Goedemorgen dames, Hoe gaat het hier...? Mijn temp was vanmorgen nog steeds 37.1 al hoeft dat niet veel te zeggen.. Ik heb vanmorgen voor de grap een ovulatietest gedaan en hij was bijna positief. De testlijn was niet zo donker als de controle lijn maar wel veel donkerder dan dat ik negatief test. Maar ik reken nergens op het zijn toch ovulatie testen. En aangezien die dingen bij mij wel vaker een verkeerde uitslag geven... En...Lienie nog roze verlies..? Ik hoop voor je dat het is gestopt meid! Eleni ennnn...? Nou ik ga er gewoon van uit dat Eleni ook zwanger is hihihi..OOOhhhh ik vind het zo leuk voor je meid!
ELENI: Op deze foto zie ik ook echt een streepje! Op die eerdere foto zag ik die niet... Dus, zwanger?! Aaah... Hoop het voor je! Test maar snel weer! AYLIN: Ik word gewoon zo nieuwsgierig naar jou! Haha! Ben erg benieuwd, meid! En ja, LIENI.. Hoe is het nu met jou ? ? ?
Meid wat lief van je al hoop ik nergens op hoor. Ik voel me niet zo ontzettend zwanger als Eleni. Was vanmorgen wel erg misselijk..En een ovulatietest is geen zw test.. Dinsdag is mijn nod maar ik ga pas testen als ik overtijd ben. Ik hoop dat jij en Joyce het jaar beginnen met roze!
Nee, snap dat je ook niet teveel hoop wilt hebben. Dan ben je vaak weer bang dat áls je wat voelt, dat áls je een verschijnsel hebt.. Dat je het je inbeeldt. Dus.. Nog 2 nachtjes slapen. Verstandig. Kent iemand de prenatal in Hengelo? Ben daar morgen in de buurt en wil alvast kraamcadeaus halen voor mn zusje.
Juist je begrijpt me. Ik zou het vreselijk vinden testen op nod en de dag erna ongi worden. Een ovu test is geen zw test dus geen garantie al hij iets donkerder kleurt als normaal bij een negatief resultaat. Dus we wachten rustig af... Ik ken de Prenatal niet in Hengelo maar bij Prenatal heb sowieso heel leuke kraam cadeaus vind ik..Leuk is je zus al bevallen..?
Nee, ze is pas eind februari uitgerekend. Maar wil een wipstoel geven. En nog wat kleinere dingetjes. En dan heb ik dat alvast in huis.
Oooh jee kwam net de pagina niet op..misschien ligt de zwangerschapspagina er zo meteen uit...? Leuk ik was dit jaar ook in februarie uitgerekend de 24e. Ik ben 16 februari bevallen een week eerder! Leuk baby shoppen straks mag je het voor jezelf doen
Hai meiden, Is zw.pagina nou nog niet 'under construction'? Hier nog niet getest! Ga ik morgen doen.. dus nog even afwachten! @ Alina: Jij hoeft nog maar 9 dagen te wachten
bij mij begon die ook zo licht... dit is echt wel wat hoor! na een paar dagen was die iets donkerder maar nog niet veel. mijn vent kon het niet geloven en ik heb vanmorgen nog een kruitvat test gedaan. en jahoor die knalde er af... ik weet niet wat de rede is waarom het zo lang duurde.. vorige keer was het gelijk een goede streep... maar toen teste ik gelijk met kruitvat.... ik heb 2e kerstdag nog veel roze verloren en nu is alles afgelopen ... dus ik heb weer goede hoop..... beginneling echt balen voor je... ik had ook elke maand dat gevoel dat het raak was ... de laatste keer was ik zo chagie dat ik dacht nu zal het wel weer niet raak zijn.. maar toch wel.... gewoon blijven hopen... je ziet maar wij hadden hier niemand en en nu 2 (maar die ene wil het nog niet in zien) en bruisje dan ook maarja dat is helaas niet goed afgelopen... Aylin hoe kom je nu eigenlijk erbij dat je nod over 2 dagen is.
@Eleni ik kwam er net wel moeilijk op dus misschien gaat de site morgen de lucht uit! Ik ga pas woensdag testen dan ben ik overtijd. Had wel een ovulatietest gedaan en deze was negatief maar donkerder dan normaal wanneer ik test na de eisprong. Reken nergens op maar was toch een beetje nieuwsgierig. Zit al zo lang in onzekerheid...
Ik kwam er net ook al niet op. Vreemd.. Ze zouden er inderdaad dit weekend wel mee bezig. Jouw meisje wordt dan alweer 1! Ja, als ik morgen voor haar ga shoppen, ga ik alvast leuke dingen op doen voor mezelf. Haha!
Weet je wel hoelang dat duurt? 9 DAGEN ! ! ! Hahahaha! Maar inderdaad, het afwachten is weer begonnen. Zal morgen wel even checken na je bericht... Wel meteen een reactie hier plaatsen, hè!
Ik wilde je even een hart onder de riem steken door te zeggen 'nog maar' 9 dagen Jullie zijn morgen de eerste die het weten hoor als ik getest heb....
Ja mijn meisje word 16 februari alweer 1. Het gaat zo hard! Ik vind prenatal altijd heel leuk om te shoppen! Eleni jij had toch een nood forum gecreëerd voor ons?
Ik heb 14-12 en 15-12 2 knal positieve ovulatie testen gehad op dag 17 ging mijn temp met 0,5 graden omhoog en is sindsdien hoog gebleven. Ik heb een zw test gedaan en was niet zwanger dus het moet mijn eisprong zijn geweest. Heb na de temp stijging nog een paar keer een ovulatie test gedaan voor de zekerheid maar die waren bijna blanco dus ik ga ervan uit dat mij eisprong op 16-12 is geweest. Ook als ik de eerder positieve testen weg haal omdat deze niet zo donker waren als die va 14 en 15 december zet ff ook rond de 16e een kruis.