jaaaa.... Maar ik heb hem niet in mijn favorieten opgeslagen :-s Dus nu heb ik de link niet meer! Iemand hier wel... ?
Eleni jaaaa ik weet het ik ben geweldig hihihi http://www.hotforum.nl/forum/rozewolk/? ... rmode=desc
haha aylin, jij was eerder! Eleni, ben zoooo nieuwsgierig! Kun je niet vandaag nog een test doen? Ik zou geeeeeeeeekkkk worden als ik nog zou moeten wachten haha... En Aylin... jij moet ook met een positieve test komen. Dan zal ik jullie daarna volgen, goed?
Nou alleen als jij ons volgt...hahaha...Meid ik hoop van wel maar ben toch bang voor de duivels...Ik wacht tot woensdag met testen..Ik ben ervan uit gegaan dat na de knal positieve testen op 14 en 15 december mijn eisprong zijn geweest. Gezien ik niet zwanger was en mijn temp met 0,5 graden omhoog ging en hoger bleef gemiddeld dan voorheen. Ik zou het anders ook niet weten wanneer mijn eisprong wel is geweest. Daarna iig niet meer want heb voor de zekerheid nog een paar keer een ovulatietest gedaan. Deze waren blanco. Ik was je idd net voor hihihi...
Ik denk toch, als ik naar je temp kijk, dat je de 18e je ei hebt gehad. Had je toen toevallig ook nog ovutesten gedaan? Pfff irritant is dat zeg als je een menstruatie overslaat. Je weet gewoon echt niet waar je aan toe bent. Of snel een positieve test of je ongi, kan je tenminste verder! Maaaar ik blijf duimen voor die positieve teste natuurlijk!
Ik heb 16 en 17 december een ovulatie testen gedaan en deze waren negatief als je ze vergeleek met de testen van 14 en 15 december. Mijn ronde is zo vaag geweest dat dit mij het meest logische leek...Ik wil ook niet steeds gaan testen terwijl ik nog niet weet of het kan.
Tja wat moet ik anders ga denk ik op de 31ste nogmaals testen als ik dan voor nod test jammer dan...Ik ben dan in ieder geval ruim weer een week verder na een negatieve zw test. Denk het haast wel want heb niet echt het gevoel zwanger te zijn. Heb wel ineens veel afscheiding, spierpijn en een harde onderbuik en vanmorgen misselijk. Maar ja mijn lichaam dacht eerder ook al zwanger te zijn hahahaha...Dus serieus neem ik dit niet meer
@ Beginneling: Als ik nu ga testen ben ik er van verzekerd dat ik negatief test! Ik heb zoveel thee gedronken omdat ik het zo koud heb.... Morgen durf ik er wel een testje tegenaan te wagen.. maar ik heb wel een beetje hetzelfde als aylin: Ik voel me niet zwanger...op wat buikpijn, hoofdpijn en (.)(.)-pijn na! Ik ben het vertrouwen in mijn lichaam kwijt... Natuurlijk hoop ik dat het wel zo is! Maar ik heb er een hard hoofd in...
Hier precies hetzelfde...Ik voel ook wel het een en ander maar ik kan nou niet echt zeggen dat ik me zwanger voel! @Eleni meid ik ben van jou wel zeker hoor dat je zwanger bent kijk naar je ovulatietesten en zw test! Ik wil op 31-12 testen dan heb ik weer lang genoeg gewacht met testen...wil nu wel eens duidelijkheid! Ook voel ik nu ineens dingen waarvan ik denk...huh? Net of mijn lichaam het doet om mij te pesten..grrrrrrr :x
Pfff ben echt emotioneel kan wel om alles janken zit mezelf enorm in de weg...Volgens mij betekent dit niet veel goeds.... Eleni wel even laten weten meid als je hebt getest! Al weet ik al zeker dat je zwanger bent meid!
Ach Aylin... Mischien ben je wel emo omdat het allemaal niet meezit! Eerst een mooie cyclus van 28 dagen en ineens hélemaal van slag! Ik zou daar ook niet echt blij van worden! Ik zit nu officieel op 16 DPO, dus mijn NOD dag... ik ben benieuwd als ik straks wakker wordt of de duivels er zijn! Ik heb al wel de hele avond ongi-kramjes...dus ik heb geen idee waar dit naartoe zal leiden! even afwachten maar...
Eleni ik ben zo snel aan het janken te krijgen...Nu ga ik zelfs weer twijfelen of ik mijn ei wel op 16-12 heb gehad....Word echt moe van mezelf... Heb ineens weer een opgezette buik, last van afscheiding en ontzettende lage rugpijn....dus ik denk dat mijn duivels eraan komen. Mijn lijf speelt rare spelletjes met me. Ben echt dood op van deze maand. Ik had het er ook met mijn man over dat die onzekerheid me sloopt en ik niet meer geloof in mijn lichaam en de zogenaamde kwaaltjes! Meid jou ovulatietesten waren echt donker hoor en je zw test had een lijn! Hou dat in gedachte dit is jou ronde ik weet het zeker! Heb er gewoon een goed gevoel over meid! Ongi krampen zijn ook zw verschijnselen!
29 december.....vandaag dus! edit: my cyclussen zijn ook korter aan het worden! Deze maand duurde het maar 29 dagen!