Doe ik ook niet hoor...ik heb wel bij al mijn zwangerschappen heel veel last van mijn huid en eczeem gehad. Maar ga nu niet denken dat het raak is hoor. Het zal wel door stress komen... Als ik eind deze week nog niet ongi ben ga ik testen...niet dat ik verwacht dat ze weg blijven deze week. @Joyce ik hoop dat jou jaar met roze begint!
Hmm, bedenk me net opeens, omdat ik iets over vocht uit tepels las hier op zp, dat ik vannacht ook gedroomd had, dat mijn tepels lekte, ik had hele grote vlekken hmmm, nu ik erover nadenk, het was een vage droom en ik was hem helemaal vergeten totdat ik het net las @ Aylin ik hoop het ook, maar ik hoop het ook voor alle andere meiden
@Joyce er komt bij mij ook melk uit mijn tepel maar ik heb dit al een tijdje hoor. Bij mijn vorige zwangerschap was dit een symptoom. Had het heel lang niet gehad en ineens was het er weer. Ik hoop het ook hoor voor alle meiden hier!
Ik heb he nog nooi tin mijn zwangerschap van mano gehda, pas toen ik bevallen was en borstvoeding ging geven, toen ging ik lekken Ik kwam er toevallig net achter dat ik dat had gedroomd, vond het ook erg vaag
Hoi meiden, @ Bruisje: Dank je meid... en pff wat vindt ik het toch erg voor je zeg! @ Annie: Bah, nog een dag wachten! Probeer wat leuks te doen...gaat de tijd mischien wat sneller! @ Lieni: Ik denk dat de test vals positief was...rotdingen :-x Bij jou zal het goed gaan hoor meid, desnoods moet ik je persoonlijk beschermen! * zwaai zwaai naar Joyce & Aylin & Es* Hier is het definitief doorgebroken.... Ik heb ontzettende pijn overal! Pijn in me buik en rug voornamelijk! Sta nogsteeds perplex...maar heb het weer geaccepteerd! Ik ben echt ongesteld en kan maar niet wennen aan de pijn en hoevelheid die ik na de curettage heb gekregen!! Maar je het is een feit: ik ga rood het nieuwe jaar uit! Liefs!
Haha, iets leuks doen. Wat? Was net even naar de vk en vond het zo verschrikkelijk koud buiten en dacht ach laat ik maar uggs kopen. Maar die dingen zijn nergens meer te krijgen. Woensdag komen ze binnen en dan kan ik ze vrijdag misschien halen. Weer geen geld uitgegeven....balen!
Heb helaas ook nergens zin in. Mijn mannetje is vrij, maar moet nu net weer naar de zaak. Even wat afgeven en dan komt hij weer terug. Misschien dat we vanavond lekker een filmpje gaan kijken. Wel leuk, maar er gaat nu van alles door mijn hoofd!
@ Joyce... ja het is inderdaad balen! Niet zo'n leuk cadeautje na een curettage! @ Annie...kan wel begrijpen hoor dat afleiding ook niet echt helpt! Lukte bij mij destijds ook niet! Gelukkig ben je niet de hele dag alleen thuis... Weet iemand of de winkels (supermarkten) morgen en oudejaarsdag gewoon open zijn? Ik heb echt geen zin om eruit te gaan vandaag en mijn ventje zie ik pas over 2 dagen weer.... dus die kan ook niet veel betekenen voor me!
De winkels zijn wel open op ouderjaarsdag, maar sluiten wel eerder. Over het algemeen zijn ze vanaf een uur of vijf dicht. Tenminste de zaak van mijn mannetje wel, maar die zit in de horeca. Als ik jou was zou ik ook niet de deur uit gaan. Het is zo kkkkkkkoooooouuuuudddddd!
Hallo meiden, Ik ben vanmiddag bij de huisarts geweest heb 3 soorten zalf gekregen en plastic handschoenen. Ik moet mijn hand in zalven en de handschoen aan doen in bed. Ik hoop dat het helpt. De ha vond het vreemd dat het ineens zo heftig was. *Aylin zwaait terug naar Eleni en geeft haar een dikke knuffel* @Annie meid ik snap je helemaal hoor...Toen ik naar de gynaecoloog moest voor een tweede echo zat ik daar tussen alle hoog zwangere vrouwen. Was zo verdrietig. Ik hoop dat je dit nooit meer hoeft mee te maken. Gaan ze kijken of je baarmoeder schoon is? Hier nog steeds geen ..Mochten ze weg blijven dan test ik eind van de week.
hey meiden ik ga denk weer een miskraam krijgen als ik naar het toilet ben geweest drupt het na eigenlijk net zoals toen..... had vanmiddag net de vk gebeld om een afspraak.... ben er zo ziek van.........
Neeeeee Lienie dat meen je niet...Word hier helemaal verdrietig van...Heb je ook buik krampen of voel je niks..?