Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Heej meiden,

@ Leini, maandag mag je alweer , is toch snel gegaan he ? Voor mijn gevoel dan, voor jou gevoel niet denk ik, ik zit ook nog steeds als een gek te duimen voor je dat alles gewoon goed zit.

@ Eleni, noudas al wel weer beter nieuws, dat alles nog hetzelfde is en net wat Aylin zegt elke dag is er 1, zal nog weleen aantal kaarsjes voor haar branden.

@ Aylin, fijn dat het met jou ook goed gaat meid.

@ Sunnyke, ook voor jou hoop ik natuurlijk dat het gewoon goed zit.

@ meagan ,hoop dat jij ook duidelijkheid krijgt.

@ Gusam welkom, en ik ben 1 van de gelukkige zwangere.

@ all, voor jullie allemaal een hele dikke knuffel ! :D

2. Gusam

Gusam Niet meer actief

Meiden die weer zwanger zijn gefeliciteerd.
    ik ben benieuwt of het deze ronde raak is bij mij.
    ik vind het alleen moeilijk om te kijken wanneer ik kan testen. heb woensdag/donderdag mijn ei gehad, dus mijn banner klopt niet helemaal.

het enige wat ik kan doen is afwachten.
    mijn excusses als ik nog niet op jullie allemaal kan reageren, omdatik nog niet alles gelezen heb.

XXX Gusam

3. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    @Eleni Ik doe het wel even in een pb, uitleggen waar het liedje over gaat.

Meiden, ik was waarschijnlijk helemaal nog niet schoon, raakte waarschijnlijk weefsel ofzo kwijt. Ben bij de huisarts geweest en die wil me doorsturen als ik nu fikse buikpijn of verhoging krijg. Vooralsnog voelt het exact zo als de 29e alleen vloei ik nu veel meer. De positieve test kan hij niet verklaren en hij sluit daarom nu niets uit.

Ik las een opmerking over dat ik de eerste zou zijn die gelijk weer zwanger is geraakt, dat is absoluut niet waar. Hier op het forum ben ik er al 4 tegen gekomen ;)

4. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    klopt maar ik bedoelde sinds de periode dat ik hier mee praat (augustus) in deze topic. bedoelde er meer mee te zeggen dat de kans klein is en niet onmogelijk.
    de helft van de meiden gingen er gelijk voor en de andere niet maar niemand raakte zwanger... het duurde hier overigens erg lang.... maar goed de toon is gezet en de rest volgt met zwanger worden...

joyce heb je nog wel duimen over? hahahahaha..
    sunnyke ik hoop ook voor jouw dat het goed zit. ik heb het volste vertrouwen erin. balen he dat het niet gewoon goed en duidelijk is nu... geeft wel een donkere wolk tussen die roze wolken...
    maargoed wie weet dragen we allebei wondertjes bij ons...

Eleni@ ik brand weer een kaarsje..... mijn vriendin heeft een maand in het ziekenhuis plat gelegen maar ze hebben het kindje er wel in gehouden... dus wie weet ...

5. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    @Lieni, sorry ik begreep het verkeerd!

Ik neem nu trouwens even afstand en jullie zien mij wel weer terug als ik minstens 3 maanden geen druppel bloed heb gezien ;)

Allemaal heel veel succes en voor ze zwangeren : Zet wat moois op deze wereld!

6. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ leinie ja hoor, ze zijn alleen blauw :D

Ik heb vandaag weer ff een twijfeldag :D ,maar komt wel weer goed.

Ben benieuwd naar maandag.

7. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Oh meissie,
    Schrijf net in topic bij miskraam om te vragen hoe alles is gegaan gisteren.
    Wat vreemd joh dat je een positieve test had en daarvoor al negatief was geweest.
    Ik heb ook inderdaad vaker gelezen dat er meiden gelijk weer zwanger waren.
    Bij mij zal dit niet het geval zijn. Die ovutesten hebben mij denk ik gefopt en de buikpijn zal ook wel overtollig weefsel zijn wat er nog uit moet.
    Ik wens je heel veel sterkte.

8. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Wow, erg rustig hier!
    Hahaha!

Hier weer wat beter..
    Voelde me zo ellendig, zo ziek!
    Maarja, geen koorts en verhoging meer.
    Alleen nog heel erg verkouden.
    Verder.. Nog steeds geen zwangerschapskwaaltjes!

Dames, fijne zondag nog en een knuffel voor jullie!

9. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    @Annie,

Het gekke is dat ik van vriendinnen hoorde dat je buik 3 dagen na een miskraam niet meer gezwollen is.. die van mij werd alleen maar dikker. Nu, sinds gisteren (3 dagen sinds de bloeding) is alles weg en pas ik al mijn broeken weer. Het lijkt er op dat ik gewoon 17 dagen heb gedaan over die miskraam. Die ultra test van mat care vind dus wel elk spoortje HCG ;)

Ik ga écht pas testen als ik 3 maanden geen bloed zie.

10. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ Alina, hier ook nog steeds bijna geen kwaaltjes hoor.

Wel fijn dat het weer wat beter met je gaat, zie dat je 6-2 al mag voor een echo spannend, ik heb alleen nog de afspraak staan voor de intake en daarna kan ik pas een afspraak maken voor de echo, kan haast niet wachten.

@ lieni, ben ook benieuwd naar jou echo vandaag.

11. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    hello ladies..

@Annie.. oeh spannend meid.. klusssseeeeeehhhh... en ik was ook meteen weer zwanger.. dus t kan wel degelijk....

