Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    hey meiden, ik heb vandaag heel klein beetje bloed verlies, hopen dat het door bij blijft, maar ben er bang voor. Ach het is wel positief dat mijn cyclus dan weer normaal is. Trees veel sterkte.

2. Trees

Trees Niet meer actief

Na een nacht goed slapen heb ik gelukkig weer wat positiviteit in mijn kop. Vandaag is mijn nod en ik voel in ieder geval dat ik vandaag niet ongesteld ga worden. Dat beschouw ik alvast als het eerste positieve teken :D Ik heb met mijn lieve mannetje afgesproken dat we proberen positief erin te staan en dat we elkaar hierin gaan steunen. Zal ik zomaar eens een mooie banner uitzoeken om al deze positiviteit te ondersteunen!

Thura ik ga keihard voor je duimen en ik heb de ooievaar als doorgestuurd naar de landingsbaan op jullie uitbouw. Staan de kerstlampjes al aan ;)

Mieke ongelooflijk kl&%e dat je waarschijnlijk ongesteld gaat worden. Ik hoop dat je hierna een mooie vruchtbare ronde tegemoet gaat!

3. olivia79

olivia79 Lid

20 feb 2008
    94
    0
    0
    Hoi Meiden!

Allereerst: Trees, ik wil je toch alvast een klein beetje feliciteren hoor! Wat een goed nieuws! Ik begrijp het wel hoor, dat je nog niet helemaal uitbundig durft te zijn! Maar het hele goeie begin is er! :D

@sterretje: hoe is het met de vlekken? Ik kan je helaas ook niet helpen, ik heb ze niet gehad. Misschien een zonneallergie? Dat krijg je heel makkelijk als je zwanger bent. Misschien een soort nasleep ervan? Hoe is het verder?

@Kimmetje:probeer positief te blijven hoor! Al is het soms erg lastig, ik weet het! Sterkte ermee. Ik hoop dat het snel goed raak is voor je!

Hier ook nog even een update:
    Ben vrijdag naar de gyn geweest. Heb zeker weten een miskraam gehad (maar ja, dat wist ik zelf eigenlijk ook wel). Alles is weg nu en zelfs het bloeden is helemaal gestopt! We hoeven nu niet verder met de onderzoeken (daar zagen we erg tegenop!) het bewijs is geleverd. Ik kan zwanger worden, dus met mij is niets mis en de uitslag van het sperma onderzoek was ook heel goed! Wij hebben waarschijnlijk elke keer pech gehad! Eigenlijk alleen maar positief dus!

Vraagje: gisteren is het bloed- en bruinverlies opgehouden, kan ik dan nu al mn ei hebben? :confused: Heb nl slijmverlies en last van mn eierstokken.
    Volgens de gyn ben ik deze maand extra vruchtbaar en was er geen reden om er niet verder mee te gaan. Dus wij zijn er klaar voor! :D

Liefs Olivia

4. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

23 mrt 2008
    693
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Hulpverlener
    Noord-Groningen
    Helemaal geweldig zeg, gefeliciteerd. Goed dat je probeert positief te zijn, knap vind ik dat ook van je!:D

Hier gaat het zijn gangetje, ik sukkel nog steeds wat voort. Deze week waarschijnlijk bloeduitslag.

En, ik ben een paar dagen over tijd. :D Enerzijds denk ik, de ongesteldheid kan gerust nog komen, anderzijds was ik de laatste maanden erg regelmatig ongesteld, op de dag nauwkeurig, misschien toch maar een testje er tegen aan gooien? :D

@ Olivia; ik weet i.g. dat je cyclus na een miskraam overhoop kan liggen, dus wellicht zou het kunnen, maar ik weet het niet zeker. Hoe gaat het verder met je?

5. suzie80

suzie80 Bekend lid

14 mei 2008
    933
    0
    0
    Zuid-Holland-Zuid
    Hoi meiden,

Ik heb ook ff tijd vanochtend.
    Straks weer alles voor mijn praktijkexamen doornemen.

De theorie heb ik vrijdag gehaald!

@Olivia ik had dat ook nadat het bloeden was gestopt gelijk slijm en inderdaad ook snel daarna eisprong.
    Dus het zou best kunnen.

