Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Aylin: :D:D:D Leuk je digi zw.test! :whistle: Maakt het nog echter he? ;)

Lieni: Ik hoop echt dat het je eitje is meid! [-o<

Meagan: Spannend meid! Zal voor je duimen! ;)

Annie: Hoe is het nu met jou?

Liefs Eleni

2. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    Die digi zw.test is inderdaad super leuk! Voor mij zal dat écht zwanger 2.0 zijn ;)

Eleni, hoe gaat het met je schoonzus? Is ze thuis?

3. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ow en trouwens...
    Gezien ik de eerst komende maanden even ga wachten met zwanger worden moesten we nu ook iets bedenken voor het klussen!
    Condooms voelden echt vreselijk naar na een jaar.. :) Dat werd m dus niet! :)
    De pil heb ik nog nooit gebruikt dus die optie was ook uitgesloten (ook wel een beetje raar om te doen gezien de kinderwens er wel is :) )

Dus nu blijf ik door tempen en heb ik ovu-testen in huis gehaald! Dus dat word er zeg maar een beetje omheen klussen! :) Vond het een geniaal idee...haha! 8)

Het is natuurlijk niet de meest veilige vorm van 'anti-conceptie' , maar dat hoeft in mijn geval niet. Mocht ik onverhoopt toch zwanger worden/raken is het natuurlijk meer dan welkom...school of geen school! :D Het wonder ontvangen we met open armen!
    Zie het alleen niet zo snel gebeuren gezien we al 13 rondes gericht bezig waren... maar ja, je weet maar nooit ;)

@ Meagan: Mijn schoonzus ligt nog wel in het ziekenhuis! Maar alles is stabiel... Uit voorzorg blijft ze daar tot aan 30 of 31 weken zwangerschap. Dus dat is positief nieuws!! :D Ziet er naar uit dat ik deze zomer toch mijn eerste nichtje in mijn armen kan sluiten!! :D Tante Eleni..haha...best raar! :p

4. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Mn zusje is bijna uitgeteld, een goede vriendin in mei (net als ik toen) en een andere in juli...
    Net kwam er weer een close vriendinnetje langs. Ook zwanger. 9,5 week.. Was dus zo ongeveer gelijk met mij..
    Ze kreeg m'n bericht dat ik weer gecuretteerd moest worden en wilde het me dus eerlijk zeggen. Voor haar ook moeilijk..

Sjeeees... Waarom anderen allemaal wel?
    In 1x en in 1x goed?!
    Begrijp me niet verkeerd.. Vind het echt geweldig voor ze! Super!
    MAAR IK WIL OOK! :cry: :cry: :cry:

5. Germpie85

Ben echt even super verdrietig..
    Wat oneerlijk allemaal!

6. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ow meis... :cry:
    Tuurlijk voel je je zo.. dat is alleen maar logisch!
    Bij mij lijkt ook de hele wereld om me heen zwanger te worden... en waarom het mij ook niet gegund is, ik weet het niet!
    Het is gewoon simpelweg oneerlijk soms... :(

Knuf!

7. Germpie85

Hopelijk komt onze tijd snel, Eleni!
    En goed ook!
    We moeten toch blijven hopen...

8. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    Het is ook oneerlijk, meer heb ik er niet op te zeggen :(

@Eleni, gelukkig joh! Dat ziet er goed uit.

Uhm, wij zijn jaren lang niet aan de pil of iets dergelijks geweest en toch altijd gericht en volgens plan zwanger geraakt. Wij gingen voor het zingen de kerk uit ;) Werkte goed hier. Het was even wennen, haha.

Toen de mirena, dat zat niet lekker.. toen toch maar de pil en ja hoor.. zwanger door de pil heen.. :rolleyes:

9. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ja inderdaad meid... we moeten de hoop niet verliezen! Ook al heb ik er vaak een hard hoofd in, ook voor ons mag het een keer zo zijn!

10. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

heuh :confused: echt waar?
    haha :)

Toch maar aan de pil dan...hihi :D

11. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    @Eleni, ja echt waar! Het is te gek voor woorden maar het is toch écht zo.

En die rotpil, slik ik nooit meer. haha.

12. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

haha groot gelijk :p :)

13. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    Ik kreeg er pukkels van :( Nooit last van gehad zelfs niet tijdens de pubertijd en dan opeens van die nare dingen, bah. Voordeel was wel dat ik een tijdje dat ding gewoon continu slikte, kan volgens huisarts ook geen kwaad. Stopweek is ingelast om de kerk tevreden te houden ;) Enfin, ik vergat hem 1 keer, volgende dag gewoon genomen en ja hoor.. raak.

Niet dat ik het erg vond.. maar het idee was wel heel gek.

14. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Alina meid ik snap je wel hoor! Het is allemaal zo oneerlijk! Ik heb ook 2 ma's gehad met mijn dochter er tussen in. Het komt echt goed blijf er in geloven. Helaas bepalen we het krijgen van kinderen helaas niet zelf!

Eleni ja de digitale versie maakt het idd echt! Hoop dat je klus techniek in het water valt en je toch zwanger bent strakjes! Hahaha. Meagan mijn zwangerschap na aylin was ook door de pil heen.

15. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    Onze tijd komt zeker wel!!! :)

16. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Hoi Eleni,

Hier nog steeds hetzelfde. Ik word gek van de afscheiding. Vrijdag al weer twee weken geleden dat mijn ongi begon. Duidelijk een ongi na een miskraam.
    Mijn ei kan er elk moment aankomen. Hele lichte streep op ovutest, maar helaas nog niet kunnen klussen door ...

Hoe is het met jou? En je nichtje?

Knuffel

17. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ Alina, ja tuurlijk meid, ik snap je gevoel helemaal, ik d8 altijd hetzelfde, maar je gaat je vanzelf weer beter voelen, kijk maar naar de vorige keer.

Hier gaat het wel, ben erg moe en misselijk en heb last van mijn borsten.

18. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Hoi meiden,

Met mij gaat alles goed. Ben wel erg moe en mijn darmen zijn aardig in de war. Ook heb ik last van bultjes had ik vorige keer ook maar was toen niet zwanger en ik heb een paar dagen een opgezet dik oog..? Ik ben heel allergisch aangelegd en tijdens de zwangerschap van Aylin kreeg ik last van mijn huid. Maar nu dus last van hooikoorts verschijnselen..Heel vreemd midden in de winter.

Maar verder gaat alles goed. Vanmorgen op nod nog een test gedaan en de streep is nu een stuk donkerder.

Meiden ik leef met jullie mee. Hoop dat er snel een einde komt aan al die ellende!

19. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ Aylin, ja geloof je het nu eindelijk ? :D

Hoeveel testen heb je al gedaan ? :D

Nou ik ben echt erg moe en mano heeft me vannacht 2 uur wakker gehouen, hij had volgens mij genoeg geslapen.

20. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Haha ja nu geloof ik het. De testen worden steeds donkerder en zit nu ook op mijn nod. Dus geloof het nu wel hihi. Volgende week denk ik dat ik de gynaecoloog ga bellen om een afspraak voor een echo te maken.

Het blijft toch spannend. Ik heb alleen nog niet veel herkenbare kwaaltjes behalve die vreemde allergische reactie en dat ik moe ben...Ik heb hier ook een nachtbraker. Is al nachten drama hahaha.

Deel Deze Pagina