Hoi Allemaal, Hoe is het hier? Ik heb nu een cyclus van 22 dagen en ben vandaag weer ongi geworden dus ga nu de 4e ronde na de curretage in.IK probeer er iets minder mee bezig te zijn en lees wel mee met jullie.Ik vind het wel raar dat ik ongi ben geworden want ik heb wel aders over mijn borsten lopen maar ja dat zegt dus ook niks. OP naar de volgende ronde. @aylin ga je voorzichtig feliciteren gefeliciteerd met je zwangerschap. @Alina vind het heel erg voor je dat het fout gegaan is. Laten we hopen dat we weer allemaal gauw zwanger zijn en voor de dames die zwanger zijn een voorspoedige zwangerschap toegewenst. Liefs Esther
AYLIN.. jEAHHHHHHHHHHHH... GEFELICITEERD MEID.. oh wat mooi toch.. en je testen knallen meid..! SUPERRRRRR
AYLIN! Je bent zwanger! Jeeeeey Wat een mooie testen zeg!! Ik ben zoo happy voor je!!! =D> \/ Alina: meid, ik hoop voor je dat je niet gecuretteerd hoeft te worden! Heel veel sterkte... ik denk aan je *knuf* Liefs Eleni
Lieve lieve meiden, Het is zo onwerkelijk.....Ik had er zelf niet op gerekend..Was ook niet bezig met wat ik wel en niet voelde. Vorige maand zoveel gevoeld en niet zwanger. Nu helemaal niets het enige wat ik voel is dat ik erg moe ben en af en toe lichtelijk misselijk. En heel veel wit verlies. Ik had me er helemaal op ingesteld ongi te worden. Tot de vreemde positieve ovulatie testen gister en vanmorgen. Dus ik moest het gewoon weten en ja hoor binnen no time op beiden testen de tweede streep. Het is nog wel eng hoor omdat ik nog voor mijn nod zit. @Alina meid ik hoop voor je dat de pillen hun werk gaan doen. Ik heb 2 curettages gehad en je zit daar niet op te wachten. Ik heb mijn ei op dag 21 gehad. @Joyce thanks meid voor de geruststelling. @Bruisje Ess en natuurlijk Eleni bedankt meiden...Ik heb even afstand genomen van alles en ben zwanger... Had niet gedacht dat het in ronde 3 weer raak zou zijn..
Aylin, het verhaal klopt dus! Als je er niet of minder mee bezig bent kan het zomaar ineens raak zijn! ... Ow meid, wat heerlijk voor je! Wanneer ga je je banner veranderen?
Durfde mijn banner nog niet te veranderen maar heb het toch alvast gedaan Meid ik rekende er deze maand echt niet op. Heb nergens op gelet en heb ook niks gemerkt eigenlijk. Was het hopen op is het raak ja of nee goed zat! Ben alleen erg moe snel geïrriteerd en heb veel afscheiding dat is alles. We hebben wel goed geklust op de dagen van de positieve ovulatie test. Had deze maand ook voor het eerst Tarwekiemolie geslikt. Ik had mijn ei op dag 21 en ben nu dus zwanger. Weet niet door welke factor het komt... Eleni spannend je opleiding start bijna!!!
Nou die rust heeft je in ieder geval goed gedaan ... Als ik het zo lees krijg ik ook weer de kriebels Maar het kan even niet...eerst maar even school en stage doen! De opleiding en stage duren één jaar dus ik kan over minimaal 5 maanden evt weer proberen! Ach, we zien wel! Die rust is wel even lekker Maar leeeeuuuk je banner meid! Dus het wordt een Oktober kindje??
Ja als alles goed gaat word het een oktober kindje..Aylin zal dan 20 maanden zijn dus nog geen 2 jaar. Ben wel onzeker hoor na de ma. Meid we hebben geklust op de juiste dagen en ik heb er verder niet meer over nagedacht. Dat gaf me zeker rust. Heb geen enkel moment gehad dat ik dacht oooh ik voel iets het is raak. Nu pas na de positieve ovulatie testen kreeg ik argwaan. Meid ik ben zo blij dat ik dit met je heb kunnen delen. We waren saampjes vaak tot in de late uurtjes online. Eleni ik weet zeker dat als jullie er weer voor gaan het snel raak zal zijn. Nu maar eerst even met je carrière aan de gang! Gaat vast helemaal goed komen lieverd! Gaat alles goed met je schoonzusje..?
