Ik vind het heel positief dat een huisarts zo er mee omgaat. Normaal sturen ze je altijd met een kluitje het riet in... Hopelijk komt er snel een beebje voor jullie in een super vruchtbaar 2009!
Elini, wat jammer dat je ons gaat verlaten. ik zal je missen en ik hoop dat je toch nog vaak van je laat horen..... en heel veel succes in 2009 dat zal vast jullie jaar worden.... nou vanmorgen naar de gynacoloog geweest? vraag me nu af waarom ik mocht komen van de assistent want er was niks te zien. dus of geen ei of het is te klein... handig als ze dit van te voren hadden gevraagd. maargoed er was wel bloed te zien..... maar hij kon ook daar niks zinnigs over zeggen... wel bloed geprikt maar ook daar kon hij niks over zeggen. over 2 weken weer prikken en het allerergste is dat hij mijn afspraak van 12 jan naar 19 heeft gezet.... GRRRRRr nog langer wachten..... maar ik voel me ook niet meer echt zwanger... nou had ik dat al niet zo erg maar nu is er niks meer van over.... zelfs die bal in mijn buik is verdwenen... annie@ gelukkig mag jij over een week al ,... jij vindt het vast nog te lang duren maar dat van mij is oneindig.... en dan kom ik daar en dat is alles weg.,... zie het echt zomber in Aylin had jij je temp bijgehouden na je miskraam zit er aan te denken om dit weer in de gaten te gaan houden, kijken wanneer die daalt
Lienie wat vervelend dat je nu nog geen duidelijkheid hebt. Wanneer krijg je de uitslag van het bloedonderzoek? Ik had mijn temp na de miskraam bij ge houden maar die bleef nog heel lang hoog. Ook natuurlijk omdat mijn eerste curettage helemaal niet goed is gegaan. Bah meid wat een onzekerheid word er helemaal verdrietig van Konden ze ook geen aanleg van een zwangerschap zien..? Ik weet niet of dit kan maar vroeg het me af. Meid wat vervelend allemaal. Ik hoop zo dat het als nog goed uitpakt! Ga voor je duimen [-o< [-o< [-o<
Heej meiden, heb nhet net ff allemaal teruggelzen en ik zie dat Eleni niet meer van de partij zal zijn. Eleni meid, voor jou wens ik ook hetzelfde een heel gelukkig en vruchtbaar 2009 en ik denk nu je er wat minder mee bezig bent dat het vanzelf gaat komen op het moment dat je het het minste verwacht Een klein Elenitje . Ik zal je missen meid. De Rest van de meiden wil ik ook een knallend en gelukkig en vooral vruchtbaar 2009 wensen. @ Lienie ,meid daar ben je dus ook niet mee opgeschoten met dat bezoekje, hoop dat alles toch nog goed zit, we zullen zien op 19-1-2009, dat is wel een mooie datum, was mijn vaders verjaardag, die is helaas overleden in februari 2007, toen ik zwanger was van manotje @ Aylin meid, nog steeds niet ongi, hoop ook voor jou dat je zwanger bent meid, we wachten af. Nog een paar uurtjes en dan is het 2009 ! @ Naiobi, vroeg me aL af hoe het met je ging, je had niks meer van je laten horen nadat je ongi was geworde, hoe gaat het nu ?
Goedemorgen meiden, Het nieuwe jaar is begonnen! Gelukkig voor mij (nog) zonder . Ik hoop dat 2009 een mooi jaar word. Mijn meisje zou gister bij mijn ouders blijven slapen omdat ze al sliep en het was midden in de nacht en ijskoud. Waren we net thuis belt mijn moeder op dat ze alleen maar aan het huilen is en steeds mama roept. Toen zijn we haar uiteindelijk maar weer gaan ophalen. Toen ze me zag begon ze gelijk te lachen armpjes om mijn nek. Ze was nog helemaal aan het na snikken. Op zulke momenten ben ik wel trots als mama zijnde. Jullie allemaal een fijne jaarwisseling gehad..?
iedereen een gelukkig nieuwjaar......en een zwanger nieuwjaar dit jaar wordt iedereen van ons zwanger....... getver zeg dat is niet leuk om mee te maken. juist nu je alles wilt delen mijn nicht was ook zwanger toen mijn oom overleed.... zo zielig. ze hadden wel op het geboorte kaartje een tekst neer gezet dat ze elkaar onderweg zijn tegen gekomen en elkaar goed hebben leren kennen. maar dat wat mooier geformuleerd.... nou ik zal 19 jan extra aan je denken .... hier geen bloed meer gehad al 2 dagen.... is dit mijn miskraam geweest? ik neem aan dat het er nog uit moet komen? komt dat later nog?
