Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ annie meid, hoop dat je snel geholpen word, dan kun je het afsluiten.

Balen ....

2. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Thnx meid! Ik trek het gewoon niet langer. Constant maar afwachten, ben ik al drie weken mee bezig.
    Hoe is het met jou meid?

3. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    @Annie, wat vreselijk is dat gevoel. Bij mij duurde de pijn twee weken voor ik de mk kreeg.

4. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Met mij gaat het goed hoor, krijg steeds meer kwaaltjes en mijn gevoel zegt dat het gewoon goed komt deze keer, dus ik zit lekker op mijn roze wolkje :D

5. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ Lieni hoe gaat het nou met jou ?

6. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Het vruchtzakje ben ik al verloren. Ik had afgelopen donderdag een echo, maar er is nog veel dik slijmvlies in mijn baarmoeder en dat moet eruit komen en komt maar niet.
    Ik wil zo graag alles afsluiten en verder, dus heb toch voor een curettage gekozen.
    Jij hebt goede moed toch? Ik duim voor je!

7. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Heel goed! En daar moet je blijven ook!

8. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    Ik heb na de MK nog een paar dagen flink wat pijn gehad, de uiteindelijke Mk kwam in twee dagen. Opeens had ik nergens last meer van en daarop volgde gelijk mijn eisprong pijntjes en nu zou ik zo maar weer zwanger kunnen zijn. Raar gevoel het is nog maar zo kort geleden.

Ik wens je heel erg veel sterkte en hoop dat je het snel kan afsluiten.

9. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ik heb een raar verhaal. Op 24 december ben ik een middag en nacht bloed verloren. 29 dec had ik een echo en er was geen hartactie te zien (6,6 weken zwanger). Op 1 januari een druppel bloed verloren en verder niets. Op echo van afgelopen donderdag geen vruchtzakje meer aanwezig.
    Nu weer afwachten wanneer er een menstruatie komt, omdat er dik slijmvlies uit moet. En weer helemaal niets. Ik voelde eergister wel mijn eierstok, maar vraag me af wat dat is.
    Op de laatste echo waren kleine follikels te zien, maar toch moet ik eerst een menstruatie afwachten.

Ik hoop voor je dat het bij jou raak is.

10. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Hoi meiden,

Hier even een snel berichtje van mij. @Alina en Naobi gefeliciteerd meiden en nu genieten hoor!
    @Annie meid sterkte met je curettage. De ingreep stelt niet zo veel voor en daarna kun je ook weer verder.

Voor alle andere meiden een dikke knuffel en hopelijk is iedereen snel zwanger! Ik zit met 2 zieken thuis mijn man en dochter. Ben ook bezig met een andere baan. Zwanger worden is net als bij Eleni naar de achtergrond verdwenen. Ik voel me er beter bij als ik er niet zo veel mee bezig ben
    ;)

11. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Hoi Aylin,
    Ah, al die zieke. Beterschap voor die twee.
    Heel knap van je om te zeggen dat het zwanger worden even naar achteren is geschoven. Helaas kan ik dat nog niet zeggen. Ben er nog te veel mee bezig, omdat ik de mk nog niet heb kunnen afsluiten.
    Ik weet dat de curettage niet veel voorstelt, maar toch ben ik wel een beetje zenuwachtig. Het is en blijft toch een narcose. Maar ik ben blij als het achter de rug is. Dan pas kan ik het afsluiten en weer verder denken.

12. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    Dat is een rot tijd voor je dan Annie, als het er maar eenmaal door is.. dan kan je het gaan verwerken en afsluiten.
    Nogmaals sterkte!

13. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ Aylin, beterschap met je man en de kleine he :D

en veel succes met je nieuwe baan :D

14. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Annie ik begrijp je heel goed meid. Ik zag zelf enorm op tegen de curettage. Werd ook nog eens gecuretteerd toen ik precies 12 weken zwanger zou zijn die dag. En door dezelfde gynaecoloog die mijn bevalling had begeleid precies die dag een half jaar terug. Als bonus mocht ik een maand later weer worden gecuretteerd. Er was nog rest weefsel achter gebleven. Ik hoop voor jou dat het snel achter de rug is. Dan kun je er met frisse moed weer tegen aan.
    @Joyce thanks meid. Ik wou al een tijdje solliciteren naar een andere functie maar mbt het zwanger worden durfde ik niet. Nu ik me minder daar mee bezig hou ga ik toch de stap zetten om er voor te gaan. Mocht ik als nog zwanger worden zien we wel weer. Je kunt toch niet alles plannen.
    @Eleni je doet het goed meid!

@Lienie gaat alles goed met je meid. Denk aan je en duim voor een gezond beebje!

@Alle zwangere meiden geniet van jullie beebje in je buik en zorg dat ze daar lekker 9 maanden blijven zitten! Ik moet eerlijk zeggen dat ik heel blij ben dat er een paar zwangere meiden in dit topic zijn. Hopelijk volgt de rest heel snel! :whistle:

15. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ aylin, ja je kan er geen rekening meer mee houden, dat kan gewoon niet, want wat als je pas over een jaar ofoz ( ik zeg maar wat hoor ) weer zwanger wordt, heb je een jaar gew8, dus je kunt het gewoon idd beter nu gelijk doen en dan zie je wel waar het schip strand.

16. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hey dames,

alle nieuwelingen sterkte in deze onzekere tijd. en ik hoop dat het niet meer miskramen worden....
    we hebben onze portie wel gehad....

ik ging net naar het kruitvat en staan er weer allemaal bekenden. (dorp)....dus weer geen test gehaald
    bel zo mijn vriend wel om er een te halen..
    ik hoop echt dat het goed zit maandag of dat het netje opgelost is. want ik kan gewoon niet gecurrateerd worden ... ga dan net de dag er na op vakantie...
    Aylin goed van je dat je gaat solliciteren. ik heb spijt dat ik het niet gelijk na de geboorte van mijn zoon gedaan heb.
    nu durf ik het helemaal niet meer... liep net langs een school en ik heb echt zin om weer voor de klas te staan. maarja nog even wachten....
    Annie wanneer heb je de curretage?
    ik zag er ook tegen op.. gewoon de hele sfeer .... operatie kamer ... uitslaapkamer.....
    afgelopen kee had ik er donderdag een oog operatie en vrijdag de curretage... dat was achteraf iets te veel van het goede....
    maar veel succes... oja kan het slijmvlies neit komen omdat je ongi moet worden.
    dan komt er toch ook altijd weer slijm mee..

17. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Dames, ik ben zoooo gelukkig! :)
    Vanmorgen nog eens een test gedaan van predictor.. 2 streepjes!
    En die nieuwe digitale van Clearblue.. Zwanger 2-3 weken (na bevruchting)!
    Yes! Dit voelde echt als een opluchting!
    Nu geloof ik het echt! Wij zijn zwanger!

Tegelijkertijd natuurlijk ook spannend, hoor.
    Morgen ga ik de verloskundige bellen voor een intake en echo.
    En ja, die echo bracht vorige keer het slechte nieuws... :cry:
    Maar ja, nu zijn we in ieder geval zwanger!
    En ik wil daar echt van genieten! ;)

Sorry, even ego.. Moest het even kwijt!

ELENI: Dank je wel!

ANNIE: Ik zag toen ook erg op tegen curettage.
    Maar weet je wat ik nog erger vond?! Die onzekerheid. Het wachten op de miskraam.
    Achteraf is het mij erg meegevallen en was ik daarna erg 'opgelucht'. Spanning voelde ik gewoon van me af glijden.
    Weet je nu wanneer je evt. moet?

AYLIN: Nieuwe baan.. Leuk! Wat zoek je?
    Ik werk ook sinds 1 januari bij een nieuwe baas.
    Hij heeft mij, mn collega en de zaak overgenomen, omdat mn vorige baas er mee stopte. Grootse plannen heeft hij! Super natuurlijk!
    Maar ook eng.. Moet hem straks vertellen dat ik zwanger ben.. Verwacht 'ie vast niet!
    Ook al heb ik tijdens onze 1e gesprekken in september al tussen neus en lippen door gezegd dat mn vriend en ik een kinderwens hebben...

LIENI: Ben echt benieuwd naar je.
    Wat zou je testen? Pff..
    Maandag mag je dus langs komen?
    Ik hoop echt dat het goed zit, meid! :thumup:
    Waar ga je eigenlijk heen op vakantie? Waarschijnlijk heb je het al ergens geschreven, maar.. Weet het zo even niet meer.

MEAGAN: Hoe gaat het met jou dan?

18. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    @Alina: Joepie! Gefeliciteerd meid! Geniet ervan.

Ik moet morgen om 14.40 uur bij de gynaecoloog zijn voor de echo. Als er plaats is en als het echt nodig is, dan kan ik misschien nog morgen geholpen worden. Anders donderdag of vrijdag, maar in ieder geval deze week.

@Lieni: Ja dat is het hem juist. Ik moet gaan menstrueren, maar het blijft weg. Dat dikke slijmvlies moet eruit komen, maar ik ben na drie weken het wachten helemaal zat. Ik wil verder door dit af te sluiten.

19. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Hai meiden....

Ik ben even heel erg down :cry: en weet niet zo goed waar ik mijn verhaal kwijt kan dan hier....
    Voor de zwangeren onder ons, het gaat over dreigende vroeggeboorte...dus als jullie het niet willen lezen moeten jullie niet verder scrollen!

Zoals ik al eerder heb gemeld hier gaat mijn broer, die op kreta woont, volgende maand trouwen met zijn mooie lieve verloofde! Dit alles lijkt nu, bijna zeker, niet door te gaan! Mijn schoonzusje is op het moment 24 weken zwanger....maar het gaat helemaal niet goed! Het lijkt er op dat ze hun kleine meid gaan verliezen :cry: :cry: .... Ze ligt nu in het ziekenhuis en ze heeft weeen. Wel heeft ze weeen remmers gekregen maar de artsen daar schatten de kans klein dat mijn kleine nichtje het gaat halen! :cry:
    Ik ben zo verdrietig....ik wil zo graag wat voor mijn broer betekenen maar hij woont zo ver weg! En ik kan gewoonweg niks doen! Ze waren zo gelukkig....trouwen...en kleintje onderweg! En nu zitten ze in een regelrechte nachtmerrie! :cry:
    Ze mogen hun kleine gewoon niet kwijt raken.....het mag gewoon niet....het is zo oneerlijk! :cry:

Willen jullie alsjeblieft een kaarsje opsteken voor mijn broer en zijn vriendin, en meehopen/bidden op een goede afloop?

Liefs Eleni

20. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Eleni meid toch wat een droevig nieuws. Ik heb hier geen woorden voor wat een nachtmerrie. Ik hoop en bid voor jullie dat je nichtje gewoon nog even blijft zitten. Mocht ze wel geboren worden laat het dan een vechter zijn die het als nog haalt. Een collega van mijn man moest haar kindje in de 25e week laten komen door een afwijking aan de placenta. Uiteindelijk heeft haar dochter het wel gehaald! Meid ik denk aan je en steek een kaarsje voor jullie aan!

Deel Deze Pagina