och lieni.. neeeeeeeeej toch.. had zo veel goede hoop... meid ontzettend veel sterkte..... *traant even mee* hele dikke knufel...
Oh Lieni, wat k*t voor je. Ik had nog goede hoop voor je. Heel veel sterkte meis, ik leef met je mee! Knuf
Hey, @Lieni: ik vind het zoooo ontzettend jammer voor je, echt waar... hoedanook, je hoopt altijd nog op iets he als je naar die echo gaat... En nu komt heel dat circus er weer achteraan, is wel het laatste waar je nog behoefte aan hebt... Ik heb mijn vorige vruchtje ook niet zelf verloren, na 3 weken èn druppels èn vaginale tabletten dan gelukkig eindelijk toch wel. Ik vond het een hel, zeker de tijd die eroverheen ging. Ik kon niet beginnen "rouwen" totdat het echt helemaal voorbij was. Jouw vakantie gaat denk ik toch niet meer gezellig en ontspannen worden op deze manier . Dit is weer een hele moeilijke en lastige tijd, maar ik wens je heel veel sterkte samen met je partner. Ook dit kom je door meid. Dikke knuffel Ik heb voor mezelf besloten dat als ik woensdag ook slecht nieuws krijg, ik meteen ga vragen naar die vaginale tabletten. Ik wil echt niet meer zolang wachten op wat toch niet meer is, daar ga ik geestelijk aan kapot. Ik persoonlijk kan dat er echt niet meer bijhebben. HET IS GEWOON NIET EERLIJK! Liefs, Sunnyke
Sunneke ik hoop voor jou dat het allemaal goed uitpakt. Met mijn ma hielden ze mij ook zo lang aan het lijntje. Wachten, wachten en nog is wachten. Ik had ook zoiets van plan nou maar de curettage dan is het achter de rug! Het is idd erg oneerlijk! Eleni hoe gaat het met je schoonzusje???
@ sunnyke, ik hoop voor jou dat het wel goed zit, het kan toch niet zo gaan, iemand moet toch een goede zwangerschap hebben, hmmm.... Mijn hoop wordt hier steeds minder, al ga ik er wel vanuit dat het bij mij goed zit, maar toch........ En ik vraag me ook af hoe het met eleni der nichtje gaat.
Hoi, @Joyce: niet te negatief denken hoor meid, er is geen enkele reden om te denken dat het bij jou ook mis zou zijn, dit is gewoon dikke pech voor twee van ons clubje... @Lieni: hoe gaat het met je? Dikke knuffel @iedereen: bedankt om me positieve energie te sturen, morgen zal ik het weten he... Liefs, Sunnyke
LIENIE: Neeee.... Meid, ik vind het echt zooo sneu voor je! Weet niet wat ik je zeggen moet. Dit is gewoon kut! Wat valt er verder ook te zeggen, behalve heel veel sterkte! En praat erover met je vriend/man als je daar behoefte aan hebt. Dikke knuffel voor jou! ELENI: Hoe is het met je schoonzusje? Zit het kindje nog veilig in de baarmoeder? AYLIN: Eisprong? Jeeh! Klussen maar! Zou je NOD dan ook eerder zijn, of niet? JOYCE: Als ik lees over Lieni vind ik het ook weer nóg enger! Zo'n miskraam hakt er goed in.. Toch heb ik ook het gevoel dat het wel goed zit. Of nou ja, ik kan bijna niet geloven dat het 2x zou misgaan.. Naief? Misschien wel. Want het kan wel meerdere keren achter elkaar.. (trouwens al wel de laatste 2 dagen ochtendmisselijk en moeeee...)