@Trees gefeliciteerd!
    Tuurlijk komt het goed, maar het zal wel heel spannend zijn.
    Als je een MK hebt meegemaakt ben je toch iets voorzichtiger geworden.

@Dreamerfly spannend ik hoop dat je niet voor niets over tijd bent.

Ik had nog ff een vraagje.
    Was deze maand (1e keer ongi na MK) 3 dagen ongesteld.
    Toen een paar dagen niet en nu heb ik elke dag een heel klein beetje bloedverlies.
    Zit nu op dag 13 van mijn cyclus (vroeger had ik een cyclus van 32/33 dagen).
    Weten jullie hoe dit kan komen?

Groetjes!

6. olivia79

olivia79 Lid

20 feb 2008
    94
    0
    0
    Hoi allemaal!

Wow Suzie! Gefeliciteerd! Wanneer heb je je praktijk examen? Al snel? Irritant is dat he? Met dit mooie weer leren! Vaag, dat van dat bloedverlies! Is het bruin of helderrood? Ik ben bang dat ik geen idee heb. Ze zeggen dat als het bruin is, het geen kwaad kan. Ik hoop voor je dat het een goed teken is!

Dreamerfly, wat spannend allemaal! Als het anders is dan anders, zou ik er een test tegenaan gooien :D ! Ik zal voor je duimen!

Hier alles goed! Ik heb echt het idee dat ik nu mijn eisprong heb. Nog steeds doorzichtige draden slijm en last van mn zij. Eigenlijk zijn dat de klachten die ik altijd met mn eisprong heb. Erg apart alweer zo snel! Trees, had jij dat ook? Hoe is het met je nu?

Wij zijn nu extra gemotiveerd. We weten nu dat het kan en dit is ook een extra vruchtbare periode. Ik ben alleen bang dat als het deze keer niet raak is, dat ik ontzettend teleurgesteld zal zijn.....Ik probeer me erop voor te bereiden.

Liefs Olivia

7. Hallo dames,

Het is alweer heel erg lang geleden dat ik hier voor het laatst ben geweest. Had aangegeven dat ik afstand ging nemen van het forum en wel beloofd dat ik mij zou melden als ik weer zwanger was. Gisteren heb ik positief getest! Dus ik mag op de roze bank. Hopenlijk geeft het voor de anderen hoop. Ik duim in elk geval heel erg hard voor jullie.

Bij deze ook een hcg douche voor de liefhebbers:

8. Trees

Trees Niet meer actief

Zover ik weet nog steeds zwanger en de symptomen worden gelukkig meer duidelijk (lees ik krijg reusachtige (.)(.) ;) ) Wel blijf ik naar de wc rennen om op bloed te inspecteren bij elk krampje en steekje wat ik voel. Ik heb in ieder geval over 2,5 week de eerste echo en kan nu al niet wachten.

Olivia jij kan heel goed je ei hebben. Ik kreeg precies op dag 14 na de mk mijn ei. Ik heb zelf trouwens vruchtbaar slijm een paar dagen voordat mijn ei springt. Dacht ik elke keer mijn ei hebben gehad, moest deze nog komen :( Mijn advies flink doorklussen Olivia :) !

Dreamerfly spannende week voor jou. Bloeduitslag en overtijd, ik hoop dat de eerste uitslag negatief is (dus dat alles goed is) en de tweede positief! Wanneer ga je testen of wacht je geduldig af?

Suzy gefeliciteerd met de theorie! En het kan inderdaad dat je cyclus raar wordt. Bij de ma had ik toen ook zo rare cyclus van 44 dagen met tussendoor bloedverlies enzo. De cyclus daarna was het allemaal al weer wat normaler!

Caro gefeliciteerd! Jij gaat ook voor de valentijnsbeeb :D

9. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

23 mrt 2008
    693
    0
    0
    Noord-Groningen
    Trees: fijn dat je de zwangerschapssymptomen merkt, goed teken niet?

Gefeliciteerd Caro!

Ik heb getest, kon niet wachten. De test was negatief, wat enerzijds wel raar is. Ik was vanochtend kotsmisselijk en ik ben over tijd. Over een weekje maar eens weer testen, misschien heb ik 'm verkeerd uitgevoerd oid.(hopenlijk)Maakt het nog uit wanneer je test?

