Aaah getsie Bruisje, wat naar. Dat wil je niet nog maals meemaken. Sterkte meis! Lieni, schrikken zeg, maar idd, rose hoeft niets te zeggen. Gebeurd erg veel in het begin. Maar kan me voorstellen dat je gelijk een naar gevoel hebt. Heb je er nu nog last van of is het echt bij die ene keer gebleven? Anders idd maar even vragen of je niet sneller een echo mag. Ik had de vorige keer een echo bij 6 weken en 3 dagen en daar zag je gewoon het hartje al kloppen. Vanaf 5 weken zou je dat al kunnen zien. Dus ik zou gewoon even de VK bellen en vragen. Heb je even wat meer zekerheid, toch? Ben erg benieuwd naar Eleni! Kom op meid, laat wat (positiefs) van je horen! Hier is m'n ongi heel erg doorgebroken. Gisteren begon het, nog nooit zooooveel pijn gehad. Zat echt te janken van de pijn. Gelukkig is het vandaag minder. En natuurlijk zwaar balen dat het deze maand niet gelukt is. Ik snap dan niet m'n voorgevoel. Komende maand ga ik ECHT niet naar m'n kwaaltjes luisteren, ben er klaar mee!
Mijn temperatuur ziet er idd wel goed uit maar ik zit nog 3 dagen voor mijn nod dus het kan alle kanten nog uit... Bruisje ik had je al een berichtje geschreven bij een ander topic. Meid wat rot voor je. Ik zelf heb geen ervaring met vmk alleen met ma. Maar weet je zeker dat het echt mis is meid..? @Lienie ik hoop voor je dat dit gewoon onschuldig is...Je hoort vaker in het begin van een zwangerschap dat je iets bloed verliest of roze. Ik had het vorige keer ook. @Beginneling meid ik snap je helemaal. Deze ronde heb ik ook echt gedacht als ik nu niet zwanger ben weet ik het niet meer. Achter af voel ik me ook enorm in de maling genomen door mijn lichaam! Eleni ik ben ook benieuwd....
@aylin.. ja aan het vloeien te zien is het echt over... sinds vanmiddag wel weer steken in mijn liezen zie ik als bandenpijn.. raar toch na een vmk? en net een steek in mijn borst en ontzettend lage rugpijn die ik niet kan plaatsen.. heb ik nooit bij ongi en ook vorige maand niet gehad.. ik haal mezelf weer van alles in mijn hoofd en dat maakt het niet makkelijker..dit wil ik dan ook weer niet en misschien ook wel... tis ook zo verdomde dubbel allemaal... ik wacht de twee wk wel af.. dan moet ik testen of het hcg weg is.. is het toch iets anders geweest.. deze bloeding dan .. dan moet ik dan toch echt knallend positief testen.. dan mag ikd e vk bellen voor een echo.. nu een echo heeft geen zin.. zou nog geen 5 wk zijn dus ik wacht t af.. maar ga van het meest waarschijnlijke uit... een vmk..pffff... *zucht*
Bruisje ik vind het echt heel naar voor je! Net tijdens de kerstdagen zit iedereen in de stress! Vooral als je al een miskraam hebt gehad gaan direct de alarm bellen rinkelen. Je hoort wel eens van flink bloedverlies en een goede afloop maar ik zou ook net als jij van het ergste uit gaan. Had je trouwens nog positief getest met de CB digitaal? Op een echo is idd nog niets te zien...Kan je niet laten bloedprikken dan kunnen ze aan de hcg waarden zien of het mis is gegaan of dat het hcg zich nog opbouwt...? Heb wel eens een verhaal gelezen van iemand die gelijk weer zwanger was na vmk en weer bloed verloor. Zij heeft dus bloed laten prikken. Het bleek een nieuwe zwangerschap en na 2 weken kreeg ze een echo. Nu is ze geloof ik al 13 weken ofzo.
zou misschien wel kunnen, maar ik wacht t af.. met de digi zou ik vandaag gaan testen als knaller,, maar dat doe ik dus niet...
@Bruisje ik vind het zo sneu voor je. Ik denk dat ik gewoon ongi ga worden ben zo geïrriteerd en kan wel janken als iets niet lukt van woede. Normaal heb ik dit altijd voor mijn ongi...Daarnaast ben ik ook erg emotioneel kan wel janken om alles. Ik loop mezelf weer aardig in de weg...