IEDEREEN EEN HEEL GELUKKIG, GEZOND EN HEEL VRUCHTBAAR 2009 ! ! ! ! ! Even heel ego.. Mijn jaar is goed begonnen! Gister vanaf 15u 's middags met de hele vriendengroep bij elkaar gezeten. Vanochtend half 5 was ik thuis. Pff..! Haha! Maar het was echt gezellig zo met zn allen! En.. Vanmorgen had ik ineens het gevoel dat ik een test moest doen........ POSITIEF! Dat had ik dus helemaal niet verwacht! Voelde eigenlijk niets, geen klachtjes.. Maar echt blij zijn, durven we niet. Mn nod is waarschijnlijk maandag. Dus.. Maar het wordt nu wel ineens iets spannender!
Alina jeeeeeeh alvast gefeliciteerd meid! Ik heb nog niet getest. Als ik het weekend nog niet de heb gezien ga ik een testje wagen.
Oh Aylin... Ik hoop het zo! Maar durf het nog niet te geloven. Ja, de test is echt positief. Dat wel! Maar ja, zit waarschijnlijk wel voor nod.. (als de cyclus gewoon normaal is) Even afwachten! En jij nog steeds niet ongi? Pff.. Zou dit nou echt zo'n lange cyclus zijn? Volgens mij moet jij ook gewoon zwanger zijn!
Hoi meiden, Allemaal een gelukkig, gezond, liefdevol en vruchtbaar 2009 gewenst! Alina, voor jou een super begin! Gefeliciteerd! Liefs, Annie
@Alina.. wat een mooi begin zeg.. SUPER!GEFELICTEERD @everybody.. Een heeel mooi, super, gezond en vruchtbaar 2009 gewenst...en dit keer zonder verdriet aub... @Aylin.. knap hoor hoe geduldig je bent...zou ik niet kunnen... @Annie.. hoe gaat t nu meis? @Lieni.. zou t echt helemaal mis zijn? heb je nog wat hoop?
heb s ff de namen bekeken.. ik vergis me steeds, maar das ook niet raar.. Eleni Alina Lieni Aylin tlijkt allemaal op elkaar..whahahaha...
heej dames.. ik was maar 4,4 wk zwanger.. test was eigenlijk direct negatief.. vloei niet meer, maar sinds vanmorgen toch zulke vreselijk zere (.)(.) kan mijn bh amper verdragen.. onder de douche maar eens een inspectie..donkere tepels.. grote tepelhof. veel bultjes, en blauwe aderen ineens zichtbaar.. dat had ik vorige week niet eens...en nu wel.. ook de buik/ongi krampjes (stelt niet veel voor) blijven.... heel vervelend..
Allemaal een gezond en vruchtbaar en gelukkig 2009 toegewenst. @Alina alvast gefeleciteerd. Liefs Esther
alina gefelicitieerd meid geniet ervan en vast houden he! ik zelf weet niet wat ik ervan moet denken meesten miskramen geven meer bloed verlies maar als je de verhalen van Bruisje en annie lees hoeft dat dus niet.... er is 2x veel sluim uit gekomen met bloed en daarna drupte het een beetje 2 dagen . nu is het het over maar ze zagen op de echo bloed in mijn baarmoeder dus het zit er nog wel maarja wanneer het eruit gaat komen vorige keer liet het ook niet los.... al met al werd ik na een maand nog eens gecurateerd.. daar heb ik echt geen zin in ...
Alina, ik ga er van uit dat je zwanger bent jij word lekker niet meer ongi! Hier een beetje iets raars. Had sex gehad met mijn man en een uurtje erna had ik bij het toilletbezoek 1 druppel roze Nu niks meer ook niet met afvegen...? Zou dit mijn ongi toch zijn?