Hoi! Wauw Trees! Dat klinkt goed! Ben benieuwd! Zal voor je duimen dat het wat betekent! (dat prikken in je borsten herken ik! Omdat je steeds denkt dat het weggaat wil je een bevestiging dat het er nog is he?) @sterretje: hoop dat het goed komt met je temp! @Lien:Wat vervelend voor je! Misschien heeft hij het gevoel te moeten? Ik probeer gewoon niet over mijn cyclus te praten. Mijn vriend is dan wel eens de kluts kwijt en om de een of andere reden werkt dat beter . Misschien een idee? Sterkte ermee. Ik heb vandaag de dokter gebeld. Ze zegt dat de natuur het zelf allemaal opruimt. Heeeeeeel langzaam heb ik het idee dat het iets minder wordt en dat het ook steeds bruiner wordt (sorry ). Als het donderdag nog steeds met bloed is, moet ik haar bellen en dan moet ik naar de gyn voor een echo. Het duurt allemaal zo lang! Omdat ik vanaf de innesteling al bruinverlies had, ben ik eigenlijk al drie en een halve week ongesteld! Daarvoor ook al twee weken ongesteld en bruinverlies. Ben het zat! Zo, ben ik dat ook weer ff kwijt. Hoe is het met de rest? Liefs Olivia
Hallo ladies, ik kom me toch maar melden hier. Ik heb op 19 mei te horen gekregen dat het hartje niet meer klopte. Ik was 8 wk en 4 dagen. Helaas is het met 6 wkn overleden. En dat terwijl we met 5 wk en 1 dag het hartje zagen kloppen! Tis zo balen, het is namelijk mijn tweede miskraam in 9 maanden tijd. Ik hoop dat we hier maar wat steun aan elkaar hebben. En dat we dit jaar allemaal weer mooi zwanger worden en blijven! Groetjes Poppy
Ah nee Lien wat moet dat vervelend voor je zijn. Weet ook niet goed wat je moet doen, want ik zou denk ik ook heel verdrietig en boos zijn. Misschien vandaag nog een keer te sprake brengen? Sterretje wat doet je temperatuur? Olivia goed dat je even de dokter hebt gebeld en bruin bloed (tja het blijft vies) is een goed teken volgens mij. Bruin is dacht ik oud bloed. Ik hoop dat het snel over is, want op een gegeven moment word je het echt zat. Poppy jij een dikke knuffel meid! Ik weet hoe naar het is als je het twee keer in een korte tijd een miskraam krijgt. Ik hoop dat je snel het vertrouwen in je lijf kan terugvinden en dat je weer snel zwanger raakt. Dat hoop ik eigenlijk voor iedereen hier! Hier voel ik me nog steeds niet zwanger, maar nog wel een gevoelige voorgevel en kramp in mijn buik. Denk toch echt dat ik ongesteld ga worden, misschien zelfs wel wat vroeger dan normaal? Heeft iemand van jullie er ervaring mee dat je periode tussen de eisprong en je menstruatie korter wordt door een miskraam? Is dat eigenlijk mogelijk? groetjes trees
geode morgen meiden, @lien, beetje beter kunnen slapen meis? Hoop dat je je weer wat beter voelt! @olivia, duurt lang he, voordat het bloeden stopt! Maar oud bloed is meestal een goed teken, dan is het wel van binnen gestopt, wel fijn dat je anders morgen langs mag komen voor een echo dat is toch een fijner gevoel! Hopelijk is het niet nodig! @trees, gevoelige voorgevel en krampjes lijken mij een goed teken hoor, dat had ik ook toen ik zwanger was! Na een mk is het misschien net iets anders, maar weet eigenlijk ook je helaas niet te vertellen of je cyclus daarna korter word. Alles ligt erg door elkaar natuurlijk, dus misschien dat ook wel? Hier niet zo best nieuws ben ik bang... Vanmorgen was mijn temp om 8 uur 36.4, geen grote sprong hoger of lager dus wat de bedoeling was... Normaal temp ik altijd om 8 uur, dus die moet ik aanhouden toch? ik was namelijk om 6 uur al wakker, dsu toen heb ik ook getempt, maar ben in bed gebleven tot 8 uur omdat ik moest tempen op tijd natuurlijk... Om 6 uur was tie 36.1 dus dat komt wel beter uit Heb net ook maar even nieuwe zw testen gehaald, ga die toch nog maar eens herhalen denk ik, waarschijnlijk dan mischien toch nog wat hcg resten Weet het anders ook niet... Word er alleen wel moe van, zou zo graag verder willen!
