Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    JEEEEEEEEEEEEEJ ALina meid zwanger :D

Nu ikke ook nog he :D, ik weet t nog niet hoor, soms denk ik ja ik ben zwanger en dan denk ik weer nee toch niet, maar ikke ga pas testen als ik overtijd ben hoor.

@ Lieni ja, was niet leuk om mee te maken nee, hij was zo trots, en nu heeft huij het dus niet mee mogen maken om opa te worden, doet m,e nog steeds veel pijn, vooral met de feestdagen hij was ook zo verdrietig toen ik mijn 1e mk kreeg, maar ik ben blij dat topen hij overleed ik zwanger ws hoor, gaf me wel meer kracht en moed om erdoor heen te komen.

@ Aylin, hmm volgens mij had ik een paar dagen gelede ook alleen een druppel bij het afvegen en daarna niet meer, maar ik heb dat de laatste maanden vaker dus bij mij zegt het niets.

@ Linie nog een keer :D Misschien zit het beebje er dan nog gewoon, wel k*t he dat je nog 2 weken moet wachten he ?

ff over mezelf, zoals ik al zei zegt mijn gevoel ook sommige dagen dat ik zwanger ben, maar mijn verstand zegt altijd van niet he, ik voel me wel een beetje hetzelfde als de vorige keren, maar dat hoeft niks te zeggen he, over een paar dagen weten we het, eigenlijk kan ik me eigen niet inhouden, nu helemaal niet meer nu alina wel al positief heeft getest, maar ik ga het toch proberen :D

Verder Manotje heeft gisteren de jaarwiosseling ook niet gehaald hoor, had hem express beetje vroeg op bed gelegd en toen werd hij rond half 8 weer wakker en toen ging hij pas rond half 11 weer slapen en is pas vanmorgen weer wakker geworden, we hebben alleen wel nog ff wat vuurwerk voor hem afgestoken toen hij wakker was, hij vond er eigenlijk niet zoveel aan :D

2. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Joyce ik had het halverwege mijn cyclus ook maar toen was het iets meer. Nu was het echt 1 druppel...Bij mij betekende dat ook niks.

Het vervelende is dat het bij mij allemaal zo vaag is. Zit nu al op dag 43 pfff. De laatste dagen weer veel last van kwaaltjes en vandaag is het weer een stuk minder. Dus denk niet dat ik zwanger ben. Misschien breekt mijn ongi nog wel door.

3. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ja ik heb het al een paar keer gehad, snapte er ook niks van, maar ook ik krijg steeds meer symptomen, hmmm, last van mijn (.)(.), werd net zelfs een misselijk van de honingthee (ruikt erg zoet) en toen ik bij mijn oma op bezoek was om haar een gelukkig nieuwjaar te wensen werd ik misselijk van de lucht in het bejaardentehuis, ben al een paar dagen erg moe, maar durf nog steeds nik te hopen, want je weet t maar nooit.

We zullen zien....

4. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Nou ik denk dat het voor mij game over is...Heb de hele tijd ongi krampjes verder geen roze verlies meer maar ik denk dat het morgen door gaat zetten. Verdorie dat stomme lijf ook van me...Ik baal als een stekker een cyclus van 43 dagen zucht....

5. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Bedankt meiden!
    Erg spannend nu..
    Hopelijk blijft mn ongi uit! [-o<

AYLIN: Tsja, druppel roze.. Kan teken zijn dat de ongi eraan komt.
    Maar het was na de seks?
    Misschien geknapt klein adertje?
    Lees je ook nog wel eens..
    Je zit nu op dag 43? Pff..
    Jij hebt echt geduld! Knap hoor! Echt waar!

JOYCE: Gevoel... Verstand...
    Soms heb je zeker ook het idee dat je jezelf voor de gek houdt? Dat het tussen je oren zit?
    Had ik na de vorige cyclus tenminste wel!
    Had het idee met vlagen misselijk te zijn, enzo..
    Maar ja, zullen wel de zenuwen zijn geweest, ofzo. :(
    Hopelijk zijn we samen zwanger! Haha!
    We moeten net als Aylin nog even geduld hebben....

LIENI: Sterkte hoor, meid!
    Wat moet je er nu van denken, hè?
    Wanneer krijg je een echo?

en BRUISJE: Test was dus weer negatief?
    Hoe voel je je verder?

6. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Meestal als mijn ongi begint is het met wat meer dan een druppel. Maar ja het kan nu ook zo beginnen. Het was een uurtje na de sex...Vorige zwangerschap heb ik het ook gehad maar had toen al positief getest. Nu kan het dus net zo goed mijn ongi zijn:cry: Ik kijk het even aan.

Baal er wel van hoor. 43 dagen is echt lang voor mijn doen. Kijk gewoon op tegen de volgende ronde :( Ben sinds de bloeding al de hele dag uit mijn humeur bah. Ik had toch een beetje hoop omdat ik dinsdag ongi had moeten worden...

7. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ Alina, ja maar ik beeld het me volgens mij niet in hoor, maar we zullen zien he :D

Het zou idd wel grappig zijn als we samen zwanger zijn, zijn we ook op dezelfde datum uitgerekend :d

Maar ja, nog 4 daagjes.

@ Aylin, ik hoop het niet

8. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Meestal als mijn ongi begint is het met wat meer dan een druppel. Maar ja het kan nu ook zo beginnen. Het was een uurtje na de sex...Vorige zwangerschap heb ik het ook gehad maar had toen al positief getest. Nu kan het dus net zo goed mijn ongi zijn :( Ik kijk het even aan.

Baal er wel van hoor. 43 dagen is echt lang voor mijn doen. Kijk gewoon op tegen de volgende ronde :( Ben sinds de bloeding al de hele dag uit mijn humeur bah. Ik had toch een beetje hoop omdat ik dinsdag ongi had moeten worden...

9. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ Aylin, maar je weet het maar nooit he ? Geen bloed geeft moed he :D

10. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Nou meiden, hier gaat de mk doorzetten.
    Had gisteravond al buikpijn en vanmiddag weer. Nu begin ik net weer te vloeien. Nu maar afwachten hoe heftig het wordt. Ben er wel een beetje bang voor.

11. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ok, je mk had nog niet doorgezet ?

sorry, volgens mij heb ik het niet zo goed gevolgd.

Bij mij was het bij allebei de keren verschillend bij de eerste was het hevig en bij de 2e viel het wel mee

12. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ik heb op kerstavond een bloeding gehad en die nacht aardig wat verloren. Daarna dagen niets meer gehad. Dinsdag heb ik een inwendige echo gehad. Vruchtzakje en embryo waren nog aanwezig. Het vruchtzakje was iets aan de platte kant, maar er was geen hartactie.
    Nu had ik gister en vandaag buikpijn en ja hoor, een uurtje geleden begon ik weer.
    Ga morgen de vk bellen, wil dan vragen of ik na mijn echo donderdag (mocht het nog niet weg zijn) zo snel mogelijk een curettage mag. Ben het zo zat dan. Stel dat ik weer een week moet wachten...dat hou ik niet meer vol. Wil dit hoofdstuk nu echt snel afsluiten. Kan zo niet verder.

13. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ok, dat verhaal had ik gemist, sory

Ja bij mij kwam het er binnen 1 dag uit en een paar dagen daarna ook nog bloedverlies gehad, maar niet dat het tussendoor gestopt is.

14. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Helaas ik denk dat het game over is voor mij. Heb net wat bloed verloren. Al die rare dingen die ik voelde waren dus ongi verschijnselen...zucht. Kan wel janken. Had toch een beetje hoop gekregen omdat dinsdag mijn nod was. 43 dagen dat word een heel lange volgende ronde :cry:

15. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Oh balen meid! Laat nu 2009 maar eens super goed beginnen voor ons allemaal.
    Helaas begint het voor mij nu al erg slecht.

16. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ja ik denk wel dat het mijn ongi is...vorige keer begon het net zo. Als morgen mijn temp omlaag is weet ik het zeker...Helaas laat 2009 idd een beter jaar worden voor ons allen!

17. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ik wil even niet denken aan tempen. Ik wil nu eerst schoon zijn en alles kunnen gaan verwerken.
    Heel veel succes meid.
    Ik ga lekker naar bed met een warme kruik.

18. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Helaas meiden mijn temp is omlaag en de :evil: hebben doorgezet...

Jammer maar ja het is niet anders.

19. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

AYLIN... :(
    Ik had serieus echt gedacht dat je zwanger zou zijn!
    Balen meid!
    En shit van die lange cyclus..
    Geen onzekerheid meer, dat niet!
    En nu weer lekker aan de klus vanaf volgende week!
    Dan kun je tenminste weer wat doen! ;)
    In plaats van afwachten...

20. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    Aylin@

jeetje we kunnen jouw wel in een museum zetten zo speciaal ben jij ....
    jij hebt echt alle zwangerschap theorieen van tafel geveegd..
    maargoed dat weerhoud niet dat dit onwijs K is... wat een lange cyclus zeg...en waarom dat ineens?
    ik hoop dat deze weer lekker kort is en ook de laatste.....
    hier geen bloed meer te bekennen.... dus tja wat moet ik ervan zeggen.
    zwangerschap test was binnen 1 seconden postief terwijl die vorige week een paar minuten op moest komen....
    volgens mij laat mijn lichaam het gewoon niet los.
    ik had wel wat meer bloed verwacht maarja dat was toen ook niet. maar toen heb ik wel 2 maanden gebloed een beetje steeds

Deel Deze Pagina