Er zit hier nergens een trekpleister in de buurt. Echt balen. Dit zijn de testen die ik elke keer gebruikte. Zou zo graag willen weten of die nog klopt, want kan dan weer een beetje hoop geven, maar moet er gewoon niet vanuit gaan. Zou je normaal gesproken nog positief moeten testen dan wanneer er een vruchtzakje en embryo aanwezig is?
Volgens mij wel. Tenminste bij mij is het altijd wel zo geweest. Ik heb zelfs 2 weken na een vroege mk met 5 weken nog positief getest met de kruidvat test van 7,95... Misschien de DA test...?
Bij mijn ma met 8 weken was het in een heel vroeg stadium vreemd gegaan en ik bleef positief testen...Dus vind het wel vreemd..Ik hoop voor je dat je misschien korter zwanger bent!
Ga het morgen nog een keer proberen met de test van de drogist. Heb geen andere in huis. Als hij weer negatief is, dan stop ik er mee. Ik dacht eigenlijk dat het dan al eerde fout gegaan zou moeten gaan omdat ik zo snel al een negatieve test had. Maar dan zou de embryo toch niet nu al 6,1 mm kunnen zijn, want dat is een beetje de grootte van een embryo van 6 weken toch?
Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe groot een embryo van 6 weken is...Met 10 weken was mijn dochter 3,5 cm..en 12 weken 5,2 cm...Met 6 weken zien ze niet altijd hartactie hoor.
Nee nouja 6 weken, zij gingen van 6,6 weken uit. Dus dan wel toch? Tenminste de vk zei rond de 6 weken.
Heel vreemd.....Ik hoop echt voor je dat het anders loopt dan verwacht..! Ik heb hier een verhaal gelezen van iemand die zelfs een afspraak voor curettage moest maken en bij de tweede echo erachter kwam dat het hartje wel klopte. Ik hoop echt op een wonder voor je. Een miskraam is zo bitter!
Daarom wil de gynaecoloog nog een echo maken. Om er zeker van te zijn dat het geen verkeerde berekening was en ik eventueel gecuretteerd zou worden terwijl het goed kon zitten.
Weet je nog waar je dat gelezen had? Of wie het was? Zou zo graag willen weten hoever zij was. Ofdat ze zelf wist hoever ze was en wat de gynaecoloog zei.
http://www.zwangerschapspagina.nl/about103984.html http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... c&start=15 Lees maar even misschien heb je er wat aan meid..
Bedankt! Heb even zitten lezen. Dat eerste verhaal gaf me een goed gevoel. Die tweede niet echt. Bij mij was er namelijk wel een embryo te zien. Ben op google aan het zoeken naar zo'n cirkel waarbij je kunt zien hoe groot een embryo hoort te zijn rond de 6 weken. Heb een site gevonden, maar kan daar dan weer niet die cirkel vinden.
Hallo dames, De laatste dag van het oude jaar! Hier word al groef geschut afgeschoten hihi. Heb er wel zin in hoor de jaarwisseling. Met een frisse start 2009 in en hopelijk veel vruchtbaarheid voor ons allemaal. Ik heb vannacht heel onrustig geslapen had last van mijn darmen en was aan de race (sorry ). Misschien heb ik wel een buikgriepje ben ook behoorlijk misselijk. Nou dat word wat met alle oliebollen vandaag Mijn temp was vanmorgen weer omhoog gegaan..zou bijna denken dat het raak is deze lange ronde...Hier ga ik straks heel veel spijt van krijgen als de om het hoekje komen spieken!
heeeej meiden hoe is het hier? Ik was bij de dokter en daar kwam mijn kinderwens te sprake en kreeg gelijk potje mee voor mannetje om zijn mannetjes te laten onderzoeken.. Dus nu maar wachten wanneer hij dit gaat doen
Hallo allemaal, @lienie duim voor je dat het goed blijft gaan. @Eleni ik begrijp wat je bedoelt ben er ook veelsteveel mee bezig. @aylin hoop dat je gauw zekerheid hebt. @annie hoop dat je mooier nieuws krijgt. Liefs Esther
Meiden wil jullie een spetterend maar vooral een gezond en een vruchtbaar 2009 wensen. en dat er maar veel gezonde babys mogen worden geboren
Hoi meiden, Iedereen loopt al vuurwerk af te steken echt een traditie op oudjaar! @Naoibi wauw goed nieuws meid lekker een huisarts die snel schakelt wees er zuinig op die vind je met een vergroot glas! Ik hoop voor je dat de uitslag positief is! Voel me nog steeds weeïg pff weet niet zo goed wat ik aan moet met de dingen die ik voel dus ik negeer ze lekker