;)

Survivor, jij ook fijne dagen meid ;)

Liefs, Eleni

2. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Eleni wel terug komen met een knal test afgesproken?

Hier veel lage rugpijn en vreemd gevoel in mijn onderbuik....Wil eigenlijk niks voelen dus doe gewoon als of het er niet is!

3. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ik zal mijn best doen ;)

Ik heb ook enorm veel klachtjes...niet te geloven! :rolleyes:

Ben jij van plan om te testen nog?

4. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ja maar ik wacht tot na de kerstdagen denk ik...
    Deze maand was zo vaag voor mij...al die vage klachten..Heb nu nog steeds lage rugpijn heel veel last van mijn eczeem (echt vervelend) gelukkig alleen op mijn hand. Ben ook verstrooid heb net de mayonaise in mijn tas gedaan? :confused: Ruik alles sterker. En op mijn borsten zie ik aders lopen en het lijkt als of er meer witte puntjes bij zijn gekomen...En ik zou er niet meer mee bezig zijn....zucht :rolleyes:

Toch denk ik dat het niet raak is.....zou wel heel mooi meegenomen zijn als het wel zo is ;) Wanneer ga jij weer testen?

5. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    owww spannend
    bij was die ook heeeeeel vaag en daarna was die nog vaag maar je zag wel wat
    ik heb eigenlijk geen nieuwe gedaan .. misschien dit weekend nog...

nou die streep gaat komen als jij hem ziet anders was het wel spierwit......

oja ik heb 12 december om 10 uur mijn echo

joepie dan ben ik ruim 7 weken...

6. Beginneling

Beginneling Actief lid

25 apr 2008
    480
    0
    0
    Lieni... euhm... 12 januari denk ik? hahaha... jij bent lekker bezig met de maanden! Hoop dat dat na 9 maanden weer bijtrekt haha.
    Fijn dat je al bijna mag. Hoe voel je je? Heb je al een keer een knal test gehad?

Eleni! Als ik heeeeeel heeeeeel heeeeeel goed kijk zie ik iets... maar kan me voorstellen dat het in het echt iets duidelijker is. Dit soort dingen krijg je haast niet op een foto. Maar wat zou het fijn zijn als die streep donkerder gaat worden! Wow! En wanneer is je NOD? (snap jouw banner niet zo goed :oops: )

Ik ben deze maand TE stom geweest om te denken dat het wel eens raak zou kunnen zijn... maar ik voelde het écht! :oops:
    Heb al dagen lang bruinverlies, wordt alleen maar erger en vandaag moet m'n ongi er doorheen komen.
    Ben al erg verdrietig geweest. We gaan nu vol goede moed januari in. 2009 wordt ons jaar!

Meiden; fijne kerst!

7. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Al lekker in de kerstsfeer..? Wij gaan zo naar mijn ouders kerst vieren Aylin slaapt uit die was gister om 22:30 wakker geworden en ging pas 01:30 weer slapen...nachtbraker!

Hier geen nieuws te melden heb alleen last van lage rugpijn verder voel ik nog wel wat dingen maar gaat daar niet meer over nadenken...Stopte gister wel de mayonaise in mijn tas...:confused:

@Lienie hahahhaha jij begint al vroeg met de zwangerschap dementie! Wel fijn dat je al zo snel een echo hebt!
    @Beginneling jammer meid...ik word denk ik ook een beetje verdrietig als ik ongi word maar reken er sowieso wel al op...

Mijn nod is.....ik denk zelf volgende week dinsdag als ik ervan uit ga dat mijn eisprong later was...we zullen zien.

8. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Je zou denken dat het bij jou ook echt raak moet zijn Aylin :(......
    Mayonaise in je tas.. :confused: ..... :).....?
    Ik ga weer één dag voor NOD testen, dus ook na de feestdagen! Kan nu al niet wachten.. :)

Mijn streep is idd niet spierwit, en ik persoonlijk dacht dat indroogstreepjes ook wit moeten zijn! En pas wit aangeven als de test opgedroogd is! Mijn lijn was net zo dik als de controle lijn en zacht roze! Met het blote oog zichtbaar (geen lampen erbij oid..) maar me lens kan hem gewoon niet vinden! :-s
    Nu is de test helemaal opgedroogd maar nogsteeds roze... :(
    12 Januari alweer 7 weekjes? WOW...gaat hard! :D

haha, mijn NOD is over 4 dagen! Ik heb gewoon veels te vroeg getest :oops: :)
    Heb je niet meer het idee dat het raak is bij je? Bruinverlies hoeft namelijk niks te zeggen!
    Hoe dan ook begrijp ik maar al te goed dat je verdrietieg bent (geweest). Onze lijven reageren na de MA's/MK's zoveel anders dan voorheen...ik moet er nogsteeds aan wennen! Maar...in het najaar van 2009 hebben we met zijn allen in dit topic een meeting ergens in het midden van het land om onze nieuwe aanwinsten te showen.. ;)