@Meagan.. ik heb ook na mk in december eerst nog negatieve test gehad 3 dgn na vloeien. weer 4 dgn later positieve test weer een week later negatieve test.. nu (viel manlief op gister) is mijn buik ook veel dikker, broeken zitten strakker en ben 2 kg aangekomen.. dusssss.. had ie nu zijn mond maar gehouden, want nu ga ik weer twijfelen..

ach de feiten liegen er niet om. vloeien, negatieve testen, niet moe, niet misselijk, geen zere boobies..

eigenlijk het enige is ene volle haarbos, dikkere buik en moeilijke ontlasting.. verder voel ik me niet zwanger dus zal t ook wel niet zijn. mijn nod (heb mijnlangste cyclus van 35 dgn maar aangehouden envolgens mij netjes op tijd mijn ei(eiwitafscheiding) gehad. als ik dus niet ongi wordt ga ik de vk wel weer bellen.. Eipijn heb ik dan weer niet gehad, maar volgens de dames hier is eiwit toch echt ten tijde van je eisprong...of het rekbaar was weet ik niet hoor.. niet op gelet.. heb nog wel afscheiding, maar laat het voor wat het is....

om de buik kan ik niet heen.. die was altijd.. zeker als ik m in houd helemaal plat. dat is ie niet meer.. zeker teveel gesnaait afgelopen week.. en de vla smaakt raar..whahahahaha.. maar verder nergens last van..

nou ja.. ik heb er geen last van..ben er nuchter onder en vind t allemaal wel best.. verwacht gewoon mijn ongi.. dat kan gewoon niet anders...
    mijn instinct schakel ik gewoon uit! die doet even niet meer mee..whahahhaaha...

zie dat het met Lieni nog steeds goed gaa.. SUPER

en de rest ook.. vasthouden he....

Dikke knuffel..

12. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    en die kwaaltjes kunnen iig niet zijn van deze cyclus want er is niet geklust...hihihihi

13. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    Ik heb wel een verklaring voor de kwaaltjes zoals misselijkheid bij mij, als er nog iets achter is gebleven gaat je baarmoeder natuurlijk flink werken en dat is best iets om misselijk door te worden ;) Haar vasthouden doe je tot zo'n (pin mij er niet op vast) 4 maanden na je bevaling, dus lijkt het mij best aannemelijk dat het na een miskraam ook nog wel even vastgehouden wordt? Ik verlies ook totaal geen haren terwijl ik normaal behoorlijk wat kwijtraak op een dag.

Stomme testen ;) Je raakt er helemaal door van slag.

14. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    helemaal mee eens meagan.. dat haar gebeuren is bij mij wel wat anders.. dat is pas sinds een week zo.. als ik nu nog zwanger zou zijn zou ik 8 wk zijn..dan zou ik toch wel wat meer moeten merken dach tik zo.. ik vind t best.. geloof er al heel lang niet meer in.. had ik nou maar nooit die echo van vorige week afgezegd..pfff....

nou ja.. tis best zo...

15. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    Ik moet ook zeggen dat ik mij voor het eerst sinds de 29e December weer "normaal" voel. Heerlijk mijn platte buik weer terug en ik krijg ook weer écht zin in een zwaar romantische avond :) Ik voel me eigenlijk hartstikke goed nu en dat lucht op!

Over je haar, ik hield tijdens mijn zwangerschappen in de eerste weken ook nooit haar vast, dat begon echt pas met een week of 6/8. Dat weet ik nog goed want het was altijd een verschijnsel en zorgde er dan wel voor dat ik ging testen.

16. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    oh nou dat klinkt euh.. sja.. wat moet ik er van zeggen.. ik heb al zoveel negatieve testen gezien dat ik niet nog een keer naar de drogist ga...

mocht t onverhoopt toch op een rare manier zo zijn dan zie ik dat vanzelf een keer bij een echo..
    voordeel..ben dan meteen die rotweken voorbij...whahaha...maar tis hier net zo hoor.. dan zou deze zwangerschap zo afwijken van de andere 3.. kan weet ik wel, maar toch... zoveel verschil zal er wel neit inzitten..

ik ga an de poets...

17. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    Hey dames,

Vanmorgen echo gehad en er is geen hartactie te zien...
    probleem is nu inderdaad de vakantie.. hij voorspeld dat het weer niet goed los laat.
    dan moet ik vanuit de vakantie terug komen.
    dus nu kan hij woensdag currateren en moet ik de vakantie uitstellen..
    prima is goed.......heb ik keus..? nee ! daarom....

einde Droom.... einde zwangerschap... weer een vlindertje erbij....SNIK!

vanmorgen werd ik helemaal gek! nu ben ik verdoofd.. dit kon er ook nog wel bij...

18. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    Verdorie, wat is het leven toch ook oneerlijk :(
    Heel veel sterkte.

19. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ah nee Lieni, had nog zo'n goede hoop voor je meid.

Dit is echt k*t ,zo 2 keer achter elkaar en dan ook je vakantie nog uitstellen....

20. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Lienie meid wat een rot nieuws...

Ik kreeg ook te horen dat het waarschijnlijk niet goed was voor onze vakantie. Mocht wel op vakantie maar als het bloeden zou beginnen moest ik naar een ziekenhuis in het buitenland gaan zei de gyn. Verdorie meid ik leef met je mee...Wat een kl##@@$$%%te bericht...Doe rustig aan.

Ik voelde me vandaag een beetje vreemd eigenlijk hetzelfde gevoel als eerder voor mijn ei. Dus heb een ovulatietestje gedaan en deze was positief. Voor de zekerheid nog een clearblue digitale ovulatie test erna gedaan en deze gaf een :). Het zou wel fijn zijn als mijn eitje springt zit pas op dag 18.

Deel Deze Pagina