Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Lienie mannen weten nooit zo goed wat ze moeten zeggen. Dus kramen ze altijd precies uit wat wij niet willen horen. Ik hoop echt voor je dat je dit niet nog een keer hoeft mee te maken. Baal er wel van dat het weer zo positief leek en nu dit....Sterkte meid. En wij zijn er voor je!

@Joyce mocht je eerder testen wel laten weten ;)

@Alina ik vind het ook moeilijk hoor meid. Ik hoor ook alleen maar bij mensen in mijn omgeving dat het goed gaat. En idd lijk ik wel de enige waar bij het 2 keer mis is gegaan. Ik was een paar weken terug op kraamvisite geweest en moest ook 2 keer slikken hoor. Werd ook nog eens ongi op dezelfde dag....

@Eleni knuffel!

Hier geen nieuws voel me wel de hele dag al lichtelijk misselijk en heb geen hap gegeten. Heb echt geen zin. Maar wacht gewoon nog even af...Ga niet op de zaken vooruit lopen!

2. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Bij mij is dat misselijk gevoel nu weg :D

AL voel ik me nog steeds niet helemaal normaal, maar ja het blijft afwachten he :D

@ Aylin, ik hoop dat jij roze het nieuwe jaar in kan :D

3. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Ik hoop dat we allemaal roze beginnen in 2009! ;)
    Voel verder nog steeds weinig, op die steekjes na..

En ja, meiden.. Het is moeilijk!
    Op zich kan ik het wel goed relativeren.
    Alleen op sommige momenten even een dip. :(

4. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Meid ik hoop het ook zie zo op tegen weer een heeeel lange cyclus. Maar denk niet dat ik 1 van de gelukkige ben die zwanger het jaar uit mag...

Mijn zusje haar beste vriendin is ook expres zwanger geworden terwijl het tussen haar en vriend niet goed ging. Nu hoopt ze dat het haar relatie kan lijmen. Ze is nu 12 weken en alles gaat goed. Is 18 jaar en zit nog op school en woont thuis...hoe onverantwoord? Heb het ook moeilijk hoor met dat soort meiden die doen als of zwanger worden een brood bij de bakker halen is....

5. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    Owh. Lieni.. neeeeej.. niet weer he...ongelofelijk wat een moeilijk einde van het jaar zo zeg.. wordt er helemaal naar van..

Hoop dat het niets te betekenen heeft en dat je gevoel het fout heeft...

Hele dikke knuffel meis....

6. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Bruisje alles goed met jou meid..?

7. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    ja..gaat eigenlijk heel goed....gister was de test zo goed als negatief... ik blijf positief en ga weer verder.. moet ook wel met kiddies.. kan niet blijven hangen in den depressieve bui.. en zij helpen mij er onbewust weer dorheen....

thnx voor asking..

8. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Meid dat heb ik ook hoor met mijn dochter. Als ik een dipje heb sleept zij mij er onbewust doorheen! Zelfs als je ziek bent kun je niet ziek zijn het leven draait gewoon door met kids.

Nou met goede moed maar weer verder....Ik denk ik ook maar zie er wel als een berg tegen op. Zit nu op dag 41 zucht....

9. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Hallo lieve meiden,

Sorry voor het plaatsen van een ego-berichtje tussendoor!

Ik heb de laatste dagen erg veel nagedacht en gepraat met mijn vent. Het ging vooral over hoe we het komende jaar willen gaan invullen. 2008 heeft ons helaas niet gebracht waar we zo ontzettend naar verlangden! Over 2 dagen zitten we alweer in het nieuwe jaar… en samen met mijn vriend heb ik besloten die heel anders in te gaan vullen!

Het zwanger worden heeft ons na 13 rondes (en een *ma) opgeslokt…het lijkt wel of we nergens anders meer aan kunnen denken! En dat willen wij allebei niet meer …
    We hebben samen zoveel plannen nog, die we in 2008 niet hebben kunnen verwezenlijken alleen maar omdat onze wens zwanger te worden zo groot was! Het zwanger worden overschaduwd alles… terwijl onze andere dromen net zo belangrijk zijn!

