Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Heej Aylin, je bent er weer ff :D

Ik miste ja al, kon het geode nieuws niet met je delen, vind het ook jammer dat ik het goede nieuws niet met eleni kan delen.

Ik hoop ook echt voor jou dat je snel zwanger wordt meid en dat moet vast wel gaan lukken en fijn dat je er niet meer zo mee bezig bent, het heeft mij ook geholpen :D

@ Lieni en heb je al gebeld ?

2. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Wat leuk dat je zwanger zijn !

Gefeliciteerd !

3. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hey dames,

nee ik heb nog niet gebeld.... mocht niet van mijn ventje ... even wachten nog...
    maar de ene dag denk ik bellen en de andere weer ach laat maar..
    moet wel nog een test doen maar dat wil in het weekend doen.
    moet hem nog halen maar dat kon niet want er liepen bekenden in de winkel.

en al gewend aan het idee dat je zwanger bent?

ik heb echt zo last van misselijkheid... baal er wel van als het straks een wind ei of wat danook is....
    het rare is dat ik er nu al last van heb en vorige keer pas bij week 8

4. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Ik voel me nog steeds niet zwanger.
    En het voelt ook nog steeds erg onwerkelijk.

Vorige week donderdag en zaterdag 2 positieve testen gehad.
    Had ik vanochtend weer moed verzameld voor een 3e (x is scheepsrecht) test... Negatief! :cry:

Ik weet het niet meer!
    Voel me niet zwanger.. Voel me niet ongesteld worden..
    Het is dus maar weer eens geduld hebben en afwachten.......

Banner veranderd..

5. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik kom weer even om het hoekje kijken. Het bevalt me wel niet meer zoveel bezig te zijn met zwanger worden. Ik ben er nu gewoon wat rustiger onder.

@Joyce geweldig nieuws meid ben blij dat ik toch af en toe nog kom spieken ;) Ik vind het ook jammer dat Eleni dit niet kan meemaken maar ik probeer het net zoals haar los te laten. Er te veel mee bezig zijn geeft alleen maar teleurstelling.

@Lienie ik hoop voor je dat door alle kwaaltjes het helemaal goed zit meid!
    @Alina huh, dat is vreemd...met welke test heb je getest meid..?

6. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hey

Alina dat is gek zeg?
    hoe kan dat nu weer
    verkeerde urine genomen?
    misschien de test niet goed
    morgen zou ik het nog een keer proberen....

Aylin@goed van je dat je er niet zoveel meer mee bezig bent ...wel saai....

7. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Onee he Alina, wat vreemd! Duim toch dat het allemaal goed zit bij jou.
    Hou je vast kleintje!

Hier vannacht de krampen begonnen, maar nog steeds niet doorgezet. Ik word helemaal gek van het wachten. Morgen gelukkig naar de gynaecoloog. Hopen dat ik dan snel geholpen kan worden. Ik trek het niet langer. Zit nu al twee weken in spanning.

8. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

AYLIN, als jij je hier prettiger bij voelt en er rustiger van wordt, moet je dat vooral zo blijven doen, hoor!

LIENI: Ja, gewoon vanochtend met ochtendurine.
    Doe ik eigenlijk altijd.

Heb getest met clearblue +, meteen een kruisje.
    En zaterdag getest met een kruidvat +, ook meteen een kruisje.
    Nu weer getest met kruidvat + en alleen het controlestreepje en horizontale streepje. :confused:
    Zal het dan weer misgaan? :cry: :cry:
    Die testen zijn toch niet zomaar positief?! :rolleyes:
    Kan ook geen foto's plaatsen, want onze camera is er mee opgehouden....

ANNIE, hopelijk wordt je morgen wat wijzer bij de gyn! Dit is zo ook niks..

9. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Goedemorgen meiden,

@ Aylin, ja ik snap je gevoel ook helemaal hoor, had ik ook vorige maand, maar zoals lieni zegt idd saai ! Maar ja jij voelt je er beter bij, dus het is beter zo.

