hee joyce, JE BENT ZWANGER!\GEFELICITEERD............ nog licht maar duidelijk genoeg....... jeetje ben niet hyper.....? het is gewoon maandag 5 januari en vanaf nu ben je zwanger en komt de 2e eraan. want deze blijft natuurlijk gewoon zitten........ goed zeg! ben echt heel blij voor je jammer dat de andere dames het niet meer mee lezen zou heel veel hoop geven... nou hier is alles nog in het vage..... heb sinds gisteren last van mijn hormonen.... ben echt zo misselijk en moe.... heb spierpijn in mijn baarmoeder... dus je zou denken dat alles goed zit. maarja ik ben zo bang dat het straks op de echo een teleurstelling is. nog 2 weken wachten....
Ja nog 2 weken, hmm... Ik durf het nog niet te geloven, de test is nog niet duidelijk genoeg om het te geloven, ik ga vanmiddag even een digitale halen, dan doe ik hem morgenochtend ff weer, heb ook wel kwaaltjes hoor, heb nu weer dat weeige gevoel en steekjes, maar ik geloof ook nog steeds dat ik elk moment ongi ga worden, omdat ik die streep echt raar vind, nog nooit gehda zo'n dun streepje, maar goed, morgen ochtend hebben we meer zekerheid. @ Lieni, ik hoop echt voor jou zo dat het goed zit, dan komt jou 2e er ook gewoon nog aan en wordt je een augustus mama. En ook ikke vind het jammer dat de andere dames het niet meer meelzen. Ik hou jullie op de hoogte, morgenochtend horen jullie het van mij
Hoi JOYCE! Een dun, licht streepje.. Maar streepje is wel een streepje! Kwam 'ie gewoon binnen de tijd?! Dan ben je ook gewoon zwanger! Gefeliciteerd! Bij mij is het ook nog heel onwerkelijk moet ik zeggen. Heb ook 2 testen gedaan, zaterdag de laatste.. En lichte streepjes ook. Zat natuurlijk nog voor NOD. Maar nu, nog geen ongi te bekennen! En waarom het ook zo ongeloofwaardig is.. Voel niks! Ja, alleen wat steekjes... Maar aan linker en rechterkant! Meiden die een curettage hebben gehad. Ik had na mn operatie aan de rechterkant van mn baarmoeder een zeurderig/pijnlijk gevoel. Dat heb ik toen zeker een paar dagen lang gevoeld. Gyn zei toen ook dat het aan die kant ingenesteld was. Dus dat kon kloppen... Dat plekje voel ik nu dus ook weer. Hebben jullie dat ook? En voelen jullie het nu ook nog weleens? LIENI: 2 weken nog? Pff.. Mag je niet volgende week al?
@ Alina, ja hij kwam gelijk en ik heb daarna nog een testje gedaan en weer een streepje alleen wat lichter, was natuurlijk niet meer mijn 1e urine. Maar ik ga morgenochtend ff met de clearblue digitaal testen, dan weet ik het zeker Zou wel leuk zijn, lopen we gelijk Ik heb wel een beetje kwaaltjes en voel me al de hele week raar, weet niet hoe ik het uit moet leggen, maar ikwil nog niet geloven dat ik zwanger ben hoor, pas als er morgenochtend gewoon zwanger staat geloof ik het echt En hoop natuurlijk dat ik niet vandaag alsnog ongi wordt.
Haha! Spannend! Ben benieuwd morgen! Ik durf niet meer te testen! Zo bang dat 'ie ineens negatief zal zijn! Ik wacht dus eerst een paar dagen.. Haha! Eerst kijken of m'n ongi niet toch nog komt, ofzo.. We lopen dan inderdaad gelijk op! Septemberbaby's!
@ Alina, ik kan dat niet hoor, ik wil het liefste nu nog een keer testen, maar dat gaat niet Dus wordt het morgenochtend met de digitale Wet ik het zeker , zou leuk zijn september baby's
nou je bent gewoon zwanger.. bij mij werkt kruitvat erg goed ik had sensitest maar daarbij was die vaag nog. maar dat kan ook omdat ik te vroeg was misschien? die steekjes heb ik dit keer niet gehad en de vorige keer wel. dat maakt me helemaal bang dat het niet goed zit.... ik had een afspraak volgende week maar toen ik er vorige week was heeft hij hem verzet naar de 19e..... echt balen....maar hij zag nog niets. soms denk ik wel eens dat hij allang zag dat het niet goed zat en dat hij hoopt dat het eruit komt voor die tijd. als ik straks toch nog een wonder in mijn buik heb ben ik heel gelukkig maar ik kan niet zeggen dat ik deze weken genoten heb
@ Lieni, hmm... ik geloog het nog niet en er is niks dat je kan zeggen om me te laten geloven dat ik zwanger ben Ik moet echt morgen zwanger zien staan voordat ik het geloof enne ik weet ook niet wanneer mijn NOD precies was hoor, mijn cyclus is nog nuet echt regelmatig geworden. Morgen horen jullie het van mij, ook al denk ik zelf misschien ook wel een klein beetje dat ik dan misschien toch wel zwanger ben Nou dan hebben jullie morgen een superblije Joyce Het was trouwens een DA test. Normaal werken alle testen volgens mij bij mij, alleen predictior niet die gaf negatief aan toen ik van mano zwanger was en ik was toch echt zwanger
Hallo meiden, Even snel een berichtje van mij. Ik schrijf niet meer zo actief mee omdat ik niet zo veel bezig wil zijn met zwanger worden. Het beheerste mijn hele leven en dat is niet de bedoeling. Joyce jeeeeeeh meid gefeliciteerd! Ik zie een streepje hoor. Zo zijn er geen zwangere nu ineens 3! Ik ga misschien deze maand toch weer met de ovulatietesten aan de gang anders zou ik echt niet weten wanneer mijn ei eraan komt. Mijn cyclus is onregelmatig dus zou echt niet weten wanneer we extra zouden moeten klussen. Bruisje, Annie en Lienie ik hoop dat het toch nog goed zit bij jullie meiden! Nou meiden veel succes en al schrijf ik niet zo veel meer mee ik hou jullie zeker in de gaten!