De droom, van het krijgen van een kindje, zal in 2009 bij ons naar de achtergrond verdwijnen.. Natuurlijk niet zodanig dat we weer aan voorbehoedsmiddelen gaan, maar het zal niet meer op één staan! Mocht het tussendoor alsnog gebeuren is het natuurlijk meer dan welkom… ;)

We hebben plannen voor het openen van een nieuw dartcafé. De opening had al afgelopen oktober plaats moeten vinden maar door een geschil, die de vorige eigenaar heeft met de verhuurder van het pand, wordt het steeds maar uitgesteld!
    Ook hebben we plannen om lekker groot en ruim te gaan wonen! We willen ons droomhuisje vinden en daar willen we ook alle tijd voor nemen die nodig is! Ook staan er nog plannen voor reizen naar plaatsen waar we altijd al naartoe wilden gaan! Afvallen (20 kilo! :confused: ) staat zelfs ook nog op mijn lijstje! Mijn vriend heeft al het woord trouwen ( ! ) laten vallen… (dus wie weet, zit dat er ook dit jaar wel in ;) ).

Al met al… en hoop dingen die we samen nog willen doen! En waar we ook naar uitkijken!
    En die kleine dingetjes doen het hem ook…. bijvoorbeeld vrijen met elkaar zonder daarna te denken “zal het dit keer raak zijn” … ;)
    Onze liefde voor elkaar is zo groot dat onze liefdesbaby echt wel gaat komen! En ik ben er van overtuigd dát die ook gaat komen als ik/wij er niet meer zo obsessief mee bezig ben/zijn…

Dit alles betekent dat ik ook afscheid moet gaan nemen van de zwangerschapspagina…
    En dat vindt ik wel heel jammer, want in de afgelopen periode heb ik een hoop leuke en lieve meiden leren kennen; jullie ;)
    Maar ook al ga ik niet meer actief meeschrijven, ik zal jullie wel in de gaten houden! Ik ben te nieuwsgierig naar de vorderingen bij jullie wat dat betreft… :D :oops:
    (en mocht er bij mij alsnog een wonder gebeuren…dan zal ik het wel komen melden)

Tot slot wil ik jullie ook heel erg bedanken! Ik heb zoveel gehad aan jullie tijdens (en na) de donkere dagen van mijn *ma… er was niemand die mij zo goed begreep als jullie (terwijl we elkaar in real life niet eens kennen :) ) ! En dat heeft mij heel goed gedaan wat betreft de verwerking ervan… Het klinkt misschien heel raar, deze ervaring zal ik de rest van mijn leven met mij meedragen en diegene die mij er virtueel doorheen geholpen hebben dus ook!
    Nogmaals dus, BEDANKT meiden!

Pff, het is een heel verhaal geworden.. :)
    Ik ga even jullie laatste berichtjes doorlezen en beantwoorden, ik ben er tenslotte nog! ;)

Nogmaals sorry voor het ego berichtje tussendoor!

Heel veel liefs, Eleni

10. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Eleni heel mooi verwoord. Ik snap je beslissing erg goed. Ik zal ook minder online zijn. Ik heb me sinds de curettage alleen maar onzeker gevoeld...
    Ik wil niet steeds verdrietig en onzeker zijn. Ik word er gewoon niet gelukkiger van. Dus zwanger worden staat ook voor ons op een laag pitje. Mocht het ons gegund zijn merken we het vanzelf.

Ik wil genieten van mijn gezin en de leuke dingen in het leven. Mijn dochter maakt zoveel veranderingen door en wil daar met volle teugen van genieten!

11. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

ELENI: Fijn dat je even goed met je vriend hebt kunnen praten!
    Dat is ook erg belangrijk! En goed dat jullie het eens zijn.
    En het openen van een café, trouwen..
    Dat zijn echt hele leuke dingen!
    Ook zal dat genoeg afleiding geven, met alle voorbereidingen, enzo.
    Ik gun je het allerbeste in 2009 ! ! ! !

12. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Nou daar gaan we:

@ Aylin: Meid, ik hoop dat jou cyclus zich snel zal herstellen! Ik leef zo met je mee, want die onzekerheid is helemaal niks! Ook hoop ik dat je snel een positieve test in handen mag krijgen…en anders in ieder geval de duiveltjes! Dan heb je tenminste weer wat zekerheid!
    Gelukkig heeft 2008 jou naast hele vervelende momenten ook momenten van geluk gebracht…namelijk je kleine meid! Geniet van je jonge gezin, want we hebben het al gemerkt: Een kindje ontvangen is echt een wonder! :D
    Ik hoop op een vruchtbaar 2009 voor je waarin je hopelijk je 2e wonder mag ontvangen!
    En voor nu: Geniet inderdaad van je kleine meid, want het gaat erg snel allemaal! ;)

@ Beginneling: Ik hoop voor jou ook op een vruchtbaar 2009 waarin je eindelijk jou wonder in je armen mag sluiten! Ik gun het jou ook zo enorm… Laat je niet gek maken of van de baan stoten als er weer een teleurstelling op de loer ligt! Probeer hoe dan ook positief te blijven want ook jij mag geluk gaan ervaren! Succes meid!

@ Lieni: Meis, ik wordt zo verdrietig van jou bericht… laat het alsjeblieft niet zo zijn :(! Ik hoop dat het vals alarm is en dat het beebje zich goed aan jou vasthoud! Het zou zo mooi voor je zijn om , over minder dan 8 maandjes, je 2e wonder in je armen te mogen sluiten.
    Ik blijf voor je duimen! En…tsjah, mannen :rolleyes: … zoals eerder genoemd hier, mannen denken heel anders dan ons! Jou vent is denk ik ook wel heel erg onzeker over dit allemaal en het doet hem ook veel pijn om jou weer in deze situatie te zien! Maar hij houd van je en bedoelt het vast niet zo zoals hij het overbrengt! (Het is en blijft een schorpioen he? :) )
    Meid, sterkte en succes! Ik blijf voor je duimen! ;)

@ Sunnyke: Als je dit ooit leest! Jij was mijn virtuele steun en toeverlaat vanaf het eerste uur dat ik te horen kreeg dat ik een *ma had! Bedankt daarvoor! Ook al zat jij in hetzelfde schuitje op vrijwel hetzelfde moment, toch vond je ergens de kracht om met mij te praten!
    Dat heeft me echt goed gedaan! Ook voor jou hoop ik dat het snel raak mag zijn! Op naar een kleine baby-sunnyke in 2009! :D Succes meid!

@ Survivor: Meid, ik hoop voor jou dat ondanks alles je ook geluk mag ervaren in 2009! Jou kamertje ziet er in ieder geval erg mooi uit en ik geloof dat er ergens een zieltje boven te springen staat om het kamertje te mogen veroveren! Veel vruchtbaarheid ook voor jou gewenst in 2009!

@ Alina: Net zoals bij alle anderen hoop ik ook voor jou dat je je eerste wonder mag ontvangen in 2009! Hopelijk zul je na deze wachtweken positief nieuws melden hier… en zo niet, don’t give up! Kleine Alina’tje zal ook echt komen! Succes meid!

@ Joyce: Eigenlijk geldt voor jou hetzelfde :D Ik hoop voor jou ook op een vruchtbaar 2009 waarin je een leuk brusje mag ontvangen voor je zoontje! Zoals je op mij overkomt hier op het forum ben je een sterke meid met veel geduld….ik hoop dat je geduld snel beloond zal worden! ;) Succes!

@ Bruisje: twee keer achter elkaar is niet niks! :( bah, bah, bah!
    Ik hoop dat jij in 2009 wel je wonder mag ontvangen, dus toekomstig bruisje: vergeet je extra stevige seatbelts niet! ;) Jij ook succes meid!

@ Annie: Ik hoop dat je afspraak bij de gyn vandaag goed is verlopen! Ik heb je niet kunnen spotten nog op het forum! Ook jou wens ik in 2009 meer geluk toe! Volgende oud en nieuw zul jij met een kleine Annie vieren! ;)
    Succes!

@ Es: En natuurlijk ook voor jou een heel vruchtbaar 2009, waarin je cyclus zich naar normaal zal herstellen! Succes meid!

