Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik had gister bij de drogist ook al gekeken maar kon niks vinden. Alleen voor kinderen vanaf een jaar en dat is ze nog niet...
    Vraag het vanmiddag gelijk aan de huisarts. Gaan jullie nog iets speciaals doen met de jaarwisseling?

2. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    nee niet echt, we zijn vorig jaar thuis gebleven omdat hij toen nog klein was, maar nu gaan we naar mijn schoonouders, beetje vuurwerk gekocht voor Mano kan hij lekker kijken

Jullie ?

3. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Hier hetzelfde we gaan naar mijn ouders vorig jaar was ik nog zwanger dus hebben we het ook rustig gehouden. Was om 01:00 al kapot hahahaha...

4. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ja, we hebben mano vorig jaar ook gewoon laten slapen :D Hij sliep gewoon door alles heen :D

En dit jaar maak ik hem denk ik ff wakker om ff te kijken en dan kan hij daarna weer verder slapen.
    Want hij houd het natuurlijk nog niet vol om de hele tijd wakker te blijven, we blijben ook bij mijn schoonouders slapen, maar dat komt omdat ze in Rijswijk wonen, anders moeten we 's nachts weer terug naar Rotterdam.

5. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Misschien dat wij ook bij mijn ouders blijven slapen. Slepen met een kleintje snachts vind ik eerlijk gezegd niks.

Hoop niet dat ik ongi word op oudjaar :x zit daar helemaal niet op te wachten. Mijn ongi was zo heftig vorige keer dat ik super tampons moest gebruiken en ze blijven verwisselen...Liep gewoon leeg (sorry hoor)..

6. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    :D ,ja dat hoop ik ook niet voor je , sorry maar moet gewoon lachen op de manier waarop je het zegt :D

Bij mij is het elke keer anders, ene keer veel andere keer valt het we mee, terwijl ik daarvoor ook altijd best heftig ongi was altijd.

7. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    Och Eleni.. toch ongesteld geworden.. snap er niks van...

maar ik snap wel meer niet tegenwoordig..

sterkte meis en lekker spuien hier..daar zijn we voor.. doe ik ook heeeel hard..

manlief is nu een test halen om te bevestigen dat het hcg weg is.. het vloeien is nl al gestopt en de kwalen blijven.. dat gespeculeer ben ik zo zat.. weet ook wel dat als ie posi dat het eigenlijk nog niks zegt, maar als het nega is wat ik verwacht dan kan ik weer verder.. nu blijf ik dingen voelen en dneken en das niet gezond kan ik melden....

ANNIE.. meid succes..

Aylin.. jij ook lekker spuien hoor meis.. jouw meissie en mijn jongste zijn bijna even oud... leuke leeftijd he.....kan me er zo aan opbeuren..

Nou ja.. ik laat uiteraard de uitslag wel even wetne..

ga nu ff poetsen afmaken...

KNUFF

8. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Normaal is mijn ongi niet zo erg maar vorige keer was het zo veeeeeel...
    Misschien is het nu wel dubbel zoveel omdat ik een ronde heb overgeslagen :confused: Zou zo maar kunnen hahahhaha

Nou laten we het niet hopen ik start dan liever het jaar met rood...hihi

9. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik ook hoor..als ik even een dipje heb ga ik lekker met haar extra knuffelen. Ook maakt ze me steeds aan het lachen. Ze doet echt gekke dingen maf kind.

10. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Nou mano maakt mij ook zo aan het lachen, dat bekkie is zo ondeugend :D

Nou gisteren was hij trouwens met zijn hoofd op de punt van onze salontafle gevallen, weer een blauw hoofd natuurlijk, nou moet ik wel zeggen dat hij maar heel even huilde echt heel kort.

Maarja weer een blauwe plek erbij op zijn hoofdje.

11. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Aaaah zielig..Aylin is gister 2 keer achter over gedonderd. Ze probeert nu te staan en houd zich vast aan de bank of iets anders wat voor handen is. Ze verliest dan haar evenwicht en boem ze ligt om...

12. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ja, vallen en opstaan is het he ?

