Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    @Eleni, vertel me AJB dat ze in een kliniek is en niet in het gewone ziekenhuis. Ik wens je heel veel sterkte en zal een kaarsje branden voor je nichtje.

@Alina, wow.. wat mooi zeg. Ik duim voor je dat het helemaal goed zal gaan. Lief dat je aan me denkt, trouwens. Het gaat hier wel hoor, soms wat down en dan ben ik een beetje onredelijk tegen de kids maar ze begrijpen het gelukkig. Morgen is mijn man vrij.. daar heb ik écht behoefte aan en dan voel ik me vast weer beter ;) Ik voel me trouwens nog steeds zwanger ... en pas in geen enkele broek meer terwijl ik vlak na de mk nog wel redelijk wat aan kon, ik snap er niets van hoor. Het is weg, ik ben het kwijt en toch blijf ik groeien :( Zo snel weer opnieuw gaan groeien lijkt me onlogisch.

Ik ratel, sorry. Jij heel veel succes en het gaat vast goed deze keer!

2. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Dankjewel Aylin! Lief van je....
    Ik ben er echt helemaal ondersteboven van... ik snap niet waarom dit nou weer moet gebeuren! :(

Ik denk dat ze haar op kreta niet kunnen redden mocht ze binnen nu en 4 weken geboren worden! Ze zijn daar qua zorg nog niet zo ver als in de westerse landen! :(
    Mijn schoonzusje moet dan anders naar Athene, maar ze mag nu niet vliegen!
    Pfff, het is gewoon zo oneerlijk.... :(

Bij mij brand het kaarsje ook! Ik stuur alle kracht die ze kunnen gebruiken hun kant op!

Liefs!

3. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

@ Meagan:

Dank je meis! Ze ligt helaas niet in een kliniek...maar in een gewoon ziekenhuis in heraklion!
    Ik kan niet anders doen dan heel hard hopen dat het goed komt!

Voor jou nog sterkte! Mischien dat je lichaam nu tijd nodig heeft om te ontzwangeren en dat het daarom zo vreemd doet, of het heeft nog het idee dat het zwanger is! Bah, lijkt me ook naar hoor... :(

4. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    @Eleni (ps zoek eens op het liedje van Anna Vissi - Eleni ;) )

Ik baal er van dat je schoonzus niet in een kliniek ligt daar is het wat minder hectisch en echt toegespitst puur op bevallingen. Toch kunnen die Grieken best veel hoor, ik zou het nog niet helemaal opgeven, het is geen zomer en meestal dus rustig. Nogmaals veel sterkte.

Wat mijn lichaam betreft, ik ben alle verschijnselen bijna twee weken kwijt geweest en nu dus alles weer terug, zondag ga ik testen ;)

5. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

ANNIE: Oh, fijn.. Je kunt snel terecht!
    Dan voel je je in ieder geval wel begrepen, of niet?
    Hopelijk komt het alsnog vanzelf.
    Maar ja, na 3 weken...

ELENI: Nee hè... Wat k*t!
    Hopelijk blijft het zitten! Zolang als kan...
    Ik ken toevallig iemand hier uit de buurt, die is een maand of 3 geleden bevallen van een meisje. Met 26 weken!
    Gaat nu inmiddels goed! En kleine is thuis.
    Ja, dit is met een goede afloop! Ik hoop voor je broer en schoonzusje dat het ook goed gaat!

MEAGAN: Hmm, je zwanger voelen. Het wel zijn... Niet zijn...
    Wat zekerheid zou wel fijn zijn, hè!
    Denk je dat je toch nog zwanger bent? Omdat je wilt testen zondag?

6. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    @Alina, lees dit verhaaltje even dan kan je ook mijn temperatuurstaatje zien. Het zou wat zijn toch?

7. sunnyke

sunnyke Actief lid

20 jun 2008
    378
    0
    0
    sociale sector
    België
    Hallo iedereen,

"sunnyke breekt in met ego-berichtje"

Sorry dat ik lange tijd zo stil was, maar de reden was dat ik ondertussen ook terug zwanger blijk te zijn, ondertussen vandaag precies 6 weken, maar... het lijkt weer niet goed te gaan hier :cry: Heb sinds gisteren weer bruinverlies, en de nachtmerrie van vorige keer begint zich weer helemaal in mijn hoofd af te spelen. Kan niks anders dan huilen. Dadelijk ga ik naar HA, en ga toch proberen of ik vandaag tot bij de gyn kan komen, want ik word nu gewoon gek en ziek van die onzekerheid...
    Tot gisteren had ik echt last van kwaaltjes, en nu gewoon niks meer.