@ Alina hmm.. dat is idd vreemd ik heb gisterochtend weer getest :D en weer zwanger, jaja ik kon het niet laten.

@ Lieni, ok nou ik ben voor je aan het duimen dat het toch helemaal goed zit hoor, ook als je nog steeds kwaaltjes hebt, want zodra mijn mk begonnen had ik ook geen kwaaltjes meer, maar ik voelde ook gelijk dat het mis was, wat zegt jou gevoel ?

Deze keer zegt mijn gevoel dus dat het helemaal goed komt, ik heb nog niet zoveel last van kwaaltjes, borsten doen nog steeds beetje pijn en ben af en toe een klein beetje misselijk en wel moe, maar verder nog nergens last van, gaat vast wel weer komen volgend week ofzo.

@ Annie ik hoop ook voor jou dat de gyneacoloog jou kan helpen want dit is ook niks.

Nou ik ga morgen de verloskundige ff bellen voor een afspraak voor de intake.

10. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hai,

nou ik zou vandaag nog een test doen... ik heb weleens kruitvat te ver onder gedommpeld en toen kwam er ook niks uit...

Joyce het gaat goed komen.
    ik heb alle vertrouwen er in

ik ben zoooo moe en de hele dag misselijk dus daar hoeft niet aan te liggen.
    ik denk ook niet dat ik het kwijt ben maar of het goed zit.. ik weet het niet.
    baal wel want we gaan dinsdag de 20e op vakantie dus als het maandag niet goed is kan er ook niets aan gedaan worden.

11. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Oh das idd balen, dan moet je weer wachten.

@ Alina ik zou ook nog ff testen hoor, dan heb je wat meer zekerheid en ik had het ook alleen dan met predictor de rest was positief alleen predictor was negatief en manotje is er toch echt hoor :D

12. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ohh meiden, wat een opluchting hier. Ik wist dat het fout zat en heb vandaag de bevestiging gekregen. Op de echo was geen vruchtzakje meer zichtbaar, nog wel een beetje dik slijmvlies.
    Binnen nu en een week kan ik een menstruatie, die heftiger dan normaal is, verwachten. Mocht het niet komen, dan moet ik mijn vk bellen die trouwens ook aanwezig was bij de echo.
    In mijn eierstok waren zelfs al weer kleine follikels aanwezig.
    Ik ben verdrietig, maar ook zeker opgelucht. Nu hoef ik niet meer gecuretteerd te worden.

13. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ Aniie, fijn zeg dat alles al weg is

Dat is zeker een opluchting he ?

Nu kan je weer door

14. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    hey dames.. weet niet of ik het hier al gepost had, maar de testen zijn nu echt negatief dus ik heb wel bevestiging dat het klaar is zo.. manlief wil de echo graag nog dinsdag om het zeker te weten (is voor mannen toch anders) ik vind t goed.. doe mijn ogen wel dicht....

VOor mij is het klaar zo.. manlief wil voorlopig niet meer.. vind 3 wel even genoeg en is de emo achtbaan van afgelopen maanden zat.. snap ik wel, maar voelt voor mij toch anders.. ik vind het moeilijk om deze beslissing uit handen te geven, maar heb niet veel keus.. hoop dat hij snel bijdraait......

@lieni hoop dat t allemaal goed zit meid.. klinkt wel hooopvol meid

@annie.. nog maar ook hier een keer.. gelukkig meis.. en nu positief blijven he.. en als je ff lekker wilt huilen gewoon doen.. blijft nog wel een tijdje moeilijk hoor..

@Alina.. negatief is wel raar voor jezelf, maar kan heel goed hoor..nog een keer testen zou ik zeggen...duim voor je..

@Aylin.. fijn dat je wat rust hebt kunnen vinden meid... is ook wel beter.. ik zoek ook derust die ik nodig heb en heb wat afstand genomen maar spiek nog geregeld mee...vind t veel te spannend voor de rest...hihihi....

