Ah balen meid! Vreemd he een vrouwen lichaam?! Je gemiddelde cyclus is zo'n 31 dagen toch? Mag ik jou iets vragen? Heb jij de miskraam als 1e dag aangehouden voor het berekenen van je nieuwe cyclus?
Jaa... ik baal enorm! Maar ook omdat ik een tweede streep zag op mijn zw.test van 4 dagen geleden! Dat was dus een vals positieve test! Op naar een vruchtbaar 2009 maar... Ik ben gecuretteerd met 10w 5d... dus ik heb de dag van mijn curettage als 1ste dag van mijn menstruatie genomen. Ik ben toen netjes 33 later ongesteld geworden. Jij hebt net een mk achter de rug? Sterkte meid! edit: Voor mijn ma was het gemiddelt 31 dagen mijn cyclus...daarna schommelt t onwijs!
Bah ik baal er echt van...Is het zeker weten je ongi...? Ik had echt het gevoel dat je zwanger was meid.....
Misschien was je heel kort zwanger, maar is het tijdens de innesteling al fout gegaan. Welke test heb je gebruikt? Echt balen, je had zoveel hoop. Ik heb inderdaad afgelopen woensdag een miskraam gehad en kan morgen waarschijnlijk terecht bij de gynaecoloog. Ik denk zelf dat ik al helemaal schoon ben. Heb maar 1 dag bloedverlies gehad en had gister een negatieve test in handen. Ik ben nu al bang voor een eventuele volgende zwangerschap. Heb jij dat ook?
@Annie ik heb dat ook hoor ik heb ook een curettage gehad met 12 weken zwangerschap. Bij een volgende zwangerschap gaan die 12 weken heel lang duren voor mij....Voor de geboorte van mijn dochter een ma gehad met 8 weken dus een zwangerschap is niet alleen maar genieten voor mij helaas..
Ik ben er echt nu al bang voor. Maar ik weet dat ik positief moet denken. Heb nu zoiets van... hoe zal mijn cyclus nu zijn? Wat moet ik als eerste dag houden mocht er morgen niets meer te zien zijn?
@ Aylin: Ja het is zeker weten het begin van mijn ongi... wel is het nog bruin...maar er zitten wel stolsels in! Ik hoef geen maandverband of tampon te gebruiken nog...maar ik weet zeker dat als ik wakker word het weer de bekende vloedgolf zal zijn! Wel vreemd....jou cyclussen worden langer en die van mij korter! Ik sta gewoon perplex....ik snap er niks meer van! @ annie1979 : Wat moet je ook ongelooflijk balen he? Ging je nog zo mooi de feestdagen in...is dat geluk je gewoon weer afgenomen! Was het je eerste zwangerschap?
Eleni ik ben verdrietig dat je niet zwanger bent had het je zo gegund meid echt waar....Balen het zag er zo goed uit bij jou! Nu weet ik zeker dat ik ongi ga worden. Als het bij jou zo afloopt heb ik geen schijn van kans! Edit: Mijn cyclus klopt helemaal geen bal van! Eerst 21 dagen nu zit ik al op dag 39! Nou ik ga voorlopig niet testten....wacht wel op de
Ja het was mijn eerste zwangerschap. Op kerstavond wilden we het onze ouders gaan vertellen, maar 's middags begon ik al te vloeien. Direct de vk gebeld en moest het aankijken. Na het derde telefoongesprek op kerstavond met de vk zei ze dat het waarschijnlijk al afgestoten werd. Het gekke is dat ik gister al een negatieve test had. Zo snel! Het was inderdaad niet de kerst die we voor ogen hadden. Voor jou helaas ook niet. Je hoopte toch nog op een verlaat kerstacadeau. Meiden, we laten niet onze koppies hangen, ookal is dat heel moeilijk! Het nieuwe jaar wordt ons jaar!
