Hallo meiden, Ben sinds vandaag ook nieuw hier en heb 4 weken geleden miskraam gehad in 13e week. Weet iemand hoe snel je cyclus weer begint en we dus weer gezellig kunnen gaan klussen groetjes
Hoi dames, Tja ik mag zeker in het museum...Roze spotting vreemde temp stijgingen meerdere ovulatie testen die positief waren...hahaha... Ik weet nu iig wel dat mijn ei op 16-12 was. Ik hoop dat de volgende ronde korter is....Tuurlijk is het zwaar kl@#$%%#@@te dat ik ongi ben geworden maar ja het is niet anders. @Alina meid lekker vast houden je kleintje in je buik! @Lienie misschien is het toch nog niet over....ik hoop voor je dat alles toch goed zit!
Ik werd na 21 dagen na mijn curettage weer ongesteld. Maar het kan wel tot 6 weken duren voordat je eerste menstruatie zich aandient.
He BREEZER, Welkom! In de 13e week... Het is allemaal niet niks! Ik heb een MA gehad, daarna gecuretteerd en na 5 weken en 1 dag ongesteld geworden. Normaal was het 4 weken.. LIENI: Je hebt dus nog steeds genoeg hormoon. Pff, dat zorgt weer voor wat twijfel! Hopelijk zit het er nog steeds!
Oh meiden, hoelang gaat deze hel nog duren? Gisteravond begon ik weer te vloeien. Heb nu buikpijn, rugpijn en hoofdpijn, maar verlies weer helemaal niets. Dit is echt om gek van te worden. Hoop zo dat ik donderdag te zien krijg dat ik schoon ben, maar ben toch bang dat het een curettage wordt.
hey meiden... kom ook hier ff melden... ik heb vandaag na een nega test op 29-12 nu op 02-01 een positieve test.. licht maar snel en duidelijk...(album staat ie, maar daar is ie een stuk minder duidelijk dan in t echt) vk gebeld.. zij denkt dat ik nog wel zwanger ben..krijg 13 januari een echo... dus weer onduidelijkheid.. ik deed trouwens een test omdat ik weer zo misselijk ben gister en vanmorgen en mijn boobies doen vreselijk pijn.. hier snap je toch geen reet van... @Aylin.. jemig hier had ik niet op gehoopt zeg.. zag er zoo mooi uit.. maar je gevoel was dus juist... balen meis.. dikke knuff....
Hoi meiden, We gaan er weer voor in januari. Heb even een maand rust gehouden want heb de 2 vmk's moeten verwerken. En dat verdriet blijft nog wel eventjes hangen maar ben er wel weer aan toe. @bruisje: hoop dat je snel duidelijkheid hebt, want dit is niks zo.
Tja, het is niet anders was gister best verdrietig. Maar nu ben ik weer uit mijn dipje. Meid misschien zit het toch nog goed..ik hoop het voor je. Wel vervelend die onzekerheid. Ik heb zelf na de slechte echo een week in spanning moeten zitten en vond dit zelf afschuwelijk. @Lonnie welkom meid we zitten hier allemaal in hetzelfde schuitje helaas...Ik hoop echt voor ons allen dat 2009 meer goeds brengt! Alina is daar iig al mee van start gegaan Ik zal wat meer afstand gaan nemen van het forum. Ik heb 6 weken van spanning en zenuwen achter de rug. Ik word hier absoluut niet gelukkiger van. Ik wil kunnen genieten van de leuke dingen in mijn leven en mijn gezin. Het constant bezig zijn met zwanger worden staat daarbij in de weg.
BRUISJE, dat brengt natuurlijk weer veel twijfel met zich mee.. Ik hoop voor een goed doel! Hopelijk ben je nog steeds zwanger, meid! Hoe ver zou je dan nu zijn? AYLIN, kan het me voorstellen. Je moet doen waar jij je lekker bij voelt! Knuffel voor jou! Succes LONNIE! Enne.. ANNIE, sterkte meid!