Hoi meiden, Hier een snel berichtje tussendoor van een drukke Eleni... Ik heb nog niet getest... dus ik weet nog niet of het raak is of niet! Zit nog tot de 29ste bij mij schoonouders, en ik heb geen testen in huis! Dus nog even wachten @ Bruisje: Nee he... bah! Waarom nou.. ? Wens je sterkte en hoop dat de volgende keer goed mag gaan voor je! Lief Eleni
hier nog een... Heb het flauwste vermoeden dat mijn ongi ook door gaat breken! Vorige maand had ik witte indroogstreepjes, nu roze... maar toch weer ongi! pfff, wordt er moedeloos van... Beginneling, de reis begint opnieuw voor je zie ik! Bah, ook weer balen zeg! Ik denk dat ik ondanks mijn kwaaltjes ook gewoon ongi ga worden! Heh...wat baal ik van mijn lijf zeg! :-x
Meid maar een indroog streepje is niet roze hoor!! Geen bloed geeft moed! Ik verwacht helemaal niets mijn zwanger gevoel is aardig afgezwakt. Ik denk dat ik gewoon een heel lange cyclus heb helaas......
Ik zal een kijken of ik uit die miljoenen foto's die ik heb gemaakt (geprobeerd heb te maken ), er toch een te plaatsen hier Ik had bij mijn schoonouders nog een pakket van babyboomshop (ovu-testen ) laten liggen die heeft mijn schoonmoeder van de week terug gegeven aan me ( ).... net twee testjes gedaan, zal ze gelijk ook even hier proberen te plaatsen! Heb je ook helemaal het gevoel niet dat je ongi moet worden meis? Pff, wat vervelend dat wachten zeg!
Dit is diezelfde test waar ik jullie het negatief van liet zien, alleen met achtergrond licht! Stond ook op mijn camera, maar ik weet niet of jullie wat zien!
Eleni, hier zie ik het duidelijker op dan op het negatief! De "positief" ziet er ook positiever uit! Meid, ga er maar vanuit dat je zwanger bent hoor! Ongi verschijnselen zijn ook zwangerschapsverschijnselen... zolang je geen bloed ziet ben je gewoon hartstikke zwanger Ik ben jaloers
Echt? Ik dacht dus zelf de 'foto in het negatief' het duidelijkst was.. Maar hier zit wel achtergrondlicht bij, dus is het een beetje vals spelen toch? Ik had er zoveel gemaakt, dat ik deze vergeten was Ik moest en zou laten zien aan jullie dat ik toch echt een streep zie.. Ooow..... niet jaloers zijn... Zul je net zien, ben ik gewoon niet zwanger! die pech heb ik ook! Zo'n test als deze kan echt twee kanten op!
Joehoeee joehoeee Eleni is zwanger! Meid alvast van mij hartstikke gefeliciteerd ik zeg 100% zwanger! Ook de streep op je zw test zie ik hoor! Je ovulatietesten zijn ook positief! Aylin is heel happy voor Eleni
hahahaha...leuke reactie... Maar ik kan echt nog nergens van uitgaan hoor..... Ik zou het heel graag willen hoor...maar ik wacht nog even tot aan mijn NOD..
Nou meid ik ga er gewoon van uit dat je zwanger bent! Ik heb ovutesten van iemand gezien van babyboom en die zagen er net zo uit als jou testen voor nod en die is nu 21 weken zwanger! Hebben de straaljagers toch gewerkt! Ik bouw alvast een feestje voor je.... Wanneer ga je een test doen..? Hoe lang is jou dpo dan..? Want bij 14 kan je toch testen..? Ik zelf reken nergens op want heb jou kwaaltjes niet hihi...Mijn zwanger gevoel was hier voor veel sterker. Voor mij word het denk ik geen roze dit jaar...Maar jij gelukkig wel hahahahha...Aylin gaat er al helemaal van uit dat Eleni zwanger is....!
Mijn DPO is 16... De uitslag van de ovu-testen vindt ik ook wel vreemd, ze kunnen namelijk alleen maar zo donker zijn als er of Lh of hcg hormonen in mijn lichaam zitten! Maar aangezien ik ook veel witte vlokken heb in mijn urine, denk ik dat het mischien ook van een evt blaasontsteking kan komen (correct me if i'm wrong ) Ik denk dat ik morgen (als ik thuis ben) een test doe of anders overmorgen! Maar ik weet het echt niet hoor! Ik voel wel het een en ander, maar het is zo anders dan de vorige keer! We gaan het zien.... Only time will tell!
Ik snap dat het moeilijk te geloven is maar ik denk echt dat je zwanger bent. Troebele urine is ook een zwangerschaps symptoom! Je ovulatietesten zijn niet voor niets zo donker en jou eisprong is het zeker niet! Test wanneer jij wilt maar ik weet bijna zeker dat je zwanger bent hihihi