10. Trees

Trees Niet meer actief

Dreamerfly over een paar dagen even met ochtendurine testen. Misschien een week later je ei gehad of maak je nog te weinig hcg aan. Veel testen pas ver na hun NOD positief. Ik blijf hopen voor je!

11. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    hallo meiden,

Hier ben ikw eer, ff lekker een weekendje weggeweest, dat doet een mens geod, voel me helemaal lekker, alleen heel erg moe...

Trees, wat gaaf joh, gefeliciteerd, ik snap heel geod dat je het allemaal eng vind, maar dat is logisch na een mk, toch moet je er van uiit gaan dat het nu goed gaat hoor!

Olivia keep it going he, het komt goed!

Caro gefleiciteerd he!

Dreamerfly, over een paar dagen weer testen meid, ik ga voor je duimen, misschien helpt het, bij trees wel dus er is hoop hihi!

Suzie, gefeliciteerd he meis met je examen, harstikke goed hoor!

Hier een beetje raar, mijn temp is iets lager, maar wel nog goed, heb alleen vanaf gister aaf veel buikpijn, beetje ongi gevoel, maar net iets midner, ook zaterdag en zondag 1 drupje bloed gehad...
    Weet neit wat ik er van moet denken...
    Misschien toch een ongi alweer, hoop het niet, net voorbij al dat gebloed, en zal zo teleurgesteld zijn ben ik bang...

liefs Sterretje

12. Trees

Trees Niet meer actief

Ster ik hoop dat de druppel bloed een innestelingsbloeding is geweest en dat het ongigevoel een goed teken is. Ik heb ook altijd te vroeg een ongigevoel als ik zwanger ben en heb een keer druppel innestelingsbloeding gehad! Ik duim voor je :D

Hier gaat het wisselend. Net wat buikpijn gehad en ben als een gek naar huis gereden om te kijken of ik bloed verloor. Gelukkig niet, maar de angst zit diep ben ik bang. Ik heb nog steeds wat kramp onder in mijn buik en vind het zo spannend. Ik heb al standaard maandverband in mijn tas gedaan voor het geval dat :( Ik wou dat ik me wat minder zorgen kon maken over alles, net zoals de eerste keer. Ook al had ik toen een heel negatief gevoel over alles, dacht ik nog een mk overkomt mij niet. Nog iets meer dan twee weken en ik heb de echo. Als ik dat maar haal zien we dan wel weer verder. Weet iemand hoe ik afleiding kan krijgen?

13. olivia79

olivia79 Lid

20 feb 2008
    94
    0
    0
    Hoi Meiden!

Trees, ik hoop zo voor je dat je kramp niets is! Ik snap dat je elk uur naar het toilet loopt (ik vond zelfs een uur nog lang :oops: ) Ik denk dat je als afleiding gewoon dingen moet doen waarbij je geen tijd hebt om na te denken! Winkelen helpt mij altijd! :D (al kun je dat neem ik aan, geen 2wkn doen)Sterkte meis!

Sterretje, een drup bloed hoeft niets te betekenen! Volgens mij betekent t meer een innesteling! Ik hoop het! De gyn zei tegen mij dat de volgende ongi 4 tot wel 6 wkn kon duren. Ze zei niet dat het al weer veel sneller zou kunnen....Ik duim voor je!

Caro gefeliciteerd!

Dreamerfly, ik zou het ook over een paar dagen (ik weet dat duurt lang) nog even een test met ochtendurine er tegenaan gooien. Zo lang er geen bloed is, is er hoop! :D

Hier nog steeds een beetje last van de eierstokken en een beetje slijmverlies. Dacht eerst dat mn ei nu wel weer voorbij zou zijn, maar twijfelde nog! (Thanks voor je tip Trees!) Dus vanavond weer klussen! :D

Liefs Olivia

14. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    hey, meiden. Ik dacht echt dat ik on zal worden, maar tot nu toe nog niks. Een paar druppeltjes, voor de rest niks. Wel ontzettende steken in mijn lies en zware borsten, vooral bij het uittrekken van mijn bh. Dus er is nog hoop. Ik wil wachten tot donderdag of vrijdag. Mijn vriend is zaterdag jarig, dus als ik een positieve test heb pak ik deze voor hem in. Ik kan geen beter cadeau bedenken. Duimen jullie voor me mee. Trees gefeliciteerd.