@Annie hoe ist nu? @Aylin... ik snap je volkomen..en die 10 dagen nog kom ik wel door hoor.. t ene moment denk ik ja ik ben echt nog zwnager.. t andere moment denk ik.. nee tis echt niet zo.. hoe dan ook. .ik ben de 13e of heel erg blij.. of rete teleurgesteld...klaar....
pff wat een gedoe eigenlijk he? Vroeger dacht je altijd dat het zo makkelijk was om zwanger te worden en nu je er zelf mee bezig bent, kom je er pas achter dat het allemaal niet zo makkelijk is. En al helemaal niet om het 9 maanden te voldragen! Nu maar hopen dat 2009 ons jaar gaat worden Ik zit nu te wachten tot ik weer ongi wordt en dan maar hopen dat de cyclus een beetje normaal wordt. Varieerde voorheen tussen de 28 en 66 dagen. Maar volgens vk moet het na het zwangerschap weer wat regelmatiger worden. Wat is jullie ervarig hiermee?
ik was altijd stipt.. voor of na zwangerschap.. altijd 35 dgn.. nu na de laatste bevalling 10 mnd geleden.. is het steeds korter geworden en zit ik nu de laatste 3 a 4 mnden op 28 dgn.. beterrrrr
He Bruisje: hoe het met mij is? Dat heb je nu vast wel bij nod januari gelezen. Geen veranderingen helaas. Het wil maar niet doorzetten. Echt vervelend! Het wordt denk ik een curettage, maar moet dan natuurlijk weer bijna een week wachten. Ach, kan er ook nog wel bij! Zit nu al bijna 2 weken in spanning.
hey dames,, bruisje ik zocht je al las in een andere topic al over je test... je wilt niet weten hoe erg ik hoop voor je dat het toch goed zit.... ik heb hetzelfde probleem. de test heeft er nog nooit zo afgeknald als gisteren. en dat met bloedverlies. ik ben bang dat dit een slecht voorteken is maar aan de andere kant misschien hebben we een gevoelige baarmoedermond... verzin ook maar wat... hoewel ik een echo heb gehad en er duidelijkbloed in mijn baarmoeder zat dus dat zegt niet veel goeds. vandaag weer bloed verlies maar dat was wel nadat we gemeenschap gehad hadden.. annie heb jij eigenlijk nog een test gedaan? dus tja waar komt het nu weer van sinds vandaag heb ik ook weer gevoelige borsten..... Aylin jammer dat je ons gaat verlaten jij als hoofd verslaafde van deze topic... weet je zeker dat je wel zonder ons kan. het is zo gezelllig hier... raar omdat te zeggen.... want er komen niet vaak leuke berichten hier.... nou sterkte en veel geluk en vruchtbaarheid toe.... ik hoop dat niet iedereen weg gaat hier.... ik blijf het toch wel een soort ontladig vinden het stomme is dat ik hier blijf kletsen en niet bij zwanger.... ik ben voorzichtig.........en geloof ook niet dat ik daar heen ga. breezer mijn cyclus was aardig op schema scheelde 1 of 2 dagen. na mijn curretage heeft het wel even geduurd. geloof 5 weken.
Ja ik heb 2 testen gedaan en beide negatief. Zo raar, maandag 22 december nog positief, woensdag 24 dec bloedverlies en zaterdag 27 dec negatief.
ja dat is echt snel kan me bijn aniet voorstellen dat het er zo snel uit is. maarja als het dan toch mis is gegaan is dit wel beter want dat komt gelijk je cyclus weer op gang. bij mij wilde het hcg niet dalen en werd ik ook niet ongi ... na de curretage werd ik wel weer ongi
Goedemorgen dames, Daar ben ik weer Ik heb gisteren getest enne ik kreeg wel gelijk een 2e streep maar de streep is erg dun, weet niet wat ik daar nou weer van moet denken, ik zal zometeen ff een foto plaatsen van me test, en als ik vandaag nog niet ongi ben, haal ik vanmiddag ff een nieuwe test voor morgenochtend. Ga nu ff teruglezen.
@ Breezer welkom, mk met 13 weken, jeetje d8 dat mijn 11 weken al ver waren maar 13 weken nog verder.... @ aylin, balen meid dat je toch ongi bent geworden. @ Lieni, ik hoop voor je dat het dan toch nog goed zit. @ Alina, voor jou 2009 is goed begonnen meid en nou over 9 maandjes een prachtig beebje in je armen.
hmm.. doe maar ff een linkje anders word hij erg onduidelijk http://i482.photobucket.com/albums/rr18 ... /joyce.jpg en nog een had hem ff gesloopt, nu is hij volgens mij duidelijker en zie je ook hoe dun het streepje is. http://i482.photobucket.com/albums/rr18 ... yce001.jpg