goedemorgen! Ik was naar ziekenhuis geweest en toen was er geen hartactie.. dus toen ben ik week later nog een keer geweest voor inwendige echo en toen was er niet meer dan een beetje weefsel.. dus zat bij mij ook niet goed.. ik heb toen afgesproken nog 2 weken te wachten of de mk van zelf zou komen.. maar die zelfde dag toen ik rustig thuis was besloot ik dat ik niet wilde wachten en heb ik de volgende dag tabletten kunnen halen.. deze heb ik afgelopen weekend ingenomen en dus een mk gehad.. Nu Heb ik nog steeds bloedverlies en morgen een echo om te kijken of alles af is gekomen.. als dit zo is ga ik vragen wanneer we weer kunnen beginnen.. als de gyn zegt dat het kan gaan we er gelijk weer voor.. het lijkt me in ieder geval wel fijn om met jullie mee te kletsen als jullie dat alle oke vinden.. Liefs suus
Hoi meiden, Als eerste: Linie: Neee..... Dit vindt ik zo verschrikkelijk om te lezen! Ik had nog zo gehoopt voor je... Wat vreselijk onneerlijk is dit weer... en dat zo snel na elkaar! bah bah bah! :-x Meissie...ik denk aan je...... Suus: (Helaas) welkom hier! Tuurlijk mag je hier meekletsen meid... sterkte nog met je verlies Meagan: Ik lees in je onderschrift dat het bloedverlies heeft doorgezet... Bah, sterkte hoor! Annie: Hoe is het nu met jou? Aylin: FIJN Je eitje! Hup hup...klus klus! Aan de zwangeren: Hoe voelen jullie je? Hoop goed en hoop dat jullie nu ook een positieve zwangerschap ervaren! Ik blijf voor jullie duimen dat het goed gaat....op naar de eerste 12 weken doorkomen met een gezond beebje! Over mijn schoonzusje: Nog geen nieuws. Maar geen nieuws beschouw ik als goed nieuws. Kleine Regina zit nog in de baarmoeder. Wel hebben we van famillie vernomen dat de bruiloft definitief niet doorgaat volgende maand. Dat is héél jammer, maar de gezondheid van mijn schoonzusje en Regina gaat natuurlijk voor! Mijn hoop dat Regina het gaat reddan wordt steeds groter... Liefs, Eleni
Hallo lieve meiden, Ook hier weer even een berichtje van mij. @Suus welkom meid en sterkte met je verlies. Wij weten allemaal hoe jij je voelt. Hopelijk ben je snel weer zwanger. Zoals je ziet zijn er meer dames hier die dat zijn. @Alina bij de zwangerschap van mijn dochter voelde ik ook niets. Alleen een beetje moe, lichtelijk misselijk en jeukende tepels meer niet! Dus geen kwaaltjes hoeft niets te zeggen. Toen ik ongeveer 16 weken zwanger was kreeg ik pas last van kwaaltjes. Ja mijn ei komt eraan vandaag een negatieve test dus waarschijnlijk gaat morgen mijn temp omhoog. Vorige maand was mijn ei pas op dag 27 dus gelukkig is mijn cyclus nu een week korter! @Eleni gezellig meid dat je er ook weer even bent! En wat fijn om te horen dat Regina nog lekker warm bij haar mama zit! Zoals ik al zei iedere dag is er weer 1 gewonnen! Ik ga er ook vanuit dat alles goed komt! @All voor alle meiden met nare berichten heel veel sterkte ik vind het zo triest dat het zo moet lopen... Bah meiden het is idd niet leuk! Wij hebben de laatste dagen goed geklust. Vandaag denk ik ook nog een keertje We zien wel ben iig blij dat mijn eitje een weekje eerder is!
Hoi meiden, hier dan het verlossende nieuws van mijn echo: HET IS GOED! Ik ben nog altijd perplex, want was er zo vanuit gegaan dat dit het einde ging zijn, wist gewoon niet wat ik hoorde en zag toen de gyn zei "mooi, dat hartje klopt goed"! Pfffffff, wat een stress valt er nu even van mijn schouders af zeg.... Alleen vind ik het nu dubbel zo moeilijk voor jou Lieni meid . Ik had zo gehoopt dat we hier allemaal zo doorheen konden... Nog eens een hele dikke knuffel he... De gyn heeft me nu medicatie voorgeschreven die blijkbaar gegeven wordt om herhaalde miskramen te voorkomen (Utrogestan). Blijkbaar zit daar progesteron in, een hormoon dat je lichaam normaal ook zou moeten aanmaken als je zwanger bent. Ben dadelijk bij de apotheek binnengespurt om 5 min voor sluitingsuur om het te halen, want zet nu echt alles op alles om goed voor beebje te zorgen Hopelijk geeft mijn verhaal hoop aan alle dames hier die toch met onzekerheid en twijfels zitten. Pas op, ik ga nog veel onzekere momenten hebben hoor, want gerust ben je toch pas wanneer je kleintje er eindelijk is denk ik. De gyn heeft me teruggezet naar 6weken en 2 dagen. Ik dacht dus zelf 7 weken. Over 2 weken mag ik terug een echo. Spannend! @Alina: niet teveel achter de kwaaltjes zoeken of roepen meid, zoals je weet, heb ik momenteel nergens echt meer last van, en toch zit