15. olivia79

olivia79 Lid

20 feb 2008
    94
    0
    0
    Wow mieke! Dat is inderdaad een leuk verjaardagskado! Tuurlijk duim ik voor je! :D

Liefs Olivia

16. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

23 mrt 2008
    693
    0
    0
    Noord-Groningen
    Dag meiden,

@Sterretje: haha wie weet, lief van je :D . En voor jou hoop ik uiteraard dat het raak is, dus bij deze start ik ook met duimen; als ook voor alle anderen die in afwachting zitten!

@Trees:
    Vervelend dat de angst je zo in de weg zit. Die onbevangenheid die je bij je eerste zwangerschap had, dat zou je graag terug willen; dit komt wel weer terug als je hoort en ziet dat de zwangerschap zich goed blijft ontwikkelen. En tot die tijd: je vastklampen aan het positieve; ontspannende dingen ondernemen, jezelf verwennen met dingen, proberen te relativeren dat de lichamelijke klachten ook horen bij een zwangerschap(het hoeft niet negatief te zijn). *******strooit wat positiviteit naar Trees********

Olivia: idd lastig om te wachten;) Maar idd er is zeker hoop! :) . En: you go girl ;) Hopen dat het raak mag zijn!

Mieke: spannend zeg en idd een geweldig cadeau!Ik duim voor je mee :) Ik krijg nog kramp in mijn vingers zo ;)

De uitslag van mijn bloedonderzoek was goed, dus dat is hartstikke fijn!(zeker met het oog op een mogelijke zwangerschap) Nou kijken of ik mijn energie wat kan opkrikken.
    En verder is het wachten. Eind van de week maar eens weer testen, als ik dat kan afwachten ;) ...

17. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    nou, dreamfly spannend zeg. Ik zal ook voor jou duimen dan hebben we samen pijn aan onze vingers haha.

18. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @trees, he meis wat moeilijk dat je zo angstig bent, kan het me goed voorsyellen, maar probeer toch een beetje te ontspannen!
    Gelukkig heb je over 2 weken al de echo, dat is al heel snel!
    Houd er rekening mee dat ongi pijn of buikpijn niet gelijk het ergste hoeven te betekenen he!
    Ik had ook toen ik zwanger was dee eerste 2 weken last van ongi pijn, maar dat was geen ongi pijn, maar pijn aan je baarmoeder omdat die op meot rekken, dsu dat kan het ook gerust zijn!

Ik hoop dat je een beetje positief kan blijven, denk daarbij aan dat altijd nog meer zwangerschappen goed gaan dan fout he, ik denk aan je meis!

@dreamerfly, spannedn he dat wachten, wel geod dat je aan eht einde van de week weer gaat testen, ik duim voor je, hoop zo op een roze!

@mieke, ik hoop heel erg voor je dat je ej vriend zaterdag een geweldig cadeau kan geven, dat zou te gek zijn!

@olivia, ga er gewoon voor hoor meis, wie weet kun je je ei nog scoren! Je tekenen die je nog hebt zijn een goed sein, dus wie weet is er nog alle kans!

Hier alles nog steeds het zelfde, ben al helemaal zenuwachtig aan het worden, omdat ik volgende week mijn nod heb, erg he haha!
    Mijn temp blijft mooi hoog dus daar ben ik blij mee, ongi komt er dus zowiezo niet aan nog, die drupjes bloed waren daar dus iig niet van! (hoop zo op een ionnestelingsbloeding!)
    Verder vanaf vandaag weer veel meer last van wit slijm(sorry meiden) dat had ik de virge keer ook toen ik zwanger was, dus misschien is het wel een geod teken...

Ik ga ff eten koken, misschien tot vanavond nog!

Liefs sterretje

19. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    nou, hier net getest, negatief, tenminste ik heb het idee dat ik een heel licht streepje zag, maar dan ook heel licht. Vrijdag nog maar eens testen als niks is veranderd.

20. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    een lciuht streepje is toch al iets hoor! Was het binnen de tijd? Maak anders een foto dan kunnen we mee kijken met je en ook zien of wij een streep zien of niet!

Deel Deze Pagina