Nog even snel over mij: Wij gaan straks voor de kerstdagen weg! Vandaag kerst vieren bij mijn moeder en morgen bij mijn schoonouders! Nu al zin in! Kan ik mijn koppie even op wat anders focussen! :D
    Ik heb erg veel last van mijn onderrug en (.)(.) en wat krampjes hier en daar in mijn buik...maar voor de rest is alles goed!

Gister stond de politie aan mijn deur!
    Mijn onderburen (nog nooit gezien) zijn blijkbaar weg, en zijn de hond vergeten.. :rolleyes: Het arme beestje zit nu al twee dagen opgesloten :(
    Kan niet even uitgelaten worden of wat dan ook... :(
    Ik hoor hem dagen en nachten janken en blaffen!
    Dus ik de politie gebeld, komen ze langs...maar omdat ik de enige ben die een melding heeft geplaatst (en lees; niet een een melding dierenmishandeling...het valt onder melding geluidsoverlast :confused: ) kunnen ze niks doen...vandaag is het beestje weer alleen :(
    Ik heb het zo te doen met dat arme beestje, en ik sta machteloos!

Nou meiden, nogmaals: fijne dagen! ;)

Liefs, Eleni

9. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Even snel een berichtje van mij...Net terug van mijn ouders heerlijk gegeten en gedronken!

@ Eleni meid als er een streepje stond ben je gewoon zwanger volgens mij..Ik heb nog nooit een streep op een test gehad als hij negatief was!

Hier nog geen ongi te bekennen...maar denk dat volgende week de :evil: zich melden lekker met oud en nieuw :cry:

10. Beginneling

Beginneling Actief lid

25 apr 2008
    480
    0
    0
    Oeoehoeoe is daar iemand?

(even checken of deze site het nog wel doet... kan er namelijk wel in enz...)

11. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hallo dames

Beginneling is het nu echt doorgekomen?
    balen meis.. kun je weer opnieuw beginnen.... maar geduld ook jij wordt weer zwanger.....
    en snel ook.....

ik weet ook niet wanneer die site eruit gaat
    was vandaag toch?

en ja ik bedoelde januari... jeetje sta ook van me eigen stomme verwarringen te kijken...

hier niet zo goed nieuws
    ik verlies roze sinds 1e kerstdag....
    kwam er sávonds achter bij afvegen en raakte weer in paniek...
    mannentje was al in de 7e hemel en kreeg ik niet wakker (alcohol). daarna was het weg en gisteren avond weer.
    wilde eigenlijk mijn ouders het vertellen maar ik durfde het nu niet....
    ben zo bang dat het mis gaat....
    nu is het weer over maar heb wel onwijze buikpijn gehad. vorige keer begon het ook hiermee....

tja nu weet ik niet wat ik moet doen
    mischien toch maar een echo eerder vragen maar ik weet niet of ze al uberhaupt wat kunnen zien.

12. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Lienie jeetje meid ik kan me voorstellen dat je schrikt...wat een domper op de feestdagen. Ik verloor bij mijn vorige zwangerschap ook roze de dag nadat ik positief had getest. Het kan ook komen door sex of persen bij ontlasting doordat de baarmoeder extra doorbloed is. Ik hoop voor je dat het onschuldig is meid! Weer een miskraam gaan we niet van uit hoor! Nu heb ik wel een ma gehad maar de hartjes waren pas veel later gestopt met kloppen dus dat had niks met het roze verlies te maken. Waarschijnlijk kunnen ze met een echo nog weinig zien. He bah meid...Ik hoop dat het niks is!

@Eleni en......al getest? Ik ben erg nieuwsgierig!

Hier nog geen ongi te bekennen...temp is weer iets omhoog....
    Heb geen oog dicht gedaan mijn dochter zit verstopt en kan al 2 dagen niet poepen dus vannacht heel veel huilen!

13. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Het is hier erg rustig! Haha!
    Allemaal gezellig en druk met de feestdagen?! ;)
    Ik heb leuke dagen gehad. Fijn met familie en vrienden...

