Damn, mijn ovutest van gister is iets donkerder. Ga vanavond nog een keertje testen. Denk toch echt dat hij er nog aankomt. Voel een trekkerig gevoel bij mijn linker eierstok en is nog niet zo heftig geweest als normaal.
Hoi, @Lieni: nog es gefeliciteerd he meid. Zullen we samen in het wachtbankje gaan zitten voor "het verdict"? Helemaal niet ontspannen zwanger zijn he Ik snap soms echt niet dat het sommige mensen precies niet gegund is, alsof de vorige ellendige tijd met die MK nog niet genoeg was, krijg je er nog wat meer bovenop, pff... Wel stom dat jij zo lang moet wachten van je gyn, belachelijk. Natuurlijk gaat je leven niet "gewoon" door, als er constant een donkere schaduw boven je hoofd blijft hangen. Maar jij hebt wel kwaaltjes, dat lijkt me nog geruststellender, ik integendeel voel bijna niks meer, geen zere borsten, niet meer misselijk, niet moe. Alleen dat stomme bruinverlies dus. Gisteren ben ik naar gyn kunnen gaan, maar echo gaf niet echt uitsluitsel. Hij zag een vruchtje, en het leek te bewegen (hartslag?), maar moet volgende week teruggaan, dan zal het duidelijker zijn. @Joyce: jij ook gefeliciteerd! Heerlijk he, die kwaaltjes, dan wordt het steeds "echter", zolang het niet de spuigaten uitloopt natuurlijk @Alina: ook voor jou mijn persoonlijke felicitaties! Stom dat je je ziekjes voelt, maar voldoende rusten zal hopelijk voldoende zijn. Laat dat beebje maar mooi verder groeien hoor! @Eleni: ik duim zoooo hard mee voor jouw broer en schoonzus, ik hoop dat ze met de beste zorgen omringd worden en alles goed gaat komen. Kan me goed voorstellen dat je er heel erg door geraakt wordt, want natuurlijk gun je hen dat zo he.... Hoe is het voor de rest met jou? @Aylin: jij hebt ook even wat meer afstand genomen las ik, (een beetje zoals mij eigenlijk), maar het voelt idd wel een stuk relaxter denk ik he. Wat komt, dat komt! Bedankt dat je met me meeleeft! @Annie: jouw kluswekkertje loopt binnenkort af, hihi! Succes! Zo, nu heb ik hopelijk toch al wat meer mensen iets persoonlijks kunnen zeggen... Liefs, Sunnyke
Oh meid, ik hoop echt dat er volgende week duidelijk een hartje klopt. Het kan qua berekeningen een paar dagen achter lopen en dan hoef je het hartje nog niet te zien. Ik duim voor je! Ja, bij mij raar. Heb ik gister te horen gekregen dat ik schoon ben en heb nu ovulatiepijntjes. Heb net testen gedaan en zie in album, gewoon lichte streepjes.
Hoi Annie, Da's wel raar ja. Ben je zeker dat alle HCG weg is, want soms reageren ovutesten daar ook nog op heb ik gehoord. Heb je mss nog eens een zw-test gedaan? In ieder geval zijn de streepjes nog niet donker genoeg om er helemaal voor te gaan, dus je kan je krachten nog wat sparen Wij hebben trouwens steeds ovutesten gebruikt, en iedere keer dat ik dacht "nu moeten we", bleek dat ie een paar dagen later pas echt echt donker genoeg was, terwijl mijn ovulatiepijntjes dus die vorige dagen geweest waren. Zou wel niet weten wat ik zonder ovutesten moest beginnen, want aan die pijntjes kon ik het dus ook niet raden. Succes! Liefs, Sunnyke
Ik heb gister bloed af laten nemen om hcg te bepalen. Volgende week hoor ik meer. Maar ik heb 27 december en een week daarna nog een zw.test gedaan en waren echt super negatief. Ik weet dat ze nog niet dik genoeg zijn, maar ben gisteravond pas begonnen. Hoop niet dat ik hem gemist heb. Vanavond en morgen test ik weer en hoop dan dat sensi duidelijker is. Die vertrouw ik meer. Ik had vorige keren elke keer maar 1 dag een vette positieve test en dag daarna was hij al licht. Laatste keer heb ik hem voelen springen. Weet nog precies hoe laat het was. Werd die ronde ook zwanger, maar helaas mis gegaan.