het goed, dus... Mijn gyn zei trouwens dat je hormoonschommelingen kunt hebben, waardoor je je een tijdje goed kunt voelen, en dan opeens weer heel slecht, dus niet te snel panikeren @Suus: heel erg welkom hier, maar natuurlijk heel jammer dat het jullie ook nog niet gegund was. Je kan hier zeker terecht voor een troostend woordje of een luisterend oor he, dus schrijf het van je af hoor... Sterkte... @Meagan: hoe is het nu met jou? @Annie: alles goed? @Aylin: hihi, de kluskoorts heeft toegeslagen! Leuk om te horen dat je cyclus er terug korter begint uit te zien, dat is al heel wat he! @Eleni: dat is idd hoopgevend nieuws, dat Regina zich nog fijn genesteld heeft bij haar mama. Elke dag erbij is een sprankje hoop meer natuurlijk, en we blijven duimen hoor! Liefs van een superopgeluchte en happy Sunnyke
@Sunnyke Wat ontzettend goed! Ik ben zo blij voor je! Wie weet kunnen we nu één voor één klopende hartjes tegemoet zien, ik heb er een goed gevoel bij wat jou betreft! Met mij gaat het wel hoor, enorm opgelucht dat ik nu alles echt kwijt ben. Plots was mijn buik weg na 20 dagen. Ik voel me goed en we gaan vol goede moed aan de klus.. maar niet bewust, ik hou niets bij en wacht met testen tot ik 3 maanden geen bloed zie Al het bloed wat ik zie schuif ik af op een menstruatie, dan maak ik het mezelf niet zo moeilijk.. hoop ik. Ik hou je in de gaten hoor
Sunneke wat een goed nieuws meid! Ik ben echt heel blij voor je! Ik ben idd blij met een kortere cyclus als het goed is springt mijn ei vandaag of morgen. Had iig vandaag nog een smiley op de clearblue digitale test omdat ik twijfelde aan mijn sensitest en matcare testen. Dus vanavond weer lekker klussen. Heb door die testen van Sensitest en Matcare steeds mijn ei gemist omdat ik twijfelde of ze nou positief waren of niet. Dus hopelijk heeft onze klus marathon vruchten afgeworpen @Meagan wel fijn dat je nu weet waar je aan toe bent. Onzekerheid is heel vervelend!
Hoi meiden, @Elini: Fijn dat je nichtje nog in de buik van je schoonzus zit. Hoop dat ze het zo lang mogelijk kan volhouden! @Aylin: Ik snap ook mijn sensitest niet, maar zal een beetje verstoord zijn door mijn miskraam. Ik had afgelopen donderdag echt ovulatiepijntjes, dus deed een test. Hele lichte streep. Kv best duidelijk. Dag erna kv weer duidelijk en sensitest bijna niets. Heel vreemd. Kan niet door mijn hcg komen, want is uit mijn lichaam. Gynaecoloog zegt dat mijn eisprong heel goed mogelijk was. Afwachten of ik zondag of maandag ongi word. Dan zou het kloppen. @Sunnyke: Oh meid, wat fijn om zulk goed nieuws te horen. Nu lekker proberen te genieten. @Meagan: Ben blij dat het iets beter met je gaat. Misschien wel goed om er niet al te veel mee bezig te zijn. @alle anderen: hopelijk snel een positieve test!
Ik heb eer gister en vandaag een Sensitest test gehad waarvan ik twijfelde of hij positief was. Hij was iets lichter dan de controle lijn dus twijfelde of hij nou positief was of niet. Heb daarom ook een Clearblue digitale test gedaan en die gaf een smiley aan. Daarom vind ik de testen van Sensitest niet altijd even duidelijk. Ik dacht namelijk dat je echt een knal test moest hebben of zeker een even donkere lijn als de controle lijn? Gister heb ik wel 2 knal testen gehad en een smiley. Maar ja we klussen gewoon vrolijk verder. Na mijn curettage heb ik trouwens mijn ei al op dag 9 gehad. Dus het kan goed kloppen dat je eitje er aan komt!
Heej meiden , ben er ook weer ff @ Sunnyke Gefeliciteerd meid Gelukkig maar, fijn zeg dat het hartje gewoon klopt. @ Eleni, ok fijn , dat het nog goed gaat met je nichtje, komt ook gewoon goed. @ Alina, ja hier ook weinig kwaaltjes, s'ochtends beetje misselijk, heb wel sinds gisteren een beetje last van mijn borsten ze zijn een stuk gevoeliger geworden en volgens mij al aardig gegroeid.En verder ja moe idd en verder niks. Maar heb nooit zoveel last van kwaaltjes, meestal hetzelfde als nu. Had vannacht gewoon gedroomd dat ik bloed verloor hmmmm.......... misschien bern ik er iets teveel mee bezig dat het mis zou kunnen gaan, ik weet t niet , normaal denk ik altijd dat dromen een betekenis hebben, maar deze wil ik niet geloven, moet er wel bij zeggen dat ik in mijn droom nog zei dat het gewoon goed zat, dus weet niet precies wat ik ervan moet denken. @ Aylin, hoop ook dat je klusmarathon zijn vruchten heeft afgeworpen @ de rest hoop voor jullie natuurlijk ook dat jullie snel weer zwanger mogen zijn.