Mano gleed uit, we hebben laminaat en met zijn sokken op het laminaat glijd hij weleens uit en boem precies op de punt van de tafel, hij gaat nu ook overal op klimmen, dus hij valt idd regelmatig :D Maar ik vond het zo zielig gisteren en die plek op zijn hoofdje :(

Maar ja het gaat wel weer over, het zal wel vaker gaan gebeuren.

13. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Wij hebben ook laminaat en Aylin glijd daar ook lekker op uit. 2 maanden terug is ze van de commode gevallen ze had een heel ei op haar hoofd arm kind. Nu is ze de kat aan het opjagen en net weer gevallen....

Ondanks dat het vaker gebeurt vind ik het ook zielig hoor..

14. es1977

es1977 Actief lid

25 aug 2008
    153
    0
    0
    Zwijndrecht
    Hallo allemaal,
    Wat lees ik allemaal treurig nieuws .
    @bruisje ik wil je veel sterkte wensen met je verlies.

@aylin vervelend dat je nog niks weet van je cyclus ik werd er ook zo triest van van die onduidelijkheid en ik hoop dat mijn cyclus gewoon wordt even afwachten deze maand.Je kan wat zonnebloemolie in haar fles doen dat schijnt te helpen.

@Eleni jammer dat je ongi geworden bent je test zag er goed uit .

2009 wordt ons jaar dat we allemaal zwanger mogen worden en dat we allemaal een voorspoedige zwangerschap mogen krijgen.

Even een vraagje heeft veel plassen ook met een eisprong te maken?
    Ik hoop dat ik een eisprong hebt deze maand.

Liefs Esther

15. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ Es , veel plassen, hmm... ik zou het niet weten eigenlijk ik heb dat nog nooit gehad,m aar wie weet.

16. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Nou meiden, vk gesproken maar er was vandaag echt geen plaats bij de gynaecoloog. Ik mag nu morgenochtend om 8.45 uur. Balen, nog een dag in spanning!

17. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    Hey meiden,

niet veel positiefs gelezen zeg
    elini @ echt k... dit had het zo verwacht en je zo gegund....
    waar komt die streep dan vandaan....
    er heeft dan wel wat gezeten toch?

Aylin @kiwi's helpen heel goed....en lauw water op de nuchtere maag

Joyce@ ik had rusteloze benen heb ik 9 maanden gehouden.

de rest op de wachtbank heel veel succes... ik zeg er gaat nog een zwanger komen.....

nog even over mij ( ja ik weet het ik ben al zwanger en sta al aan de ander kant)
    ik heb niet zoveel klachten eigenlijk af en toe vraag ik me af of het wel goed zit.
    heb wel last van mijn rug nog en jeuk... oja aylin van die flessenkoelers om je armen werkt ook goed..
    gisteren weer roze verloren dus soepel gaat het ook niet bij mij...
    vandaag is het weer over.....

18. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ Lieni, gelukkig is het dan maar elke keer een beetje, dan komt het wel goed :D

Hmm... nog een zwangere zou geweldig zijn !

En nog ff over me benen, ja dat was vaag, vorige keer toen ik zwanger was had ik het 's nachts 1 dag voor NOd en toen wist ik het gewoon en ik getset en ja hoor zwanger, maar nu is mijn NOD pas 6 januari dus kan nog niet testen, dat schiet niet op, dus weet ook niet waar het vandaan komt, heb het normaal nooit, maar ja, zoals ik al eerder zei ik ga nergens vanuit :D

19. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Lienie nou meid ik denk wel dat het goed zit hoor zolang je geen helder bloed verliest. En daarbij hoeft er dan nog niets aan de hand te zijn.

@Joyce hihi misschien is het toch een zwangerschapsverschijnsel afwachten maar weer.

@Ess bij mij was het wel een verschijnsel. Ik dacht toen zwanger te zijn maar uiteindelijk was het mijn eisprong die naderde...

Ik ga vanmiddag naar de huisarts voor mijn eczeem ik moet echt iets hebben wat helpt. Mijn allergie is ook aardig aan het opspelen heb overal jeuk...

Bedankt voor de tips meiden hopelijk gaat Aylin er beter van poepen ;)

20. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Nou wie weet :D Ik hoop het.

Maar we zien wel toch, we weten het over een weekje :D

Laat me niet meer gek maken door mijn vage lichaam :D

Deel Deze Pagina