Hoi meiden, Ik lees wel met jullie mee hoor, maar ik heb op het moment niet veel tijd om te posten, na dinsdag weer. Moet vrijdag theorie examen doen voor mijn opleiding voor pedicure en dinsdag praktijk. Heb het nu dus ff superdruk. Ook omdat ik geen model kon vinden en me rot heb gezocht de afgelopen dagen. Iedereen afgebeld en gisteren uit wanhoop zelfs langs de deuren gegaan (dan moet je wel ff een drempel over hoor). Waarschijnlijk is het nu wel gelukt, dus nu ff concentreren op het leren voor vrijdag. Als dat nog gaat lukken, want heb echt superlast van stress. Heb vandaag ineens weer bloedverlies, heel raar. Werd vorige week woensdag ongi voor 3 dagen, toen van zaterdag af niets en dan nu ineens weer. Raar he! Tot snel en ik lees mee. Groetjes
@olivia: heh, ik hoop dat het gauw over is, en dat je verder kunt. zo is het ook maar wachten voor je. sterkte hoor! @trees: hopelijk blijven je duivels weg, en is het een soort vroge bandenpijn die je voelt. ik duim vast! @sterretje: klus je gewoon helemaal suf, dan mis je je ei vast niet. ik hoop voor je dat je temp. gauw duidleijkheid geeft. ik kan je geen advies geven, want temp zelf niet, en snap er ook wienig van, sorry. over mezelf: goed nieuws, gister deed vriendje errug lief en gezellig, en toen we zouden gaan slapen hebben we eerst nog wat anders gedaan, zeg maar. ben erg blij, en hoop dat ik een heeeel laat ei heb deze ronde, en anders is het balen maar belooft het wel weer goeds voor de toekomst. hij ziet dus blijkbaar wel in dat ik het echt niet alleen kan.
hey meiden, Wat een geod nieuws lien, ben echt blij voor je, fijn hoor! Nu misschien ook nog eens een laat ei, dan kan het geluk helemaal niet meer stuk he @suzie, heel veel succes met leren dan meis, en voor morgen toi toi toi, ik zal aanje denken en voor je duimen.. Ik vind een pedicure behandeling trouwens wel lekekr hoor, nog mensen nodig @trees, hoe gaat tie vandaag meis... Ben zo beniwud voor je, ik duim hoor! @olivia, hoe gaat het meis, al wat minder last er van, hopelijk is het snel over nu! Hier nog geen duidelijkheid, temp is wel weer gestegen, dus prima, maar ga gewoon maar door met klussen, dan missen we niets, en als me ovulatie test nog eens een keer positief word, dan weet ik dat ik toch geen ei heb gehad nog.. DE tijd zal het leren
Goed nieuws Lien, ik hoop dat je een laat ei hebt! @Poppy: Allereerst welkom hier! Klets maar lekker van je af! Het helpt hoor! Veel sterkte! @trees: Hoe is het bij jou? Nog steeds dezelfde symptomen? Klinkt niet verkeerd hoor! @suzie: Succes morgen! Zal dubbel voor je duimen! Spannend! @sterretje: al wat meer nieuws? Test gedaan? Hier is nog niet alles goed. Gisteren de hele dag heeel weinig bruinverlies, dus dacht: gaat de goede kant op. Helaas gisteravond ineens weer rood bloed. Vanmorgen ook en ook weer stolsels, het lijkt weer erger te worden. Mag morgen naar de gyn. Dus ben benieuwd. Heb nu voor het eerst een dip en het ging zo goed! Had het liever heel snel achter me gelaten.Die vrouw vroeg of dat het wel officieel was dat ik een miskraam heb gehad! Dat kan toch niet missen? Of wel? Liefs Olivia
hallo meiden ik ben weet terug, ben hier een poosje niet geweest(zie ook weinig bekende namen) heb in oktober een miskraam gehad en we hebben het proberen voor weer een zwangerschap even stop gezet omdat ik het lichamelijk even niet aan kon lang verhaal haha maar we willen het toch weer graag proberen, maar aan de andere kant vinden we het ook wel weer heel eng omdat we in juli met vrienden van ons op vakantie gaan en ik bang ben dat (mocht het raak zijn, wat ik niet meteen geloof) het weer mis gaat maar aan de andere kant denk ik ook moet wel positief denken natuurlijk mijn miskraam heeft heel wat weken geduurd dit klinkt stom haha maar ik heb 6 weken lang beetje raar bruin bloed en stolsels verloren maar onze uk groeide elke keer goed en het hartje klopte ook goed totdat de gyneacoloog ons vertelde dat we nog maar 2% kans op een miskraam hadden wij natuurlijk de keer erop vol goede moed naar de gyn en helaas kregen we toen dus het slechte nieuws te horen dat het hartje gestopt was met kloppen nu ben ik dus bang dat er iets mis is met mij en het weer mis gaat en dat dat op vakantie gebeurd , maar het kriebeld gewoon zo om het weer te proberen maar goed we zien wel hoe het gaat lopen allemaal succes en kom hier dus gezellig weer mee kletsen liefs kim