Hai meiden, @ Sunnyke: Wat ontzettend fijn dat je het hartje van jou kindje hebt mogen horen!! Super! van harte gefeliciteerd!! Op naar jullie kleine wondertje ... Geniet er lekker van meis, het is je gegund! Voor de rest heb ik eigenlijk niet veel te melden! Ik hang vooral rond in de lounge als ik mij verveel! Wel heb ik een leuke actie ondernomen, ik heb mij aangemeld voor de eenjarige SPW3 opleiding! Ik mag over twee weken beginnen met school in Rotterdam en heb ook al stage gevonden op een kinderdagverblijf! Ben altijd al leergierig geweest...dus dit papiertje erbij mag ook wel! Wel leuk weer zo'n nieuwe uitdaging! Op de opening van de kroeg moeten we nog steeds wachten... maar ik kan vriendlief in mijn vrije tijd wel helpen want ik hoef maar 24 uur stage te lopen! Als ik het werk heel leuk vindt (KDV) wil ik misschien ook wel een eigen kleinschalig bedrijfje opzetten. Maar dat ligt nog ver in de toekomst! Eerst maar een kijken of ik wel het papiertje ga halen! Ondernemend vrouwtje hier dus.... Het is gelijk wel een drastische stap die ik heb gezet, want nu is het niet de bedoeling om zwanger te raken . Maar na alle ellende en teleurstellingen van het afgelopen jaar vind ik het heel eerlijk gezegd ook niet heel erg. Ik heb een soort angst ontwikkeld voor zwanger worden. Ook omdat ik nu weer zie wat er met mijn broer gebeurd.... Ik zie en heb gemerkt dat het niet over rozen gaat...en al is mijn kinderwens enorm groot...ik trek het niet om nogmaals verdriet te ervaren om dit! Ik denk maar zo, wat is een jaartje nou op mijn leven? Mijn andere dromen zijn net zo groot en belangrijk....mijn kindje komt er heus wel...alleen iets later dan dat ik in de eerste instantie gepland had! Pff, weer een heel verhaal geworden! Hoop dat het met iedereen goed gaat! Liefs Eleni
@Eleni, ik heb 3 kinderen op deze wereld gezet (de oudste kwam gratis met mijn man mee ) en voor elke zwangerschap had ik een miskraam. In totaal ben ik nu 7 maal zwanger geweest en ook al ging het niet over rozen en heb ik veel verdriet en pijn gehad... mijn jongens zijn mij zo vreselijk dierbaar dat ik het er écht voor over heb gehad. Vaak denk ik.. als ik geen miskramen had gehad, had ik deze 3 schatten waarschijnlijk ook niet gehad. Er zat misschien iets niet goed en nu heb ik van die perfecte kereltjes. Dat zwanger worden/zijn niet over rozen gaat is gewoon waar, maar als je er eenmaal eentje hebt.. dan staat de wereld op dat moment stil en geniet je dubbel. Ik vind het wel mooi van je hoor dat je nu een hele andere kant op kijkt, even afstand nemen is niet erg! Een jaar is niet zo erg als je nog zo jong bent! Ik kan helaas niet zo lang wachten, ik had mij ooit voorgenomen om na mijn 30e geen kinderen meer te krijgen en dat was ook gelukt. Dit kwam allemaal geheel onverwachts en nu wil ik het toch nog zo graag maar dan wel voor mijn 35e
Hallo dames, Ook even een berichtje van mij. @Eleni ik ben momenteel ook bezig met een andere baan. Ik heb maandag een gesprek voor een functie als bemiddelaar/trainer voor mensen die moeten re-integreren op de arbeidsmarkt. Ik ben nu personeel adviseur/recruiter en wilde al heel lang op zoek naar wat anders. Wel vrijen we zonder voorbehoedsmiddelen. En we hebben nu ook op de vruchtbare dagen gevreeën. Maar ben er verder niet meer zo mee bezig als voorheen. Mocht ik zwanger raken zie ik wel weer hoe het gaat. Je kan toch niks plannen. Ik snap je angst wel hoor. Ik ervaar het zwanger zijn ook heel dubbel. Aan de ene kant erg verdrietig aan de andere kant ontzettend mooi! Ik heb ook 2 missed abortions gehad en je vergeet het nooit meer. Maar het is een verstandige keuze. Je bent idd nog jong dus een beebje komt er zeker voor jullie. Daar ben ik heilig van overtuigd meid! En waarschijnlijk wanneer je het niet verwacht Mijn zusje heeft ook Spw gedaan en werkt nu ook op een KDV. Ze heeft het heel erg naar haar zin. Dus een goede keus meid. Hier zijn de vruchtbare dagen voorbij...dus afwachten. Ach we zien wel