Ja raar he? Ik loop de hele tijd ook voor me uit te staren.... Ik baal als een stekker! Ben het gewoon zat...elke keer weer die duivels... waarom is het me nou niet gegund...ik doe zo mijn best! Waarom is het ons allemaal nou niet gewoon gegund!? Ik ga nu ronde 4 in na mijn MA..... in totaal 13 maanden bezig, en ik kan alleen maar verdrietig terug kijken op het afgelopen jaar! pfff.... Sorry voor mijn geklaag hoor...moest er even uit! Ik blijf nog wel voor jou hopen...ik stuur een hoop geluk jou kant op! Hopend op toch een wonder van jou kant!
@Annie ik denk gewoon dat het er niet in zit voor mij. Ik voelde me net als Eleni allerlei vage kwaaltjes wat ik nooit voel. Maar wat je zegt misschien word 2009 wel ons jaar. Laten we daar maar van uitgaan. Meid ik vind het ook rot voor jou eerst word je blij gemaakt en nu dit....jeetje..
Ik kan het me helemaal voorstellen dat je het van je af wilt schrijven. Is dit je eerste kindje waar jullie voor gaan? Wij zijn nog niet zo heel lang bezig, maar baal flink dat het nu al fout is gegaan. Ook ik denk dan...waarom? Kan dit me in jouw situatie helemaal goed voorstellen. Het forum is er juist voor om alles lekker van je af te schrijven. Zo ben ik dus heel erg blij dat ik het weer even heb kunnen beschrijven. De tranen zijn op...dus dan maar zo.
Dat is inderdaad een snelle negatieve test! Bij mij duurde het na mijn curettage nog een week voor het eruit was... ook vrij snel! Maar inderdaad...even klagen en daarna proberen positief te zijn! Op naar een vruchtbaar 2009 voor ons allemaal!
@Aylin: Ach ja, jij weet als geen ander hoe dit voelt. Ik hoop zo dat we allemaal snel zwanger zijn en een probleemloze zwangerschap mogen hebben. Ik ga maar eens naar bed als ik kan slapen. Ik heb geen idee hoelaat de vk mij morgen belt en hoelaat ik dan naar de gynaecoloog kan. Ach, ik zie er toch niet uit, dus een paar wallen erbij maakt ook niet veel meer uit. Weltrusten meiden! Ik duim voor jullie!
Lieve Eleni, Ik ben al een emotioneel wrak en ik zat er net zo doorheen als jou vandaag...We doen zo ons best maar helaas werken onze lichamen niet mee Bij jou had ik echt een heel goed gevoel ik weet niet waarom. Ik ben het ook zat die stomme ovulatie testen het temperaturen pfff. Ik weet ik mag niet klagen zit pas in ronde 2. Maar ik heb er ook bijna een jaar over gedaan voordat ik zwanger bleef. 2 curettages, 2 miskramen waarom mag het niet goed gaan...Gooi het er maar lekker uit meid. Het lucht echt op! Ik heb vandaag voor het eerst sinds de curettage lekker lopen janken om alles wat er is gebeurt. Mijn man schrok zelfs die had echt niet door hoe hoog het mij allemaal zat. Meid ik ga voorlopig niet testen. Ik denk dat de duivels ook op mij wachten. Ik zie ze al staan gluren naar mij met hun rode hoorntjes hihi...
@eleni: Ik hoor dat vaker. Dat schijnt ook met de lengte van je zwangerschap te maken te hebben. Mijn schoonzusje was 11 weken zwanger en tijdens de echo bleek dat het met 9 weken al over was. Na de curettage duurde het 2 weken voor de test weer negatief was. Ik ws nog maar 6,2 weken en waarschijnlijk was het al eerder fout gegaan.
Ja, dit is de eerste waar we voor gaan! Wij hadden het ook met 8 weken of zo tegen mijn (schoon)ouders verteld! Allebei helemaal happy natuurlijk... Maar het mocht helaas niet zo zijn! Heel mooi verwoord! En inderdaad...je kan hier een hoop frustratie kwijt, want iedereen begrijpt je!
Meid sterkte morgen...wel fijn aan de ene kant dat het hcg zo snel weg is. Krijg je tenminste straks weer snel je ei! Ik ga ook maar eens mijn bedje opzoeken begin lichtelijk in te storten. Onze tijd komt wel. Ik heb na een jaar worstelen uiteindelijk ook een kleintje gekregen...En het is het zeker waard geweest.