En nu kruip ik weer onder mijn steen...

15. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    Bruisje@
    kanp hoor dat je vol begrip hiermee om kan gaan.
    ik hoop dat manlief snel weer groenlicht geeft en we je snel hier weer treffen.
    er gaan nu wel veel mensen weg hier snif snif

aline@ al meer nieuws?

Joyce @ alles goed met beeb heb je verloskundige al gebeld.....hier nog 11 dagen voor echo.

op mijn banner staat de ontwikkeling maar ik durf dat nog niet te geloven

16. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Hoi lieve meiden,

Hier even een berichtje van mij. Ik heb verder geen nieuws.

@Lienie meid ik hoop dat het toch goed zit bij je. Misschien kwam de bloeding wel ergens anders vandaan. Het kan bijv ook een stolsel zijn geweest.
    @Bruisje nou meid ik hoop voor je dat jullie er snel weer voor kunnen gaan. 2 miskramen kort op elkaar brengt idd veel emoties met zich mee. Doe rustig aan!
    @Annie wat goed dat je helemaal schoon bent. Gelukkig voor jou geen curettage! Op naar de volgende ronde.
    @Alina meid heb je alweer getest..? Misschien was je test gewoon vals.
    @Joyce voel jij je nog lekker zwanger meid?

Ik ga er weer vandoor. Soms vind ik het best moeilijk er niet zoveel mee bezig te zijn. Maar waarschijnlijk is mijn ronde weer erg lang dus is het geen doen om constant maar bezig te zijn met zwanger worden.

17. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ja heh gebeld heb de 26e intakegesprek en daarna moet ik pas een afspraak maken voor de echo.

18. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    De afgelopen tijd heb ik maar op 1 antwoord gewacht,
    of 2008 ons ook geluk bracht.

Alles leek zo goed te gaan,
    en toch nog is het mis gegaan.

Er gaat zoveel door me heen,
    ik dacht samen te zijn en nu ben ik weer alleen.

Het gevoel dat ik had was zo fijn,
    waarom mocht het dan toch niet zo zijn?

Soms voel ik een traan over mijn wang,
    omdat ik zo naar familie verlang.

Maar toch blijf ik hopen en dromen,
    dat er ooit een baby bij ons mag komen.

19. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Hoi meiden,

Hier ben ik weer even!
    Jeeeemig...ik ben weg en er gebeuren hier een hoop dingetjes! :eek:

Als eerste: JOYCE :whistle:
    WoooooW meid! :D :D Je bent zwanger! Suuper! Ik ben zooo happy voor je :whistle: ....GEFELICITEERD MEID! :baby:

Alina: Wat een rare dingetjes weer bij jou zeg! Ik hoop echt dat je zwanger bent meid! Ik ga heel hard voor je duimen!

Lieni: Hoe is het met jou meid? Houdt het beebje zich goed vast? Hoop het zo!

Aylin: Lees dat jij er ook minder mee bezig bent! Goed van je! hoop dat alles goed gaat met je.. ;)

Bruisje en Annie: :( wil jullie nogmaals ontzettend veel sterkte wensen!

Met mij gaat alles bijzonder goed! Ik moest echt afkicken van de zwpagina en dat is gelukt! Vriendlief en ik zijn ons echt op andere dingen gaan storten en het bevalt prima! Ben ook al 2,5 kilo kwijt, dus ben trots op mezelf :D
    Ik had het zelf niet gedacht maar het zwanger worden is echt naar de achtergrond verdwenen!
    Maar jullie mis ik wel hoor! Je hebt wel eens van die dagen dat je je even verveelt en dan wil ik het liefst komen beppen....maar het is beter om dat niet te doen!

Nou meiden, zet m op! Word/blijf zwanger! Op naar gezonde 2009 beebjes! ;)

Liefs, Eleni

20. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Oh Eleni, mis je wel hoor, maar goed van je.

Deel Deze Pagina