hallo meiden, Welkom kimmetjuh, fijn dat je er weer aan toe bent om te proberen weer zwanger te worden, Wat een slecht nieuws hebben jullie uiteindelijk toch nog gekregen toen je dacht dat het eindelijk zo goed ging,dat moet echt heel erg schrikken zijn geweest! Ik kan me je angst geod voorstellen, maar ik dnek dat je toch moet proberen daar niet te veel aan te denken, probeer positief te zijn dat het deze keer wel goed mag gaan, uiteindelijk gaan er toch altijd nog meer zwangerschappen goed dan fout! Ik hoop dat je hier een beetje van je af kan praten, en natuurlijk dat alles voorspoedig bij jullie mag verlopen en dat je heel snel weer zwanger mag zijn! @olivia, he meid wat vervelend toch weer rood bloed, gelukkig mag je gelijk naar de gyn toe, dat zal wel een opluchting voor je zijn! Dan weet je in ieder geval zeker wat of hoe! NOu ik neem aan dat het toch duidelijk is of je wel of geen mk hebt gehad, als ik jou verhaal hoor is dat wel het geval hoor! @trees, hoe is tie nou meid? Hier vanmiddag nog een zw test gedaan, die was super negatief! Ovulatie test was ook negatief, dus moet ff morgen me temp afwachten, is die gelijk of gezakt, dan is mijn ei niet geweest, is tie glijk of gestegen, dan is mijn ei dus echt geweest! Spannend hoor hihi!
Oh meiden nog een vraagje, misschien een beetje een gekke, maar ik word er helemaal gestoord van, zijn er zoveel.. Waar ik eht over heb, zijn allemaal plekjes, sinds mijn miskraam word ik overspoeld door plekjes op mijn lichaam, vooral op het stuk tussen mijn borst en nek, en op mijn hoofd! Komt dit door de zw hormonen die verdwijnen, of hoe komt dit? hadden jullie dit ook na je mk, ik heb er normaal helemaal geen last van, één of twe pukkels als ik ongi ben, maar verder niets, maar dit is nu niet leuk meer! Zijn er echt zoveel, vooral net boven mijn borst.. Herkenbaar? hoe lang duurde het bij jullie voordat het weer over was?
dank je wel meid ik moet ook positief denken ja, alleen vond dat rare bloedverlies gewoon raar en ze konden ook niet verklaren waar het vandaan kwam ze gaan me pas onderzoeken als het 2 of 3 keer mis gaat maar goed we gaan er positief tegen aan deze maand zal het er wel niet meer inzitten want denk dat ik mn vruchtbare periode al heb gehad wat die vlekken betreft ik heb echt geen idee ik heb het niet gehad misschien even vragen aan je huisarts als je er last van hebt liefs kim
Ja je blijft je dan toch afvragen waar het door komt het dat rare bloedverlies dan... Maar waarschijnlijk zul je dat niet te weten komen, ik zit ook met een hele hoop onbeantwoorde vragen, maar ik probeer het maar zoveel achter me te laten en te denken dat het allemaal neit voor niets is geweest, dat alles om een reden gebeurt! Positief blijven is erg belangrijk, soms is het heel moeilijk, ik heb zelf ook moeilijkere dagen, en andere dagen gaat het heel geod, zelf vind ik het fijn om met wel fijne dingen bezig proberen te zijn, daar probeer ik me dan op te concentreren, verder gooi ik al me frustraties er gewoon uit op eht moment dat het me echt te hoog zit, huilen helpt mij ook nog steeds heel geod, dat lucht echt op. Verder ben ik zelf best bezig met het weer zwanger worden en richt mijn energie daar op, natuurlijk ben ik ook bang dat het weer fout kan gaan, maar daar probeer ik maar niet te veel aan te dneken, eerst maar weer eens zwanger worden, daarna zien we verder. Vooral denk ik ook aan alle mensen in mijn omgeving die wel gezonde kinderen hebben gekregen en hele goede zwangerschappen, zo kan het dus ook zijn! Misschien dat jou dit ook wel helpt! Probeer je je vruchtbare dagen op te sporen in de maand of doen jullie het gewoon op de gok? Ik ben bezig met tempen, maar dat is nog een hele klus hoor haha, ben net begonnen deze maand, maar vind het allemaal maar een beejte afwachtend, ovu testen daarin tegen vind ik wel duidelijker... Misschien een idee voor jou om ook iets te gaan gebruiken, dan weet je zeker dat je goed zit tijdens je vruchtbare dagen!