Meiden, spoed, help.... Oud bloed, best veel. Donkerbruin tot zwart, kan dit nog goed gaan? Voor de duidelijkheid ws. direct na mk weer opnieuw zwanger geraakt, ben nog niet aan het einde van mijn normale cyclus.
Onee he! Ik heb echt geen idee. Kan het niet met een innesteling te maken hebben? Kunnen ook nog restjes van je mk zijn.
Tuurlijk! Fijn dat je gelijk kunt komen. Had ik echt niet verwacht. Heel veel succes! Ik duim voor je. Digiknuf
Morgenochtend urine testen, als de test positief is door naar de gyn. Als hij negatief is, afwachten. Dus.. afwachten .. bloed lijkt nu helder te worden. Huisarts vond het wel een heel apart verhaal. Het is absoluut niet uitgesloten dat ik daadwerkelijk weer zwanger ben, hij heeft er wel eens van gehoord maar nog nooit zelf in zijn praktijk meegemaakt. Daarom vindt hij het ook iets voor de gyn. Morgen om half 10 urine brengen dan kunnen ze gelijk testen en kan ik óf gelijk door óf afwachten thuis. Mijn man is gelijk uit zijn werk thuisgekomen en morgen blijft hij ook tot ik wat zekerheid heb. Nu ga ik op de bank en alles rustig even door mijn hoofd laten spelen. Ik heb wel besloten dat ik nu minstens twee rondes wacht voor ik weer opnieuw ga proberen. Ik laat nog wel weten hoe het afloopt.
Oh meid, ik hoop dat jij een wondertje bent en je beeb ook. Succes morgen. Hou me op de hoogte. Digiknuf
Hey dames, ik wil me ook hier bij dit clubje aanmelden, als dat mag. 23 dec. begon het met roze verlies, en ben ik naar het ziekenhuis geweest, daar zagen ze dat het vruchtzakje aan het loslaten was, en op 1e kerstdag ben ik het verloren. ik was 7.1wk zwanger. de week daarna een negatieve zwangerschaps test, en normaal heb ik een cyclus van 31 dagen en heb ik op dag 16 mijn ei. nu heb ik weer ovulatie testen gebruikt en heb ik gisteren mijn ei gehad. dus vrij laat. ik heb afgelopen dinsdag avond, gister ochtend en avond geklust. maak ik nu weer kans om zwanger te zijn? ik hoop dat ik me bij jullie clubje mag voegen. XXX Gusam
Welkom Gusam! De meeste meiden zijn alweer zwanger. Dus er is zeker hoop op een nieuwe zwangerschap! @Annie misschien toch een eisprong voor jou! @Sunneke ik ben er ook minder mee bezig en het gaat me goed af! Hopelijk gaat alles goed met je beebje. @Meagan sterkte meid wat een spanning.... @Lienie succes maandag hopelijk zit alles goed! @Eleni meid ik denk aan jou en je familie! Ik heb alweer positieve ovulatie testen gehad maar ik denk dat het in mijn geval nog niet positief genoeg is als ik ze vergelijk met vorige positieve testen!
ik moet zeggen dat de meiden die hier na hun miskraam kletste hier er allemaal gelijk voor gingen en niemand raakte zwanger gelijk. meagan zou de eerst zijn
ohh maar dat is een goed teken toch... bij mij zag die alleen bloed .. maar dat was ook niet duidelijk. bij mij namen de symtomen ook af en een week later nam het weer toe en niet zo'n klein beetje ook... ik voel me echt beroerd.... zo erg kan ik me niet herrinneren van de vorige keer.... toen begon het ook pas met 8weken.... als het mis is heeft mijn lijf het nog niet door in iedergeval.... ik ben al 2 dagen thuis en heb zoon lief toch naar mijn schoonmoeder gebracht.. om 12 slaap ik een uur en om 15.00 tot 17.30 weer. ik wordt misselijk wakker... pfffffff was dit even vergeten.... ik weet dat ik niet mag zeuren als ik zwanger ben maar ik wil gewoon even klagen... ik wilde persee een 2e en ik wist dat ik heel blij zou zijn als het gelukt was.. en nu ben ik helemaal niet blij.... voel me echt down... stom he! mischien inderdaad omdat ik niet eens weet of het goed zit.. ik hoop dat maandag alles veranderd...ik vind dat je ook verlof moet krijgen als je net zwanger bent...hihihi ik moet volhouden als het goed zit is het waarschijnlijk na 12 weken over. en bruis je van de energie.. ha diktoen wel in iedergeval..