LIENI: :( Balen!
    Maar het zegt nog niets. Kan ook iets onschuldigs zijn!
    Snap natuurlijk maar al te best dat het een domper is.
    Vol onzekerheid.. Dat snappen we hier allemaal.
    Meid, hopelijk blijft het hierbij.. Ik duim voor je!
    En als je vragen hebt, kun je uiteraard hier komen en anders volgende week gewoon je verloskundige bellen!

14. Germpie85

AYLIN: Spannend, nog steeds geen ongi!
    Zou het dan toch een lange cyclus zijn? Of...?
    Wanneer wil je weer gaan testen?

ELENI: Hoe zit het met jou, ja?
    Al een dik positieve test gehad? :D

15. Germpie85

Ik zit trouwens weer op het wachtbankje.. :S
    Niks aan! Haha!

16. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik ga denk ik maandag testen..Ik heb namelijk weinig of geen verschijnselen meer. Ik voel wel wat kwaaltjes maar ben bang dat mijn lichaam me voor de gek houd! Mijn temp is wel weer wat omhoog maar ja dat hoeft ook niks te zeggen...

Hopelijk start jij dit jaar met roze samen met Joyce! Ik ga r gewoon vanuit!

17. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    Hey dames,

ik lees net dat de zwangerschap van bruisje in een MK is afgelopen met 4 weken en 4 dagen.
    bruisje als je dit leest .
    heel veel sterkte met weeeer dit verlies. dit is echt een klap voor je. denk je eindelijk verder te kunnen. houd het weer op....

maar geloof mij 2009 gaat jouw een kindje geven

18. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    zit ik toevallig net hier te lezen...

dank je wel lieni....tis idd erg onwerkelijk allemaal.. snap er gwoon niks van.. was zo vol hoop.. 2x gaat het niet mis dacht ik nog... bah bah bah..

en toch dat instinct zegt dat het niet voorbij is, al doet het vloeien anders zeggen hoor... maar goed.. ik ga uit van een mk.. als het niet zo is dan merk ik dat over 2 wk wel. dan moet ik voor de zekerheid van de vk nog een test doen.. moest vorige maand ook, maar toen had ik na een wk al eennega test... maar goed...

verdrietige jaar afsluiting moet ik zeggen.. heb me ziekgemeld op mijn werk. .wilde de reden niet zeggen en heb gezegd dat ik er even goed doorheen zit en dat ik een paar dagen voor me zelf nodig had.. dat werd me duidelijk niet in dank afgenomen.. nou ze kunnen in de stront zakken..

@eleni.. ik zie ook wat hoor.. en zo was het voor mijn nod ook.. pas 2 dgn erna had ik een fotowaardige test..hihi..meid.. succes..

Ik neem overigens even rust..of ik.. we nemen evenrust.. wil niet nog een keer het risico lopen dat t weer mis gaat direct en aangezien het vruchtbaarheidsgehalte hoog is hier dus even veilig... manlief twijfelt of we nog verder moeten gaan.. na 3 kids is het misschien wel goed zo, maar dat gaat er bij mij niet in.. de wens is zeker nu veeeeeel te groot.....

@Aylin.. je kaartje ziet er wel heeeeel mooi uit nu zeg.... zou t dan toch?

19. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hi,

ja je verwacht niet zoveel pech te hebben....maar blijkbaar kan het toch.....
    getver zeg dat je nog zolang moet wachten.? is er dan helemaal geen kans meer? verlies je zoveel bloed?
    ik verlies nu ook roze maar lees wel dan dat gewoon kan...

kan me voorstellen dat je nu die 4e ook wilt.. die keus heb je een tijdje geleden al gemaakt. knap als je het even naast je neer kan leggen... ik ben geneigd om er toch gelijk weer voor te gaan...

nou sterkte en inderdaad laat ze op je werk maar de K... krijgen

20. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    nou ik verlies niet een beetje iig.. en tis echt rood...

ik verloor 1e kerstdag savonds voor het slapen gaan wat roze met afvegen.. toen ik dat zag had ik al een onheilspellend voorgeveol en ging naar slapen..

toen ik wakker werd en naar de wc ging was het mis...

maar idd.. roze hoeft niets te betekenen..dus maak je niet teveel zorgen meis...kan heel goed innesteling zijn. er zijn veel meiden die ook roze verliezen en zelfs veel bloed verliezen en toch nog zwanger zijn.. misschien dat ik door die verhlaen toch hoop houd... nou ja.. we zullen zien...

Deel Deze Pagina