is idd ook maar beter om positief te zijn dat gaan we ook proberen ik ga nog niet temperaturen enzo nee de vorige keer waren we meteen zwanger , maar ik weet dat dat niet wil zeggen dat dat nu weer meteen zo is misschien duurt het nu wel langer , maar ja zo is het wel zo en dan koop je die ovulatie testen voor niks we zien wel succes met zwanger worden meid en we gaan gewoon positief denken idd liefs knuffel
Hey meiden! Ik heb een heerlijk gesprek gehad met manlief! Ik heb pas mijn achter de rug. Aan de ene kant wel fijn, omdat ik dan zeker weet dat mijn lichaam de miskraam zelf heeft opgelost en dat ik niet maanden in onzekerheid zit wanneer ik mijn volgende zou krijgen, aan de andere kant had ik toch gehoopt dat ik wat anders zou zijn zegmaar. Maar manlief liet duidelijk merken dat hij er wel aan toe is! \/ . Zoals hij zelf zegt: we gaan er op los klussen @Sterretje08: Over die vlekken kan ik niet veel zeggen eigenlijk. Hopelijk gaat het snel over!
hoi allemaal, ben er ook weer eens, ik heb en lange cursus a mijn werk gehad en dus gen tijd gevonden om iets te typen. Ik zie dat er weer allerlei namen bij zijn gekomen. welkom, meiden! Ik weet niet of ik al van mijn laatst gynacolog bezoek heb verteld, maar de cystes waren weg. Ik zit nu in mijn tweede helft van de cyclus, e tot nu te geen overdreven buikpijn, gelukig. Met een beetje geluk blijft t dus zo... en dan nu marwer hopen dat ik hier volgend weekend t mt een positieve test in mijn handen.
heey thura ook weer hier welkom back meid ben er ook weer gelukkig dat je cystes weg zijn zal wel fijn gevol zijn we gaan er weer voor liefs kim
Even een update hier: Ik ben even twee dagen weggeweest voor een congres en had geen internet bij de hand. Verder was ik ook heel moe en de hele dag een beetje misselijk, waardoor ik vroeg in bed lag. In combinatie met de gevoelige borsten, het ongigevoel en de steken in mijn liezen zou je denken dat er een lampje moet gaan branden, maar neeh hoor het kwartje viel pas vanochtend en toch maar getest en positief. Ik weet niet of je me al kan feliciteren want ik ben doodsbang. Ik ben al aan het bedenken heo het nu moet met de vakantie en een eventuele curretage als de echo weer niet goed is. Ik probeer positief te zijn, maar kan me haast niet voorstellen dat het nu wel goed zal gaan. Ik hoop dat de tijd voorbij vliegt en dat ik de drie maanden mag gaan halen. Hoe gaat het met de rest? Sterretje hoe is je temp? Olivia hoe was het bij de gynaecoloog? Thura fijn dat je cystevrij bent ! liefs trees
trees, houdt moed! Je bent zwanger, dat is hartstikke mooi, en de grootste kans is dat het gewoon goed gaat! Misselijk is een heel goed teken, dat betekent dat je hgc aanmaakt! ik ben vanochtend ook misselijk. en om 5 uur wakker. Duimen, meiden!