Hey, @Lieni: oei, inderdaad niet leuk als je je zo beroerd voelt he, en ik denk eerlijk gezegd dat die onzekerheid je nog wat extra lusteloos maakt... Ik zal heel erg voor je duimen dat je maandag het verlossende goede nieuws krijgt hoor! Ik ben sinds woensdag thuis, ik was zodanig overstuur dat de dokter me vrijaf heeft gegeven voor deze week. Vandaag heb ik ook krampjes en verlies ik precies nog meer van dat stom bruin spul, pfff ik kan er echt razend van worden. Als het niet goed zit, wil ik liever dat het onmiddellijk dan ook stopt. Ik heb gewoon een slecht voorgevoel, heb absoluut geen enkel symptoom meer, en op dit moment zou ik nog willen dat ik die had, zucht. Gisteren kreeg ik de uitslag van mijn bloed: HCG was 20000, de HA zei dat ik er vrij gerust in mocht zijn dat het in orde was, maar hoe kan die dat nou zeggen? Ik heb dus woensdag mijn bloed laten nemen, toen begon het bruinverlies net, wie weet is mijn HCG ondertussen al gezakt omdat ik niks meer voel of zo? Dus het heeft me niet echt kunnen opbeuren vrees ik... Ik zal toch tot woensdag moeten wachen om te kijken wat er gebeurd is, pfff heb er wel echt even genoeg van. (heel erg sorry voor mijn gezeur trouwens, ben in een downstemming, maar wil jou natuurlijk niet nog meer onderuit halen hoor ) Liefs, Sunnyke
Dank je wel meid! Met mij gaat het eigenlijk wel goed! We zijn niet meer bezig met zwanger worden (vriendlief en ik). In de eerste instantie zou ik hier ook helemaal weg blijven, maar ik ben er achter dat hier meeschrijven niet van invloed is op hoe ik met het zwanger worden omga. We hebben het echt op een laag pitje staan. Maar ondertussen blijf ik enorm nieuwsgierig naar jullie allemaal...dus vandaar dat ik hier nog wel af en toe te vinden zal zijn Wel hebben mijn vriend en ik de afspraak gemaakt dat, als wij volgend jaar niet zwanger zijn geworden (want we blijven het zonder voorbehoedsmid. doen; alleen ik ga niks meer uitrekenen en gewoon vrijen wanneer ik/wij zin hebben.), dan gaan we een afspraak maken voor vruchtbaarheidsonderzoeken. Ik heb zo het flauwe vermoeden dat een van ons verminderd vruchtbaar is. Maar ja, Only time will tell! Meis, ik hoop zo ontzettend dat je kleintje het goed maakt. Ik blijf voor jou duimendraaien! Wat een nare periode toch weer zo! @Meagan: Het hele verhaal waarom anna vissi dat nummer heeft gezongen weet ik niet. Maar gezien de tekst lijkt het mij dat ze iemand, genaamd Eleni, verloren heeft. Het is mijn lijflied omdat ik het mee heb gekregen van mijn Griekse oma op het moment dat ik emigreerde naar Nederland (toen was ik 11 jaar). In het refrein wordt ook gezongen 'Waar je ook naartoe gaat, ik hoop dat je gelukkig wordt'....en dat is wat omalief mij mee wilde geven. Hoe is het nu met jou meis? Nog bruinverlies? Ik zoop dat het vals alarm is! Annie: Hoe is het met jou? Alweer aan het klussen geslagen? Aan de zwangeren: DIKKE KNUF! Aylin: Voor jou ook een dikke knuf (mis het praten met je wel hoor ) Mijn schoonzusje ligt nogsteeds in het ziekenhuis. Er is geen verbetering maar ook geen verslechtering van haar situatie. Het enige goede nieuws is dat Regina (mijn nichtje) nogsteeds in de baarmoeder zit! En we hopen natuurlijk dat ze daar nog lang mag blijven zitten. Iedereen ontzettend bedankt voor het meeleven. Volgens mij helpt het Liefs Eleni
@Eleni meid ik mis het kletsen met jou ook hoor! Maar ook wij hebben het zwanger worden op een laag pitje gezet! Ik ben ook zeer nieuwsgierig hoe het met de meiden hier verloopt. Ik hoop dat jullie zwanger raken en dat het totaal een verassing zal zijn! Verder blijf ik duimen en hopen dat het allemaal goed komt met Regina!!! Iedere dag langer is er weer 1 onthoud dat goed meid.