Dank je meis... Het gaat zeker goed komen ben ik van overtuigd! Ik snap wel dat je onzeker bent hoor! Er breekt natuurlijk weer een spannende periode aan! Ik hoop dat je de eerste 12 weken en alles daarna gewoon goed doorkomt! Ik blijf positief voor je... en ik ga heel hard voor je duimen en hopen! Met mijn schoonzusje gaat het goed! Regina zit nogsteeds lekker warm in de baarmoeder. De meest spannende weken lijken nu toch voorbij te zijn. Volgens mijn moeder ziet het ernaar uit dat de bruiloft over 12 dagen gewoon door kan gaan... wel kleinschaliger dan eerst de bedoeling zou zijn! Gelukkig weten de griekse medici toch wel hoe ze te werk moesten gaan.
Nou, vanmiddag geweest. Had echt een super lieve gynaecologe en assistente. Ze namen echt de tijd voor ons. Helaas, toch echt geen hartje. Qua meting kwamen ook zij op 8 weken. Dus het is toch vorige week tijdens die krampen misgegaan. Ze konden nu niet iets merken aan de baarmoeder, dat het aan het werk is, zeg maar.. Vrijdag staat een curettage gepland. Hopelijk komt het nog vanzelf en zo niet.. Dan ben ik er vrijdag sowieso 'van af'. Dat geeft me wel een bepaalde soort rust...
Alina : Gelukkig hebben ze je goed opgevangen meid! Maar ik vind het zo erg... Hebben ze al iets gezegd of ze het gaan onderzoeken? En heb je al gevraagd om de cytotec pilletjes? (De pillen die het opwekken!) Aan de andere kant kan je het met een curettage sneller achter je laten. Wat ga je nu doen? Twee keer zo kort achter elkaar is natuurlijk niet niks ... Ga je even rust inlassen of gaan jullie er weer voor? Meis, hou je taai! Liefs Eleni
Alina meid ik leef met je mee....Ik hoop zo voor je dat het allemaal snel over is. Waarom nou 2x zo oneerlijk allemaal!
Jaja Aylin Ook weer zwanger, ben zo blij voor je en idd het helpt hoor ff rustig aan doen , kijk maar naar me banner @ Eleni, fijn dat het nog goed gaat met je nichtje. @ Alina, fijn dat ze zo lief voor je waren, hoop dat het nog vanzelf komt anders weer curretage. Hier nog steeds beetje misselijk en heel erg moe, slaap elke avond om 20.30 Maar het helpt wel, het is ook best wel druk nu voor me hoor met Mano erbij, maar dat komt wel weer goed als de 1e 3 maanden geweest zijn hoop ik Nog 3 weekjes en dan heb ik de echo pas, pffff..... duurt nog zo lang, maar heb er alle vertrouwen in dat het goed komt En Aylin ja 20 maandjes ertussen, dat zou bij mjij ook zo zijn geweest, de vorige keer, nu 25 maandjes dus 2 jaar en 1 maandje.
Ik kan het nog niet geloven...hihi vanmorgen nog een test gedaan en weer hartstikke positief. Ik doe rustig aan hoor al heb ik nu al het gevoel dat het goed zit. Is dat raar..? Nou 25 maandjes is ook niet veel. Leuk hoor kunnen ze al snel samen spelen!!
@ Aylin, dat had ik ook meteen, toen ik wist dat ik zwanger was, al heb ik nu soms wel mijn twijfels, maar goed volgend mij heeft iedereen dat wel eens, want het voelt nog steeds goed hier Ja lekker samen spelen , daarom wilde ik ook niet zoveel leeftijdsverschil ertussen. Al weet je natuurlijk maar nooit of ze wel met elkaar op kunnen schieten
@Joyce..hihi ja wie weet slaan ze elkaars hersens wel in haha nee hoor grapje. Mijn nichtje en Aylin schelen 18 maanden en dat gaat hartstikke goed. Eigenlijk is er nooit jaloezie geweest. Het is ook maar net hoeveel jij je kindje bij de geboorte van een broertje/zusje betrekt denk ik. Had zelf niet verwacht dat de eerste keer dat we echt op de juiste dagen hadden geklust het weer raak zou zijn. Ben wel voorzichtig met vertellen van de zwangerschap. Doe dat pas als ik over de 12 weken grens ben. Met Aylin heb ik dat ook toen pas gedaan.
Oh bij mij weten me moeder/schoonouders en broer en zus en zwagers en schoonzus het al oja en mijn oma en tante, de rest pas na de goede echo denk ik, die is met 11 weken, dus neem aan dat als het dan goed is, het wel goed blijft gaan. En je hebt gelijk hoor, maar mano is helemaal niet jaloers ofzo, hij is juist heel lief met andere kindjes en ook al heeft hij geen kleine kinderen om zich heen, leer ik hem wel al delen.
@Joyce alleen mijn moeder en beste vriendin weten het! Mijn vader en zusje vertel ik het vrijdag als ik 1 dag overtijd ben De rest vertellen we na de 12 weken. Beter dat Mano zo lief is met andere kindjes dat scheelt een hoop