Sorry voor mijn ego-berichtje, maar ik moest het gewoon ff kwijt...

Aan iedereen vele lieve knuffels, voor de zwangeren mijn felicitaties, en voor de anderen een troostende knuffel....

Sunnyke

8. es1977

es1977 Actief lid

25 aug 2008
    153
    0
    0
    Zwijndrecht
    Hoi allemaal,
    Mijn cyclus is gelukkig weer helemaal hetsteld nu ben ik weer spontaan ongi geworden dus weet nu dat mijn lichaam het weer zelf doet.
    Voel me een stuk zekerder nu.
    Aan alle zwangeren gefeliciteerd en dat alles goed mag gaan.
    @Sunnyke ik hoop dat het allemaal goed gaat.
    @Eleni ik zal duimen dat alles goed blijft gaan met je schoonzusje.

Liefs Esther

9. Germpie85

SUNNYKE: Gefeliciteerd.. Sterkte..
    Ik weet even niet wat ik moet zeggen eerlijk gezegd! :(
    Heb je alleen bruinverlies? Of ook bloedverlies?
    Hè, nu komen natuurlijk nog meer twijfels! En onzekerheid!
    Ik hoop dat je snel bij de gyn terecht kan en dat die je kan gerust stellen... Knuffel voor jou!

MEAGAN: Heb je verhaal gelezen.
    Je zou dus weer zwanger kunnen zijn.
    Heb je wel je ei vroeg gehad. Ik hoop het voor je!

ES: Gelukkig, je lichaam kan het ook zelf!
    Dat is prettig om te weten. Hopelijk snel een eisprong, bevruchting, innesteling, positieve test! ;)

IEDEREEN: Hier gaat het goed!
    Voel me nog steeds niet echt zwanger..
    Heb al wel 1,5 week zeurende onderrug, alsof ik ongesteld ben.
    En ik heb het idee dat ik lichtjes, met vlagen, misselijk aan het worden ben..
    We zullen zien!
    Geen opgezette, gevoelige borsten, zoals de vorige keer trouwens..

Oja, vanmorgen de verloskundigenpraktijk gebeld! :D
    Nog 3 weekjes geduld...

10. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    Elini heel veel sterkte met je nichtje....
    dit zijn altijd weer mindere verhalen.... maar mijn collega heeft haar zoontje op de wereld gezet met 26 weken. hij heeft veel groeimiddelen gekregen en longerijpers maar hij heeft de ontwikkeling van 27 weken gered. hij is nu een lekker beer van 4 jaar.
    maargoed voor nu veel bidden en hopen....
    oja nederland is het enige land wat geen kindje red onder de 25 weken.. te grote kans om gehandicapte kinderen. zijn maken deze keus zodat ouders dat niet hoeven te doen....
    dus wie weet wat die grieken allemaal proberen.

Sunnyke : gefeliciteerd (even een omslag) met je nieuwe aanwinst...
    rond de 6 weken verliezen veel mensen bloed.
    dus kan nog goed komen.... hoewel ik dat ook niet kan geloven.
    heb precies het zelfde maar ik mag maandag pas de echo doen.....GR%$#

heb net wel weer een test er tegen aan gegooid en die knalde gelijk positief.... dus er zit nog wat in blijkbaar ... anderst had het nu wel minder geworden lijkt me...
    maargoed we wachten gewoon af tot maandag en dan laat ik het weten.

es gefeliciteerd met je nieuwe cyclus.

ik ga op wintersport dinsdag voor 1 1/2 week ... zo'n zin in .....
    ben er nu druk mee dus ik kan me hoofd nu aardig op andere zaken zetten ipv me afvragen hoe het zit...

oja meagan IK ZIE EEN LIJN HOOR
    de rest die ik vergeten ben sorry......

11. Germpie85

LIENI: Toch nog een positieve test!
    Nu maandag nog afwachten...

12. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    ja nu maar hopen dat ik geen windei zit uit te broeden.... ....hoop dat ik toch een wondertje draag....

13. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @Eleni: heel veel sterkte en jullie zijn in mijn gedachten!

14. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    @eleni: Al weer nieuws vanuit Griekenland?
    Ik zit me wezeloos te duimen voor je broer, schoonzus en nichtje, maar heb het er echt voor over!
    @Sunnyke: Ook voor jou duim ik dat alles nog goed is. Hou me ajb op de hoogte. Het komt echt vaker voor en hoeft niet slecht te zijn.

Ik blijk nu toch echt schoon te zijn zonder de menstruatie die ik moest verwachten.

15. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    Sunnyke, heel veel sterkte!

Lieni.. het zou zo maar echt kunnen zijn :D Zondag nieuwe test maar ik heb goede hoop dat ik gewoon echt weer gelijk zwanger ben geraakt, ik zou de eerste niet zijn.
    Ik hoop dat jij snel wat meer duidelijkheid hebt zeg. Ik heb dan écht mazzel gehad hoor.

Alina, ja ik heb altijd een hele vroege eisprong en nu dus een heel vaag testje ;) In het echt is hij wel duidelijker hoor, zelfs mijn zeer slechtziende zoontje ziet een streepje.

Eleni, heb je nieuws?

16. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

haha, dat nummer van anna vissi is mijn lijflied! Zo'n mooi nummer!

Meis, het zou wat zijn als je opnieuw zwanger zou zijn toch? Ik duim voor je!

Dat is een hoopgevend verhaal ook! Dank je meis!
    Spannend hoor, nog 3 weekjes wachten.... ;)

Sunnyke, dat is een tijd geleden!
    Meis, wat ben ik ontzettend blij voor je dat je zwanger bent! En ik ga ontzettend hard voor je duimen dat het dit keer goed zal gaan!
    Ik denk aan je!

@Es: bedankt voor het duimen meis. Wat fijn dat je je weer een stuk zekerder voelt! Eindelijk heeft je cyclus zich hersteld! En nu op naar zwanger worden en blijven! ;)

@ Lieni: Ook weer een hoopgevend verhaal! Ik hoop dat die grieken tot meer in staat zijn dan ik denk!
    Wat super dat je test positief was! Dan zit er toch iets he?
    Lekker wintersport...kan ik ook wel gebruiken nu :)
    Geniet er lekker van meis! ;)

@ Sylvia: Ook jij bedankt meid! Doet me goed...!

@ Annie: Helaas geen nieuws nog! Dus ik denk dat dat positief is... ze is in ieder geval nog niet geboren! En elke dag in de baarmoeder is er weer een! Tnx voor het duimen.....
    Hoe voel jij je meis?

Pff nu maar weer verder duimendraaien.....wat vindt ik dit alles eng zeg! bah!

Liefs Eleni

17. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Hallo meiden,

@Eleni mijn duimen draaien.
    @Sunneke vast houden hoor je beebje!

@Alle andere meiden een dikke knuffel. Ik ben er weer vandoor ;)

18. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Goedemorgen meiden,

Heb net ff alles teruggelezen, was wel weer druk hier :D

Allereerst @ Eleni, ik wil je ff heel veel sterkte wensen meid, en ook ik ga een kaarsje branden voor je nichtje.
    Hele dikke knuffel van mij.

@ Alina Gefeliciteerd meid ! :D ikke mag de 26e komen voor intake en dan pas moet ik een afspraak maken voor de echo.

@ Lieni, mijn duimen draaien overuren voor jou.

@ Sunnyke, onee meid niet weer, ook jou wil ik weer veel sterkte wensen.

@ Aylin, voor jou ook effe een hele dikke knuffel.

@ de rest, hoop dat jullie snel weer zwanger zijn

19. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    kaarsje brandt voor nichtje van Eleni [-o<

20. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    @Eleni weet je het verhaal achter het nummer? En check mijn album.. hoewel heeeeel vaag op de foto in het echt is het duidelijker :D Zondag test ik opnieuw. Dat je niets hebt gehoord kan er mee te maken hebben dat de stroom is uitgevallen, ik heb ook familie wonen daar en hou nu contact via sms al twee dagen. Ik hoop dat je ook via sms contact kan leggen. Ik steek weer een kaarsje aan en deze keer ook heel egoïstisch eentje voor mezelf... vooruit ook voor alle anderen hier dan maar, zijn 24 kaarsjes genoeg?

Deel Deze Pagina