He AYLIN, Hoe voel je je? Is je menstruatie nu ook extra hevig? In ieder geval.. Een dikke knuffel voor jou!!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Ikke heb vanmiddag die digitale gedaan en zwanger ! JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ Ben helemaal blij Jullie hadden gelijk, ff me banner veranderen
JOEHOEHOEHOEHOE! JOYCE.. super gefeliciteerd meiske.. @Aylin.. meid.. heb met je te doen.. @Linie tzit gewoon goed bij jou....echt.. @hier..: mijn lijf houd me voor de gek.. na 2 dgn misselijk en zere borsten en lichte testen had ik nu ineens 2 dgn geen zere borsten en niet misselijk en van de supermarkt een negatieve test (na 3 uur ingedroogd te zijn zag ik m wel, maar da telt niet) ik had/heb er vrede mee en tis goed zo.. en ja hoor om 16u werd ik weer misselijk.. en nu hondsberoerd..zo'n trek, maar niks smaakt me.. Ik weet dat ik niet zwanger ben.. dat zegt mijn hoofd en mijn hart, maar mijn lijf wil er niet aan lijkt wel.. bah
@ Bruisje nog een keer thnx meid. Enne wel goed dat je er nu vrede mee hebt, das wel beter, bij mij duurde dat deze keer wel ff
hey dames, Nogmaals gefeliciteerd Joyce..... en nu genieten he! ja wel jammer dat jullie bij de september mama's zitten ik zit bij augustus... hoewel ik daar niet praat eigenlijk..... voel me nooit zo snel thuis in een groepje en dat kletsen is echt niet bij te houden. kan ik elke keer 10 pagina lezen hahahaha. eerst een goede echo en dan kijk ik verder... Aylin leuk om weer van je te horen lukt het een beetje je hoofd niet hier te hebben? weet je zeker dat die testen je veel duidelijkheid geven? volgens mijn was het FF die je het meest vertelde toch? Bruisje@ jeetje dat is echt vaag.... ik vraag me af of ik dat ook niet heb. dat ik daarom nog hoop hou.... ben zo bang voor de teleurstelling. mijn temp is nog wel hoog.... ik ga einde van de week ook nog maar eens een test doen kijken of die al minder snel positief wordt. je kan de 13e voor een echo nog een weeek wachten...... weer wachten...... verlies je nog bloed? het zou betekenen dat je wel schoon bent... komt je ei er niet aan. dan werd ik ook weleens misselijk
@ lieni, nou het lijkt er dan op dat alles toch nog goed zit, ben benieuwd naar de test. En ik ga proberen om te genieten van mijn zwangerschap, al voelt het wel al gelijk goed nu
zal ook goed zijn zoveel pech heeft niet iedereen.... ik zat te denken om een ander ziekehuis te bellen en te vragen om een termijn echo? bij ons kun je uit 2 ziekenhuizen kiezen.. of is dat gemeen? ik vind die 2 weken wachten echt niet te overzien..... net zoals die 2 weken na je eisprong ... dacht dat ik daar van af was.... ggrrrrrrrr
Hallo meiden, Ik hou me niet zoveel meer bezig met zwanger worden. Ik moet wel zeggen dat ineens 3 zwangeren wel het vertrouwen geven op een nieuwe zwangerschap. @Lienie ik kan het niet laten om even hier te komen spieken Het nadeel van een onregelmatige cyclus is dat je niet weet wanneer je extra moet klussen. Nu tenminste weet ik dat mijn testen knal positief moeten zijn wil ik ze positief kunnen beschouwen. Vorige cyclus werden ze knal positief en daarna ging mijn temp omhoog en bleef hoog. Ik hoop nu wel dat mijn eisprong eerder komt Meiden heerlijk hoor 3 zwangeren maar liefst en goed vast houden hoor beebjes! @Alina meid mijn menstruatie is erg licht in verhouding tot vorige keer maar mij hoor je niet klagen. Nou meiden veel succes allemaal met zwanger worden of spannende echo's in het verschiet!