Als ik iemand ben vergeten: sorry sorry en nogmaals sorry!! :oops: Ik heb het even uit mijn hoofd uitgetypt op word!! Ook voor diegene een vruchtbaar 2009 gewenst!!

Ook een hele dikke knuffel voor jullie allemaal, EN:

:D NOGMAALS BEDANKT MEIDEN! :D

Liefs, Eleni

13. Beginneling

Beginneling Actief lid

25 apr 2008
    480
    0
    0
    Eleni, meid ik zit met tranen in m'n ogen. Vind het echt heel knap van jullie om deze 'stap' te zetten. En jullie hebben helemaal gelijk! Zoveel mooie plannen, go for it girl! En het babygeluk komt ook in jullie leven, echt waar! Wie weet wel heel snel... tijd zal het leren.
    Ik wens je enorm veel succes en plezier met jullie plannen en lees natuurlijk graag als er een wondertje in jullie leven komt. Het is je/jullie zoooo gegund! *knuf!*

Ook mijn nieuwe voornemen is in eerste instantie: die labtop met rust laten. Ik besef me ook dat ik te veel met het zwanger worden bezig ben, laat te veel dingen links liggen omdat ik eigenlijk niets meer belangrijk vind. Dat is niet goed en moet ook echt afgelopen zijn. Ik moet genieten van het leven en het wondertje komt, I know... we gaan het zien.

Meiden, alvast: een fantastisch en vruchtbaar 2009!

*dikke knuf*

14. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Eleni meid ik hoop dat je volgend jaar om deze tijd terug kan kijken op een mooi 2009. Het is je gegund meid! Trouwen, reizen en misschien nog wel iets beginnen op Kreta jaag al je dromen maar na! Een beebje komt er zeker daar ben ik van overtuigd!

Ik hoop ook dat ik meer inzicht krijg in mijn cyclus. Maar ik ga me er niet meer veel mee bezig houden. Word er zo ongelukkig van. Als ik eind deze week nog niet ongi ben geworden ga ik testen. Mocht ik niet zwanger zijn neem ik wel contact op met de gyn...dan zien we wel weer...

15. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Hoi meiden,

Weet eigenlijk niet zo goed waar ik allemaal heb geschreven vandaag. De tranen belemmeren mijn zicht.
    Ik moest vanochtend naar de gynaecoloog. Er was een vruchtzakje met embryo zichtbaar, maar geen hartactie. Snik!
    De gynaecoloog gaat er vanuit dat het niet goed zit. Het vruchtzakje is iets aan de platte kant. Ze hoopt nog op een foute berekening, maar daar gaan wij niet meer vanuit.
    Wat was dit mooi om te zien! En dan mag het niet zo zijn!

16. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Sterkte meid ik weet wat je doormaakt ik heb dit 2 keer meegemaakt helaas...Pfff woorden schieten me te kort...wat verdrietig voor je.

Ik hoop dat je het een beetje kunt handelen bah meid hier had je niet op gerekend! Sterkte!

17. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Nou ik weet eigenlijk niet hoe ik het moet volhouden tot volgende week donderdag. Dan moet ik weer terug tenzij het eerder eruit komt.

18. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Vervelend het afwachten...wel vreemd dat je test direct negatief was..Bij mijn eerste ma bleef de test positief terwijl het al heel vroeg mis was gegaan zei de gyn...

Ik hoop op een wonder voor je...

19. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ik denk dat ik morgen nog een test met ochtendurine doe, maar waarom ...?
    Deed zaterdag een test laat in de avond, maar dacht ach hcg moet toch aanwezig zijn, dus waarom zou hij nu al negatief zijn.
    Zou het er echt mee te maken kunnen hebben dat ik wat gedronken had?
    Heb jij wel eens een test van de drogist eigen merk gebruikt? Was voor mij de eerste keer, maar kv heeft ze niet meer.

20. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Meid ik denk dat je te veel hebt gedronken...Als je al een vruchtzakje zag en vruchtje kan ik me niet voorstellen dat de test al negatief is...

De testen van trekpleister zijn dezelfde als die van kruidvat hoorde ik. Na mijn ma van 12 weken was de test pas negatief na 4 weken!

Deel Deze Pagina